Ik ga Mario Wonder en RPG allebei wel kopen denk ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie, @:gurneyisbestoke en ik gaan hem ook kopen
Dat wordt dolle pret in oktober
Nicequote:Op woensdag 21 juni 2023 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit zijn insta buys voor mij, holy shit nostalgie bij mario RPG
Heel mooi spel maar na een paar chapters echt fuuuuuucking saai.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
RDR2 tergend slecht???? U mad bro?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beide Mario games gepre-order op bol.com
Ah ik ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:08 schreef Nielsch het volgende:
Weet nog wel dat ik Super Mario RPG op de SNES heel kut vond qua besturing omdat je toen die vierpuntendruktoets nog had. Dat werkte qua navigatie heel bagger. Denk dat dat op de Switch een stuk fijner gaat.
Preorders in NL zijn gratis hequote:
New York heeft zes uur tijdsverschil, dus 10 uur.quote:
Ga gerust door met je avonturen hoorquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zullen me wel gemist hebben, ik was even 10 dagen op reis. En toen was ik in een woestijn in Jordani en toen dacht, hey dit lijkt op Gerudo.
En inmiddels heeft iedereen en zijn moeder hem al uitgespeeld of mee gestopt. Behalve Timmmm . Loop ik dan al huppelend nog paddenstoelen te zoeken.
Dus ik denk dat ik geen dagboeken meer post of gekke dingen die ik tegenkom.
Maar wilde wel even zeggen nog dat het echt enorm leuk vond hier het allemaal zo een beetje te delen.
Ik besef me pas heel kort dat dit geen TOTK topic is maar een algemeen Nintendo topic. Dat zegt wel wat.
Bedankt voor de nog-een-extra-dimensie-aan-het-spel allen, ook de haters. Want daar kon je dan zo lekker tegenin gaan.
Doei.
Misschien kom ik hier bij een nieuwe game wel weer eens buurten, voorlopig ben ik nog wel even zoet.
Lol, ik heb beide Zelda delen nog in verpakking zitten en nog niet gespeeld..quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zullen me wel gemist hebben, ik was even 10 dagen op reis. En toen was ik in een woestijn in Jordani en toen dacht, hey dit lijkt op Gerudo.
En inmiddels heeft iedereen en zijn moeder hem al uitgespeeld of mee gestopt. Behalve Timmmm . Loop ik dan al huppelend nog paddenstoelen te zoeken.
Maar wilde wel even zeggen nog dat het echt enorm leuk vond hier het allemaal zo een beetje te delen.
Ik besef me pas heel kort dat dit geen TOTK topic is maar een algemeen Nintendo topic. Dat zegt wel wat.
Bedankt voor de nog-een-extra-dimensie-aan-het-spel allen, ook de haters. Want daar kon je dan zo lekker tegenin gaan.
Doei.
Misschien kom ik hier bij een nieuwe game wel weer eens buurten, voorlopig ben ik nog wel even zoet.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nee hoor, ik ben nog wel een tijdje zoet. Ik verken nu geregeld de underworld en weet nu eindelijk hoe je extra batterijen fabriceert.quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Ik heb nu ongeveer 70 uur gespeeld en vandaag het monster in de wind tempel verslagenquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Je kan relatief snel naar het einde nu volgens mij. Gewoon enkel main missions doen. Game is gewoon niet zo goed om je 60+ uur geboeid te houden.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Mineru's lichaam zit in elkaar. Duurt het nog lang? Ik begin er een beetje klaar mee te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |