Idem.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou trouwens ook wel iets van tyfus zeggen als het in de laatste seconde zou mislukken. En ik identificeer mezelf niet als aso.
ik ook, en misschien nog wel meer woordenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou trouwens ook wel iets van tyfus zeggen als het in de laatste seconde zou mislukken. En ik identificeer mezelf niet als aso.
Ik kan mij nog een bewoner herinneren die het als dagelijkse kost zag, om er van alles uit te kramen.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:52 schreef mootie het volgende:
oehoeeee spannend hoor en niet gehaald dus, bel en zoemer tegelijk, oempa loempa keurt hem af, sas roept boze dingen, bern laat touw los en plank met blokken valt.quote:
Zo dat was best ff geinig ineens. Oh Moraima vraagt of het echt niet is gehaald aan een jonge dame.quote:
wow dit is erg. Ik vind dat als zoemer en bel gelijk gaat dat het dan is gelukt.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oehoeeee spannend hoor en niet gehaald dus, bel en zoemer tegelijk, oempa loempa keurt hem af, sas roept boze dingen, bern laat touw los en plank met blokken valt.
Jammer...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oehoeeee spannend hoor en niet gehaald dus, bel en zoemer tegelijk, oempa loempa keurt hem af, sas roept boze dingen, bern laat touw los en plank met blokken valt.
Hij had nog niet op de bel gedrukt, maar net er naast. Ze moeten streng zijnquote:
Slechte verliezer de Gym-leraarquote:Op maandag 19 juni 2023 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo dat was best ff geinig ineens. Oh Moraima vraagt of het echt niet is gehaald aan een jonge dame.
Tja, de oempa loempa dus niet. En dat is een scheids. Krijgen we vandaag misschien wel een boze sas te zien of te horen, tenzij ze zich weer weet in te houden.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dit is erg. Ik vind dat als zoemer en bel gelijk gaat dat het dan is gelukt.
Huilt bijnaquote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef lojanda het volgende:
Bern boos want hij heeft het niet gehaald.. volgens de oempa loempa buiten de zoemer en volgens Sasha in de zoemer.. is echt bullshit roept ze een aantal keer. Bern huilt al bijna.
Sas gaat straks met koppige koppijn naar haar bedje met d'r knuffelbeertje kroelenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, de oempa loempa dus niet. En dat is een scheids. Krijgen we vandaag misschien wel een boze sas te zien of te horen, tenzij ze zich weer weet in te houden.
Die sas vind ik niet leuk, scheldende sas wel.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sas gaat straks met koppige koppijn naar haar bedje met d'r knuffelbeertje kroelen
Heeft ze een beertje in bed?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sas gaat straks met koppige koppijn naar haar bedje met d'r knuffelbeertje kroelen
Ik vermoed door de spanning.quote:
Wendy had wel heel snel haar toren weer staan twee keer.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
Netjes, bewijst ook de traagheid van Bern.
Dan weet ze zeker dat ze op tv komt en denkt ze intelligenter over te komen.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:02 schreef mootie het volgende:
Zoe draagt echt vaak haar bril bij opdrachten. Apart.
Als je je daar goed bij voelt, dan moet men dat idd respecteren. Maar ondanks dat ze het telkens aangeeft, gaan ze haar toch aanmoedigenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed door de spanning.
En gehaald.![]()
Ze wil gewoon altijd dat iedereen stil is ivm concentratie.
En dan gaat ze dus snauwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je je daar goed bij voelt, dan moet men dat idd respecteren. Maar ondanks dat ze het telkens aangeeft, gaan ze haar toch aanmoedigen
Ze is of chaoot of super geconcentreerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:05 schreef mootie het volgende:
Ze kan wel goed focussen, voor een korte tijd.
¤250 alquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze harken toch redelijk wat centen binnen zo.
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze harken toch redelijk wat centen binnen zo.
Zou een keer tijd worden zeg.quote:
gaat alleen niet goed vandaagquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac is over het algemeen ook wel een zekerheidje
Lijkt steviger te staan nu inderdaad. Als dat zo is, erg slim maar dat is imi ook wel vermoed ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:15 schreef Harry het volgende:
Slim, de blokken haaks op de schommel positioneren.
Ik geloof niet dat dat echt een winspunt is, je moet vooral stabiel zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt steviger te staan nu inderdaad. Als dat zo is, erg slim maar dat is imi ook wel vermoed ik.
En gehaald.
Janet zegt, dat is een voordeel van jullie lange armen, dus in principe moet Babs het dan dadelijk ook zo halen volgens Janet.
nog teveel xxx in n bloedquote:Op maandag 19 juni 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en Jasper moet falen volgens Janet haar theorie.
Oh… toch niet….quote:Op maandag 19 juni 2023 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
Laatste blokje nu voor Jasper en dan de bel nog.
Nee toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ging mis en ik weet nog niet of ie het nu gehaald heeft.
Net niet...quote:Op maandag 19 juni 2023 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ging mis en ik weet nog niet of ie het nu gehaald heeft.
Stabiel vooral, de rest weet ik niet, die Jasper net.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat echt een winspunt is, je moet vooral stabiel zijn.
Stabiel én lange armen werkt wel, denk ik.
quote:
Ik weet het niet meer want hij ging wel mensen langs en handje tik en boks doen en zo.quote:
Saampjes besproken dan net, de rest doet het niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:22 schreef Harry het volgende:
Rupert doet de blokken, net als Imi, haaks op de schommel.
Misschien haalt Babs het wel, die heeft lange armen. Tenzij ze weer een paniekaanval krijgt, dan mislukt het zeker.quote:
Ik heb echt geen idee, ga er eigenlijk vanuit dat het niet lukt bij Zoë dus ik zeg dat ze gaan vallen door eerdere ervaringen.quote:
Paar die onverwacht het niet goed deden, Jap en Bern.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
400 euro gewonnen, valt toch nog tegen dan.
Hmm goed punt.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef pingu66 het volgende:
Het lijkt wel.of Eu ice een deel van haar jeugd gemist heeft ze gedraagt zich als een klein meisje soms.
En 'winnaar' Isaac !!quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar die onverwacht het niet goed deden, Jap en Bern.
Misschien door gisteravond buiten dat gehang oh wacht daar was babs niet bij, weet ik het, zo raar daar weer iedere dag, wij zien veel niet vermoed ik. gesprekken en zo.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja ik ook en waar komt het vandaan???
Ja inderdaad, dacht dat sommige het echt zouden halen maar ze faalde flink een aantal bepaalde heren.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar die onverwacht het niet goed deden, Jap en Bern.
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:46 schreef spapaars het volgende:
Op 20 seconden maakte Mirthe een verdacht geluidje
https://streamable.com/e2r15w
Geweldige manager....quote:Op maandag 19 juni 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Woensdag wil niemand kokende eten we de hele dag brood zegt Morri.
maar ze krijgt geen kaart , mooi hequote:Op maandag 19 juni 2023 14:01 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe kreeg geel, toen ze zei krijg de K.... Mag je dan wel met woorden als Tyfus etc strooien. Sasha heeft er een handje van.
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
Geen bestelmoment gereserveerd dus morgen geen eten.....
Er wordt de hele dag conjo geroepen, dat is ook geen issue.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:16 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de febo/kmr 5 uitscheldt en geen andere deelnemer.
TT Assen-achtig iets.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Jasper vonden het een geslaagd feestje gisteren avond
Nu gaan we met heel veel plezier naar jou evenement zegt ze tegen Jasper? Iemand een idee
O dat is wel leuk, weet je ook wanneer?quote:
Je mag niet schelden met kanker.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:16 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de febo/kmr 5 uitscheldt en geen andere deelnemer.
TT Assen op de kaart zetten.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Nu gaan we met heel veel plezier naar jou evenement zegt ze tegen Jasper? Iemand een idee
En terechtquote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je mag niet schelden met kanker.
Daar krijg je een gele kaart voor.
en daar wordt hij weg gesnauwd door Moiraraquote:Op maandag 19 juni 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Erik wil klaverjassen maar ze hebben geen 4de persoon zegt Babette.
Erik wil eerst even naar boven zijn 5 euro besteden, maar er zit de hele tijd iemand boven
Tyfus is ookeen ziektequote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je mag niet schelden met kanker.
Daar krijg je een gele kaart voor.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk, weet je ook wanneer?
Weet ik, tering ook, wordt ook vaak mee gescholden.quote:
Ik vind tyfus toch wel van een ander kaliber dan het K woord. Niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:01 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe kreeg geel, toen ze zei krijg de K.... Mag je dan wel met woorden als Tyfus etc strooien. Sasha heeft er een handje van.
Ja die zit met haar vrienden boven. Ik hoorde hetquote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en daar wordt hij weg gesnauwd door Moirara
Volgende week wil Jasper een camping avond houden. Met tentjes buiten slapen.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
vind conjo ook scheldenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt de hele dag conjo geroepen, dat is ook geen issue.
Niet meer of minder erg dan tyfus of tering wmb.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:47 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Conjo vind ik wel meevallen. Is het zelfde als iemand kut of fuck zegt. Meer een stop woordje
Is ook leuk, daarom zaten ze naar tenten te kijken op internetquote:Op maandag 19 juni 2023 14:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Volgende week wil Jasper een camping avond houden. Met tentjes buiten slapen.
Hufters, klootzakken, kolerelijers zijn ook stopwoorden?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:47 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Conjo vind ik wel meevallen. Is het zelfde als iemand kut of fuck zegt. Meer een stop woordje
Vind vooral haar uithoudingsvermogen betreft het afvallen bijzonder. Neemt er geen enkele moeite voor.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar verder doet ze zo goed haar best met afvallen en is ze goudeerlijk als manager
Ze was toch een paar dagen fanatiek met Babette aan het dansen maar nu ook al een paar dagen niet zien doenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind vooral haar uithoudingsvermogen betreft het afvallen bijzonder. Neemt er geen enkele moeite voor.
Geen doorzettingsvermogenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was toch een paar dagen fanatiek met Babette aan het dansen maar nu ook al een paar dagen niet zien doen
het is gewoon een ontzettend lui mens. Heel bewust van de camera, wil zoveel mogelijk binnenharken in de tijd dat ze daar zit. Vind zichzelf helemaal geweldig enz. enz.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind vooral haar uithoudingsvermogen betreft het afvallen bijzonder. Neemt er geen enkele moeite voor.
Ik denk dat je de juiste samenvatting over Moraima hebt weergegeven.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:53 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een ontzettend lui mens. Heel bewust van de camera, wil zoveel mogelijk binnenharken in de tijd dat ze daar zit. Vind zichzelf helemaal geweldig enz. enz.
Maar ondertussen te lui om een poot te verzetten, grote bek tegen iedereen en slijmen bij de de mensen die ze wel mag. Ondertussen alles snaaien wat los en vast zit, al vanaf het begin met Rupert en Immi
ik heb een spuughekel aan haar
Zelf neemt ze geen initiatief. Ze moet aan het handje worden meegenomen om haar eigen doel te bereiken. Ze kon ook zelf de tuin rondwandelen of zelf een dansje doen maar schuift het af op anderen die haar dan moeten laten afvallen.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was toch een paar dagen fanatiek met Babette aan het dansen maar nu ook al een paar dagen niet zien doen
nee ik wil niet , nee dat kan ik niet , nee dat ga ik niet doen =morriequote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zelf neemt ze geen initiatief. Ze moet aan het handje worden meegenomen om haar eigen doel te bereiken. Ze kon ook zelf de tuin rondwandelen of zelf een dansje doen maar schuift het af op anderen die haar dan moeten laten afvallen.
Jammer hoor, want als ze het zelf had gewild, was er in al die tijd een heel mooi resultaat neergezet. Minder snoepen, regelmatig even een wandeling in de tuin, maar nee ....quote:Op maandag 19 juni 2023 15:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ik wil niet , nee dat kan ik niet , nee dat ga ik niet doen =morrie
geen doorzettingsvermogen en liever lui dan moequote:Op maandag 19 juni 2023 15:09 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Jammer hoor, want als ze het zelf had gewild, was er in al die tijd een heel mooi resultaat neergezet. Minder snoepen, regelmatig even een wandeling in de tuin, maar nee ....
Zou eens tijd worden iddquote:Op maandag 19 juni 2023 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima en Glupert weer papiaments praten..... Febo geef die 2 nu eens![]()
Stelletje schijtbakken daar bij de knoppen
en hoe morrie loopt , waggel , waggelquote:Op maandag 19 juni 2023 15:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Bern loopt..... 't is net Pommetje Horlepiep
Nou een vrouw van 61 vergelijken net een kerel van begin 30 is niet zo netjes. Maar goed dat is mijn mening.quote:
Morrie wordt toch niet vergeleken met Bern…quote:Op maandag 19 juni 2023 15:32 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou een vrouw van 61 vergelijken net een kerel van begin 30 is niet zo netjes. Maar goed dat is mijn mening.
Dit is toch niet nodig als er over een iets gezegd wordt er gelijk een sneer over een andere bewoner moet komen?quote:
och jee geef gewoon MIJN mening maar okquote:Op maandag 19 juni 2023 15:32 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou een vrouw van 61 vergelijken net een kerel van begin 30 is niet zo netjes. Maar goed dat is mijn mening.
is al wegquote:Op maandag 19 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch niet nodig als er over een iets gezegd wordt er gelijk een sneer over een andere bewoner moet komen?
Veel veel te dikke mensen hebben zo'n waggelloopje valt me op.quote:
Komt door de dikke benen denk ik, dan moet je wijdbeens lopen en krijg je een waggelloopje.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Veel veel te dikke mensen hebben zo'n waggelloopje valt me op.
waarom zou hij dat doen dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Judiwi het volgende:
Eric heeft toch nog 800 euro. Dus kan toch geld bijleggen bij die 5 euro die hij heeft gekregen.
O nee, met die 800 euro kan hij niet bij de Jumbo bestellen.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Judiwi het volgende:
Eric heeft toch nog 800 euro. Dus kan toch geld bijleggen bij die 5 euro die hij heeft gekregen.
Eric houdt zijn geld liever vast omdat het eigenlijk geld voor de winnaar is en hij vooruit kijkt.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:47 schreef Judiwi het volgende:
[..]
O nee, met die 800 euro kan hij niet bij de Jumbo bestellen.
Iets met toenadering zoeken,toen werd het weggedraaid.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef danaqui het volgende:
Iemand net verhaal meegekregen van Bern tegen Sas? Ik viel er net te laat in was een gebeurtenis op school met een meisje en Bern, geen idee verder wat. Was wel heftig Bern wil er niet meer over praten verder zei hij
Ja dacht ik ook met vertrouwenspersoon gepraat enzo, ik heb wel iets opgevangen maar post het liever pas als dat ik zeker weet dat ik goed gehoord heb.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met toenadering zoeken,toen werd het weggedraaid.
dat hij zich na het voorval wat het dan ook moge zijn .hevig bewust was hoe hij leerling jongen of meisje moest opvangen bv na saltoquote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook met vertrouwenspersoon gepraat enzo, ik heb wel iets opgevangen maar post het liever pas als dat ik zeker weet dat ik goed gehoord heb.
Er was wel wat meer aan de hand en zie je mij insinuaties vertellen nee toch? Dus graag even ophouden daarmee, en als het indd iets is wat meerdere user hebben gehoord zeg ik pas wat ik hoorde, ja ook van Bern jou favoriet, als het een andere inwoner is zou ik dat ook doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat hij zich na het voorval wat het dan ook moge zijn .hevig bewust was hoe hij leerling jongen of meisje moest opvangen bv na salto
en graag aub geen insinuatie van bern heeft dit of dat gedaan
Leerling meisje van 17 was een beetje verliefd op hem...En Bern ging er niet in mee, en toen heeft ze een raar verhaal opgehangen tegen een vertrouwenspersoon. Later bleek dat ze alles verzonnen had.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er was wel wat meer aan de hand en zie je mij insinuaties vertellen nee toch? Dus graag even ophouden daarmee, en als het indd iets is wat meerdere user hebben gehoord zeg ik pas wat ik hoorde, ja ook van Bern jou favoriet, als het een andere inwoner is zou ik dat ook doen.
Dank je, hij werd overvallen in de gymles door die vertrouwenspersoon en was helemaal in de war ( begrijp ik dondersgoed zal je maar gebeuren) Sas wist natuurlijk weer precies hoe of wat en wist alles beter.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Leerling meisje van 17 was een beetje verliefd op hem...En Bern ging er niet in mee, en toen heeft ze een raar verhaal opgehangen tegen een vertrouwenspersoon. Later bleek dat ze alles verzonnen had.
Sasha reageert vaak best raar..Alsof ze hem af wil kraken. Begrijp best dat Bern dan zegt: ik wil het er liever niet over hebben...quote:Op maandag 19 juni 2023 17:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dank je, hij werd overvallen in de gymles door die vertrouwenspersoon en was helemaal in de war ( begrijp ik dondersgoed zal je maar gebeuren) Sas wist natuurlijk weer precies hoe of wat en wist alles beter.
Bern zei dat dat helemaal niet waar was wat Sas zei en dat het heel anders was en Bern zei ik wil er verder niet meer over praten.
hola die insinuaties was niet persoonlijk op u bedoelt , sorry daarvoorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er was wel wat meer aan de hand en zie je mij insinuaties vertellen nee toch? Dus graag even ophouden daarmee, en als het indd iets is wat meerdere user hebben gehoord zeg ik pas wat ik hoorde, ja ook van Bern jou favoriet, als het een andere inwoner is zou ik dat ook doen.
Net als Isaac en Zoe.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat Bern een beetje klaar is met Sas maar dat hij nu niet meer zonder haar kan (in het spel)
Ze blijft kattig doen tegen hem en hem verbeteren. Ze weet dat hij conflict vermijdend is en daar maakt ze gretig gebruik van
Geld in overvloed zie ikquote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Jasper wil tijdens zijn evenement onder de documentaire die hij tussen 15 uur en 17 uur gaat laten zien Patat in een puntzakjes, die heeft hij al gekocht
En hamburgers met alles er op en er aan in hamburgers bakjes en dan voor de avond een BBQ
En voor zaterdag morgen englisch breakfast en in de avond spaghetti
Ze gaan dan allemaal op de camping slapen,
Ze gaan dus echt een camping doen nin de loods weet niet of dat ook samenhangt met zijn TT achtig evenement
Het evenement duurt 2 dagen
Ze hebben 65 per dag om eten te kopen dus 130 euro voor deze twee dagenquote:
Babette is er stil vanquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft het voor de verrassing weer eens over zichzelf
Daar kan je niet voor 15 personen BBQ'en de rest van de mikmak.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben 65 per dag om eten te kopen dus 130 euro voor deze twee dagen
Nee, niet echt, misschien wil hij alleen die hamburgers op de BBQ gooienquote:Op maandag 19 juni 2023 17:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar kan je niet voor 15 personen BBQ'en de rest van de mikmak.
En bier en wodka wil hijquote:Op maandag 19 juni 2023 18:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het ook best wel overdreven... eerst patat met hamburger laat in de middag en dan s'avonds bbqen.. ik zou dat nooit weg krijgen allemaal... hoezo ga je dan s'avonds niet leuk brood bakken op de BBQ, is weer eens iets anders en erg lekker...
Nu alleen nog ff alle eitjes van de vliegen weg, maar aan 'n flinke schoonmaak denken ze nietquote:Op maandag 19 juni 2023 18:12 schreef mangalie het volgende:
De keuken is zo goed als vliegenvrij dankzij die vliegenvanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |