oh nee dat lever je apart in daar bij die bloedafname plek. Woensdag heb ik een bel afspraak met die internist over de echoquote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja je hoort het dan vanmiddag wel
Echt een soort Marslandschap daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! 😀 Maar lief dat je hem geplaatst hebt 😘
Nee ik bedoelde dat je het bij de echo kunt vragen?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat lever je apart in daar bij die bloedafname plek. Woensdag heb ik een bel afspraak met die internist over de echo
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:18 schreef Recce het volgende:
Ja heel bijzonder!
[..]
Echt een soort Marslandschap daar.
oh ja weet niet of die persoon dat weet . weer hele andere afdeling ook tochquote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je het bij de echo kunt vragen?
Ziet er weer uit als een tof avontuurquote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, het uitzicht is dus heel mooi,dat moeten jullie dan maar van me aannemen. Nu nog even lezen en dan dutje doen
nee daarom was ik zo blij dat ik dat achter de rug hadquote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt niet mee om precies in zo’n potje te gerriën
In Noorwegen hebben we een keer een muskus-ossafari gedaan met gids, en dat was boven de boomgrens. Dat was echt zo'n maandlandschap. Wel heel mooiquote:
Gewoon een bordje in je wc leggenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom was ik zo blij dat ik dat achter de rug had![]()
heb zo'n plonswc dus had vorige keer een plateau gemaakt van allemaal wc papier
Geen ideequote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja weet niet of die persoon dat weet . weer hele andere afdeling ook toch
dan moet je dat gaan afwassenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een bordje in je wc leggen
Gewoon in de vaatwasserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die medewerkers van de bloedafname weten niet waarvoor je komt. Toen ik de vorige keer bloed kwam laten prikken zei die vrouw ook dat er heel veel werd getest maar ze wist niet waarom en mocht er eigenlijk ook niets over zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Die keer bloedprikken laatst was voor het eerst dat ik zoiets gedaan heb
Voor dit had ik nooit wat dus nog nooit eerder nodig gehad
Bordje in plastic zak. Gerrie erin, gerrie in potje, plastic zak in de emmer. Bordje relatief schoon maar gewoon normaal even afwassen?quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in de vaatwasserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah. Oke.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die medewerkers van de bloedafname weten niet waarvoor je komt. Toen ik de vorige keer bloed kwam laten prikken zei die vrouw ook dat er heel veel werd getest maar ze wist niet waarom en mocht er eigenlijk ook niets over zeggen.
En die mensen bij de echo voeren alleen de aanvraag uit en die beoordelen ze dan en sturen dat door naar de internist die de echo heeft aangevraagd
ja dat kan ik idd proberenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bordje in plastic zak. Gerrie erin, gerrie in potje, plastic zak in de emmer. Bordje relatief schoon maar gewoon normaal even afwassen?
Veel plezier verder!quote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, het uitzicht is dus heel mooi,dat moeten jullie dan maar van me aannemen. Nu nog even lezen en dan dutje doen
Nee preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga maar niet te ingewikkeld doen voor ze
Een muskus-ossafari?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Noorwegen hebben we een keer een muskus-ossafari gedaan met gids, en dat was boven de boomgrens. Dat was echt zo'n maandlandschap. Wel heel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |