quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:24 schreef greysbones het volgende:
Ik zie nog steeds niks over een live stream
Jawel, eerst persbericht start datum, later komt er dan nog een persbericht over streams. Het gaat stapje voor stapje, was bij EJVJL ook.quote:
Bron: tvgids.nlquote:De samenleving is niet afgesloten, zoals bij Een Jaar van Je Leven wel het geval was. De deelnemers kunnen in ruil voor punten de krant lezen, televisie kijken, bellen met het huisfront en zelfs af en toe bezoek ontvangen.
Zoals ik lees is het alleen op tv te zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:38 schreef engine het volgende:
In dit artikel staat wat meer info maar geen woord over een livestream![]()
https://www.broadcastmaga(...)binnenkort-bij-sbs6/
Gemiste kans voor Talpa als er geen streams komen, mensen zeggen nu videoland op (zoals ik)quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik lees is het alleen op tv te zien.
Het bespaart ze ook weer een hoop ellende waarschijnlijk. Maar het kan nog he, het is nog geen oktoberquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gemiste kans voor Talpa als er geen streams komen, mensen zeggen nu videoland op (zoals ik)
Dat een jaar van je leven op Videoland te zien was, was omdat Talpa en rtl wilde fuseren. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan dus het zou zomaar kunnen dat het helemaal niet op Videoland komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik lees is het alleen op tv te zien.
Er zijn heel veel programma’ s die ze een realityshow of realityserie Noemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat een jaar van je leven op Videoland te zien was, was omdat Talpa en rtl wilde fuseren. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan dus het zou zomaar kunnen dat het helemaal niet op Videoland komt.
Ze noemen het wel overal realityshow. Misschien geeft dat een beetje hoop
Vreselijk hequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:12 schreef superniger het volgende:
[..]
NEEEEEE, niet Jan 'Lingo' Versteegh al presentator.
Doe maar even de bron waar je dat gelezen hebt dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:22 schreef freaky40 het volgende:
Lees net dat er streams komen en gewoon weer op Videoland, nog niet officieel bevestigd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |