Moeilijk he.quote:
Hallo @onlogischquote:
Dit is pas moeilijk! https://quordlewordle.com(...)sc3RhYXQsdHdpc3Q6bmwquote:
Druk, zomers, prima.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk zomers. Vertel. Wat staat er allemaal op de planning? Hier vallen we in een soort van zwart gat. Geen voetbal, geen competitie voor zoonlief. Een vakantie zit er niet in helaas. Misschien een paar dagen Texel maar ook dat is mokertjeduur.
Zóquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas moeilijk! https://quordlewordle.com(...)sc3RhYXQsdHdpc3Q6bmw
( @:Dombohetolifantje1 en ik hadden hem in 7 beurten, je weet dus wat je te doen staat)
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]Maar wel een hoop vechain gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk zomers. Vertel. Wat staat er allemaal op de planning? Hier vallen we in een soort van zwart gat. Geen voetbal, geen competitie voor zoonlief. Een vakantie zit er niet in helaas. Misschien een paar dagen Texel maar ook dat is mokertjeduur.
Kan je niet veel beter die kinderen het raam uit gooien?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er zitten twee kleine kinderen in de trein en overweeg uit het raam te springen.
Precies, HONDERDEN keren hebben we naar dit plaatje moeten kijken en nu zie je water allemaal van komt.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, HONDERDEN keren hebben we naar dit plaatje moeten kijken en nu zie je water allemaal van komt.
[ afbeelding ]
Dit boekquote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad @:GGMM ?
Nou ja zegquote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je niet beter naar die kop van onlogisch kijken hahaahah
KOEKOEKquote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goeiedag zegquote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik schrik hiervan.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga vanavond beginnen aan De kroeg van Emile Zola, bij mijn laatste bezoek aan Holland uit een kringloopwinkel getrokken. Ik zal later deze week al dan niet adviseren dit boek te lezen, maar René kan in de tussentijd nog altijd aan Oeroeg van Hella Haasse beginnen.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je graag leest dan kan @:kukelecucktsju10 je ook nog wel een goed boek aanraden
Het mag van mij wel gaan regenen, Stijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Neem even een break en geniet van de buitenlucht.
hoezoquote:Op maandag 19 juni 2023 15:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de ziektewet in.
zou goed kunnenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn chakra's dat jij zwaar overspannen bent.
Wij hebben een hitte-protocol hier op de zaak. Er worden ijsjes uitgedeeld maar niet vandaag. Ik ben woedend.quote:
De zaakquote:Op maandag 19 juni 2023 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij hebben een hitte-protocol hier op de zaak. Er worden ijsjes uitgedeeld maar niet vandaag. Ik ben woedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |