quote:Op maandag 19 juni 2023 09:47 schreef essnhills het volgende:
Was wel leuk. Het was daar een hele natte zomer geweest en wij waren daar eind augustus. Op sommige stukken was het zo drassig dat je vol graspolletje naar graspolletje moest springen.
Ik liep achter mijn broer aan, en hij zakte opeens zo tot zijn knieën in de modder. Ik zakte tot mijn enkels weg maar kon nog net loskomen. Broer niet, die zat vast.
De gids naar hem toe om hem te 'redden', zakt die vervolgens tot zijn middel weg![]()
Mijn broer kon door zijn benen te bewegen vervolgens zelf weer vrij komen, de gids niet
Er waren ook een paar Denen mee en die hadden die tour vaker gedaan. Die gingen schuivend op hun buik naar de gids en hebben hem uiteindelijk weer los weten te trekken
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het nog raarder om het straks in mijn tasje te hebben en het dan zo buiten mee te moeten nemen. alsof iedereen het weet
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n uithangbord met lichtgevende neonpijl boven je "heeft gerrie in tas"
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:49 schreef essnhills het volgende:
Straks wordt je beroofd, stelen ze je gerrie
Als een cowboy op die beestenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had al zo'n beeld dat je daar dan op moest zitten.
er zijn ergere dingen om te verliezenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:49 schreef essnhills het volgende:
Straks wordt je beroofd, stelen ze je gerrie
ik heb net een appel op. dit was het ontbijt.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
vanaf half 12 niet meer eten dus ga zo laat mogelijk mijn crackers eten
oh . wat wordt de lunch?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een appel op. dit was het ontbijt.
quote:Op maandag 19 juni 2023 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn meegebrachte bammetjes en een eitje
Vijf voor half in full cookie monster mode?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
vanaf half 12 niet meer eten dus ga zo laat mogelijk mijn crackers eten
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf voor half in full cookie monster mode?
Ja, of ernaast wandelen. Je kunt met alpaca's wandelen, dan moet dat ook met muskusossen kunnen.quote:
zo zien ze er niet echt uitquote:Op maandag 19 juni 2023 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of ernaast wandelen. Je kunt met alpaca's wandelen, dan moet dat ook met muskusossen kunnen.
voor vandaag?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ik sta nog op het rooster dus zal straks wel gebeld worden
Heb je mijn post over het aanvallen van treinen gelezen?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of ernaast wandelen. Je kunt met alpaca's wandelen, dan moet dat ook met muskusossen kunnen.
Dassen vallen ook (indirect) treinen aan. Dat zegt niets!quote:Op maandag 19 juni 2023 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je mijn post over het aanvallen van treinen gelezen?
ja 1245 maar heb vrijgekregen voor die echo maar dat heeft ze denk ik niet aangepast op het roosterquote:
BOE!quote:Op maandag 19 juni 2023 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Wakker worden wil niet lukken vandaag.
quote:A 33-year-old man fell 4,000 feet to his death from the Grand Canyon Skywalk in Arizona, authorities say
Bij mij helpt de koffie ook niet vandaag. Ik heb gelukkig wel een weekje vakantie.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mja, dit doet niet echt iets voor mijn duffe gevoel.
Ik hoop dat de koffie helpt
jij bent dan ook wel gruwelijk overgekwalificeerd voor die functiequote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef kwiwi het volgende:
Ben blij dat ik geen recruiter ben. Ben na 1 interview al klaar met het riedeltje
Bijna een halve minuut wel.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je wel een tijdje aan het vallen
quote:Op maandag 19 juni 2023 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij helpt de koffie ook niet vandaag. Ik heb gelukkig wel een weekje vakantie.
Ik vond het voeren van gesprekken altijd wel leukquote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef kwiwi het volgende:
Ben blij dat ik geen recruiter ben. Ben na 1 interview al klaar met het riedeltje
ja?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet het prima. Het KSC-succesverhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |