Iemand met een sigaret?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens Shoigu geen HIMARS en Storm Shadows blijkbaar.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus Rusland is uit op een conflict met NATO.
Ja Shoigu zegt letterlijk niets nieuws; "targeting decision makers in Ukraine". Dit kan juist aansporen tot aanvallen op Rusland met Westerse langere afstandsraketten als de enige repercussie aanvallen op doelen....in Oekraine isquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:05 schreef zuchtje het volgende:
[..]
"immediate strikes on decision-making centers"
Dat proberen ze elke keer.. toch? Of waren voorheen daadwerkelijk de scholen en flatgebouwen het doel?
Hmm.. De Russen bestoken continu burgerdoelen in Oekraïne, maar andersom mag Oekraïne niet een bommetje droppen op het grondgebied van Rusland.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:01 schreef theguyver het volgende:
Kiev planning strike on Russia with Western-made missiles – Moscow
Published: 20 Jun 2023 | 09:51 GMT
Attacks with Storm Shadow and HIMARS missiles outside zone of active hostilities will trigger retaliation, minister has warned
bron:RT
Jamaar jamaar Ukraine, dat niet bestaat, is bezet en dus Russisch grondgebied, dat dus niet word bestookt door Rusland en dan zeker geen burgerdoelen in niet bezet Ukraine dat niet bestaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm.. De Russen bestoken continu burgerdoelen in Oekraïne, maar andersom mag Oekraïne niet een bommetje droppen op het grondgebied van Rusland.
Rare jongens die Russen
quote:God's an astronaut, everything is true
Oligarchen steunen criminele kleptocratie. News at eleven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom al die geschifte techbros nu ineens willen dat Oekraïne zich moet overgeven is me een raadsel. Ik snap daar totaal niks van.
Fair enough. Ze zullen inderdaad zo'n Rusland model willen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Oligarchen steunen criminele kleptocratie. News at eleven.
Ik wist niet dat het een dingetje is onder tech gasten momenteel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom al die geschifte techbros nu ineens willen dat Oekraïne zich moet overgeven is me een raadsel. Ik snap daar totaal niks van.
Dit soort berichten neem ik altijd met een korrel zout. Zolang er geen beelden zijn, kunnen we niet ervanuit gaan dat er weer 1 is neergehaald. Osint is the way to go.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt toch met regelmaat eentje uit de lucht gehaald nu
[ twitter ]
Musk is menselijk afval.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat deed hij vorig jaar al. Hij kwam ook eens met een vredesplan
https://nos.nl/artikel/24(...)wagnerbaas-prigozjinquote:Hofnar of uitdager van Poetin: welke rol speelt Wagnerbaas Prigozjin?
Ik heb een Twitter list gemaakt van accounts die ik volg. Op die manier heb ik geen last van pro Russian trolls op op m'n frontpagequote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:01 schreef Slayage het volgende:
Ik wist niet dat het een dingetje is onder tech gasten momenteel.
Ik vind dat Musk zich in pro Russische circle bevindt wel zorgelijk, omdat hij hij persoonlijk eigenaar is van Twitter en zo doende het algoritme kan aanpassen om pro Russische propaganda te verspreiden en pro Oekraïnse accounts te onderdrukken. Iets wat hij kennelijk feitelijk ook doet. Ik ben tegenwoordig bijna dagelijks bezig om accounts te negeren /blokkeren op mijn Twitter tijdlijn , die door het algoritme gepusht worden. Iets wat in het verleden bijna niet voorkwam. Ik wil geen Russische propaganda shite op mijn tijdlijn....
6.5 voor de afsprongquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Die drone heeft zo'n krachtige explosie dat die Rus uit de trench wordt gegooid.
Marketing om vlees te werven voor de gehaktmolenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische Medal of Honor voor de soldaat die een Leo2 tank vernield
[ twitter ]
Nee dan ben je een terrorist.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm.. De Russen bestoken continu burgerdoelen in Oekraïne, maar andersom mag Oekraïne niet een bommetje droppen op het grondgebied van Rusland.
Rare jongens die Russen
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische Medal of Honor voor de soldaat die een Leo2 tank vernield
twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |