Een Festini perenijsje is al jaren favoriet van velen! Een ijsje bevat slechts 50 calorieën.quote:
Volgens buienradar ook komende 2 weken geen regen hierquote:Op maandag 19 juni 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag van mij wel gaan regenen, Stijn.
Goed voor de plantjes zou mijn wijlen oma zeggen
Je bedoelt 'gekregen' ? Trusten brothers en matenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad @:GGMM ?
Yayquote:Er is een nieuwe huurder gevonden die in het oude V&D-pand in de Kalverstraat wil trekken. Er komt een showroom van het Chinese elektrisch automerk Zeekr, dat een huurcontract voor vijf jaar heeft getekend en naar verwachting eind dit jaar de deuren opent.
He wat toevallig ik ookquote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef GGMM het volgende:
Net een stuk taart op
(was iemand jarig in het weekend en die trakteerde vandaag)
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]Volgens mij is een week buitenland bijna goedkoper dan een paar dagen Texel. Maar dat weet ik niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk zomers. Vertel. Wat staat er allemaal op de planning? Hier vallen we in een soort van zwart gat. Geen voetbal, geen competitie voor zoonlief. Een vakantie zit er niet in helaas. Misschien een paar dagen Texel maar ook dat is mokertjeduur.
Lekker zomers weer hier in Nederland. Alleen voor de natuur wel absurd lang droog natuurlijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wij zijn toch ook natuur en van mij mag het tot de kerst zo blijven en dan vanaf 1 januari weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen voor de natuur wel absurd lang droog natuurlijk.
Kan ik mij helemaal in vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook natuur en van mij mag het tot de kerst zo blijven en dan vanaf 1 januari weer.
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook natuur en van mij mag het tot de kerst zo blijven en dan vanaf 1 januari weer.
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]ga je toch naar servie op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk zomers. Vertel. Wat staat er allemaal op de planning? Hier vallen we in een soort van zwart gat. Geen voetbal, geen competitie voor zoonlief. Een vakantie zit er niet in helaas. Misschien een paar dagen Texel maar ook dat is mokertjeduur.Groot fan van User Wotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@AFCNiels
Hopelijk vindt de rest dit ook een leuke verhaal.Yea, she's on crack.
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:AFCNiels
Hopelijk vindt de rest dit ook een leuke verhaal.
Doorgaans blijf ik van de mdma af op de maandagavond maar veel plezier er mee maatquote:
Even een home-run geslagen op een sollicitatiegesprek vandaagquote:Op maandag 19 juni 2023 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doorgaans blijf ik van de mdma af op de maandagavond maar veel plezier er mee maat
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ook al is de manier waarop het resultaat behaald is bijzonder, ik ben erg blij voor je dat je laptop weer goed functioneert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:AFCNiels
Hopelijk vindt de rest dit ook een leuke verhaal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |