abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209564434
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:27 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee precies :P
enige wat ik nu heb gemerkt is dat het allemaal zeer efficient gaat en ook hoe snel die resultaten toen van dat bloed en de gerrie online stonden
pi_209564460
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja die medewerkers van de bloedafname weten niet waarvoor je komt. Toen ik de vorige keer bloed kwam laten prikken zei die vrouw ook dat er heel veel werd getest maar ze wist niet waarom en mocht er eigenlijk ook niets over zeggen.

En die mensen bij de echo voeren alleen de aanvraag uit en die beoordelen ze dan en sturen dat door naar de internist die de echo heeft aangevraagd
:wtf:

ze kunnen het aanvraag formulier gewoon inzien want dat is ook van belang voor de bloed afname
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_209564467
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:31 schreef mschol het volgende:

[..]
:wtf:

ze kunnen het aanvraag formulier gewoon inzien want dat is ook van belang voor de bloed afname
jawel maar ze wist niet waarom hij dit allemaal liet testen. Ze zien de test zelf wel idd
pi_209564470
maar ze wist niet wat de reden was van al die testen
pi_209564471
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:27 schreef Recce het volgende:

[..]
Een muskus-ossafari? _O-
Safari om muskusossen te zien :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_209564479
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
heb je er 1 gespot?

pi_209564483
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]
enige wat ik nu heb gemerkt is dat het allemaal zeer efficient gaat en ook hoe snel die resultaten toen van dat bloed en de gerrie online stonden
Ja groot deel van mijn bloedresultaten stonden al online toen ik weer thuis was :o
pi_209564485
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:33 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja groot deel van mijn bloedresultaten stonden al online toen ik weer thuis was :o
ja is toch absurd hoe snel dat gaat
pi_209564528
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:

[..]
heb je er 1 gespot?

[ afbeelding ]
Ja :o ook van heel dichtbij

We waren met een gids, en die wist waar ze voor het laatst gespot waren. Hij zei dat we wel voorzichtig moesten zijn en op ongeveer 200 meter afstand moesten blijven.

En toen we ze hadden gevonden gingen ze net aan de andere kant van een heuvel af. Dus na even wachten wij die heuvel op zodat we ze konden zien. Maar die beesten waren weer terug naar boven gelopen :o stonden we ineens op een paar meter afstand :o

We moesten heel stil blijven staan. Maar daarna konden we een beetje relaxen omdat de alpha ons de rug toe had gekeerd van "totaal niet interessant" en werden we blijkbaar njet al bedreiging gezien. Dus we hebben ze van heel dichtbij gezien :D
pi_209564539
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja is toch absurd hoe snel dat gaat
Ja :o

Alleen een paar vitamines duurden een week, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn
pi_209564551
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:37 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja :o ook van heel dichtbij

We waren met een gids, en die wist waar ze voor het laatst gespot waren. Hij zei dat we wel voorzichtig moesten zijn en op ongeveer 200 meter afstand moesten blijven.

En toen we ze hadden gevonden gingen ze net aan de andere kant van een heuvel af. Dus na even wachten wij die heuvel op zodat we ze konden zien. Maar die beesten waren weer terug naar boven gelopen :o stonden we ineens op een paar meter afstand :o

We moesten heel stil blijven staan. Maar daarna konden we een beetje relaxen omdat de alpha ons de rug toe had gekeerd van "totaal niet interessant" en werden we blijkbaar njet al bedreiging gezien. Dus we hebben ze van heel dichtbij gezien :D
oh nice :D ze zien er dom maar gevaarlijk uit ja :P
pi_209564558
nou het is gelukt , staat weer een potje in de koelkast.

Dat lijkt mij toch echt een vervelende baan als je gerries moet onderzoeken
pi_209564569
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef bitterbal het volgende:
nou het is gelukt , staat weer een potje in de koelkast.

Dat lijkt mij toch echt een vervelende baan als je gerries moet onderzoeken
lijkt me toch wel vreemd om in de koelkast te zetten :D
pi_209564570
Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien met plaatselijk hagel aan het einde van dinsdagmiddag. Voor het hele land geldt dan code geel, omdat het verkeer en buitenactiviteiten hinder kunnen ondervinden van het weer.
De buien trekken vanuit het zuidwesten naar het noordoosten. Er kan in korte tijd veel neerslag vallen, met plaatselijk hagelstenen tot 2 centimeter. Ook is er kans op windstoten tot 75 kilometer per uur, waarschuwt het weerinstituut.

Het blijft met maximumtemperaturen tussen de 25 en 30 graden wel warm. Woensdag breekt de zon weer door en wordt het rond de 25 graden.
pi_209564574
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]
lijkt me toch wel vreemd om in de koelkast te zetten :D
ja vind ik ook :{
pi_209564581
vind ontlasting zo inleveren sowieso wat ongemakkelijk maar het is voor hun normaal natuurlijk
pi_209564582
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien met plaatselijk hagel aan het einde van dinsdagmiddag. Voor het hele land geldt dan code geel, omdat het verkeer en buitenactiviteiten hinder kunnen ondervinden van het weer.
De buien trekken vanuit het zuidwesten naar het noordoosten. Er kan in korte tijd veel neerslag vallen, met plaatselijk hagelstenen tot 2 centimeter. Ook is er kans op windstoten tot 75 kilometer per uur, waarschuwt het weerinstituut.

Het blijft met maximumtemperaturen tussen de 25 en 30 graden wel warm. Woensdag breekt de zon weer door en wordt het rond de 25 graden.
Maar even zorgen dat hond bij mij is dan. Die heeft het niet echt op onweer.
pi_209564585
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Maar even zorgen dat hond bij mij is dan. Die heeft het niet echt op onweer.
hoop dat het meevalt
pi_209564588
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja vind ik ook :{
"en op het bovenste schap staat een pot augurken, een beker kwark, 6 blikjes cola en mijn gerrie van vanmorgen."
pi_209564598
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]
oh nice :D ze zien er dom maar gevaarlijk uit ja :P
Ja dat zijn ze ook. Het zijn eigenlijk grote wilde schapen :P maar de mannetjes willen nog weleens een trein aanvallen als die hun territorium binnendringt.. :P
pi_209564601
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
"en op het bovenste schap staat een pot augurken, een beker kwark, 6 blikjes cola en mijn gerrie van vanmorgen."
ik vind het nog raarder om het straks in mijn tasje te hebben en het dan zo buiten mee te moeten nemen. alsof iedereen het weet
pi_209564603
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:43 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja dat zijn ze ook. Het zijn eigenlijk grote wilde schapen :P maar de mannetjes willen nog weleens een trein aanvallen als die hun territorium binnendringt.. :P
kijk dat bedoel ik _O-
pi_209564618
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Man3, deze was best lastig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209564622
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 09:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik had al zo'n beeld dat je daar dan op moest zitten.
pi_209564637
Was wel leuk. Het was daar een hele natte zomer geweest en wij waren daar eind augustus. Op sommige stukken was het zo drassig dat je vol graspolletje naar graspolletje moest springen.

Ik liep achter mijn broer aan, en hij zakte opeens zo tot zijn knieën in de modder. Ik zakte tot mijn enkels weg maar kon nog net loskomen. Broer niet, die zat vast.

De gids naar hem toe om hem te 'redden', zakt die vervolgens tot zijn middel weg _O-

Mijn broer kon door zijn benen te bewegen vervolgens zelf weer vrij komen, de gids niet _O-

Er waren ook een paar Denen mee en die hadden die tour vaker gedaan. Die gingen schuivend op hun buik naar de gids en hebben hem uiteindelijk weer los weten te trekken _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')