Bij EJVJL werd dat ook niet meteen duidelijk, in het persbericht na de aankondiging werd dit pas duidelijk. Dus het zegt nog niets. Voor TV makers is de TV uitzending belangrijker. De streams zijn een leuke bijkomstigheid, en zeker nodig om het programma populair te maken, maar de uitzendingen zijn altijd prio 1. Wij weten inmiddels beter dat het een wisselwerking is. Zonder streams is het doomed...zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:10 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel bij Een Jaar Van Je Leven is dat ze bij de aankondiging van het programma wel meteen hadden aangegeven dat het te volgen is middels 24/7 livestreams. Bij de aankondiging van De Bondgenoten stond daar niets over. Maar dit kan ook te maken hebben met het feit dat ze het bij Een Jaar Van Je Leven wel aangekondigd hadden, RTL en Talpa wilde fuseren en Talpa bij Videoland de livestreams wilde onderbrengen.
We moeten het maar even afwachten.
Same , misschien maar goed ook dat er geen livestreams komenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:16 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Geen livestreams betekend ook geen COS.![]()
Nee, dit programma ga ik links laten liggen.
Nu er een fusieverbod met RTL/Videoland geldt, moeten ze de streams weer op hun eigen platform zetten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Dan is het gedoemd te mislukken dus hopelijk komen ze wel.
Hoezo zou dat niet mogen zonder fusie dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu er een fusieverbod met RTL/Videoland geldt, moeten ze de streams weer op hun eigen platform zetten.
Geen idee wat het hun kost, maar met DGK had je 4 streams op een speciaal voor dat ontwikkelde DGK-Webpagina, en dat was ook goed.
Anders op hun eigen Kijk zetten, genereren ze voor zeker nieuwe leden.
Geen idee , ik ga niet kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
Begint het nu vanavond of heb ik dat niet goed gehoord?
Dat programma is niets waard zonder livestreams. Wordt binnen twee weken van de buis gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:56 schreef Cirilico het volgende:
22 oktober toch? Sowieso op een zondag
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:00 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dat programma is niets waard zonder livestreams. Wordt binnen twee weken van de buis gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.
De Bondgenoten 22 oktober om 21:30 uurquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
Begint het nu vanavond of heb ik dat niet goed gehoord?
Streams elke dag. Tv uitzendingen nooit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Maar keken al jullie livestreamers ook elke dag naar de tv-uitzendingen van EJVJL?
Ja, beide.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Maar keken al jullie livestreamers ook elke dag naar de tv-uitzendingen van EJVJL?
Ja klopt, alleen de grote vraag is van waarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast is toch minimaal 1x ergens anders bij geweest? Komt me erg bekend voor
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de grote vraag is van waar
Ja idd! En ik heb weinig talent voor het onthouden van gezichten, dus hij moet van een heeeeeeeel bekend iets zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gelukkig, ik zie het niet alleen! Maar als wij 2 het al zien, zullen we vast niet de enige zijn
Bekend. Is in dit geval geen werkwoord.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! En ik heb weinig talent voor het onthouden van gezichten, dus hij moet van een heeeeeeeel bekend iets zijn
Oké, edit: kom er even niet uit of het een bekent iets is of een bekend iets. Kan iemand me even de d/t-regel in dit geval uitleggen, dank!
Oh dank je wel! Sorry voor de stomme vraag, maar ik kan het beter vragen dan elke keer het fout doen met twijfelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bekend. Is in dit geval geen werkwoord.
Je bent in de war met het werkwoord bekennen denk ik. Bekent, iets wat je bekennen bij iemand.
Zag vanavond ook de eerste filmpjes op tv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |