Ik ga vanmiddag lekker wandelen met leuk gezelschap.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker!
Ga je leuke dingen doen of lekker chillen?
is dat een speciaal wandelgezelschap?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker wandelen met leuk gezelschap.
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker wandelen met leuk gezelschap.
Minimaal 3 stuks nog welquote:Op maandag 19 juni 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag een verjaardag/bbq bij een vriend thuis gehad. Ik was 1 van de weinigen die niet minimaal 3 stuks aanhang bij zich had
Ja ze kwam gister heel even buurtrnquote:Op maandag 19 juni 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips weer terecht? Zo lang is ze niet vaak weg toch?
Nee, is een vriendin.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat een speciaal wandelgezelschap?
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:25 schreef bitterbal het volgende:
we moeten elkaar wel een beetje in de gaten houden
maar als het een date zou zijn zou je dat ook leuk vinden?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Het is gewoon wandelen. Straks word ik nog zenuwachtig.
ik tel de vrouw/vriendin ook als aanhangquote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Minimaal 3 stuks nog wel
Ik vind het niet erg als er kinderen zijn, maar afspreken ofzo is dan altijd lastig. En het gaat vaak alleen maar over de kinderen.
We moeten ook nog iemand zoeken met een groot zwembad, zonder kinderen zodat we daar kunnen plonsen
Lekker boren? Huehue.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag ook een date. Met de tandarts.
Dat is ook 1 op 1quote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag ook een date. Met de tandarts.
Ik hoop het niet.quote:
Daar ga ik niet over nadenken.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als het een date zou zijn zou je dat ook leuk vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |