SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Lekker ontbijtjequote:Op maandag 19 juni 2023 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ok er zit koude patat en sla op het platbrood, die gaat denk ik maar de tas in voor "later"
Geniet van je vakantiequote:Op maandag 19 juni 2023 06:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou zo graag naar jullie streamen wat mijn zintuigen allemaal meemaken op dit moment. Omdat ik het niet met woorden kan uitleggen.
Exotische vakantiebestemmingen staan garant voor het opdoen van nieuwe levenservaringen.quote:Op maandag 19 juni 2023 05:58 schreef liesje1979 het volgende:
Heb nog nooit eerder mobiel een topic geopend 😀
Doe ik je op kantoor niet na.quote:Op maandag 19 juni 2023 07:20 schreef liesje1979 het volgende:
Man, man, man, spontaan klein feestje in de bus
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:20 schreef liesje1979 het volgende:
Man, man, man, spontaan klein feestje in de bus
lijkt wel herfstquote:Op maandag 19 juni 2023 07:40 schreef gianni61 het volgende:
lekker bewolkt nu. Das weer eens wat anders
ah, mijn favoriete weer: broeierigquote:Op maandag 19 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
In het noorden valt nog een laatste bui. Verder blijft het vandaag droog en vanuit het zuidwesten breekt de zon door. De zon is fel met vanmiddag UV-Index 6. De wind draait van zuidwest naar west en is matig tot aan zee vanochtend soms krachtig. Vlak aan zee wordt het 20 tot 22 graden, maar in het binnenland wordt het met 25 tot 28 graden zomers warm. Vanavond blijft het droog, maar in de loop van de nacht trekken enkele buien over het land. Morgen wordt het broeierig warm met 25 tot 29 graden en later op de dag een aantal felle onweersbuien.
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
In het noorden valt nog een laatste bui. Verder blijft het vandaag droog en vanuit het zuidwesten breekt de zon door. De zon is fel met vanmiddag UV-Index 6. De wind draait van zuidwest naar west en is matig tot aan zee vanochtend soms krachtig. Vlak aan zee wordt het 20 tot 22 graden, maar in het binnenland wordt het met 25 tot 28 graden zomers warm. Vanavond blijft het droog, maar in de loop van de nacht trekken enkele buien over het land. Morgen wordt het broeierig warm met 25 tot 29 graden en later op de dag een aantal felle onweersbuien.
Verkoeling viel wel tegen, maar de klapperende rolluiken waren wel vervelend.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:03 schreef LTVDK het volgende:
Was vannacht wel lekker 'koel' met die wind, wel allemaal klapperende gordijnen
Scheelde denk ik ook wel dat het hier gisteren niet zo warm is geworden, kon het wat sneller 'afkoelen'. Wilde zelfs bijna onder de deken kruipenquote:Op maandag 19 juni 2023 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verkoeling viel wel tegen, maar de klapperende rolluiken waren wel vervelend.
Is ook zo goed als geen regen uit gevallen hier.
oh, dat doe ik sowieso al zo halverwege de nachtquote:Op maandag 19 juni 2023 08:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelde denk ik ook wel dat het hier gisteren niet zo warm is geworden, kon het wat sneller 'afkoelen'. Wilde zelfs bijna onder de deken kruipen
quote:Op maandag 19 juni 2023 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je nu maar naar het strand geweest
Met normale warme nachten doe ik dat ook wel, maar met die tropische nachten van afgelopen weken was dat alsnog te warmquote:Op maandag 19 juni 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat doe ik sowieso al zo halverwege de nacht
Strandangst, expres een tatoeage van een boom laten zetten zodat ze een smoesje heeft.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij hou je gewoon niet van het strand
ja tattooquote:Op maandag 19 juni 2023 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wekenlang zon en 25+ graden gehad
Bewust naar Rotterdam verhuisd, verder van het strandquote:Op maandag 19 juni 2023 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strandangst, expres een tatoeage van een boom laten zetten zodat ze een smoesje heeft.
Ben net aangekomen bij mijn tent in de woestijn. 😀 In de namiddag zijn er tours, ik ga nog even kijken welke ik ga doen en hopelijk, maar dat lukte vast wel kan ik delen met andere mensen, wel zo gezellig en je betaalt per auto. Dus nu heb ik vrij. En ik ga zo eerst nog even slapen denk ik, want dit is de derde dag op rij rond vijf uur op en er is nu toch niet zoveel te doen. Mijn tent is tof.quote:Op maandag 19 juni 2023 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik je op kantoor niet na.
Wat ga je vandaag doen?
Een van de koudste plekken van Nederland.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewust naar Rotterdam verhuisd, verder van het strand
quote:Op maandag 19 juni 2023 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de koudste plekken van Nederland.
quote:Op maandag 19 juni 2023 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer kwalijke beschuldiging
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie zelf geen afbeelding. En heb zelf een gewone tent, vond die koepeltjes te duur 😀
[..]
koepeltjes
Ja heb wel zin om te gaan ook weer morgenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bah bah. hou er eens mee op
Wel fijn dat het bevalt
Je moet het plaatje eerst uploaden naar imgur. En dan kun je die link hier posten. Ik gebruik Photo Uploader, maar er zijn meerdere apps die dat doenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:09 schreef bitterbal het volgende:
Hmm
[..]
ik zie de foto als ik op de afbeelding link klik
Dit klinkt volstrekt logisch.quote:Op maandag 19 juni 2023 05:50 schreef liesje1979 het volgende:
Prima tijdstip om versgebakken warme falafel bitterballen te krijgen van de buschauffeur.
ja zo zag ik hem ookquote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Komt wel goed. Uit de quote van Gianni kan ik hem wel zien.
Ziet er super schattig uit. (waar ben je? En is het een georganiseerde reis of hoe moet ik het zien?)
en misschien hapjequote:Op maandag 19 juni 2023 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb wel zin om te gaan ook weer morgenen a.s. weekend ben ik ook weer vrij en dacht misschien is er een open dienst maar die is er geloof ik niet
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef essnhills het volgende:
Ja maar ik doe het op de laptop met gyazo en denk dat dat mobiel ook moet lukken, ik moet alleen nog ontdekken hoe 😀
[..]
Je moet het plaatje eerst uploaden naar imgur. En dan kun je die link hier posten. Ik gebruik Photo Uploader, maar er zijn meerdere apps die dat doen
Maar Waarom nog 1? Was er niks te r zien op de ecjo?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
ze willen nog een keer een gerrie
dat vind ik echt het ergste van alles om te doen![]()
Wadi rum, Jordanië, alleenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef TaMieke het volgende:
Komt wel goed. Uit de quote van Gianni kan ik hem wel zien.
Ziet er super schattig uit. (waar ben je? En is het een georganiseerde reis of hoe moet ik het zien?)
Ohquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef Recce het volgende:
Hij stopte om ontbijt te halen en ging toen uitdelen ze waren super lekker!
[..]
Dit klinkt volstrekt logisch.
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef essnhills het volgende:
Ja. Maar quoten lukt ook al niet meer 😀
[..]
Oh
Gebruik je dat fototoestelletje van FOK! om de link in te kopiëren?
Waarom nog een keer?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
ze willen nog een keer een gerrie
dat vind ik echt het ergste van alles om te doen![]()
Hahahaquote:
die echo heb ik vanmiddag maar waarom weet ik niet. Kijken of het straks weer luktquote:Op maandag 19 juni 2023 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar Waarom nog 1? Was er niks te r zien op de ecjo?
misschien heeft die nieuw vermoeden en wil die dat checken? of hij is vergeten dat het al gedaan is ?quote:
Ohquote:Op maandag 19 juni 2023 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die echo heb ik vanmiddag maar waarom weet ik niet. Kijken of het straks weer lukt
Oehh ik heb nog kersenquote:
Ik heb geen idee. vergat het net te vragen aan de telefoon natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 09:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien willen ze kijken of er verschillen zijn oid?
Hmm, nou ja, doe je best.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft die nieuw vermoeden en wil die dat checken? of hij is vergeten dat het al gedaan is ?
Naja je hoort het dan vanmiddag welquote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. vergat het net te vragen aan de telefoon natuurlijk
Woehoeee goeie quotequote:Op maandag 19 juni 2023 09:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! 😀 Maar lief dat je hem geplaatst hebt 😘
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |