abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2023 @ 12:30:21 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209577995
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Volgens Shoigu geen HIMARS en Storm Shadows blijkbaar.
Iemand met een sigaret?

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209577997
twitter
pi_209578012
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dus Rusland is uit op een conflict met NATO.
Natuurlijk niet.

Maar ze willen wel heel graag hun bevolking laten geloven dat ze een oorlog tegen de voltallige NAVO vechten.
Zo lijkt hun vernederende afgang nog enigszins verklaarbaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209578022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:05 schreef zuchtje het volgende:

[..]
"immediate strikes on decision-making centers"

Dat proberen ze elke keer.. toch? Of waren voorheen daadwerkelijk de scholen en flatgebouwen het doel?
Ja Shoigu zegt letterlijk niets nieuws; "targeting decision makers in Ukraine". Dit kan juist aansporen tot aanvallen op Rusland met Westerse langere afstandsraketten als de enige repercussie aanvallen op doelen....in Oekraine is _O- _O- Wat ze al doen op alles wat los en vast zit in Oekraine. En de NAVO en Amerikanen maar bang zijn dat de Russen ooit (in theorie) doelen in bijv Polen zouden bestoken omdat daar wapens vandaan worden geleverd. Shoigu maakt in een klap duidelijk; lange afstandsraketten betekent dat we "decision-making doelen" in Oekraine gaan bestoken. Shocking *;
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209578025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:01 schreef theguyver het volgende:
Kiev planning strike on Russia with Western-made missiles – Moscow
Published: 20 Jun 2023 | 09:51 GMT
Attacks with Storm Shadow and HIMARS missiles outside zone of active hostilities will trigger retaliation, minister has warned

bron:RT
Hmm.. De Russen bestoken continu burgerdoelen in Oekraïne, maar andersom mag Oekraïne niet een bommetje droppen op het grondgebied van Rusland.

Rare jongens die Russen
  dinsdag 20 juni 2023 @ 12:35:10 #156
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209578050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hmm.. De Russen bestoken continu burgerdoelen in Oekraïne, maar andersom mag Oekraïne niet een bommetje droppen op het grondgebied van Rusland.

Rare jongens die Russen
Jamaar jamaar Ukraine, dat niet bestaat, is bezet en dus Russisch grondgebied, dat dus niet word bestookt door Rusland en dan zeker geen burgerdoelen in niet bezet Ukraine dat niet bestaat.

quote:
God's an astronaut, everything is true
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 20 juni 2023 @ 12:42:19 #157
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209578135
Rusland heeft in 2008 South Ossetia van Georgia ingepikt. En de mannelijke bevolking is gebruikt als cannon fodder in Ukraine. Net zoals dat in Donbas is gebeurd.

https://www.reddit.com/r/(...)attalion_of_russian/
Deputy commander and entire battalion of Russian troops from South Ossetia killed in south Ukraine

Reddit comments:
South Ossetian troops seem to get mauled wherever they’re deployed. Back in Mariupol they were torn to bits to the point of being combat ineffective. There were multiple videos from Azov where they overrun or ambush them, and if you looked closely you'd see Ossetian patches on a lot of the dead.
===============
Well yeah. They aren’t Russian slavs, thus are cannon fodder. Less South Ossetians living means more real estate for loyal Russians moving into the occupied territory.
===============
They’re too dumb to realize that the Russians are the ones who are wiping their people out.
===============
That’s because they are only meant to cause a civil war to justify a Russia sending the army
===============
Russia has a long history of purging its minorities and undesirables. The most profitable way to do that is through war, they off themselves for Putin and capture territory and infrastructure that pure Russians can use to live and work
  dinsdag 20 juni 2023 @ 12:53:48 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_209578257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom al die geschifte techbros nu ineens willen dat Oekraïne zich moet overgeven is me een raadsel. Ik snap daar totaal niks van.
Oligarchen steunen criminele kleptocratie. News at eleven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209578276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:53 schreef speknek het volgende:

[..]
Oligarchen steunen criminele kleptocratie. News at eleven.
Fair enough. Ze zullen inderdaad zo'n Rusland model willen.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 12:56:36 #160
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209578286
Die drone heeft zo'n krachtige explosie dat die Rus uit de trench wordt gegooid.

https://www.reddit.com/r/(...)ian_160th_battalion/
160th battalion Territorial Defence, Spider unit. Showing double POV from an observation drone and a Kamikaze drone attacking a Russian entrenched position. One Russian soldier cand be seen flying out of the trench after the explosion.
pi_209578296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Iran is in oorlog met Oekraïne!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209578328
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom al die geschifte techbros nu ineens willen dat Oekraïne zich moet overgeven is me een raadsel. Ik snap daar totaal niks van.
Ik wist niet dat het een dingetje is onder tech gasten momenteel.

Ik vind dat Musk zich in pro Russische circle bevindt wel zorgelijk, omdat hij hij persoonlijk eigenaar is van Twitter en zo doende het algoritme kan aanpassen om pro Russische propaganda te verspreiden en pro Oekraïnse accounts te onderdrukken. Iets wat hij kennelijk feitelijk ook doet. Ik ben tegenwoordig bijna dagelijks bezig om accounts te negeren /blokkeren op mijn Twitter tijdlijn , die door het algoritme gepusht worden. Iets wat in het verleden bijna niet voorkwam. Ik wil geen Russische propaganda shite op mijn tijdlijn....
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209578389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt toch met regelmaat eentje uit de lucht gehaald nu

[ twitter ]
Dit soort berichten neem ik altijd met een korrel zout. Zolang er geen beelden zijn, kunnen we niet ervanuit gaan dat er weer 1 is neergehaald. Osint is the way to go.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209578480
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat deed hij vorig jaar al. Hij kwam ook eens met een vredesplan :')
Musk is menselijk afval.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209578498
quote:
Hofnar of uitdager van Poetin: welke rol speelt Wagnerbaas Prigozjin?
https://nos.nl/artikel/24(...)wagnerbaas-prigozjin
  dinsdag 20 juni 2023 @ 13:34:51 #166
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 13:36:20 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209578797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 13:01 schreef Slayage het volgende:

Ik wist niet dat het een dingetje is onder tech gasten momenteel.

Ik vind dat Musk zich in pro Russische circle bevindt wel zorgelijk, omdat hij hij persoonlijk eigenaar is van Twitter en zo doende het algoritme kan aanpassen om pro Russische propaganda te verspreiden en pro Oekraïnse accounts te onderdrukken. Iets wat hij kennelijk feitelijk ook doet. Ik ben tegenwoordig bijna dagelijks bezig om accounts te negeren /blokkeren op mijn Twitter tijdlijn , die door het algoritme gepusht worden. Iets wat in het verleden bijna niet voorkwam. Ik wil geen Russische propaganda shite op mijn tijdlijn....
Ik heb een Twitter list gemaakt van accounts die ik volg. Op die manier heb ik geen last van pro Russian trolls op op m'n frontpage

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 20-06-2023 14:24:19 ]
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:16:52 #168
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209579307
They Were Captured by the Russians. Then the Hardest Fight Began.
Ukrainian captives released in prisoner exchanges say that beatings were common, and that they suffered from woefully inadequate health care and food.

Lees verder: https://www.nytimes.com/2(...)aine-pows-abuse.html
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:25:24 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:35:12 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:35:26 #171
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_209579501
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Die drone heeft zo'n krachtige explosie dat die Rus uit de trench wordt gegooid.

6.5 voor de afsprong
pi_209579537
quote:
Ja, vervelend voor de Russen. Maar ze kunnen zich nog overgeven.

twitter
pi_209579575
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische Medal of Honor voor de soldaat die een Leo2 tank vernield :')
[ twitter ]
Marketing om vlees te werven voor de gehaktmolen
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:41:57 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209579585
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Rare jongens die Russen
Nee dan ben je een terrorist.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:44:15 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209579615
quote:
twitter ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:47:18 #176
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209579693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:18 schreef Slayage het volgende:
Musk die tegenwoordig zwemt in de Russische propaganda :')

[ twitter ]
Musk is een Zuid-Afrikaan, meer hoef je niet te weten...
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:50:50 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209579706
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:50 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
nee die zijn zwart he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 20 juni 2023 @ 14:53:24 #179
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209579725
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:50 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Geen idee wat het stereotype daarvan is maar denk dat Musk door z'n eigen stomme fout om Twitter te kopen zichzelf chantabel en manipuleerbaar heeft gemaakt. Nu kan hij met wortel en stok door China, Rusland, Saudi Arabie en Republikeinen (die Pro Rusland zijn) beinvloed worden.
  Moderator dinsdag 20 juni 2023 @ 14:59:47 #180
236264 crew  capricia
pi_209579804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:16 schreef slashdotter3 het volgende:
They Were Captured by the Russians. Then the Hardest Fight Began.
Ukrainian captives released in prisoner exchanges say that beatings were common, and that they suffered from woefully inadequate health care and food.

Lees verder: https://www.nytimes.com/2(...)aine-pows-abuse.html
Ongelooflijk. Wat een verhaal weer. Horror. Oorlogsmisdadigers zijn het die Russen. Van de top naar beneden. Alle lagen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209579969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Geen idee wat het stereotype daarvan is maar denk dat Musk door z'n eigen stomme fout om Twitter te kopen zichzelf chantabel en manipuleerbaar heeft gemaakt. Nu kan hij met wortel en stok door China, Rusland, Saudi Arabie en Republikeinen (die Pro Rusland zijn) beinvloed worden.
Musk was ruim voor de Twitter aankoop al stevig bezig met zijn neerwaartse spiraal naar lala-land. Wat een sneu geval is dat geworden zeg. :N
  dinsdag 20 juni 2023 @ 15:19:08 #182
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209580081
https://www.reddit.com/r/(...)japan_in_ukraine_oh/
Budanov met the Ambassador of Japan in Ukraine. Oh well, Russians have been saying that they killed Budanov with their infamous Kinzhals missile...
pi_209580101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:11 schreef cynicus het volgende:

[..]
Musk was ruim voor de Twitter aankoop al stevig bezig met zijn neerwaartse spiraal naar lala-land. Wat een sneu geval is dat geworden zeg. :N
Blowend en slikkend rijkeluiskindje met tien kinderen dat dankzij wat gelukkig investeren de rijkste man op aarde werd is gevoelig voor beïnvloeding omdat hij toch twijfelt of iedereen hem ziet als het belangrijkste genie dat er op deze planeet rondloopt, zoals wel zou moeten.
pi_209580118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:53 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Geen idee wat het stereotype daarvan is
Цой жив
  dinsdag 20 juni 2023 @ 15:29:10 #186
64288 Bensel
Ladderzat
pi_209580269
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Blowend en slikkend rijkeluiskindje met tien kinderen dat dankzij wat gelukkig investeren de rijkste man op aarde werd is gevoelig voor beïnvloeding omdat hij toch twijfelt of iedereen hem ziet als het belangrijkste genie dat er op deze planeet rondloopt, zoals wel zou moeten.
Denk dat je musk dan toch wat te kort doet. Hij is technologisch en bedrijfskundig enorm goed. Paypal was een succes, Tesla duurde even maar loopt nu goed, SpaceX verandert letterlijk het hele ruimtevaartprogramma. en ja, daar heeft hij een groot aandeel in. Geopolitiek is echter niet zijn sterkste punt. Zijn autistische excentriciteit is in veel zaken een zegen, maar soms ook een nadeel.

Ik denk dat je zijn rusland standpunt moet bekijken in het licht van de afstand voor hem voor wat de oorlog, zijn idealen (hij wil graag een verenigd aarde) en een vorm van recalcitrantheid richting gevestigde ordes die volgens hem vooruitgang tegenhouden. Hij is heel principieel voor wat betreft vvmu, en lijkt nu wat te overcompenseren in de verkeerde richting.

tis een mafklapper, maar wel een die mijn respect/bewondering verdiend heeft met zijn successen.En ja, af en toe schiet ook zo'n iemand eens uit de bocht. We zijn allemaal mens.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_209580474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:29 schreef Bensel het volgende:

[..]
Denk dat je musk dan toch wat te kort doet. Hij is technologisch en bedrijfskundig enorm goed. Paypal was een succes, Tesla duurde even maar loopt nu goed, SpaceX verandert letterlijk het hele ruimtevaartprogramma. en ja, daar heeft hij een groot aandeel in. Geopolitiek is echter niet zijn sterkste punt. Zijn autistische excentriciteit is in veel zaken een zegen, maar soms ook een nadeel.

Ik denk dat je zijn rusland standpunt moet bekijken in het licht van de afstand voor hem voor wat de oorlog, zijn idealen (hij wil graag een verenigd aarde) en een vorm van recalcitrantheid richting gevestigde ordes die volgens hem vooruitgang tegenhouden. Hij is heel principieel voor wat betreft vvmu, en lijkt nu wat te overcompenseren in de verkeerde richting.

tis een mafklapper, maar wel een die mijn respect/bewondering verdiend heeft met zijn successen.En ja, af en toe schiet ook zo'n iemand eens uit de bocht. We zijn allemaal mens.
Ach, hij kan dingen best aardig opstarten. Maar om het te laten draaien na die eerste fase moet je ander type hebben. Dat is niet erg, maar zelf heeft hij het niet door. En dan komt zijn ego om de hoek kijken en gaat hij weer allerlei dingen roepen in plaats van de problemen aanpakken. Dat maakt hem manipuleerbaar.
pi_209580490
twitter
pi_209580705
twitter
  dinsdag 20 juni 2023 @ 16:07:06 #190
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209580818
quote:
Ben een paar keer op verschillende plekken in Zuid Afrika geweest en heb wel degelijk fantastisch vriendelijke blanke Zuid-Afrikanen ontmoet die ook erg goed en respectvol voor hun zwarte personeel waren.

Helaas ook een paar van die echte oude stempel racisten. :(

De vele tegenstellingen in dat land zijn bizar.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 16:13:48 #192
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209580879
https://www.telegraaf.nl/(...)der-en-oud-gevangene

quote:
Gewone soldaat maakt plaats voor ’wegwerp-troepen’
Kentering in Russische oorlogsdoden: steeds vaker ouder én oud-gevangene
Door ONZE REDACTIE BUITENLAND

12 min geleden in BUITENLAND

MOSKOU - Sinds het begin van de oorlog in Oekraïne, registreren journalisten van de BBC en Mediazona nauwgezet gesneuvelde Russische soldaten. Inmiddels staat de teller op – minimaal – 25.000 Russische geverifieerde oorlogsdoden.

Uit de cijfers blijkt een duidelijke verschuiving in het type soldaat dat het leven laat aan het front.
quote:
Ouder en gevangene
Na bijna anderhalf jaar slachtoffers registreren, kwamen de onderzoekers tot een opvallende conclusie. Na maanden van strijd lijkt het 'type' soldaat dat sneuvelt in Oekraïne langzaam te veranderen. Daar waar de 'gemiddelde dode' in de eerste drie maanden van de oorlog 21 jaar en beroepsmilitair met de rang van soldaat was, is in de laatste drie maanden het gemiddelde slachtoffer 34 jaar oud en een voormalig gevangene.

BEKIJK OOK:

'Poetin wordt voorgelogen door zijn eigen minister'
Een van de opvallendste geverifieerde doden is Mikhail Shuvalov.
Deze gepensioneerde energiecentrale-arbeider meldde zich op 71-jarige leeftijd aan als vrijwilliger.

Aanvankelijk zou hij zijn afgewezen, maar kwam uiteindelijk toch terecht aan het front. Daar kwam hij op 10 december aan het einde van zijn leven.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209580914
"Normaal" is context afhankelijk

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209581044
Waar is war Gonzo en waar is die Mattie van kadirov die laatst gewond was geraakt?
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209581179
https://twitter.com/noclador/status/1671095803589324803?s=20

op sommige plekken is de grond alweer hard
  dinsdag 20 juni 2023 @ 16:40:23 #196
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209581238
quote:
[ twitter ]
Waarom is daar een sous chef bij?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 20 juni 2023 @ 16:41:46 #197
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209581253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:19 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)japan_in_ukraine_oh/
Budanov met the Ambassador of Japan in Ukraine. Oh well, Russians have been saying that they killed Budanov with their infamous Kinzhals missile...
[ afbeelding ]
Hele rare foto en pose :+ .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 20 juni 2023 @ 16:49:22 #198
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209581355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hele rare foto en pose :+ .
Niet gek voor een dode :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 16:51:57 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209581383
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 16:35 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/noclador/status/1671095803589324803?s=20

op sommige plekken is de grond alweer hard
Als Ukraine nou eens 2 maanden wacht met hun grote offensief totdat alles droog en hard is en dan bij Kherson het water over gaat dan hebben het ze het meeste kans op succes en lijden ze de minste verliezen volgens mij.

Waarom dan moeilijk doen bij het stuk waar Rusland de verdediging goed in orde heeft.
pi_209581394
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')