Als je het 15 jaar geleden liet doen, dan weet je vast niet dat je tegenwoordig een veel prettiger thuissetje hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productieve ochtend hier.
Gisteren eindelijk genoeg moed gevat (wat kleine klachten gaven de doorslag) om eens een afspraak voor een uitstrijkje te plannen. Huisarts had vandaag al plekDus na mijn vergadering op het fietsje er naartoe.
Het blijft even vervelend als de vorige keer dat ik dat liet doen… 15 jaar geleden![]()
Meteen mijn driejaarlijkse groot onderhoud geregeld. Het werd ook echt wel tijd voor bloedprikken en urine onderzoek. Mag elk jaar… u raadt het al![]()
En als de grote fles stikstof is gearriveerd mag ik langskomen om een irritante wrat echt uit te roeien. We waren er bijna, toen kwam Corona, ging ik verzaken en de wrat zegevieren.
Vanmiddag rondwandelen in en rond een klooster, vanavond vergadering en dan zit mijn vrije dag er al weer op.
Waar woon je nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Tijdje niet geweest door vakantie en vermoeidheid etc.
Nu is het normale leven weer een beetje begonnen nouja Inc de vermoeidheid, dat dan weer wel
Verder zijn er voorzichtige plannen om te kijken of we genoeg hypotheek kunnen krijgen om evt te verhuizen naar de andere kant van 't land dus dat is wel spannend. Donderdag gesprek met hypotheekadviseur
En hoe is 't met jullie?
Friesland is altijd goedquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brabant en evt verhuizen terug naar mijn roots, Friesland
Het vreselijke is… dat wist ik welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het 15 jaar geleden liet doen, dan weet je vast niet dat je tegenwoordig een veel prettiger thuissetje hebt
Ik ben overgestapt nadat ik een uitstrijkje liet uitvoeren door een doktersassistente die ik kende van mijn middelbareschooltijd. Een van de pesters. Heb het wel laten doen, maar voelde alles behalve veilig (ook al was ze professioneel, deed ze het keurig enzo. Het lag echt aan mij).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het vreselijke is… dat wist ik wel
Met dank aan een vriendin die het net zozeer haat als ik.
Maja, aanvragen, digid gedoe… lamaar![]()
Voor mezelf ben ik echt zorgmijdend. Al leer ik het wel steeds beter. Zo hoeft mijn moeder me bij voorbeeld niet meer naar de oogarts te foeteren als ik dagen met een ontsteking rondloop.
Hopelijk wordt dat laatste nog beter!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben die dag helaas op de uitvaart van DP.
Of het vieren van haar leven, als ze toch geen nekschot krijgt.
Geen meeter, te weinig tijd voor mezelf, al niet genoeg ruimte voor mijn prio's.
Omg verhuizenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Nu is het normale leven weer een beetje begonnen nouja Inc de vermoeidheid, dat dan weer wel
Verder zijn er voorzichtige plannen om te kijken of we genoeg hypotheek kunnen krijgen om evt te verhuizen naar de andere kant van 't land dus dat is wel spannend. Donderdag gesprek met hypotheekadviseur
En hoe is 't met jullie?
Ik maai gewoon nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:51 schreef fietsie het volgende:
Mag ik even mopperen over maaimachines met meerdere LiIon accu's en intelligentie?
Ik heb 15 miinuten NU om het gras te maaien.
Zet de accu's in de maaier. Fuck it: de accu's concluderen een ongelijke laadstatus te hebben en DUS start de machine niet.
Maken die accu's dan na het laden (wat nu in progress is) ook weer tijd in mijn planning vrij??
Nooit last van…..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het vreselijke is… dat wist ik wel
Met dank aan een vriendin die het net zozeer haat als ik.
Maja, aanvragen, digid gedoe… lamaar![]()
Voor mezelf ben ik echt zorgmijdend. Al leer ik het wel steeds beter. Zo hoeft mijn moeder me bij voorbeeld niet meer naar de oogarts te foeteren als ik dagen met een ontsteking rondloop.
Hoihoiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
En hoe is 't met jullie?
Donderdag niet want hypotheekgesprek enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg verhuizen![]()
Ga je nog wel naar Jera met je moeheid? Donderdag dikke regen misschien
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben keigoed in professionele afstand houden. Wat je zegt, het is mijn werk. Je kunt het je niet veroorloven mensen te dichtbij te laten komen. Vind ik dan. Want dan vallen verliezen zwaar.
Elke maand nemen we wel afscheid van iemand. Het feit dat ik het nu noem geeft natuurlijk wel aan dat het iets meer met me ‘doet’ . Omdat aantallen.
Niet iedere cliënt ken je ook even goed of heb je een even goede klik mee. Sommigen blijven in de gedachten hangen, anderen zijn er weer snel uit verdwenen.Het klinkt inderdaad heel logisch zo, en tegelijkertijd vind ik het ook heel knap dat je het kunt! Mijn talent ligt daar duidelijk niet, ook om die reden heel bewust gekozen niet de klinische psychologie kant op te gaan, dus ik heb echt bewondering voor mensen die dat kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was vanochtend even naar de huisarts om mijn zorgen te bespreken.SPOILER: want ik kan niet kort en zo makkelijker over te slaan als niet geinteresseerd :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus goede hoop dat deze geruststelling en de gemaakte afspraak voorlopig mn hoofd weer wat rust geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |