Zo dat was best ff geinig ineens. Oh Moraima vraagt of het echt niet is gehaald aan een jonge dame.quote:
wow dit is erg. Ik vind dat als zoemer en bel gelijk gaat dat het dan is gelukt.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oehoeeee spannend hoor en niet gehaald dus, bel en zoemer tegelijk, oempa loempa keurt hem af, sas roept boze dingen, bern laat touw los en plank met blokken valt.
Jammer...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oehoeeee spannend hoor en niet gehaald dus, bel en zoemer tegelijk, oempa loempa keurt hem af, sas roept boze dingen, bern laat touw los en plank met blokken valt.
Hij had nog niet op de bel gedrukt, maar net er naast. Ze moeten streng zijnquote:
Slechte verliezer de Gym-leraarquote:Op maandag 19 juni 2023 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo dat was best ff geinig ineens. Oh Moraima vraagt of het echt niet is gehaald aan een jonge dame.
Tja, de oempa loempa dus niet. En dat is een scheids. Krijgen we vandaag misschien wel een boze sas te zien of te horen, tenzij ze zich weer weet in te houden.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dit is erg. Ik vind dat als zoemer en bel gelijk gaat dat het dan is gelukt.
Huilt bijnaquote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef lojanda het volgende:
Bern boos want hij heeft het niet gehaald.. volgens de oempa loempa buiten de zoemer en volgens Sasha in de zoemer.. is echt bullshit roept ze een aantal keer. Bern huilt al bijna.
Sas gaat straks met koppige koppijn naar haar bedje met d'r knuffelbeertje kroelenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, de oempa loempa dus niet. En dat is een scheids. Krijgen we vandaag misschien wel een boze sas te zien of te horen, tenzij ze zich weer weet in te houden.
Die sas vind ik niet leuk, scheldende sas wel.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sas gaat straks met koppige koppijn naar haar bedje met d'r knuffelbeertje kroelen
Heeft ze een beertje in bed?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sas gaat straks met koppige koppijn naar haar bedje met d'r knuffelbeertje kroelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |