Omdat ze er sowieso van uitgaan dat ze ermee wegkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag met dat kastreren, waarom laten de Russen zulken daarna nog leven? Wandelende bewijsstukken.
In de comments het onderstaande. Verklaart het een en ander.quote:
Mag hopen dat dat eindelijk de ATACMS zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:24 schreef Slayage het volgende:
"God, please make them stop!"
-Russians probably
[ twitter ]
Maar als ze daar geen verdediging hebben dan kan je ze zien aankomen wat je wil maar kan je er niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:17 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Grote open vlakte waar ze je vanaf tientallen kilometers aan zien komen wandelen.
Ik moest lachen toen die Rus door de lucht vloogquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Die drone heeft zo'n krachtige explosie dat die Rus uit de trench wordt gegooid.
https://www.reddit.com/r/(...)ian_160th_battalion/
160th battalion Territorial Defence, Spider unit. Showing double POV from an observation drone and a Kamikaze drone attacking a Russian entrenched position. One Russian soldier cand be seen flying out of the trench after the explosion.
Het filmpje uploaden op internet helpt al helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag met dat kastreren, waarom laten de Russen zulken daarna nog leven? Wandelende bewijsstukken.
Ook een manier om die lui uit een loopgraaf te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen die Rus door de lucht vloog
Mooie Salto Ivan!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen die Rus door de lucht vloog
Ik vind dit te gestileerdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Vast al gedeeld, maar wat een beelden niet? Zo vervagen de grenzen tussen een speelfilm en oorlog, en dan niet omdat films realistischer worden..
Volgens Rob de Wijk gaan die niet komen had hij vernomen in hoge NAVO kringen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:38 schreef ExTec het volgende:
Mag hopen dat dat eindelijk de ATACMS zijn.
Dan moet je wel ballen hebben om met je MBT door ongebaand grasland te karren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Vast al gedeeld, maar wat een beelden niet? Zo vervagen de grenzen tussen een speelfilm en oorlog, en dan niet omdat films realistischer worden..
Het feit dat je die kan afvuren vanaf een vrachtwagen die je ergens in een schuur kunt verstoppen, ipv via een vliegtuig wat rus ongezien vanaf 300 km verderop op kan blazen is een groot verschil.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:20 schreef BEFEM het volgende:
Wat maakt ATACMS beter dan storm shadows? 50 km verder, dat is alles?
Het wordt ook steeds minder een gamechanger. Dus geen probleem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens Rob de Wijk gaan die niet komen had hij vernomen in hoge NAVO kringen.
rob de wijkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens Rob de Wijk gaan die niet komen had hij vernomen in hoge NAVO kringen.
Maar een Atacms is wel relatief makkelijk uit de lucht te halen toch itt een storm shadowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het feit dat je die kan afvuren vanaf een vrachtwagen die je ergens in een schuur kunt verstoppen, ipv via een vliegtuig wat rus ongezien vanaf 300 km verderop op kan blazen is een groot verschil.
Tot nu toe hebben we ook nog geen gamechanger gehad. Eerst waren dat de HIMARS, toen de tanks, toen de GLSDB, etc. Na een tijdje hoor je vrij weinig meer. En is het front nog steeds ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds minder een gamechanger. Dus geen probleem.
Dat is het in de rest van de regio ook toch? Grotendeels in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan moet je wel ballen hebben om met je MBT door ongebaand grasland te karren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |