oh nee dat lever je apart in daar bij die bloedafname plek. Woensdag heb ik een bel afspraak met die internist over de echoquote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja je hoort het dan vanmiddag wel
Echt een soort Marslandschap daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! 😀 Maar lief dat je hem geplaatst hebt 😘
Nee ik bedoelde dat je het bij de echo kunt vragen?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat lever je apart in daar bij die bloedafname plek. Woensdag heb ik een bel afspraak met die internist over de echo
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:18 schreef Recce het volgende:
Ja heel bijzonder!
[..]
Echt een soort Marslandschap daar.
oh ja weet niet of die persoon dat weet . weer hele andere afdeling ook tochquote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je het bij de echo kunt vragen?
Ziet er weer uit als een tof avontuurquote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, het uitzicht is dus heel mooi,dat moeten jullie dan maar van me aannemen. Nu nog even lezen en dan dutje doen
nee daarom was ik zo blij dat ik dat achter de rug hadquote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt niet mee om precies in zo’n potje te gerriën
In Noorwegen hebben we een keer een muskus-ossafari gedaan met gids, en dat was boven de boomgrens. Dat was echt zo'n maandlandschap. Wel heel mooiquote:
Gewoon een bordje in je wc leggenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom was ik zo blij dat ik dat achter de rug had![]()
heb zo'n plonswc dus had vorige keer een plateau gemaakt van allemaal wc papier
Geen ideequote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja weet niet of die persoon dat weet . weer hele andere afdeling ook toch
dan moet je dat gaan afwassenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een bordje in je wc leggen
Gewoon in de vaatwasserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die medewerkers van de bloedafname weten niet waarvoor je komt. Toen ik de vorige keer bloed kwam laten prikken zei die vrouw ook dat er heel veel werd getest maar ze wist niet waarom en mocht er eigenlijk ook niets over zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Die keer bloedprikken laatst was voor het eerst dat ik zoiets gedaan heb
Voor dit had ik nooit wat dus nog nooit eerder nodig gehad
Bordje in plastic zak. Gerrie erin, gerrie in potje, plastic zak in de emmer. Bordje relatief schoon maar gewoon normaal even afwassen?quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in de vaatwasserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah. Oke.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die medewerkers van de bloedafname weten niet waarvoor je komt. Toen ik de vorige keer bloed kwam laten prikken zei die vrouw ook dat er heel veel werd getest maar ze wist niet waarom en mocht er eigenlijk ook niets over zeggen.
En die mensen bij de echo voeren alleen de aanvraag uit en die beoordelen ze dan en sturen dat door naar de internist die de echo heeft aangevraagd
ja dat kan ik idd proberenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bordje in plastic zak. Gerrie erin, gerrie in potje, plastic zak in de emmer. Bordje relatief schoon maar gewoon normaal even afwassen?
Veel plezier verder!quote:Op maandag 19 juni 2023 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, het uitzicht is dus heel mooi,dat moeten jullie dan maar van me aannemen. Nu nog even lezen en dan dutje doen
Nee preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga maar niet te ingewikkeld doen voor ze
Een muskus-ossafari?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Noorwegen hebben we een keer een muskus-ossafari gedaan met gids, en dat was boven de boomgrens. Dat was echt zo'n maandlandschap. Wel heel mooi
enige wat ik nu heb gemerkt is dat het allemaal zeer efficient gaat en ook hoe snel die resultaten toen van dat bloed en de gerrie online stondenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die medewerkers van de bloedafname weten niet waarvoor je komt. Toen ik de vorige keer bloed kwam laten prikken zei die vrouw ook dat er heel veel werd getest maar ze wist niet waarom en mocht er eigenlijk ook niets over zeggen.
En die mensen bij de echo voeren alleen de aanvraag uit en die beoordelen ze dan en sturen dat door naar de internist die de echo heeft aangevraagd
jawel maar ze wist niet waarom hij dit allemaal liet testen. Ze zien de test zelf wel iddquote:Op maandag 19 juni 2023 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ze kunnen het aanvraag formulier gewoon inzien want dat is ook van belang voor de bloed afname
Safari om muskusossen te zienquote:
Ja groot deel van mijn bloedresultaten stonden al online toen ik weer thuis wasquote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enige wat ik nu heb gemerkt is dat het allemaal zeer efficient gaat en ook hoe snel die resultaten toen van dat bloed en de gerrie online stonden
ja is toch absurd hoe snel dat gaatquote:Op maandag 19 juni 2023 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja groot deel van mijn bloedresultaten stonden al online toen ik weer thuis was
Jaquote:
Jaquote:Op maandag 19 juni 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch absurd hoe snel dat gaat
oh nicequote:Op maandag 19 juni 2023 09:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaook van heel dichtbij
We waren met een gids, en die wist waar ze voor het laatst gespot waren. Hij zei dat we wel voorzichtig moesten zijn en op ongeveer 200 meter afstand moesten blijven.
En toen we ze hadden gevonden gingen ze net aan de andere kant van een heuvel af. Dus na even wachten wij die heuvel op zodat we ze konden zien. Maar die beesten waren weer terug naar boven gelopenstonden we ineens op een paar meter afstand
We moesten heel stil blijven staan. Maar daarna konden we een beetje relaxen omdat de alpha ons de rug toe had gekeerd van "totaal niet interessant" en werden we blijkbaar njet al bedreiging gezien. Dus we hebben ze van heel dichtbij gezien
lijkt me toch wel vreemd om in de koelkast te zettenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef bitterbal het volgende:
nou het is gelukt , staat weer een potje in de koelkast.
Dat lijkt mij toch echt een vervelende baan als je gerries moet onderzoeken
ja vind ik ookquote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch wel vreemd om in de koelkast te zetten
Maar even zorgen dat hond bij mij is dan. Die heeft het niet echt op onweer.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien met plaatselijk hagel aan het einde van dinsdagmiddag. Voor het hele land geldt dan code geel, omdat het verkeer en buitenactiviteiten hinder kunnen ondervinden van het weer.
De buien trekken vanuit het zuidwesten naar het noordoosten. Er kan in korte tijd veel neerslag vallen, met plaatselijk hagelstenen tot 2 centimeter. Ook is er kans op windstoten tot 75 kilometer per uur, waarschuwt het weerinstituut.
Het blijft met maximumtemperaturen tussen de 25 en 30 graden wel warm. Woensdag breekt de zon weer door en wordt het rond de 25 graden.
hoop dat het meevaltquote:Op maandag 19 juni 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even zorgen dat hond bij mij is dan. Die heeft het niet echt op onweer.
"en op het bovenste schap staat een pot augurken, een beker kwark, 6 blikjes cola en mijn gerrie van vanmorgen."quote:
Ja dat zijn ze ook. Het zijn eigenlijk grote wilde schapenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh niceze zien er dom maar gevaarlijk uit ja
ik vind het nog raarder om het straks in mijn tasje te hebben en het dan zo buiten mee te moeten nemen. alsof iedereen het weetquote:Op maandag 19 juni 2023 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"en op het bovenste schap staat een pot augurken, een beker kwark, 6 blikjes cola en mijn gerrie van vanmorgen."
kijk dat bedoel ikquote:Op maandag 19 juni 2023 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze ook. Het zijn eigenlijk grote wilde schapenmaar de mannetjes willen nog weleens een trein aanvallen als die hun territorium binnendringt..
Man3, deze was best lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |