Niet zelfgemaakt zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:38 schreef anndb het volgende:
Ossenhaas met pepersaus.
[ afbeelding ]
En nu een magnum.
Klopt even snel een hoofdgerechtje bij https://miraneau.bequote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zelfgemaakt zo te zien.
Maar ergens in een restaurant?
Kersenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:02 schreef Elan het volgende:
Pondje kersen
Vanavond maar bij Domino s Pizza halen omdat het 1+1 gratis is en te warm om te koken.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag als tussendoortje: stukje uienkruier en zelfgemaakte romige aspergesoep.
Vanavond: gefrituurde verse friet van het friethoes, gekookte asperges met daarbij voor mij beenham en een geprakt gekookt eitje en roombotersaus en voor B. ovengebakken achterham en een gepocheerd eitje met roombotersaus.
Extravaganzaquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kersen![]()
Welke ga je bestellen?
Wij vinden van wel. Heb Aviko gegeten, prima, huismerk AH, mwah, huismerk Jumbo, niet lekker. Friethoes vinden we de lekkerste. Maar let wel, smaken verschillen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:34 schreef anndb het volgende:
[..]
Zijn die afbak frietjes van friethoes de moeite?
Zelf friet piepers kopenquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:03 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wij vinden van wel. Heb Aviko gegeten, prima, huismerk AH, mwah, huismerk Jumbo, niet lekker. Friethoes vinden we de lekkerste. Maar let wel, smaken verschillen.
Oh wie ? Laat maarquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:08 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, ja, ja,. En geen antwoord op zijn vraag.
Een keer Friethoes gekocht. Was totaal mijn smaak niet, en nog duur ook. Kun je nog beter een zak Beyerlander kopen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:03 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wij vinden van wel. Heb Aviko gegeten, prima, huismerk AH, mwah, huismerk Jumbo, niet lekker. Friethoes vinden we de lekkerste. Maar let wel, smaken verschillen.
Mjammiequote:Op woensdag 21 juni 2023 19:47 schreef Karzai het volgende:
vanavond eendenborst met sambalboontjes, rijst en zoetzure komkommer
quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Een keer Friethoes gekocht. Was totaal mijn smaak niet, en nog duur ook. Kun je nog beter een zak Beyerlander kopen.
Ja, die vond ik zelf het beste. Ik gebruik trouwens een airfryer.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:27 schreef Smallish het volgende:
[..]Ja, zo zie je maar. Smaken verschillen. Beyerlander is ook friet?
Zijn goed hoor, in de airfryer gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:34 schreef anndb het volgende:
[..]
Zijn die afbak frietjes van friethoes de moeite?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken kastanjechampignons met gebraden entrecotes en daarbij aardappelgratin en een farmers-salade.
Kip wel gebakken voor je m at?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:29 schreef Karzai het volgende:
Oh correctie, geen erwtjes meer in de vriezer. Maar dit wordt vast ook wel lekker. De kip komt van https://veldhoevekip.nl/
moet nog beginnen post later op de avond het resultaatquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kip wel gebakken voor je m at?
Hier pizza met wortels ernaast voor toch wat groenvoer
Eetse alvast!quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet nog beginnen post later op de vanavond het resultaat
Het we in CULquote:
Volgens mij is het bij kleinere boeren helemaal niet zo vreemd om geen keurmerk te nemen, daar moeten ze voor betalen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:37 schreef NoCigar het volgende:
De raapstelen waren op, toen maar orchiette met postelein gemaakt want dat was er wel en lag naast het vak van raapstelen. Smaakte raar, maar dat was vooral psychologisch denk ik.
Verder ‘Engelse saucijsjes' die bij de Jumbo hier juichend verkocht worden met grote borden in ruime vakken omdat ze LOKAAL zijn (ergens uit de provincie, ik weet niet meer precies waar) , van KLEINE stallen, en in een dorp verderop verwerkt zijn, bij de WALHOEVE, en die naam klinkt erg RUSTIEK en AMBACHTELIJK, en dat is ook LOKAAL (2 á 3 km. verderop). Maar voor de rest hebben ze geen enkel keurmerk: geen beter leven sterren, geen biologisch keurmerk. NIKS. Het lijkt kortom allemaal MARKETINGGELUL.
Dit is zo lekker dat ik verschoning nodig hebquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Frozen Strawberry Daiquiri van Lambada aardbezien
Yep, behoorlijk wat ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij kleinere boeren helemaal niet zo vreemd om geen keurmerk te nemen, daar moeten ze voor betalen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit is zo lekker dat ik verschoning nodig heb
Dat kan, maar de suggestie hier wordt sterk gewekt, zonder het uit te spreken, dat dat vlees op de een of andere manier beter is, en dat de beesten beter behandeld zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij kleinere boeren helemaal niet zo vreemd om geen keurmerk te nemen, daar moeten ze voor betalen.
Die site zit vol met goede receptenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:56 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://smaakmenutie.nl/broodje-pulled-chicken/
De coleslaw zit verstopt.
Erg lekker broodje.
Ja, inderdaad, maak regelmatig gerechten van hun.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die site zit vol met goede recepten
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:50 schreef anndb het volgende:
Bij de griek gegeten. Koude en warme voorgerechtjes gedeeld (mosselen, gebakken feta, calamari, wat dips etc) en daarna souvlaki speciaal met ossenhaas en varkensvlees en gyros met kaas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weten 'ze' dat ook?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:57 schreef quirina het volgende:
BBQ. Ben benieuwd. Ze hebben voor ons veganistische spullen gehaald.
Ik hou het bij brood als ik vlees en vega op hetzelfde rooster klaargemaakt zie worden.
Mét bechamelsaus toch wel?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had een Croque Madam (twee ham kaas tosti's met spiegeleieren) en daarbij een beker karnemelk.
Ze wisten dat ja, hadden een apart elektrisch barbecuetje dat het niet deed.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Weten 'ze' dat ook?
Kan je dan niet beter je eigen bbq-tje meenemen?
Ik ga echt een keer een KFC zoeken nuquote:Op zondag 25 juni 2023 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Dagje aan het water gelegen met zoutjes, meloen, komkommer en 2x ijs (1x softijs, 1x cornetto).
In de avond niet echt trek maar toch een lekkere emmer boneless zingers gedeeld
[ link | afbeelding ]
Montecristo sandwich? Wasda?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wilde eigenlijk een Montecristo Sandwich maken, maar op de een of andere manier ben ik daar vanaf gekomen.
Dat is een tosti die met een paar spijkers op wat plankjes hout vast is gemaakt.quote:
Ik snap de term pink niet, het is toch helemaal niet roze of ligt dat aan mijn ogen?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef golfer het volgende:
Wegens succes en lekker in de herhaling voor vanavond:
https://everylittlecrumb.com/pink-sauce-pasta/
Met garnalen en dit keer een Oosterse salade erbij.
Opgezocht maar word er niet bepaald warm vanquote:Op maandag 26 juni 2023 11:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kruising tussen een tostie met bechamel en een wentelteefje
Wil het gewoon eens proberen, had het nog nietquote:Op maandag 26 juni 2023 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Opgezocht maar word er niet bepaald warm van
Dat klinkt niet echt smaakvol.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kruising tussen een tostie met bechamel en een wentelteefje
Dat laatste natuurlijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:33 schreef Molo het volgende:
Ik snap de term pink niet, het is toch helemaal niet roze of ligt dat aan mijn ogen?
Ha! Doenquote:
Jouw life zeker ja:9quote:Op maandag 26 juni 2023 10:11 schreef SayLWay het volgende:
Afgelopen weekend BBQ aan, huisgemaakte aardappelsalade, grieske salade, burger, chorizo, bavette, slow cooked spare ribs met een honey ketjap saus.
Vanavond pasta met slow cooked gehaktsaus, kaas uit de parmezaanse regio en verse pasta. Life is beautiful
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef golfer het volgende:
Onlangs zeer teleurgesteld in de mac, dus ga zeker een keer naar de KFCquote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha! Doen
Je wilt niet meer naar de Mc daarna
[..]
Jouw life zeker ja:9
Echte truffels?quote:Op maandag 26 juni 2023 16:07 schreef anndb het volgende:
Broodje truffel-ei, steak tartare, carpaccio bij winnaar van the taste nederland zijn restaurant Chocolat in breda.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond bij mijn moeder eten.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag had ik kriel met rozemarijn en zeezout, broccoli en Oosterse schijf (vega).
Morgen nog een keer.
Prachtig he hoe die eruit zien!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:07 schreef NoCigar het volgende:
Iets met versgedopte borlottiboontjes. Ik denk pasta, maar ik kijk nog rond.
[ afbeelding ]
Leuk recept! Die sla ik opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
Had vorige week cevapcici gemaakt:
https://www.byandreajanss(...)stjes-uit-de-balkan/
In een pitabroodje, top voor warme dagen
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:30 schreef golfer het volgende:
Straks:
Het is de schuld van @:FutureFairytale dat we helemaal naar Haarlem Schalkwijk moesten rijden om daar bij een KFC een emmertje boneless zingers te kopen. Die warm ik in de oven op en daarbij eten we een lekkere gemengde salade met een vinaigrette.
Wel erg grappig die hele emmer, en ik kan me heel goed voorstellen dat je dit thuis minder lekker vind, dan 'uit'.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:03 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel heeeel weinig voor die 11.95, smaak is wel ok.
Niet echt bijzonder vinden we. Ik denk dat @:golfer dit zelf lekkerder kan maken![]()
![]()
'Hele' emmer bevatte ca. 10 stukjes gepaneerde kip. Dat doen we dus niet meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Kanaroe het volgende:
Wel erg grappig die hele emmer, en ik kan me heel goed voorstellen dat je dit thuis minder lekker vind, dan 'uit'.
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
'Hele' emmer bevatte ca. 10 stukjes gepaneerde kip. Dat doen we dus niet meer.
Koud neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Avocadosoep met limoen erin. En een zuurdesembroodjeBest lekker, al had er zalm bij gemogen.
[ afbeelding ]
Nou ja! Wat een ieniemienie dingetjesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:03 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel heeeel weinig voor die 11.95, smaak is wel ok.
Niet echt bijzonder vinden we. Ik denk dat @:golfer dit zelf lekkerder kan maken![]()
![]()
Supermarkten hebben tegenwoordig ook panko, zelfs de AH in mijn dorp.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ja! Wat een ieniemienie dingetjes![]()
De eerste keer dat ik ze had waren ze dikker dan pingpongballen en liepen de rode kruiden erdoorheen, de 2e keer leken het hotwings zonder bot maar toen kreeg ik er 20 voor 11,95 i.p.v. 10. Ze zijn bang voor me denk![]()
De crispy tenders zijn altijd wel lekker groot, en dat met supercharger saus is heerlijk. Vies vet lekker
Wel gaaf als jullie dit zelf maken. Zie bij de toko altijd panko voor fried chicken:9
Tis dat ik geen frituurpan heb!
Hier straks ook. Mijn vader staat as we speak bij de turkse bakker gezien wij die hier niet hebben. Genieten straks.quote:
Deze heb ik ook weleens op, was best lekker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond een kant-en-klaartje van de Appie:
[ afbeelding ]
Je eet weer bij jouw ouders?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Krijg zo stamppot krootjes en gebakken ui, komkommer en spareribs.
Toe yoghurt met blauwe bessen, aardbeien en cashewnoten.
Royale with cheese, geweldige scene blijft dat toch! Ik hou van die filmquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook italiaanse bollen, maak een hamburger vanavond en komkommer, tomaat erbij
Le MAC Royale
[ afbeelding ]
Zeker! Ik maak voor mezelf niet snel komkommer klaarquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker! Ik maak voor mezelf niet snel komkommer klaar
Hier ook aan het doen, heb ze al flink leeg (heb er 3). Nu niet weer zo vol stoppen is de kunst nu.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen eens wat uit de vriezer eten, tijd om die weer eens leger te maken
Ik ben zo'n oude muts die dat ook nog regelmatig klaarmaakt. Heerlijk bij oa bloemkoolquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker! Ik maak voor mezelf niet snel komkommer klaar
quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:06 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, een Hollandse Nieuwe haring.
Vanavond: een gebakken kabeljauwhaas met daarbij geroosterde bospeen uit de oven met veel kruiden, honing sesamzaad en knoflook.
Goed plan, ga ik ook pakkenquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu thee en wat plakken ontbijtkoek.
Helaas, de doctor had dat niet in huisquote:
Kudosquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Helaas, de doctor had dat niet in huis
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:01 schreef anndb het volgende:
Vanmorgen fruit en een yakult. Nu kaas- en garnaalkroket op een terrasje. Twijfel nog om een dessert te nemen.
[ afbeelding ]
Was geen sensatiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: voor mij weer een door de visjuwelier gemaakte pastamaaltijd met allerlei vis, mosselen, krab en garnalen er doorheen.![]()
En voor B. een Iglo roerbaksensatiemaaltijd. Deze:
[ afbeelding ]
quote:
Proost ouwe dibbes.quote:
Kletskopquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:56 schreef anndb het volgende:
Dessert werd een tarte tatin nog:
[ afbeelding ]
24 plakken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
6 witte boterhammen en 24 plakken goudse kaas, in setjes in het tostiijzer gestoken en opgegeten met chillisaus.
Jaquote:
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:17 schreef Molo het volgende:
Hier zes kinderen te eten, pasta gekookt met ragu en parmezaanse kaas en jonge kaas erbij en losse groenten
Drie van de zes geleerd dat dat lekkerder is dan ketchup erop (oh mennnnn mijn culihart had even een AED nodig hoor![]()
).
Parmezaanse kaas is uiteindelijk op, netjes
Nu aan de wijn om bij te komen van dit alles
Mijn gezicht zou vertrekken van de smaak van pasta met ketchup.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:17 schreef Molo het volgende:
Hier zes kinderen te eten, pasta gekookt met ragu en parmezaanse kaas en jonge kaas erbij en losse groenten
Drie van de zes geleerd dat dat lekkerder is dan ketchup erop (oh mennnnn mijn culihart had even een AED nodig hoor![]()
).
Parmezaanse kaas is uiteindelijk op, netjes
Nu aan de wijn om bij te komen van dit alles
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen de grootste mok zwarte koffie van Starbucks
[ link | afbeelding ]
Vanavond verse friet speciaal van Bram en toe softijs met smarties en karamel
Ziet er goed uit, lekker Indiaasquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:45 schreef Blues het volgende:
Vanavond eten op een busstation 😄https://indianjunction.nl/
We kwamen erop vanwege een erg lovende recensie van Hiske Versprille in De Volkskrant.quote:
Ziet er goed en leuk uit. Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:45 schreef Blues het volgende:
Vanavond eten op een busstation 😄https://indianjunction.nl/
Jammie bloedworstquote:
Ketikoti op het Museumplein. (Al was ik er voor het Stedelijk.)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammie bloedworst![]()
Voor t eerst dit jaar (in Korea) gegeten en vind het erg lekker en zacht. Is dit op een festival?
Broodrooster mag ook, heb ik meer aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ketikoti op het Museumplein. (Al was ik er voor het Stedelijk.)
@:karzai gaat door voor de koelkast
Is dat 1 liter of zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan weet je hoe je vlg keer hoger kunt eindigen, maar dit is absoluut een zeer goede scorequote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:13 schreef Resistor het volgende:
Gerookte paling en gerookte kippenbouten
Wedstrijd paling roken, 9e van de 50 vind ik goed, mede omdat ik altijd te weinig zout doe. En iets te gaar.
Even opgezocht, 570ml. Valt meequote:
Ah oke oke, nog steeds aardig groot voor een kopje koffie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan weet je hoe je vlg keer hoger kunt eindigen, maar dit is absoluut een zeer goede score
[..]
Even opgezocht, 570ml. Valt mee
Hmmmm sloten zwarte koffie en Bramquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat zit hier op?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:11 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Loaded fries Mexican style.
Gele sambal in die hoeveelheid? Er zijn er niet heel veel die dat lekker vinden. Dit is nogal pittig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gele sambal denk ik van madame jeanette
Loaded fries: https://lekkertafelen.nl/(...)de-patat-met-extras/quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zit hier op?
Loaded fries, is dat net zoiets als frietje stoof?
is mij ook te pittig maar surinamers houden daarvanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:41 schreef z80 het volgende:
[..]
Gele sambal in die hoeveelheid? Er zijn er niet heel veel die dat lekker vinden. Dit is nogal pittig.
En ja ik vind dat wel lekker, en weet ook hoe scherp dit is.
Idd patat stoof, komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zit hier op?
Loaded fries, is dat net zoiets als frietje stoof?
Heb je dit zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Knoflookpannacotta met een kokkel, lamsoorolie en citroensressing.
Jazeker. Je moet toch iets op een druilerige zaterdag.quote:
Ik ben niet zo'n fan van kleine kopjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke oke, nog steeds aardig groot voor een kopje koffie.
Hoi hoiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmm sloten zwarte koffie en Bram![]()
Vanavond pasta restjes opmaken en morgen voor 30 man Bram halen
Economie stimuleren kun je leren![]()
Jij!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:04 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jazeker. Je moet toch iets op een druilerige zaterdag.
En nu bij de kaas aangekomen. Na makreel met gele biet en dille-yoghurtdressing en lamsschenkel met groenten uit de oven als hoofdgerecht.
[ afbeelding ]
Geen hartkloppingen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van kleine kopjes![]()
Ruim een jaar geleden dronk ik nog geen koffie (dacht dat ik het niet lekker vond) en zie me nu eens gaan
Dat ziet er waanzinnig goed uit!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:04 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jazeker. Je moet toch iets op een druilerige zaterdag.
En nu bij de kaas aangekomen. Na makreel met gele biet en dille-yoghurtdressing en lamsschenkel met groenten uit de oven als hoofdgerecht.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef praadje het volgende:
Rigatoni met kip, spinazie en champignons. Kruiden: oregano, knoflook, pikante paprikapoeder en chilivlokken.
[ afbeelding ]
Klinkt lekker, van de week ook maar eens maken hier. Vanavond bij Bochica gegeten anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Kanaroe het volgende:
Hier vanavond gevulde paprika's. Rode en groene paprika's gehalveerd. Gevuld met in kippenbouillon en sjalotjes gekookte rijst en gebakken rundergehakt met verschillende groenten en champignons, even in de oven met wat parmezaanse kaas erover. Viel zeer in de smaak bij de disgenoten
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond: patat uit de airfryer, een Italiaanse groene salade met komkommer, kaas en croutons en daarbij voor B. gebakken rundertartaar en voor mij een gebakken lamsbraadstukje.
Niet te heftig met zoveel karwijzaad erop?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:50 schreef Karzai het volgende:
Ga wat groentjes grillen pasta pesto erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh lekker is dat hequote:Op maandag 3 juli 2023 20:36 schreef Magica het volgende:
Witte bonen in tomatensaus, sla en tartaartje met ui
tis te eten, voornamelijk rozemarijnquote:Op maandag 3 juli 2023 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet te heftig met zoveel karwijzaad erop?![]()
@:fogel
Vers vind ik dat ook wel veel veel lekkerder. Gedroogd doet vaak meer aan als stukjes hout dan kruiden vind ikquote:
vers is natuurlijk 10 keer beter, maar had ik ff niet meer in huisquote:Op maandag 3 juli 2023 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vers vind ik dat ook wel veel veel lekkerder. Gedroogd doet vaak meer aan als stukjes hout dan kruiden vind ik
Wel lekker ook die kaas er zo gegrild bij trouwens, goeie smaken
Hélemaal niets mis mee hoor!quote:Op maandag 3 juli 2023 20:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Haha ik durfde het bijna niet te posten maar ja dat vind ik lekker
Altijd helemaal prima, alles opquote:
Kreketjesquote:Op maandag 3 juli 2023 18:53 schreef Kanaroe het volgende:
Hier een AVG-tje, aardappelkreketjes uit de oven, duitse biefstuk met gebakken rode uitjes, sperziebonen met trostomaatjes en knoflook
De mijne:quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:12 schreef golfer het volgende:
Voor straks: bij het stalletje van onze Turkse 'vriendin' een Dürum döner kalfsvlees voor mij gehaald en voor B. een Turks broodje met dürüm kip.
quote:
Jammer dat je voornamelijk negatief op mijn foto's reageert. .quote:
En seksistisch met een lelijk woord.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Jammer dat je voornamelijk negatief op mijn foto's reageert. .
Zijn die net zo lekker als Betuwse?quote:
Geen idee nog dit jaar, alleen nog maar Griekse op van Albert Heijn en nu belgische. Vond die griekse beter eerlijk gezegd (maar ook 6,99 per 500 gram tegenover 3 eur belgische).quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zijn die net zo lekker als Betuwse?
Ik krijg vanavond stamppot witlof en nog een sparerib, omdat ik die vorige keer zo lekker vond
Lekker zeg! Zin komt wel weer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef Kanaroe het volgende:
Had alles al klaar staan voor een kapucijnersschotel maar ineens 0 zin en energie meer om te koken.
We halen een frietje stoofvlees en wat snacks bij de lokale Chinese friettent
Wat duur die bij de AHquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:15 schreef anndb het volgende:
[..]
Geen idee nog dit jaar, alleen nog maar Griekse op van Albert Heijn en nu belgische. Vond die griekse beter eerlijk gezegd (maar ook 6,99 per 500 gram tegenover 3 eur belgische).
Ook lekker van moeders gegeten, lekker wat stoofvleesquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:22 schreef Karzai het volgende:
hachee, rode kool en aardappeltjes van mijn moeder![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mmmmm, dat klinkt heerlijk. Moge het je welbekomenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:22 schreef anndb het volgende:
Chili con carne hier uit boek Texmex, stoofvlees met veel verschillende chilis, bol knoflook, bier en fond en staat al 3+ uur op nu.
Erbij tortillas, zure room, guacamole, ingelegde rode ui. Extra hot sauce niet nodig heb ik net wel geproefd al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |