Die heeft zich gisteren gemeldquote:Op maandag 19 juni 2023 11:12 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips weer terecht? Zo lang is ze niet vaak weg toch?
Ow ja?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet het prima. Het KSC-succesverhaal
oke gelukkigquote:Op maandag 19 juni 2023 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft zich gisteren gemeldWas naar de film en vierde vaderdag.
Wel een Fok!ker..quote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toffe kerel aan de haak geslagen onder andere
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toffe kerel aan de haak geslagen onder andere
Dat je boven wat van je eigen issues bent uitgestegen, een leven hebt, ditdat.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Wat zijn de key punten van een KSC-succesverhaal dan?
Nee, nee, ik zei onder andere hè?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]dus mijn hele identiteit is nu dat ik ArTiC aan de haak heb geslagen?
![]()
Welcome to the 1950 of weet ik veel wanneer... mssn nog verder terug
hmmmquote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je boven wat van je eigen issues bent uitgestegen, een leven hebt, ditdat.
Niemand weet hier van mn issues, dus dat is nogal raar dan om mij als KSC-succesverhaal te bombarderen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je boven wat van je eigen issues bent uitgestegen, een leven hebt, ditdat.
ja vind ik een goed ideequote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien een standbeeld in het Foqueville Park?
Ja, nu te laat, het is al gebeurdquote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niemand weet hier van mn issues, dus dat is nogal raar dan om mij als KSC-succesverhaal te bombarderen.
Een leven weet ik ook niet.
Soms denk ik dat ik meer vrienden nodig heb. Of we.... stelletjes zonder kinderen vooral![]()
zaterdag een verjaardag/bbq bij een vriend thuis gehad. Ik was 1 van de weinigen die niet minimaal 3 stuks aanhang bij zich hadquote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niemand weet hier van mn issues, dus dat is nogal raar dan om mij als KSC-succesverhaal te bombarderen.
Een leven weet ik ook niet.
Soms denk ik dat ik meer vrienden nodig heb. Of we.... stelletjes zonder kinderen vooral![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |