Ik hoop zóóóóóó erg dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen. Dan ga ik dit elke dag trouw volgen. Zowel de tv-uitzendingen als de livestreams.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:16 schreef freaky40 het volgende:
De tijdelijke opvolger van EJVJL voordat De Bondgenoten begint, Date Smakelijk is officieel een flop en scoort nog minder dan EJVJL in absolute kijkcijfers als in marktaandeel dus ik denk dat De Bondgenoten MITS er streams bij zijn wel wat beter kan gaan scoren dan dit programma.
Was wel te verwachten, die datingshows zijn een beetje overated en moet je bovendien niet gepresenteerd laten worden door woky gasten als Georgina en Martens. Dit soort programma's zijn juist succesvol zonder presentator. Kijk naar het succes van First Dates en Lang Leve de Liefde.
100% mee eens. Ik heb echt zin om zoiets te volgenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:52 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik hoop zóóóóóó erg dat De Bondgenoten livestreams gaat krijgen. Dan ga ik dit elke dag trouw volgen. Zowel de tv-uitzendingen als de livestreams.
Ik mis Een Jaar Van Je Leven echt, dus ik hoop dat ze dit programma dan ook echt als vervanging hiervoor maken, mét livestreams.
Duimen tot we erbij neervallen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
100% mee eens. Ik heb echt zin om zoiets te volgen
Duimen!
Hahaha de kans is klein denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:07 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Duimen tot we erbij neervallen.![]()
![]()
Zou zo zonde zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha de kans is klein denk ik
Geduld is moeilijkquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Even geduld als dit niet gestreamd word komt BB er ook nog aan.
Geen last van. Komt het leuk komt het niet ook goed.quote:
Ja, maar Big Brother is pas in januari en duurt maar 3 maanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Even geduld als dit niet gestreamd word komt BB er ook nog aan.
Heb je mooi drie maanden om even wat anders te doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:35 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, maar Big Brother is pas in januari en duurt maar 3 maanden.
Hihi.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mooi drie maanden om even wat anders te doen![]()
Leuke serie kijken er op uit gaan.
Hobby gaan doen, of veel slapen
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Het lijkt me hoogst merkwaardig als er geen streams zijn. De manier waarop ze het gaan aanpakken; groots dus, schreeuwt om streams anders is het niet bijzonder genoeg en zal dit net zo goed een flop kunnen worden. Met streams genereer je nog meer traffic ook naar de uitzending zelf dus dat is eigenlijk je 24/7 visitekaartje.
Topper!quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Nou, kijk eens hier! https://www.shownieuws.nl(...)de-bondgenoten-eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |