Ik hoop zóóóóóó erg dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen. Dan ga ik dit elke dag trouw volgen. Zowel de tv-uitzendingen als de livestreams.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:16 schreef freaky40 het volgende:
De tijdelijke opvolger van EJVJL voordat De Bondgenoten begint, Date Smakelijk is officieel een flop en scoort nog minder dan EJVJL in absolute kijkcijfers als in marktaandeel dus ik denk dat De Bondgenoten MITS er streams bij zijn wel wat beter kan gaan scoren dan dit programma.
Was wel te verwachten, die datingshows zijn een beetje overated en moet je bovendien niet gepresenteerd laten worden door woky gasten als Georgina en Martens. Dit soort programma's zijn juist succesvol zonder presentator. Kijk naar het succes van First Dates en Lang Leve de Liefde.
100% mee eens. Ik heb echt zin om zoiets te volgenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:52 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik hoop zóóóóóó erg dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen. Dan ga ik dit elke dag trouw volgen. Zowel de tv-uitzendingen als de livestreams.
Ik mis Een Jaar Van Je Leven echt, dus ik hoop dat ze dit programma dan ook echt als vervanging hiervoor maken, mét livestreams.
Duimen tot we erbij neervallen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
100% mee eens. Ik heb echt zin om zoiets te volgen
Duimen!
Hahaha de kans is klein denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:07 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Duimen tot we erbij neervallen.![]()
![]()
Zou zo zonde zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha de kans is klein denk ik
Geduld is moeilijkquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Even geduld als dit niet gestreamd word komt BB er ook nog aan.
Geen last van. Komt het leuk komt het niet ook goed.quote:
Ja, maar Big Brother is pas in januari en duurt maar 3 maanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Even geduld als dit niet gestreamd word komt BB er ook nog aan.
Heb je mooi drie maanden om even wat anders te doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:35 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, maar Big Brother is pas in januari en duurt maar 3 maanden.
Hihi.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mooi drie maanden om even wat anders te doen![]()
Leuke serie kijken er op uit gaan.
Hobby gaan doen, of veel slapen
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Het lijkt me hoogst merkwaardig als er geen streams zijn. De manier waarop ze het gaan aanpakken; groots dus, schreeuwt om streams anders is het niet bijzonder genoeg en zal dit net zo goed een flop kunnen worden. Met streams genereer je nog meer traffic ook naar de uitzending zelf dus dat is eigenlijk je 24/7 visitekaartje.
Topper!quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Nou, kijk eens hier! https://www.shownieuws.nl(...)de-bondgenoten-eruit
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:26 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wat duurt het lang he voordat Bondgenoten gaat beginnen
Ben nog steeds aan het afkicken van Jaar van je leven
Dat kan hier ook.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:23 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik ook.
John de Mol had beter een tweede seizoen van Een Jaar Van Je Leven kunnen maken. Dan waren we tenminste verzekerd van livestreams.
Wel geinig om te zien hoe de loods er 'nu' bij ligt en hoe het er in grote lijnen uit komt te zien, thanks!quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Nou, kijk eens hier! https://www.shownieuws.nl(...)de-bondgenoten-eruit
De kick-off is 22 oktober om 21:30quote:
Geen livestreams dus, jammer.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
De kick-off is 22 oktober om 21:30
Daarna elke werkdag om 19:45
Helaas niet..quote:
Dat denk ik ook wel,veel die gaan niet kijken omdat het dus alleen op tv komtquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar lopen ze denken ik wel kijkers mee mis
Al ga ik het denk ik wel proberen
Nog niet officieel bekend heb ik inmiddels begrepen. Er is nog geen keiharde nee gekomen.quote:
We gaan het zienquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet officieel bekend heb ik inmiddels begrepen. Er is nog geen keiharde nee gekomen.
Ze mogen ook gewoon contact met het thuisfront hebben begreep ik. Vandaar misschien niet op de streams te zienquote:
Geen livestreams betekend ook geen COS.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon contact met het thuisfront hebben begreep ik. Vandaar misschien niet op de streams te zien
`ben benieuwd of ze dat gaan gebruiken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
edit: verkeerd topic
Maar nu ik hier toch ben.. Dat bezoek ontvangen en bellen naar huis en zo hoeft van mij niet zo. Vraag me af of dat wel gebruikt gaat worden, punten inleveren voor zoiets heb je meteen minder kans op winnen toch?
Tja, misschien alleen diegenen die toch niet meer kunnen winnen en nog wel ergens een Tiktokkend nichtje ofzo hebben die de views wel kan gebruiken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ben benieuwd of ze dat gaan gebruiken.
Zal vast wel gaan gebeuren. AL was het alleen al om de spanning op te jagenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, misschien alleen diegenen die toch niet meer kunnen winnen en nog wel ergens een Tiktokkend nichtje ofzo hebben die de views wel kan gebruiken?
Dat heeft er niets mee te maken want ze hadden in Utopia ook contact met het thuisfront middels brieven en bezoek. In dit nieuwe programma moeten ze dat verdienen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon contact met het thuisfront hebben begreep ik. Vandaar misschien niet op de streams te zien
Wat mij wel opviel bij Een Jaar Van Je Leven is dat ze bij de aankondiging van het programma wel meteen hadden aangegeven dat het te volgen is middels 24/7 livestreams. Bij de aankondiging van De Bondgenoten stond daar niets over. Maar dit kan ook te maken hebben met het feit dat ze het bij Een Jaar Van Je Leven wel aangekondigd hadden, RTL en Talpa wilde fuseren en Talpa bij Videoland de livestreams wilde onderbrengen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken want ze hadden in Utopia ook contact met het thuisfront middels brieven en bezoek. In dit nieuwe programma moeten ze dat verdienen.
Bij EJVJL werd dat ook niet meteen duidelijk, in het persbericht na de aankondiging werd dit pas duidelijk. Dus het zegt nog niets. Voor TV makers is de TV uitzending belangrijker. De streams zijn een leuke bijkomstigheid, en zeker nodig om het programma populair te maken, maar de uitzendingen zijn altijd prio 1. Wij weten inmiddels beter dat het een wisselwerking is. Zonder streams is het doomed...zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:10 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel bij Een Jaar Van Je Leven is dat ze bij de aankondiging van het programma wel meteen hadden aangegeven dat het te volgen is middels 24/7 livestreams. Bij de aankondiging van De Bondgenoten stond daar niets over. Maar dit kan ook te maken hebben met het feit dat ze het bij Een Jaar Van Je Leven wel aangekondigd hadden, RTL en Talpa wilde fuseren en Talpa bij Videoland de livestreams wilde onderbrengen.
We moeten het maar even afwachten.
Same , misschien maar goed ook dat er geen livestreams komenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:16 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Geen livestreams betekend ook geen COS.![]()
Nee, dit programma ga ik links laten liggen.
Nu er een fusieverbod met RTL/Videoland geldt, moeten ze de streams weer op hun eigen platform zetten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Dan is het gedoemd te mislukken dus hopelijk komen ze wel.
Hoezo zou dat niet mogen zonder fusie dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu er een fusieverbod met RTL/Videoland geldt, moeten ze de streams weer op hun eigen platform zetten.
Geen idee wat het hun kost, maar met DGK had je 4 streams op een speciaal voor dat ontwikkelde DGK-Webpagina, en dat was ook goed.
Anders op hun eigen Kijk zetten, genereren ze voor zeker nieuwe leden.
Geen idee , ik ga niet kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
Begint het nu vanavond of heb ik dat niet goed gehoord?
Dat programma is niets waard zonder livestreams. Wordt binnen twee weken van de buis gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:56 schreef Cirilico het volgende:
22 oktober toch? Sowieso op een zondag
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:00 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dat programma is niets waard zonder livestreams. Wordt binnen twee weken van de buis gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.
De Bondgenoten 22 oktober om 21:30 uurquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
Begint het nu vanavond of heb ik dat niet goed gehoord?
Streams elke dag. Tv uitzendingen nooit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Maar keken al jullie livestreamers ook elke dag naar de tv-uitzendingen van EJVJL?
Ja, beide.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Maar keken al jullie livestreamers ook elke dag naar de tv-uitzendingen van EJVJL?
Ja klopt, alleen de grote vraag is van waarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast is toch minimaal 1x ergens anders bij geweest? Komt me erg bekend voor
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de grote vraag is van waar
Ja idd! En ik heb weinig talent voor het onthouden van gezichten, dus hij moet van een heeeeeeeel bekend iets zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gelukkig, ik zie het niet alleen! Maar als wij 2 het al zien, zullen we vast niet de enige zijn
Bekend. Is in dit geval geen werkwoord.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! En ik heb weinig talent voor het onthouden van gezichten, dus hij moet van een heeeeeeeel bekend iets zijn
Oké, edit: kom er even niet uit of het een bekent iets is of een bekend iets. Kan iemand me even de d/t-regel in dit geval uitleggen, dank!
Oh dank je wel! Sorry voor de stomme vraag, maar ik kan het beter vragen dan elke keer het fout doen met twijfelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bekend. Is in dit geval geen werkwoord.
Je bent in de war met het werkwoord bekennen denk ik. Bekent, iets wat je bekennen bij iemand.
Zag vanavond ook de eerste filmpjes op tv![]()
Jij hebt nog steeds de hoop dat er gewoon streams zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat als ze volgende week zondag beginnen, ze dit weekend wel de loods in zullen gaan. Misschien dat ze net als bij EJVJL wel weer een week tussen opname/streams en TV uitzending gaan laten zitten en daar zaten ze ook al een week binnen toen het op TV en op streams te zien was, 30 augustus, 4 september eerste aflevering meen ik. Of het moet nu korter op de uitzenddatum liggen wat beter is denk ik. Is er al iets 'gelekt' daaromtrent?
Zonder streams maakt het niets uit hoeveel tijd ertussen zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat als ze volgende week zondag beginnen, ze dit weekend wel de loods in zullen gaan. Misschien dat ze net als bij EJVJL wel weer een week tussen opname/streams en TV uitzending gaan laten zitten en daar zaten ze ook al een week binnen toen het op TV en op streams te zien was, 30 augustus, 4 september eerste aflevering meen ik. Of het moet nu korter op de uitzenddatum liggen wat beter is denk ik. Is er al iets 'gelekt' daaromtrent?
Yep.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds de hoop dat er gewoon streams zijn?
Je wil toch zo actueel mogelijk zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder streams maakt het niets uit hoeveel tijd ertussen zit.
Met EJVJL was dat belachelijk lang, en die had livestreams.
Als er geen livestreams zijn maakt het niet veel uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je wil toch zo actueel mogelijk zijn denk ik.
Niet heel objectief dus. Je kan er niet voor oneindig inzitten?quote:We zijn continu op zoek naar nieuwe deelnemers die voor langere tijd beschikbaar zijn (tussen de 3 tot 8 maanden), want elke maand komen er weer nieuwe deelnemers bij. Periode van deelname is in overleg.
Ik kijk het nog dagelijks, ik kijk de oude afleveringen vanaf seizoen 1 weer helemaal terug via Kijk.n, zit in seizoen oktober 2016. Je mist wel de streams die er toen bij waren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jammer dat utopia van de buis is gehaald, was altijd wel grappig om te kijken. Ben benieuwd hoe dit zal gaan lopen.
Nog steeds niet officieel bekend wel of geen stream.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:52 schreef C.A.I het volgende:
Helaas geen livestream en het programma duurt volgens mij tot het einde van augustus 2024 zal kijken of ik de bron nog weet staat op pc en ben nu mobile 😀
Geen stomme vraag hoor. Het is met een d omdat het oorspronkelijk als werkwoord een voltooid deelwoord is. De 'n' komt niet voor in het kofschip dus komt er een 'd' in de verleden en voltooide tijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dank je wel! Sorry voor de stomme vraag, maar ik kan het beter vragen dan elke keer het fout doen met twijfel
Klopt, dus wordt denk een last minute wel/niet beslissing. Al zal die Jan Versteegh een rol gaan krijgen als presentator en weet niet in hoeverre dat erg dominant zal zijn, dat hij daar fysiek aanwezig is of enkel af en toe eens langskomen voor opdrachten, of in een aparte studio net zoals bij Big Brother.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:38 schreef cinsan het volgende:
heb er en der al gelezen dat ze nog aan het onderhandelen zijn of er livestream komt of niet , zonder livestream ga ik niet kijken . kunnen ze op beeld brengen wat ze willen
Met livestreams was dat altijd al, om de bewoners te laten wennen met hoe het allemaal werkt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:58 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat er deelnemer vandaag al is vertrokken , zullen wel eerder de loods ingaan vermoed ik
zonder live stream kunnen ze zoveel plakken en knippen hoe hun het willenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met livestreams was dat altijd al, om de bewoners te laten wennen met hoe het allemaal werkt.
En in dit geval zijn het allemaal opgenomen afleveringen met veel knip en plakwerk, en met minder urgentie.
Je hebt als voorbeeld nu De Verraders, en dat speelde zich af tijdens de afgelopen winter.
Lopen ze dus weer een week achter.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:58 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat er deelnemer vandaag al is vertrokken , zullen wel eerder de loods ingaan vermoed ik
Precies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
zonder live stream kunnen ze zoveel plakken en knippen hoe hun het willen
Op welke FB las je dit trouwens?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:58 schreef cinsan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |