Die heeft zich gisteren gemeldquote:Op maandag 19 juni 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips weer terecht? Zo lang is ze niet vaak weg toch?
Ow ja?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet het prima. Het KSC-succesverhaal
oke gelukkigquote:Op maandag 19 juni 2023 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft zich gisteren gemeldWas naar de film en vierde vaderdag.
Wel een Fok!ker..quote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toffe kerel aan de haak geslagen onder andere
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toffe kerel aan de haak geslagen onder andere
Dat je boven wat van je eigen issues bent uitgestegen, een leven hebt, ditdat.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Wat zijn de key punten van een KSC-succesverhaal dan?
Nee, nee, ik zei onder andere hč?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]dus mijn hele identiteit is nu dat ik ArTiC aan de haak heb geslagen?
![]()
Welcome to the 1950 of weet ik veel wanneer... mssn nog verder terug
hmmmquote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je boven wat van je eigen issues bent uitgestegen, een leven hebt, ditdat.
Niemand weet hier van mn issues, dus dat is nogal raar dan om mij als KSC-succesverhaal te bombarderen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je boven wat van je eigen issues bent uitgestegen, een leven hebt, ditdat.
ja vind ik een goed ideequote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien een standbeeld in het Foqueville Park?
Ja, nu te laat, het is al gebeurdquote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niemand weet hier van mn issues, dus dat is nogal raar dan om mij als KSC-succesverhaal te bombarderen.
Een leven weet ik ook niet.
Soms denk ik dat ik meer vrienden nodig heb. Of we.... stelletjes zonder kinderen vooral![]()
zaterdag een verjaardag/bbq bij een vriend thuis gehad. Ik was 1 van de weinigen die niet minimaal 3 stuks aanhang bij zich hadquote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niemand weet hier van mn issues, dus dat is nogal raar dan om mij als KSC-succesverhaal te bombarderen.
Een leven weet ik ook niet.
Soms denk ik dat ik meer vrienden nodig heb. Of we.... stelletjes zonder kinderen vooral![]()
Ik ga vanmiddag lekker wandelen met leuk gezelschap.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker!
Ga je leuke dingen doen of lekker chillen?
is dat een speciaal wandelgezelschap?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker wandelen met leuk gezelschap.
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker wandelen met leuk gezelschap.
Minimaal 3 stuks nog welquote:Op maandag 19 juni 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag een verjaardag/bbq bij een vriend thuis gehad. Ik was 1 van de weinigen die niet minimaal 3 stuks aanhang bij zich had
Ja ze kwam gister heel even buurtrnquote:Op maandag 19 juni 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips weer terecht? Zo lang is ze niet vaak weg toch?
Nee, is een vriendin.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat een speciaal wandelgezelschap?
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:25 schreef bitterbal het volgende:
we moeten elkaar wel een beetje in de gaten houden
maar als het een date zou zijn zou je dat ook leuk vinden?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Het is gewoon wandelen. Straks word ik nog zenuwachtig.
ik tel de vrouw/vriendin ook als aanhangquote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Minimaal 3 stuks nog wel
Ik vind het niet erg als er kinderen zijn, maar afspreken ofzo is dan altijd lastig. En het gaat vaak alleen maar over de kinderen.
We moeten ook nog iemand zoeken met een groot zwembad, zonder kinderen zodat we daar kunnen plonsen
Lekker boren? Huehue.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag ook een date. Met de tandarts.
Dat is ook 1 op 1quote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag ook een date. Met de tandarts.
Ik hoop het niet.quote:
Daar ga ik niet over nadenken.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als het een date zou zijn zou je dat ook leuk vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |