Ik heb hem besteldquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Zoon_John het volgende:
Is er iemand die Bayonetta 3 heeft?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.15.ProductTitle
Scherp geprijst bij bol, maar ik weet niet of hij goed is.
Wel grappig, ze hebben het in de typische "Nintendo-style" gefilmd..quote:
Was er maar een site.....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:42 schreef Zoon_John het volgende:
Is er iemand die Bayonetta 3 heeft?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_14.15.ProductTitle
Scherp geprijst bij bol, maar ik weet niet of hij goed is.
Top, als Kensuke de review deed dan was ik nog steeds niet overtuigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site.....
Bayonetta 3
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Top, als Kensuke de review deed dan was is nog steeds niet overtuigd.
"He who must not be named"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
De naam van de reviewer staat er gewoon boven h
In Pheno en 2dope we trust!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
De naam van de reviewer staat er gewoon boven h
Sorry.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site.....
Bayonetta 3
No problemo, fok wordt niet betaald om reviews te zetten, dus ze zijn een stuk eerlijker dan de zoveelste "IGN exclusive"quote:
Ook de reden waarom ik het hier in dit topic vroeg. IGN en zo heb ik niet zoveel mee, omdat dat journalisten zijn. Ik praat liever met huis-tuin-en-keuken-gamers.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problemo, fok wordt niet betaald om reviews te zetten, dus ze zijn een stuk eerlijker dan de zoveelste "IGN exclusive"
De fps ging zeker naar 10, zelfs voor Nintendo te laag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Kart 8, het cruise schip, bewegen de tafeltjes nu helemaal niet. Op GameCube was dat wel het geval. Zo is die baan een beetje een achteruitgang...
Zo lang geleden dat ik double dash heb gespeeld, maar ik wist meteen wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Kart 8, het cruise schip, bewegen de tafeltjes nu helemaal niet. Op GameCube was dat wel het geval. Zo is die baan een beetje een achteruitgang...
Ik denk dat ik Double Dash ook de leukste vind ja. Baby Park genot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo lang geleden dat ik double dash heb gespeeld, maar ik wist meteen wat je bedoelde.
Jammer dat de double dash mechanic nooit is teruggekomen.
Baby Park was wel lachen ja. Zonde dat switch nooit een eigen Mario kart heeft gekregen. Ik snap het ergens wel, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Double Dash ook de leukste vind ja. Baby Park genot.
Doen ze welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister bij mij nietquote:
Zou wel beter zijn, zal eens kijken of ik kan spelen straks. Als ik nog op het familie abonnement zit, van iemand die ik totaal niet ken.quote:
Hoeveel fps?quote:Batman: Arkham Trilogy comes to Nintendo Switch on October 13, it's $60.
As revealed in the FAQ for the collection, Batman: Arkham Trilogy will be one of multiple Nintendo Switch ports that will require a download to access all the content, even on the physical release. Should one purchase the cartridge version of the game, they will only be able to access Arkham Asylum, and will have to drop by the Nintendo Switch eShop in order to access Arkham City and Arkham Knight. Once that purchase is done, then all three games will be accessible upon inserting the one cartridge.
[twitter]https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1691479919098732544[/twitter]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |