Ze hebben de Titanic onderzoek gedaan met die onderwater drones camera met grijphand.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:57 schreef Breekfast het volgende:
Het lijkt mij sowieso een hopeloze situatie. Ook al vinden ze de duikboot nog op tijd, hoe ga je de duikboot in hemelsnaam van zo'n grote diepte omhoog takelen?
De duikboten van de marine schijnen niet eens zo diep te kunnen...

Och dan is het in elk geval mogelijk om die kosten te verhalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
Moet wat kosten die zoektocht naar dat ding met een stel rijke stinkerds die niet weten van gekkigheid wat ze met hun geld doen moeten

Hier heb je wat mooie gedetailleerde beelden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dit beelden van dat wrak van de Titanic altijd zo angstaanjagend. Even ter info.

How about varen naar de site van de Titanic en terug?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef Freak666 het volgende:
Volgens dat NU bericht zou het een acht-daagse expeditie zijn.. Maar nu hebben ze ineens nog maar voor 3 dagen zuurstof.. Hoe zit dat dan? Zouden ze af en toe boven komen om zuurstof te "halen"?

De duik zelf is 'maar' 12 uur, er zit nog een heel stuk voor en na. Bovendien 12 uur lang in zo'n ienieminie ruimte lijkt me al meer dan genoeg. Wie gaat daar nu 8 dagen in zitten?!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef Freak666 het volgende:
Volgens dat NU bericht zou het een acht-daagse expeditie zijn.. Maar nu hebben ze ineens nog maar voor 3 dagen zuurstof.. Hoe zit dat dan? Zouden ze af en toe boven komen om zuurstof te "halen"?

de doos is geimplimenteerd of hoe zeg je datquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
De duik zelf is 'maar' 12 uur, er zit nog een heel stuk voor en na.
quote:De bemanning van de vermiste Argentijnse duikboot San Juan heeft niet afgezien.
Dat blijkt uit een rapport van het US Office of Naval Intelligence, de Amerikaanse inlichtingendienst van de marine.
De duikboot zou in amper 40 milliseconden geïmplodeerd zijn.

Geimplodeerd.. En dat nieuwsartikel wat je linkt daar gaat het om een duikboot op 'maar' 400 meter diepte, waar Titan heenging was de druk 100x hoger.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de doos is geimplimenteerd of hoe zeg je dat
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180112_03294441
[..]

5 uur naar beneden en weer 5 uur naar boven. Dus maar 2 uur Titanic per dag ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
De duik zelf is 'maar' 12 uur, er zit nog een heel stuk voor en na. Bovendien 12 uur lang in zo'n ienieminie ruimte lijkt me al meer dan genoeg. Wie gaat daar nu 8 dagen in zitten?!

Ze duiken maar 1x tijdens zo'n expeditie. Volgens mij is de bedoeling idd 4 uur duiken, 4 uur rondkijken (grotendeels via zo'n schermpje en 1 klein kijkgat), 4 uur stijgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:00 schreef NoXia het volgende:
[..]
5 uur naar beneden en weer 5 uur naar boven. Dus maar 2 uur Titanic per dag ofzo?

Anna Nassquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
Niet geschikt voor gevoelige kijkers

Zoontje is mee van een rijke persoon.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:28 schreef Tengano het volgende:
Missing persons Titan. Ik mis er nog een volgens mij. Het waren er volgens mij 5 in totaal.
[ afbeelding ]

Omdat ze al een paar dagen aan het varen zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:42 schreef Freak666 het volgende:

Zoveel geld en dan zoveel risico nemen met je eigen leven en dat van je zoon.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zoontje is mee van een rijke persoon.
Daar zal je geen foto van vinden.

Ik gok dat dat zoontje meer belangstelling had voor een zwarte doos.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:41 schreef Perrin het volgende:
Zoveel geld en dan zoveel risico nemen met je eigen leven en dat van je zoon.

Een gangbang misschien?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pf stel je voor dat ze nog leven.. De gesprekken die je dan hebt.
Benieuwd naar de film.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |