quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Facebook groep over De Bondgenoten iemand had dit ergens gelezen. Zoals gezegd, nog niet officieel bevestigd maar het is tot op heden iets.
Zo kan ik ook wel wat roepenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:22 schreef freaky40 het volgende:
Lees net dat er streams komen en gewoon weer op Videoland, nog niet officieel bevestigd!
Dan is het zeker waarquote:
1 bron 1 bericht. Ik ga dit nog niet gelijk als waarheid aannemen....Ik vind het ook niet slim als het inderdaad geen streams heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:53 schreef engine het volgende:
De nieuwe realityshow De Bondgenoten krijgt geen livestreams zoals Een Jaar Van Je Leven. Dat heeft een woordvoerder van Talpa Network laten weten aan Showbizznetwork.nl.
https://showbizznetwork.n(...)yshow-de-bondgenoten
Bronquote:Op de vraag of de show ergens 24/7 te volgen is via livestreams antwoordt producent Talpa: "Vooralsnog niet."
Vooralsnog niet is een heel ander antwoord dan wat showbizznetwork beweerd...Had dit dan ook zo gequoot. Het is misschien ook nog een beetje te vroeg, misschien hebben ze dit nog niet uitonderhandeld met Videoland of een andere partij die dat moet gaan hosten.quote:
Is dit een betrouwbare website?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)yshow-de-bondgenoten
[ afbeelding ]
Vooralsnog niet is geen nee in mijn ogen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vooralsnog niet is een heel ander antwoord dan wat showbizznetwork beweerd...Had dit dan ook zo gequoot. Het is misschien ook nog een beetje te vroeg, misschien hebben ze dit nog niet uitonderhandeld met Videoland of een andere partij die dat moet gaan hosten.
Deur op een kier gevalletje dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooralsnog niet is geen nee in mijn ogen.
Eens dit kan het programma maken of breken, zonder streams breken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:54 schreef Yasmin__x het volgende:
Wel een domper als het geen livestreams heeft.
Precies. Als er geen livestreams komen ga ik dit niet eens kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens dit kan het programma maken of breken, zonder streams breken.
Nou ja ik wel, maar het bijzondere wat een programma met streams wel heeft is er dan wel vanaf. Het is juist dat unieke wat dit soort TV shows hebben; streams en dagelijkse uitzending/recap IS RLS, anders niet. Anders is het gewoon een reality show zoals elk ander.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:22 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Precies. Als er geen livestreams komen ga ik dit niet eens kijken.
Videoland is wat afhoudender.. die zeggen geen nee maar hou onze nieuwssite in de gatenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooralsnog niet is geen nee in mijn ogen.
Same, zonder streams en de interactie daarover zou ik EJVJL niet het hele jaar 'uitgezeten' hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja ik wel, maar het bijzondere wat een programma met streams wel heeft is er dan wel vanaf. Het is juist dat unieke wat dit soort TV shows hebben; streams en dagelijkse uitzending/recap IS RLS, anders niet. Anders is het gewoon een reality show zoals elk ander.
Met of zonder vliegenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, zonder streams en de interactie daarover zou ik EJVJL niet het hele jaar 'uitgezeten' hebben.
Maar met of zonder, ik ga het begin wel kijken uit nieuwsgierigheid, maar of ze me zonder streams vast gaan kunnen houden weet ik zo net nog niet. We zullen zien.
Maar ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar hoe 'de nieuwe loods' eruit zal zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |