Hoe kan die kabel nou kapot gaan? Is @Pheno op bezoek geweest?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
HDMI kabel van dock is overleden. Nu in huis zoeken naar een nieuwe HDMI kabel.
Gelukkig nog ergens HDMI kabel gevonden. Scheelt me een bezoekje aan de action.
Geen idee. Ik wilde checken of de switch signaal naar de tv nog deed en die deed het helaas niet. Met de steam deck geen probleem. Andere HDMI port voor de switch geprobeerd, dat wou ook niet. Toen een andere HDMI kabel gebruikt en toen werkte het wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan die kabel nou kapot gaan? Is @:pheno op bezoek geweest?
Bedoel je de switch? Die heb ik gewoon bij bol.com gekocht. Wel verbazend dat de kabel in 2,5 jaar tijd kapot gaat.quote:
De kwaliteit van producten tegenwoordig. Roy noemt me omdat mijn ps5 al dood (net na garantie was). En mijn nieuwe tv na een half jaar. Alles is kutquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je de switch? Die heb ik gewoon bij bol.com gekocht. Wel verbazend dat de kabel in 2,5 jaar tijd kapot gaat.
Op naar de Switch 2quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Pheno het volgende:
De switch is eigenlijk kapot, maar dat weet ie nog niet. Zag laatst een truukje om te gaan overklokken en zo, misschien dat maar eens doen. 30fps here I come!
Dit, erg leuk gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig, beste deel tot nu toe.
Beide Ori games zijn absolute topgames inderdaad. Kan wel pittig worden misschien, maar alsnog. Prachtigquote:Op maandag 24 juli 2023 16:16 schreef Harveo het volgende:
Wellicht nog een tip die ik zelf nog niet voorbij heb zien komen hier.
Ik heb voor de vakantie het spel Ori and the Forbidden Forest op marktplaats opgepikt. Eerste uur er inmiddels op zitten en heeft veel weg van Hollow Knight. Tot nu toe een stuk eenvoudiger dan HK en aangezien ik geen die hard game ben (verre van) is dit voor mij persoonlijk natuurlijk heel fijn.
Leuk verhaal, goede graphics en muziek. Kortom hier vermaak ik me wel mee komende weken
Nee.quote:Op zondag 16 juli 2023 02:26 schreef GGMM het volgende:
Die ogen die je door de schachten moest gooien en dan in het nederrijk naar zo'n beeld moest brengen.
Volgens mij heb je die allang maar wist je gewoon niet dat ik dat met ogen bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameboy zit in standaard NSO toch?quote:
Neen, alleen bij NSO+EPquote:Op donderdag 27 juli 2023 06:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gameboy zit in standaard NSO toch?
Ja, Game Boy (Color) zit bij het standaard onlinepakket.quote:Op donderdag 27 juli 2023 06:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gameboy zit in standaard NSO toch?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Neen, alleen bij NSO+EP
Hier is die in de aanbieding.
https://www.cdkeys.com/ni(...)ack-switch-europe-uk
The confusionquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, Game Boy (Color) zit bij het standaard onlinepakket.
https://www.nintendo.nl/G(...)-Online-2339836.html
Game Boy en Game Boy Advance zijn tegelijk toegevoegd, misschien komt het daardoorquote:
Mag de link niet openen op werk trouwens, SSL wordt niet herkend ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, Game Boy (Color) zit bij het standaard onlinepakket.
https://www.nintendo.nl/G(...)-Online-2339836.html
Kun je wel nintendo.nl openen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mag de link niet openen op werk trouwens, SSL wordt niet herkend ofzoNintendo
Nope. Maar ik geloof je hoor. Dus ik ga Oracle eindelijk weer eens spelen denk ik. Welke als eerste? Seasons of Ages?quote:
Ages, seasons vond ik leukerquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geloof je hoor. Dus ik ga Oracle eindelijk weer eens spelen denk ik. Welke als eerste? Seasons of Ages?
Ages is meer puzzel en Seasons actiequote:Op donderdag 27 juli 2023 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geloof je hoor. Dus ik ga Oracle eindelijk weer eens spelen denk ik. Welke als eerste? Seasons of Ages?
Ja dat vind ik dus allemaal wel vet enzo maar ook wel prijzig.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:27 schreef Aether het volgende:
https://www.nintendolife.(...)ease-pre-orders-live
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag de game uitgespeeld. Top spel en uitdagend, zelfs op easyquote:Op maandag 24 juli 2023 16:16 schreef Harveo het volgende:
Wellicht nog een tip die ik zelf nog niet voorbij heb zien komen hier.
Ik heb voor de vakantie het spel Ori and the Blind Forest op marktplaats opgepikt. Eerste uur er inmiddels op zitten en heeft veel weg van Hollow Knight. Tot nu toe een stuk eenvoudiger dan HK en aangezien ik geen die hard game ben (verre van) is dit voor mij persoonlijk natuurlijk heel fijn.
Leuk verhaal, goede graphics en muziek. Kortom hier vermaak ik me wel mee komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op zoek naar deel 2![]()
omg dat ben ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor mensen zonder game-smaak.
Riekt naar een lazy X360-port, zonder al teveel optimalisaties/verbeteringen..quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor mensen zonder game-smaak.
Pokémon Brownquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:40 schreef Pheno het volgende:
Pokémon company had ook niets te melden
Even wachten op de Switch 2, dan mogen ze vertellen waar ze aan werken
Dat heeft bij de Wii U ook heel goed uitgepakt idd…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:08 schreef Zoon_John het volgende:
Ik hoop dat de switch 2 backwards compatibility krijgt. Ze zouden gek zijn om dat niet te doen gezien de grote populariteit van de switch.
Dat zegt niets. De Wii was populair. En Nintendo-fanboys kopen alles dubbelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:08 schreef Zoon_John het volgende:
Ik hoop dat de switch 2 backwards compatibility krijgt. Ze zouden gek zijn om dat niet te doen gezien de grote populariteit van de switch.
De Wii kon GameCube spellen afspelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt niets. De Wii was populair. En Nintendo-fanboys kopen alles dubbel
Alle handhelds van Nintendo zijn bc geweest tot aan Switch. WiiU, Wii waren ook bc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat heeft bij de Wii U ook heel goed uitgepakt idd…
Ik wens je succes met het wii-schijfje in de switch te stoppenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Wii kon GameCube spellen afspelen.
De Wii U kon Wii spellen afspelen.
De Switch kan ports afspelen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens je succes met het wii-schijfje in de switch te stoppen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens je succes met het wii-schijfje in de switch te stoppen
Het gaat om zijn argument. De switch is succesvol, dus is het goed voor de switch 2 om die bc te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle handhelds van Nintendo zijn bc geweest tot aan Switch. WiiU, Wii waren ook bc.
Ik zou het echt gek vinden als de volgende hybrid niet bc is. Maar het blijft Nintendo natuurlijk
Wii slikt GameCube. Verder zeg je hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:04 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En de switch is niet bc, daar kun je je oude spellen niet in doen. Wii ook niet. Dat je een oude game opnieuw kunt kopen is geen bc, dat is gewoon uitmelken. De GBA en de 3DS, die waren echt bc, net als de eerste DS.
Latere modellen Wii helaas niet meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii slikt GameCube. Verder zeg je hetzelfde als ik.
Ik heb m, maar nog niet gespeeld. Scoort goed, en ik vond B1 en B2 wel tof.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Zoon_John het volgende:
Is er iemand die Bayonetta 3 heeft?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.15.ProductTitle
Scherp geprijst bij bol, maar ik weet niet of hij goed is.
Voor die prijs misschien kopen, maar mijn backlog.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m, maar nog niet gespeeld. Scoort goed, en ik vond B1 en B2 wel tof.
Backlog is een bibliotheek waaruit je kan kiezen. Het is geen werkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:10 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Voor die prijs misschien kopen, maar mijn backlog.![]()
Nieuwste zelda ook gekocht, maar moet de eerste nog uitspelen.
Dat is waar, maar het is wel een prijzige bibliotheek. Ik koop de laatste tijd ook wel veel games tweedehands.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Backlog is een bibliotheek waaruit je kan kiezen. Het is geen werk
Het is de Franse versie he.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Zoon_John het volgende:
Kan gewoon in elke taal gespeeld worden. In Europa is alleen de hoes dan anders.quote:
quote:
Inderdaad alleen de hoes is in het Frans, het spel zelf niet. Ik ben geen collector, dus het boeit mij niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan gewoon in elke taal gespeeld worden. In Europa is alleen de hoes dan anders.
Het werkt ook nog?quote:
Ik heb hem besteldquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Zoon_John het volgende:
Wel grappig, ze hebben het in de typische "Nintendo-style" gefilmd..quote:
Was er maar een site.....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Zoon_John het volgende:
Top, als Kensuke de review deed dan was ik nog steeds niet overtuigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site.....
Bayonetta 3
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hèquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Top, als Kensuke de review deed dan was is nog steeds niet overtuigd.
"He who must not be named"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hè
In Pheno en 2dope we trust!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hè
Sorry.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site.....
Bayonetta 3
No problemo, fok wordt niet betaald om reviews te zetten, dus ze zijn een stuk eerlijker dan de zoveelste "IGN exclusive"quote:
Ook de reden waarom ik het hier in dit topic vroeg. IGN en zo heb ik niet zoveel mee, omdat dat journalisten zijn. Ik praat liever met huis-tuin-en-keuken-gamers.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problemo, fok wordt niet betaald om reviews te zetten, dus ze zijn een stuk eerlijker dan de zoveelste "IGN exclusive"
De fps ging zeker naar 10, zelfs voor Nintendo te laag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Kart 8, het cruise schip, bewegen de tafeltjes nu helemaal niet. Op GameCube was dat wel het geval. Zo is die baan een beetje een achteruitgang...
Zo lang geleden dat ik double dash heb gespeeld, maar ik wist meteen wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Kart 8, het cruise schip, bewegen de tafeltjes nu helemaal niet. Op GameCube was dat wel het geval. Zo is die baan een beetje een achteruitgang...
Ik denk dat ik Double Dash ook de leukste vind ja. Baby Park genot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo lang geleden dat ik double dash heb gespeeld, maar ik wist meteen wat je bedoelde.
Jammer dat de double dash mechanic nooit is teruggekomen.
Baby Park was wel lachen ja. Zonde dat switch nooit een eigen Mario kart heeft gekregen. Ik snap het ergens wel, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Double Dash ook de leukste vind ja. Baby Park genot.
Doen ze welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister bij mij nietquote:
Zou wel beter zijn, zal eens kijken of ik kan spelen straks. Als ik nog op het familie abonnement zit, van iemand die ik totaal niet ken.quote:
Hoeveel fps?quote:Batman: Arkham Trilogy comes to Nintendo Switch on October 13, it's $60.
As revealed in the FAQ for the collection, Batman: Arkham Trilogy will be one of multiple Nintendo Switch ports that will require a download to access all the content, even on the physical release. Should one purchase the cartridge version of the game, they will only be able to access Arkham Asylum, and will have to drop by the Nintendo Switch eShop in order to access Arkham City and Arkham Knight. Once that purchase is done, then all three games will be accessible upon inserting the one cartridge.
[twitter]https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1691479919098732544[/twitter]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |