abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209582481
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt al enorm veel gedaan aan klimaatverandering. Het probleem is dat het voor klimaathysterici nooit genoeg is.
Donder op, er wordt geen fuck gedaan.

Deze acties wijzen op een deel daarvan.
Olie giganten krijgen geld van onze overheden zodat ze anderen eruit kunnen concureren.
Innovatie sterft een vroege dood omdat er geen eerlijke markt is.

Lees en weet, ER eist enkel dat subsidie en financiele voorsprong op anderen stopt.
Dat na een discussie die ale 25+ jaar duurt.

Echt, als je zeikt over wat die demonstraties je kosten, waarom buk je nog wat dieper voor wat een miljarden industrie je al sinds je geboren bent kost?
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:24:26 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209582576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 18:16 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Olie giganten krijgen geld van onze overheden zodat ze anderen eruit kunnen concureren.

Lees en weet, ER eist enkel dat subsidie en financiele voorsprong op anderen stopt.

Echt, als je zeikt over wat die demonstraties je kosten, waarom buk je nog wat dieper voor wat een miljarden industrie je al sinds je geboren bent kost?
De statistieken tonen iets anders aan, namelijk dat de maatregelen van de afgelopen decennia (en vooral de recente jaren) juist erg veel effect hebben gehad op het terugdringen van de uitstoot in Nederland.

Daarnaast heb ik het verder helemaal niet gehad over de kosten van deze demonstraties, hoe je daar bij? En de fantasten van Extinction Rebellion kunnen verder eisen wat zij willen, maar naar deze idioten moet de overheid niet luisteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:26:51 #78
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209582604
Mooiste waren de Duitse klimaatklevers, die konden niet voor rechter verschijnen omdat ze op vakantie in Bali waren.
pi_209582630
quote:
Waarom denk je dit? Misschien op enkele kleine onderdelen dat daar met subsidies wordt gesmeten maar dat zal niet alleen in dit land zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_209582665
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:11 schreef Montagui het volgende:
Elke dag de economie ontwrichten? Dan lijkt mij dat er sprake is van terrorisme:
[..]

Fundamentele economische structuren ernstig ontwricht door 1 tunnel midden in de stad? Het is de kanaaltunnel niet.
zie email 27 oktober
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:33:09 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209582668
quote:

[..]

Dramaqueen. Zo ga je nooit iedereen op één lijn krijgen.

Als je niet ziet wat er allemaal veranderd is, dan houdt het op.

Oh ja, en neem vooral geen kinderen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:34:10 #82
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209582681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 18:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mooiste waren de Duitse klimaatklevers, die konden niet voor rechter verschijnen omdat ze op vakantie in Bali waren.
Zeker om daar te gaan demonstreren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:36:51 #83
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_209582711
Wordt tijd dat er eens geweld wordt toegepast op dat schijtvolk. Zo hard mogelijk van de weg af meppen. Net zo lang tot die ene hersencel van ze eens gaat beseffen dat ze uitgekotst worden door het grootste deel van de bevolking.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:36:58 #84
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209582714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 18:33 schreef thedeedster het volgende:

Oh ja, en neem vooral geen kinderen.
pi_209582716
De mensheid blaast zichzelf toch wel op voor er echt klimaatrampen komen. Kwestie van tijd.
Purr.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 juni 2023 @ 19:03:35 #86
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_209583023
Als alle ER'ers n u gewoon geen kinderen hebben, lost het probleem ook vanzelf op toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209583078
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als mij het niet zint dat jij een grote TV hebt, en vragen heeft geen zin, dan is het geoorloofd dat ik jouw TV kapot maak?
Goede vergelijking joh.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 20 juni 2023 @ 19:10:26 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209583098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 18:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat buy green energy is ook een smerige leugen.
Heb 100% groene energie, waarvan de prijs omhoog gaat als de gasprijzen omhoog gaan.
Rara.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_209583128
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Dat buy green energy is ook een smerige leugen.
Heb 100% groene energie, waarvan de prijs omhoog gaat als de gasprijzen omhoog gaan.
Rara.
Je moet toch ondertussen wel weten dat er gewoon wat "rechten" zijn opgekocht. Van de totale stroomopwek grijs en groen, wordt het stukje groen, boekhoudkundig, bij jou gealloceerd.

Daar betaal je extra voor waardoor dat groene stroom ook leuk kan concurreren met het grijze stroom, dus je maakt de wereld een stukje groener door er extra voor te betalen, thx pik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 juni 2023 @ 19:24:29 #90
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_209583299
Waarom geen demonstratie en een blokkade van de ambassade van het land dat de grootste olieproducent ter wereld is? En bovendien een land waar de mensenrechten op ernstige wijze worden geschonden?
Leg een cordon rond de ambassade van Saoedi Arabië en stop daarmee pas als de oliekraan geheel dicht gedraaidis en Saoedi Arabië het VN-vluchtelingenverdrag heeft ondertekend en naleeft en de rechtsstaat aldaar geheel overeenkomstig het EVRM-verdrag voor de mensenrechten is ingericht.
Non possumus non loqui
pi_209583837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 18:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Fundamentele economische structuren ernstig ontwricht door 1 tunnel midden in de stad? Het is de kanaaltunnel niet.
Dat het de Kanaaltunnel niet is betekent nog niet dat dagelijks de A12 blokkeren geen (economische) gevolgen heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209583842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat het de Kanaaltunnel niet is betekent nog niet dat dagelijks de A12 blokkeren geen (economische) gevolgen heeft.
Vast, maar economische gevolgen betekent nog niet dat er economische structuren ernstig ontwricht zijn.
zie email 27 oktober
pi_209583858
Dat ga je krijgen als je ze met fluwelen handschoentjes aanpakt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209583890
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 19:24 schreef Knip het volgende:
Waarom geen demonstratie en een blokkade van de ambassade van het land dat de grootste olieproducent ter wereld is? En bovendien een land waar de mensenrechten op ernstige wijze worden geschonden?
Leg een cordon rond de ambassade van Saoedi Arabië en stop daarmee pas als de oliekraan geheel dicht gedraaidis en Saoedi Arabië het VN-vluchtelingenverdrag heeft ondertekend en naleeft en de rechtsstaat aldaar geheel overeenkomstig het EVRM-verdrag voor de mensenrechten is ingericht.
Omdat Saoudie Arabië die lui vierkant uitlacht.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209583997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Omdat Saoudie Arabië die lui vierkant uitlacht.
Nee omdat XR zich puur tegen witte mensen richt, omdat kapitalisme zogenaamd een “wit fenomeen” is. Wat mensen van kleur doen in landen als Saoedi Arabië wordt volledig overgeslagen.
pi_209584061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:11 schreef Homey het volgende:

[..]
Nee omdat XR zich puur tegen witte mensen richt, omdat kapitalisme zogenaamd een “wit fenomeen” is. Wat mensen van kleur doen in landen als Saoedi Arabië wordt volledig overgeslagen.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. XR biedt ook geen alternatief. Alles moet kapot. In het westen uiteraard. Wat ze in de rest van de wereld doen is ok.

Zag je ook bij die Greta Thunberg...
pi_209585100
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 18:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Die fundamentale economische en maatschappelijke ontwrichting komt wel als je hun 'plannen' volledig wil gaan uitvoeren.

En er zijn misschien enkele honderden wetenschappers die zich achter hen scharen. Dan zijn de wetenschappers die klimaatverandering volledig ontkennen zelfs nog in de meerderheid.

Laten we stoppen met doen alsof ER een redelijk alternatief is dat voor een betere wereld gaat zorgen en ondersteund wordt door wetenschappelijke consensus.

We moesten binnen 15 jaar van volledig fossiele brandstoffen in wegverkeer naar verplicht volledig elektrisch (of iig niet-fossiel). Als dat al niet aangeeft hoe hard men al bezig is met veranderen, dan weet ik niet wat wel.
pi_209585377
twitter

twitter

twitter
  dinsdag 20 juni 2023 @ 23:01:11 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209586214
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:11 schreef Homey het volgende:

[..]
twitter

twitter

Maar blijf lekker hangen in het eeuwige rechtse slachtofferrolletje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209586602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ook lekker democratisch zo.
Dat is wel waar ja. In een goed werkende democratie bestaat er demonstratierecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')