Hoezo niet? Mag je in een democratie maar één keer demonstreren om je punt te maken?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Quote van de Fipo;
[..]
Dit bedoel ik dus. Hier heb ik een probleem mee. Dit is gewoon drammen tot je je zin krijgt. Dat is niet democratisch.
Of het 'fundamenteel' (genoeg) is laat ik uiteraard aan het OM en de rechter over, maar het lijkt me een mogelijkheid om ze op basis van dit artikel aan te klagen (of daarmee te dreigen).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Fundamentele economische structuren ernstig ontwricht door 1 tunnel midden in de stad? Het is de kanaaltunnel niet.
Lijkt me wat stug eigenlijk hoor, maar je hoort af en toe wel wat van een subsidie her en der, hoeveel % is dat van de omzet?quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:07 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik.
En dat gebeurd idd niet alleen hier.
Enige juiste methode is een simpele carbon heffing invoeren, ETS weg, CBAM versneld invoeren, alle doelstellingen ook weg en op basis van de kosten een actieplan maken waarbij de welvaart niet teveel schade oploopt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet om te lachen. De Minister staat hier de kamer glashard voor te liegen. De bekende TINA methode.
Gekkenwerk en je kan op je vingers natellen dat het grootste deel van die miljarden zullen gaan naar bedrijven die eigendom zijn van mensen met politieke connecties.
Walgelijk gewoon.
Even voor je verbeterd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
Elke dag kan Asha ten Broeke dat kan die weg nooit aan. Die moet al een maand bijkomen van één keer op de weg zitten.
nee, je mag veel vaker demonstreren. Maar een blokkade is geen demonstratiequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mag je in een democratie maar één keer demonstreren om je punt te maken?
En dan nog. Een organisatie die op zich op mijn sympathie mocht rekenen, heeft naar mijn mening zijn hand overspeeld. En ik denk niet dat ik de enige ben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, je mag veel vaker demonstreren. Maar een blokkade is geen demonstratie
Het maakt niet uit of de organisatie veel of weinig aanhangers heeft. Demonstreren moet altijd kunnen, ook voor dingen waar je het totaal niet mee eens bent als persoon. Maar dan wel op de juiste manier. Met een demonstratie. Daar moet je een vergunning voor aanvragen en dan wordt een plek toegewezen. Daar ga je demonstreren. Dit is dus geen demonstratie, maar een blokkade. (ik ben net een kapotte grammofoonplaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dan nog. Een organisatie die op zich op mijn sympathie mocht rekenen, heeft naar mijn mening zijn hand overspeeld. En ik denk niet dat ik de enige ben.
Zet er een foodtruck neer en het komt wel goed hoorquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
Elke dag kan Asha ten Broeke nooit aan. Die moet al een maand bijkomen van één keer op de weg zitten.
Op maximaal 5 meter waggelen dan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zet er een foodtruck neer en het komt wel goed hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |