Meteen de zomer ingevuld.quote:
quote:
Kleine discrepantie gesignaleerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Al die wedstrijden zijn midden in de nacht
Hoezo?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Kleine discrepantie gesignaleerd.
@onlogisch slaapt altijd om uiterlijk 23u.quote:
Dan staat hij maar vroeg op.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch slaapt altijd om uiterlijk 23u.
Ah probleem opgelost.quote:
Alleen totaal niet van vrouwen"voetbal".quote:Op maandag 19 juni 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
@:afcniels Jij houdt van nachten en vrouwen. Ben je te porren?
Dat denk ik nou ookquote:
Mogen we dit overdenken?quote:Op maandag 19 juni 2023 23:08 schreef Sked het volgende:
Dan krijgen jullie wel @:capuchon_jongen ervoor terug
En van den Herik.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Cyprus is toch een uitvalbasis voor rijke Russen? Klinkt best interessant
Gebraden worst met puree en bloemkool in kerriequote:
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebraden worst met puree en bloemkool in kerrie
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:06 schreef GGMM het volgende:
Door een samenloop van omstandigheden lunchen we hier pas over 5 minuten.
Ik ben woedend.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:23 schreef Bezsen het volgende:
Er was hier vannacht een bunga bunga party aan de gang, kijkend naar de vrouwen die het hotel in en uit kwamen.
Gelukkig ben ik een verstandige rustige jongeman. Deze feestjes lijken me meer voor vbl sc vrienden @:tarado en @:caland
Wat was je aan het vertellen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las dit tijdens het praten.
Bedankt voor het verpesten van m'n verhaal
Zijn sterrenbeeld waarschijnlijk. Heeft hij z'n goede daad richting die collega ook weer gedaan voor vandaag.quote:
Dan zit je al vlak tegen het avondeten aan man.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:06 schreef GGMM het volgende:
Door een samenloop van omstandigheden lunchen we hier pas over 5 minuten.
Ik ben woedend.
Ik ben ook weegschaal. En Roger Moore, Cliff Richard en Matt LeTissier zijn ook op 14 oktober jarig.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:08 schreef GGMM het volgende:
Ik hoor een collega die ik tot op dit moment altijd redelijk serieus nam zeggen "Ik pieker ook best vaak, ik ben een weegschaal".
Wat een rare dag is dit opeens.
@Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook weegschaal. En Roger Moore, Cliff Richard en Matt LeTissier zijn ook op 14 oktober jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |