dit zijn insta buys voor mij, holy shit nostalgie bij mario RPGquote:
Dit kan natuurlijk niet in het woke-anti-fat-shaming-klimaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:00 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even een plaatje van Mario als olifant
[ afbeelding ]
Moeilijk voor te stellen dat die game 27 jaar oud is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit zijn insta buys voor mij, holy shit nostalgie bij mario RPG
Ik heb al mijn online-abonnement aangeschaft, maar activeer het pas ná Zelda.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben een fanatiek Mario Kart speler
Ik HAAT dit soort video'squote:
Terecht welquote:
Wtf is dit dan...quote:
30 GB videoquote:We've got some unfortunate news if you were hoping the whole experience would be included on the physical version of Metal Gear Solid Collection Vol. 1 for Nintendo Switch.
According to Konami's official website, the hard copy version of the game on this particular system will require some additional downloads. This includes 24.1GB and + 30 GB for bonus videos, with just "2.4 GB front loaded" onto the game card. Here's the full breakdown of the required space and downloads you can expect:
- Physical Version : 24.1GB ( *Front loaded onto cartridge 2.4GB )
- Metal Gear Solid- Master Collection Version : 4.8GB
- excl. MG&MG2 : 3.4GB
- incl. MG&MG2 : 4.8GB ( Metal Gear & Metal Gear 2: Solid Snake : 1.4GB )
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Master Collection Version : 8.0GB
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Master Collection Version : 12.2GB
- Bonus Content : 1.0GB + 30 GB for bonus videos
https://www.nintendolife.(...)n-requires-downloads
RDR2 tergend slecht???? U mad bro?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is een gifje uit Fortnite, een zeer populair maar matig spel. En ja, RDR2 is tergend slecht. Link klimt nog sneller in de regen dan dat je in die game rent.
Vraag maar aan @Jimboquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
RDR2 tergend slecht???? U mad bro?
Zo'n risico is het natuurlijk niet om een Mario game uit te brengen aan het einde van een lifecycle. Zeker niet met het succes van de Mario film. Die game verkoopt zich zelf.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Maar wel apart dat ze zo’n game als mario bros nog zó laat uitbrengen in de lifecycle voor de switch.. er was ook bijna niks voor 2024.
Ik denk dat de games die wel voor 2024 zijn cross gen zijn en deze games die dit jaar uitkomen ook een next-gen variant krijgen.
Precies, New Super Mario Bros heeft al 15 miljoen verkochtquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zo'n risico is het natuurlijk niet om een Mario game uit te brengen aan het einde van een lifecycle. Zeker niet met het succes van de Mario film. Die game verkoopt zich zelf.
absoluut kutspel, trager dan dikke stront door een trechter.quote:
Moesten die mensen niet werken?quote:
Ik ga Mario Wonder en RPG allebei wel kopen denk ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie, @:gurneyisbestoke en ik gaan hem ook kopen
Dat wordt dolle pret in oktober
Nicequote:Op woensdag 21 juni 2023 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit zijn insta buys voor mij, holy shit nostalgie bij mario RPG
Heel mooi spel maar na een paar chapters echt fuuuuuucking saai.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
RDR2 tergend slecht???? U mad bro?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beide Mario games gepre-order op bol.com
Ah ik ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:08 schreef Nielsch het volgende:
Weet nog wel dat ik Super Mario RPG op de SNES heel kut vond qua besturing omdat je toen die vierpuntendruktoets nog had. Dat werkte qua navigatie heel bagger. Denk dat dat op de Switch een stuk fijner gaat.
Preorders in NL zijn gratis hequote:
New York heeft zes uur tijdsverschil, dus 10 uur.quote:
Ga gerust door met je avonturen hoorquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zullen me wel gemist hebben, ik was even 10 dagen op reis. En toen was ik in een woestijn in Jordanië en toen dacht, hey dit lijkt op Gerudo.
En inmiddels heeft iedereen en zijn moeder hem al uitgespeeld of mee gestopt. Behalve Timmmm . Loop ik dan al huppelend nog paddenstoelen te zoeken.
Dus ik denk dat ik geen dagboeken meer post of gekke dingen die ik tegenkom.
Maar wilde wel even zeggen nog dat het echt enorm leuk vond hier het allemaal zo een beetje te delen.
Ik besef me pas heel kort dat dit geen TOTK topic is maar een algemeen Nintendo topic. Dat zegt wel wat.
Bedankt voor de nog-een-extra-dimensie-aan-het-spel allen, ook de haters. Want daar kon je dan zo lekker tegenin gaan.
Doei.
Misschien kom ik hier bij een nieuwe game wel weer eens buurten, voorlopig ben ik nog wel even zoet.
Lol, ik heb beide Zelda delen nog in verpakking zitten en nog niet gespeeld..quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zullen me wel gemist hebben, ik was even 10 dagen op reis. En toen was ik in een woestijn in Jordanië en toen dacht, hey dit lijkt op Gerudo.
En inmiddels heeft iedereen en zijn moeder hem al uitgespeeld of mee gestopt. Behalve Timmmm . Loop ik dan al huppelend nog paddenstoelen te zoeken.
Maar wilde wel even zeggen nog dat het echt enorm leuk vond hier het allemaal zo een beetje te delen.
Ik besef me pas heel kort dat dit geen TOTK topic is maar een algemeen Nintendo topic. Dat zegt wel wat.
Bedankt voor de nog-een-extra-dimensie-aan-het-spel allen, ook de haters. Want daar kon je dan zo lekker tegenin gaan.
Doei.
Misschien kom ik hier bij een nieuwe game wel weer eens buurten, voorlopig ben ik nog wel even zoet.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nee hoor, ik ben nog wel een tijdje zoet. Ik verken nu geregeld de underworld en weet nu eindelijk hoe je extra batterijen fabriceert.quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Ik heb nu ongeveer 70 uur gespeeld en vandaag het monster in de wind tempel verslagenquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Je kan relatief snel naar het einde nu volgens mij. Gewoon enkel main missions doen. Game is gewoon niet zo goed om je 60+ uur geboeid te houden.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Mineru's lichaam zit in elkaar. Duurt het nog lang? Ik begin er een beetje klaar mee te raken.
Helaas heeft mijn lokale MediaMarkt het spel niet op voorraad 😞quote:
Welke versie speel je?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:35 schreef thedeedster het volgende:
Zelda probleempje. Ik ben in de Oshozan-u shrine. Helemaal in het ijzige noordwesten, links van het doolhof. Alles geactiveerd, alles open. Maar de shrine is niet geactiveerd! Vraagt alleen of ik eruit wil. Volgens mij had ik deze shrine nog niet opgelost, dus ik vind het maar vaag.
Of stiekem toch?
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar ik ben er later achter gekomen dat ik deze shrine gewoon heel vroeg al gedaan had.quote:
Als je op het HOME scherm de game kiest en op + drukt kun je het versienummer zien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar ik ben er later achter gekomen dat ik deze shrine gewoon heel vroeg al gedaan had.![]()
Desalniettemin bedankt voor de (eventuele) support.
Welke update?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
Iemand die update van Ark al geprobeerd? Lees er goeie dingen over en is nu in de aanbieding voor een tientje.
die grote update van iets meer dan half jaar geleden ofzo, waardoor het ineens speelbaar werd.quote:
Ik speelde het op pcquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die grote update van iets meer dan half jaar geleden ofzo, waardoor het ineens speelbaar werd.
edit:
is ie ook leuk in singeplayer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is ie ook leuk in singeplayer?Ja hoor maar voor endgame heb je wel anderen nodig, dus ik zou wel een een multiplayer server joined.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!remindmequote:Op woensdag 5 juli 2023 14:31 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Van 7 juli 9:00 uur tot 11 juli 8:59 uur vindt er een online-evenement plaats in TETRIS® 99: de TETRIS® 99 Grand Prix 34.
Deze keer krijg je de kans om een thema van Pikmin 4 te winnen!
Wanneer gaan jij, @DombohetOlifantje1, @Scrummie, @onlogisch en ik een keer Mario Kart spelen met z'n allen?quote:
Lijkt me leuk maatquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, @:dombohetolifantje1, @:scrummie, @:onlogisch en ik een keer Mario Kart spelen met z'n allen?
Ik zal de switch af moeten stoffen maar dit lijkt me heel leukquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, @:dombohetolifantje1, @:scrummie, @:onlogisch en ik een keer Mario Kart spelen met z'n allen?
Wanneer het jullie schikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan de updates kopen per stuk, of in één keer in een zogenaamde 'expansion pack'. Daarnaast zijn ze beschikbaar als je het Nintendo Switch Online + Uitbreiding abonnement hebt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb ooit een keer mariokart gekocht. Kan ik die gratis updaten met al die content of moet je daar per expansion voor bijbetalen?
Eerste potje 85equote:Op woensdag 5 juli 2023 14:31 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Van 7 juli 9:00 uur tot 11 juli 8:59 uur vindt er een online-evenement plaats in TETRIS® 99: de TETRIS® 99 Grand Prix 34.
Deze keer krijg je de kans om een thema van Pikmin 4 te winnen!
Ik had m in 4 potjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste potje 85e! ! Net gelukkig gewoon top 10. 50 punten nu.
Ik uiteindelijk ook. Was wel pittig, maar Japan is nog wakker. Dat merk je welquote:
Goty gewoon?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Zo, na 95 uur heb ik TotK ook voor de laatste keer afgesloten. Ganondorf is vernietigd. Het was een mooi spel, heb me er enorm mee vermaakt. Al met al geen Zonaibouwjunkie geworden maar het was een leuke toevoeging aan het geheel. Nu maar wachten op Super Mario Wonder.
Ja denk het wel, al speel ik per jaar echt maar 2 of 3 (nieuwe) games ofzo dus heb geen breed perspectief.quote:
Damn, dit doet me een beetje aan Nintendo Power Magazine (van vroegah), denken..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:28 schreef Aether het volgende:
Nintendo Switch Magazine 2023 Summer Edition
https://www.nintendo.co.j(...)summer/index_en.html
Toevallig gisteren gedaanquote:Op zondag 16 juli 2023 02:26 schreef GGMM het volgende:
Die ogen die je door de schachten moest gooien en dan in het nederrijk naar zo'n beeld moest brengen.
Volgens mij heb je die allang maar wist je gewoon niet dat ik dat met ogen bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |