quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef essnhills het volgende:
Ja maar ik doe het op de laptop met gyazo en denk dat dat mobiel ook moet lukken, ik moet alleen nog ontdekken hoe 😀
[..]
Je moet het plaatje eerst uploaden naar imgur. En dan kun je die link hier posten. Ik gebruik Photo Uploader, maar er zijn meerdere apps die dat doen
Maar Waarom nog 1? Was er niks te r zien op de ecjo?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
ze willen nog een keer een gerrie
dat vind ik echt het ergste van alles om te doen![]()
Wadi rum, Jordaniė, alleenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Komt wel goed. Uit de quote van Gianni kan ik hem wel zien.
Ziet er super schattig uit. (waar ben je? En is het een georganiseerde reis of hoe moet ik het zien?)
Ohquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef Recce het volgende:
Hij stopte om ontbijt te halen en ging toen uitdelen ze waren super lekker!
[..]
Dit klinkt volstrekt logisch.
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef essnhills het volgende:
Ja. Maar quoten lukt ook al niet meer 😀
[..]
Oh
Gebruik je dat fototoestelletje van FOK! om de link in te kopiėren?
Waarom nog een keer?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
ze willen nog een keer een gerrie
dat vind ik echt het ergste van alles om te doen![]()
Hahahaquote:
die echo heb ik vanmiddag maar waarom weet ik niet. Kijken of het straks weer luktquote:Op maandag 19 juni 2023 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar Waarom nog 1? Was er niks te r zien op de ecjo?
misschien heeft die nieuw vermoeden en wil die dat checken? of hij is vergeten dat het al gedaan is ?quote:
Ohquote:Op maandag 19 juni 2023 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die echo heb ik vanmiddag maar waarom weet ik niet. Kijken of het straks weer lukt
Oehh ik heb nog kersenquote:
Ik heb geen idee. vergat het net te vragen aan de telefoon natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 09:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien willen ze kijken of er verschillen zijn oid?
Hmm, nou ja, doe je best.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft die nieuw vermoeden en wil die dat checken? of hij is vergeten dat het al gedaan is ?
Naja je hoort het dan vanmiddag welquote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. vergat het net te vragen aan de telefoon natuurlijk
Woehoeee goeie quotequote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! 😀 Maar lief dat je hem geplaatst hebt 😘
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |