Volkomen terecht.quote:
Perez reed helemaal geen beroerde race. Heeft het gister verpest.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:42 schreef Marcoss het volgende:
Wel jammer dat Max niet voor de Grand Slam kon gaan, wordt “gestraft” dat Perez zo’n enorm beroerde race reed
Hij ging voor de snelste ronde net, maar lukte niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:42 schreef Marcoss het volgende:
Wel jammer dat Max niet voor de Grand Slam kon gaan, wordt “gestraft” dat Perez zo’n enorm beroerde race reed
Maar wel weer achter de Ferrari's geëindigd met de beste auto van get veld.quote:
Hij is op pace verslagen door Ferrari, en niet een klein beetje ook, dat is echt niet goed te praten.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Perez reed helemaal geen beroerde race. Heeft het gister verpest.
als hij de FL had gered zouden ze dan tegen perez gezegd hebben dat hij af moest remmen?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ging voor de snelste ronde net, maar lukte niet.
Op radio zei hij dat hij er niet voor ging.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ging voor de snelste ronde net, maar lukte niet.
Dan had je wel een punt gehadquote:Op zondag 18 juni 2023 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij de FL had gered zouden ze dan tegen perez gezegd hebben dat hij af moest remmen?
Hij zou gewoon voor de Ferrari's moeten eindigen, die bij hem op de startgrid stonden.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Zat een straatlengte achter de Ferrari’s (die het gisteren ook verpestten), dat vind ik in deze auto wel een beroerde racequote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef PS. het volgende:
[..]
zou wel mooi geweest zijn als dat punt gekomen was om dan te de teamorders te horen... of niet..quote:
Neuh dat was niet slecht inderdaad, alleen hij rijdt wel in de allersnelste auto van het veld en toch is dat op de baan niet zichtbaarquote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, ze riepen tegen Max dat Perez naar binnen ging voor softs en Max antwoordde met "that is fine, I am not chasing FL anyway".quote:Op zondag 18 juni 2023 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij de FL had gered zouden ze dan tegen perez gezegd hebben dat hij af moest remmen?
25 pole positions (11de allertijden)quote:Op zondag 18 juni 2023 21:40 schreef beantherio het volgende: 100e overwinning RBR 41e overwinning Verstappen (nu gedeeld 5e op de all-time lijst samen met Ayrton Senna)
Niet? Met deze auto hoor je 2e te worden achter Max. Ook van achterin, Max kan dat wel als hij naar achter start. De ferrari's zijn duidelijk minder maar hij komt er niet aan..quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Zoals het hoort!quote:Op zondag 18 juni 2023 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
Wel leuk publiek daar, niet fluiten en alle 3 de coureurs toejuichen.
Eens, respect voor 3 grootheden, mogen ze op andere circuits eens een voorbeeld aan nemen.quote:
bewijzen dat dat een upgrade isquote:Op zondag 18 juni 2023 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Zou er nog iets uit komen met de achtervleugel van Ocon?
En niet eens "that guy". ;Pquote:Op zondag 18 juni 2023 21:48 schreef Evenstar het volgende:
Zo, nette uitspraak van Lewis. Hoor je niet vaak. Netjes.
De Ferrari's waren deze keer sterk genoeg daarvoor inderdaad, al stelden die verder ook niet veel voor.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar wel weer achter de Ferrari's geëindigd met de beste auto van get veld.
De vorige race ook achter Russell geëindigd die achter hem gestart was.
Gaat morgen in therapie.quote:
Angela is er dan ook.quote:
Hij gaat langzaam naar de volgende fase van een F1 kampioen. Niet meer winnen en er vrede mee hebben.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:48 schreef Evenstar het volgende:
Voor de leuk! Is toch een goede coureur, en ben blij dat de McLaren eindelijk weer wat beter is dan eerder dit seizoenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:38 schreef SiGNe het volgende:
Waarom Norris zo vechten? Die krijgt toch nog 5sec
Gaat te langzaamquote:Op zondag 18 juni 2023 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat langzaam naar de volgende fase van een F1 kampioen. Niet meer winnen en er vrede mee hebben.
Lewis speelt mindgames als hij tegen iemand vecht voor het kampioenschap, zodra hij niet in de mix zit kan hij heus wel respect opbrengen voor andere coureurs.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:48 schreef Evenstar het volgende:
Het is op zn minst - eh - op-val-lendquote:
Veld ophouden om te kunnen double stackenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:50 schreef Mano_ het volgende:
Wat was eigenlijk dat onsportieve gedrag van Norris dat een straf waard was? Heb ik gemist
Perez was ondanks de sterkste auto niet goed genoeg om de zwakkere Ferrari's voorbij te gaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De Ferrari's waren deze keer sterk genoeg daarvoor inderdaad, al stelden die verder ook niet veel voor.
Langzaam rijden om een dubbele pitstop mogelijk te maken, geloof ikquote:Op zondag 18 juni 2023 21:50 schreef Mano_ het volgende:
Wat was eigenlijk dat onsportieve gedrag van Norris dat een straf waard was? Heb ik gemist
Ah, thanks!quote:Op zondag 18 juni 2023 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veld ophouden om te kunnen double stacken
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt wel een soort kringverjaardag
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Dit is elke race in beeld hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dit
Mooi om te zien, eindelijk, zoals het hoort
Langzaam rijden onder de sc. zodat men een dubbele pitstop zou kunnen doen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:50 schreef Mano_ het volgende:
Te langzaam rijden bij de SC en daardoor alles achter hem ophouden voor de pitstop.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:50 schreef Mano_ het volgende:
zoals hier boven al gemeld, lewis hoeft die mindgames niet te doen nu, hij kan max toch niet bij halenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Toch apart dat ze dat doen nu Angela weg is
Max WIL alleen over de feiten pratenquote:
Gaafquote:
In Oostenrijk zal er wel weer een Rico Verhoeven en een of andere dj zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:52 schreef Jane het volgende:
Dacht even dat Dries Roelvink naast Helmut Marko stond.
kraksjequote:
Ja Hans, ik bedoel dat Lewis eerst roept dat het een eer is om met twee wereldkampioenen op het podium te staan en daarna uitgebreid zit te babbelen met die twee. Niet eerder op zo'n manier meegemaakt.quote:
Preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 21:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja Hans, ik bedoel dat Lewis eerst roept dat het een eer is om met twee wereldkampioenen op het podium te staan en daarna uitgebreid zit te babbelen met die twee. Niet eerder op zo'n manier meegemaakt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:54 schreef Jane het volgende:
In mijn hoofd is het Oostenrijkse volkslied inmiddels een deel van het Wilhelmus geworden. Ik mis het als het niet volgt.
Net als dat het Italiaanse na het Duitse ingezet hoort te worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:54 schreef Jane het volgende:
In mijn hoofd is het Oostenrijkse volkslied inmiddels een deel van het Wilhelmus geworden. Ik mis het als het niet volgt.
Dat heb ik echt jaren gehad met de Duitse en Italiaansequote:Op zondag 18 juni 2023 21:54 schreef Jane het volgende:
Als dat zo werkt als Duits en Italiaans bij mij, dan komt dat nooit meer goedquote:Op zondag 18 juni 2023 21:54 schreef Jane het volgende:
ik denk niet dat ze elkaar haten hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 21:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Max WIL alleen over de feiten praten![]()
Die maakt het nog respectvol iig![]()
(ipv Hamilton die er vaak een ondertoon in heeft)
dat zit nog echt in mijn hoofdquote:Op zondag 18 juni 2023 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net als dat het Italiaanse na het Duitse ingezet hoort te worden.
Ik zag en hoorde het idd, was al aan het zoeken naar dat plaatje maar weet zo niet meer waar ik 'm voorbij zag komenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:37 schreef Nober het volgende: 11 Miami 78 Monaco (100%) 66 Spanje (100%) 70 Canada (100%) Max al 225 rondes aan de leiding. @:_UserName_
En Max, allebei de volle laagquote:
zo * lelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 21:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Van het F1 account.
https://twitter.com/F1/status/1670518562396708864
Ik ben een oud wijf, dus ik heb zelfs Jan Lammers nog wel eens zien racen, maar tijdens het Schumacher-tijdperk keek ik niet echt.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat zo werkt als Duits en Italiaans bij mij, dan komt dat nooit meer goed
Nieuw record?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
225 ronden achter elkaar een race geleid
Spreek je Verstappen en Hamilton vaak, dat je dit weet?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze elkaar haten hoor
hamilton ziet hem als bedreiging voor de GOAT
en doet soms gewoon crumpy en boomerig
max heeft daar schijt aan en dat frustreert weer ham
Neenquote:
jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Spreek je Verstappen en Hamilton vaak, dat je dit weet?
Denk dat er geen twijfel over mogelijk is dat de RB de beste auto is.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef Evenstar het volgende:
Of de RB is toch niet zo dominant en dus Max gewoon belachelijk goed.
Of Perez is één van de slechtste coureurs van het veld.
Max is sowieso belachelijk goed, en de RB ook, maar Perez verprutst het zelf.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef Evenstar het volgende:
ik denk dat laatstequote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat het weinig had uitgemaakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:03 schreef beantherio het volgende:
Heeft Ferrari nu wel of niet de juiste pitcall gemaakt? Het resultaat is misschien nog niet eens zo slecht.
Zonde van Miami.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag en hoorde het idd, was al aan het zoeken naar dat plaatje maar weet zo niet meer waar ik 'm voorbij zag komen
edit - ik denk dat het ging om teams aan de leiding, gezien het Merc - Merc- RB was, nu is dat dus Merc - RB - Merc. Maar pin me er niet op vast.
1 2 3 4 5 | Driver Laps in the lead Races 1 Alberto Ascari 304 1952 Belgian Grand Prix – 1952 Dutch Grand Prix 2 Ayrton Senna 264 1988 British Grand Prix – 1988 Italian Grand Prix 3 Ayrton Senna 237 1989 San Marino Grand Prix – 1989 United States Grand Prix 4 Nigel Mansell 235 1992 Brazilian Grand Prix – 1992 Monaco Grand Prix |
Vorig jaar won Charles die. Ben benieuwd...quote:
Ik kijk vanaf Jos maar die had nooit een volksliedquote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een oud wijf, dus ik heb zelfs Jan Lammers nog wel eens zien racen, maar tijdens het Schumacher-tijdperk keek ik niet echt.
Ik geef toe dat ik pas écht ben gaan volgen en het echt leuk ben gaan vinden (en begrijpen) sinds Max.
Die had wel degelijk een eigen tunequote:Op zondag 18 juni 2023 22:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf Jos maar die had nooit een volkslied
Een boutje?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Zou er nog iets uit komen met de achtervleugel van Ocon?
Eerst Limmen inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
volgend weekend de Grand Prix van Limmen
https://grandprixlimmen.nl/
Voor het seizoen zou het wel leuk zijn als er een keer een ander team dan Red Bull wint.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar won Leclerc nog aldaar. Ook moeilijk voor te stellen nu.
Laatst een analyse gezien waarbij de conclusie was dat Max zn auto op z'n uitzonderlijk agressieve rijstijl is gefine-tuned en hij er daarom er veel meer uithaalt. En omdat Perez een hele andere stijl heeft zal hij nooit met de settings van Max in de weer kunnen.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef Evenstar het volgende:
alleen met deze auto had hij minstens de beide Ferrari's voorbij moeten komenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:16 schreef THEFXR het volgende:
Perez P6 is nog best oke, hij kwam van 12 af.
die zijn moeilijk in te halenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen met deze auto had hij minstens de beide Ferrari's voorbij moeten komen
Naast een stukje ervaring en volwassenheid is het toch ook wel de superioriteit van de auto, al doet Perez zijn best om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:15 schreef PS. het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral bijzonder dat je Max nooit meer een foutje ziet maken. Tot 2021 was het ook best wel een prutser/ging over zijn limiet heen. Nu heeft hij natuurlijk niemand meer om in te halen, maar toch.
Vandaag nog vloog die hard over de curbs bijna de baan af..quote:Op zondag 18 juni 2023 22:15 schreef PS. het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral bijzonder dat je Max nooit meer een foutje ziet maken. Tot 2021 was het ook best wel een prutser/ging over zijn limiet heen. Nu heeft hij natuurlijk niemand meer om in te halen, maar toch.
Vrij irrelevant aangezien hij er niet eens in de buurt kwam.quote:
Dat was dus net NIET over de limietquote:Op zondag 18 juni 2023 22:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vandaag nog vloog die hard over de curbs bijna de baan af..
Nee, dat was allerminst ok. Hij is om de oren gereden door Ferrari, dat is gewoon slecht.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:16 schreef THEFXR het volgende:
Perez P6 is nog best oke, hij kwam van 12 af.
Hij is een stukje volwassener geworden en met een dominante auto is het ook wat makkelijker natuurlijk. Lewis maakte ook nauwelijks fouten met een dominante auto en in 2021 maakte hij er opeens wel veel en ook nu zie je hem hier en daar wel flinke fouten maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:15 schreef PS. het volgende:
font 8px nuquote:
zal hij al weten dat hij op de wip zit? en daarom dan niet keihard pushed, maar gewoon cruisen?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was allerminst ok. Hij is om de oren gereden door Ferrari, dat is gewoon slecht.
Jaren de 3e of 2e beste auto, dan ga je overdriven om te compenseren en maak je sneller een foutje. Heeft iedereen last van, Lewis maakt nu ook meer fouten dan in zijn kampioensjaren. Tel daarbij op dat na die eerste titel alle druk weg is en hij heel veel evaring heeft, zal heus nog wel eens een fout maken. Maar pak Zandvoort, zoveel druk, zoveel fans voor hem en dan perfect rijden en winnen, dat kunnen er niet veel. Lewis en alonso zijn de enigen die dat ook kunnen. Leclerc, vind hem goed, maar die kraakt zovaak in zijn thuisrace. Mentaal zijn die 3 grootheden absurd sterk, kunnen wij ons niet voorstellen.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:15 schreef PS. het volgende:
we zullen het merken in Zandvoortquote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef THEFXR het volgende:
Dev was echt nergens, denkt niet dat hij de vakantie overleefd
Hij heeft heel veel tijd verloren met die mislukte verdedigingsactie, daarvoor ging het best aardig.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef THEFXR het volgende:
Is er momenteel een wereldwonder de overwinningen aan elkaar aan het rijgen in de F2 of F3 van het RB junior programma?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef THEFXR het volgende:
hoezo?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Is er momenteel een wereldwonder de overwinningen aan elkaar aan het rijgen in de F2 of F3 van het RB junior programma?
Lawson?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wie zou er volgens jou dan in die AT moeten stappen als De Vries eruit getrapt wordt?
weet niet wat er in de contracten van de coureurs staat.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wie zou er volgens jou dan in die AT moeten stappen als De Vries eruit getrapt wordt?
Volgens mij is al gezegd dat De Vries zeker is van z'n stoeltje dit jaar en ook dat ze Ricciardo niet als optie zien.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet niet wat er in de contracten van de coureurs staat.
denk dat Helmut hieraan denkt:
Perez in de AT en RIC naast Max, RIC zag er slank en topfit uit gisteren met de Notebook van Teddy
Denk dat Helmut helemaal niet aan RIC denkt, behalve wellicht het volgende PR ritjequote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez in de AT en RIC naast Max, RIC zag er slank en topfit uit gisteren met de Notebook van Teddy
Tja... is toch niet echt een hoogvlieger. Zou die het nou opeens veel beter doen dan De Vries?quote:
Want als je er mogelijk uitgeschopt wordt, moet je gaan cruisen en niet gaan pushen?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal hij al weten dat hij op de wip zit? en daarom dan niet keihard pushed, maar gewoon cruisen?
Zo voorbij.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:48 schreef beantherio het volgende:
Gatver, sprintrace volgend raceweekend.
Hallo @Nattekatquote:Op zondag 18 juni 2023 22:48 schreef beantherio het volgende:
Gatver, sprintrace volgend raceweekend.
Jan Lammers heb ik in z'n (volgens mij hele korte) comeback zien racen. Jos Verstappen bijna iedere race gevolgd. Al was de grote lol er na Benetton wel af. Korpsbal Christiaan Aalbers niet actief gevolgd. Max is nu "aardig bezig" en van Nyck de Vries valt het me behoorlijk tegen.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben een oud wijf, dus ik heb zelfs Jan Lammers nog wel eens zien racen, maar tijdens het Schumacher-tijdperk keek ik niet echt.
Ik geef toe dat ik pas écht ben gaan volgen en het echt leuk ben gaan vinden (en begrijpen) sinds Max.
Max doet het redelijk jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jan Lammers heb ik in z'n (volgens mij hele korte) comeback zien racen. Jos Verstappen bijna iedere race gevolgd. Al was de grote lol er na Benetton wel af. Korpsbal Christiaan Aalbers niet actief gevolgd. Max is nu "aardig bezig" en van Nyck de Vries valt het me behoorlijk tegen.
Gewoon nooit tevreden zijn.quote:
Die vogel had wel straf moeten krijgen. Rejoining the track in an unsafe manner.quote:
Leeftijd is maar een getalquote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Jane het volgende:
[..]
kon slechter iddquote:
En ook een 'Causing a collision'quote:Op zondag 18 juni 2023 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die vogel had wel straf moeten krijgen. Rejoining the track in an unsafe manner.
En vergeet 'Gaining an advantage' niet!quote:
Ik ben al boven!quote:Op zondag 18 juni 2023 23:04 schreef Nizno het volgende:
sjow ik heb mn lenzen verzopen dus ik ga de laptop uitgooien en naar boven.
Dit is toch ook ongewoonweg bizar.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
225 ronden achter elkaar een race geleid
Ik durf te wedden van niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was ook meer het risico nemen dan echt fouten maken. Zelfs in de vele aanvaringen op de baan was het vaker een grijs gebied dan dat hij echt een fout maakte.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jaren de 3e of 2e beste auto, dan ga je overdriven om te compenseren en maak je sneller een foutje. Heeft iedereen last van, Lewis maakt nu ook meer fouten dan in zijn kampioensjaren. Tel daarbij op dat na die eerste titel alle druk weg is en hij heel veel evaring heeft, zal heus nog wel eens een fout maken. Maar pak Zandvoort, zoveel druk, zoveel fans voor hem en dan perfect rijden en winnen, dat kunnen er niet veel. Lewis en alonso zijn de enigen die dat ook kunnen. Leclerc, vind hem goed, maar die kraakt zovaak in zijn thuisrace. Mentaal zijn die 3 grootheden absurd sterk, kunnen wij ons niet voorstellen.
als er geen verandering is na de zomerstop, dan blijft het ook zo, we weten wel dat Helmut best onvoorspelbaar kan zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van niet.
En ik wed zéér zelden.
Marko is het niet met je eens. Zei dat De Vries solide was tot dat foutje.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef THEFXR het volgende:
Mondjes gesnoerdquote:Op zondag 18 juni 2023 23:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Marko is het niet met je eens. Zei dat De Vries solide was tot dat foutje.
Ric was in de RB al minder dan Max en is bij Renault en McLaren er niet beter op geworden. Lijkt me geen optie.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij reed verschrikkelijk traag om een double stack pitstop te kunnen doen zonder plaatsen te verliezen.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef LTVDK het volgende:
Geen al te spannende race, wel mooi dat Ferrari eindelijk weer eens met beide auto's punten heeft weten te halen en natuurlijk Albon die geweldig heeft gereden. Snap alleen heel die penalty van Norris nog niet helemaal
Heeft als rookie 2 van de vijf races gewonnen in de Super Formula dit jaar. Dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tja... is toch niet echt een hoogvlieger. Zou die het nou opeens veel beter doen dan De Vries?
Yuki wordt het ook niet in de RBquote:Op zondag 18 juni 2023 23:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ric was in de RB al minder dan Max en is bij Renault en McLaren er niet beter op geworden. Lijkt me geen optie.
Hmm ok, die had ik gemist dan.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed verschrikkelijk traag om een double stack pitstop te kunnen doen zonder plaatsen te verliezen.
Dat is nou niet echt bepaald een klasse waar het grootste talent rond rijdt.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heeft als rookie 2 van de vijf races gewonnen in de Super Formula dit jaar. Dus waarschijnlijk wel.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:28 schreef THEFXR het volgende:
wat ik erg vond, unsafe releases in de pits meerdere keren en geen straf krijgen.
https://www.fia.com/sites(...)Unsafe%20Release.pdfquote:The Stewards reviewed, external video and in-car video and audio evidence.
We note that whilst Car 14 had to perform minor braking in our view there was no risk
of collision or the need for significant evasive action, hence we determine there was
no unsafe release.
dat is er een, er waren er meerderequote:Op zondag 18 juni 2023 23:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
https://www.fia.com/sites(...)Unsafe%20Release.pdf
Als rookie die je het dan gewoon goed. Net zoals hij in zijn enige DTM jaar tweede werd en eigenlijk kampioen had moeten worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt bepaald een klasse waar het grootste talent rond rijdt.
In de brake ductquote:Op zondag 18 juni 2023 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hebben ze die vogel nog teruggevonden of niet?
Ik denk dat je het nu even iets te hoog inschat. Het is zeker niet het minste kampioenschap, maar eigenlijk zou je niets anders moeten verwachten van iemand die in de F1 wil gaan rijden.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als rookie die je het dan gewoon goed. Net zoals hij in zijn enige DTM jaar tweede werd en eigenlijk kampioen had moeten worden.
Volg jij die klasse wel?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nu even iets te hoog inschat. Het is zeker niet het minste kampioenschap, maar eigenlijk zou je niets anders moeten verwachten van iemand die in de F1 wil gaan rijden.
Maar goed, dit is weer allemaal gebaseerd op die onzinverhalen dat De Vries de slechtste coureur sinds Yuki Ide is.
holy shit, dan was 't een goede doorgegrilde vogel na de race zeg.quote:
Volgens maakte De Vries had De Vries ook een pitsstop gemaakt niet lang voor de Safety Car periode - dat zal hem ook geen goed hebben gedaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel tijd verloren met die mislukte verdedigingsactie, daarvoor ging het best aardig.
Tja, het is simpelweg buitengewoon wat Verstappen toe nu toe neerzet dit seizoen. Op eenzame hoogte t.o.v. de rest van het veld, los van het rijden in veruit de beste auto. Qua spanning om het kampioenschap dodelijk saai, qua indrukwekkendheid fenomenaal. Zowel op rijdersniveau als algehele teamprestatie van Red Bull.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:08 schreef SiGNe het volgende:
En dan kijk je terug naar het seizoen tot nu toe, moet je teleurgesteld zijn omdat Max 2 keer een P2 gehaald heeft ipv een P1
teleurgesteld is niet het goede woord.. als je kritiek wil hebben...
Somebody has nasty bits detailing to doquote:
Nam!quote:Op maandag 19 juni 2023 00:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
holy shit, dan was 't een goede doorgegrilde vogel na de race zeg.
En Max maakt ook geen fouten, geen grote in elk geval.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, het is simpelweg buitengewoon wat Verstappen toe nu toe neerzet dit seizoen. Op eenzame hoogte t.o.v. de rest van het veld, los van het rijden in veruit de beste auto. Qua spanning om het kampioenschap dodelijk saai, qua indrukwekkendheid fenomenaal. Zowel op rijdersniveau als algehele teamprestatie van Red Bull.
Max is aardig bezig?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jan Lammers heb ik in z'n (volgens mij hele korte) comeback zien racen. Jos Verstappen bijna iedere race gevolgd. Al was de grote lol er na Benetton wel af. Korpsbal Christiaan Aalbers niet actief gevolgd. Max is nu "aardig bezig" en van Nyck de Vries valt het me behoorlijk tegen.
Ik denk dat we als kijkers wel teleurgesteld mogen zijn in dit seizoen.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:08 schreef SiGNe het volgende:
En dan kijk je terug naar het seizoen tot nu toe, moet je teleurgesteld zijn omdat Max 2 keer een P2 gehaald heeft ipv een P1
teleurgesteld is niet het goede woord.. als je kritiek wil hebben...
En iedereen denken dat hij mee zou doen om de wereldtitel.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was allerminst ok. Hij is om de oren gereden door Ferrari, dat is gewoon slecht.
Ik ben niet teleurgesteld. Er gebeurt genoeg in het middenveld.quote:Op maandag 19 juni 2023 05:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat we als kijkers wel teleurgesteld mogen zijn in dit seizoen.
Er is werkelijk geen zak aan tot nu toe.
Oneens. De teams zijn door het veld heen aardig aan elkaar gewaagd, alleen Max staat daar buiten.quote:Op maandag 19 juni 2023 05:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Voorin niet nee. Daarachter gebeurt er genoeg.quote:Op maandag 19 juni 2023 05:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij laat niet echt heel veel liggen hè?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je mag zelfs met enige voorzichtigheid stellen dat er een kansje ligt dit seizoen.
Hij heeft een Redelijke bullquote:Op maandag 19 juni 2023 08:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij laat niet echt heel veel liggen hè?
Redelijk solide, zou je bijna zeggen.
Er zit zeker redelijk wat in maar je moet het er wel uit halen, z'n teammaat liet zien dat het geen abctje was.quote:
Mja, iedereen is dan de familie Perez in dit geval?quote:Op maandag 19 juni 2023 06:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En iedereen denken dat hij mee zou doen om de wereldtitel.
Nee. Magnussen had het ook wel een heel klein beetje aan zichzelf te danken door een Strolletje (gewoon insturen) te doen daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:01 schreef franklop het volgende:
Heeft De Vries eigenlijk nog iets van een straf gehad na zijn bijna geslaagde inhaalpoging?
In 2 racesquote:Op maandag 19 juni 2023 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer zal Verstappen de 100+ punten voorsprong in het WK aantikken?
Als daar een muur had gestaan dan hadden ze beide de bocht gehaald inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Denk zelfs dat Magnussen ook die bocht niet gehaald had nu ik dit zie
Die speelden gewoon een spelletje chicken
De Mexicaantjes denken nog steeds dat RBR de auto van Perez saboteert om hun oogappel het voordeel te geven. Immers, in Baku kon Verstappen Perez niet levellen. Dus moet er iets aan de hand zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, iedereen is dan de familie Perez in dit geval?
Al hoor je daar als coureur altijd in te geloven, maar sinds hij ook echt uitsprak dat hij dichterbij Max was gekomen en dit het jaar zou kunnen zijn, is hij het echt helemaal kwijt..
quote:
Red Bull - Gives you wingsquote:
Beter nu zoiets leren dan wanneer je in de punten rijdt.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Magnussen had het ook wel een heel klein beetje aan zichzelf te danken door een Strolletje (gewoon insturen) te doen daar.
En Nyck heeft geleerd dat die AT niet echt geschikt is voor diepe uitremacties op het vuil
[ afbeelding ]
Dit weekend kwam hij in de race ook wel duidelijk tekort. Leclerc en Sainz startten vlak voor hem en eindigen uiteindelijk vlakbij Hamilton en dus vlakbij het podium, terwijl Perez daar ruim achter zat. Uiteraard eindigde hij er verder achter door z'n late pitstop, maar ook daarvoor zat hij al op 11/12 seconden, dacht ik.. Dat is niet enkel een kwestie van een slechte kwalificatie.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Perez die het nu gewoon 3x op rij voor zichzelf verkloot in de kwalificatie. Als die gewoon degelijk had gekwalificeerd had hij makkelijk in elk van die races op het podium kunnen staan.
Het is al leuk dat ie het geprobeerd heeftquote:Op maandag 19 juni 2023 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter nu zoiets leren dan wanneer je in de punten rijdt.
Daaraan kan je zien dat Red Bull het niet zo makkelijk had als het leek bij Verstappen, het was moeilijk om de banden op temperatuur te krijgen en te houden, dat was in het voordeel van de anderen dit weekend, een Ferrari die lang op geel kon rijden was hier wel het bewijs van, in warmere omstandigheden hadden ze die banden veel sneller aan gort gereden.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit weekend kwam hij in de race ook wel duidelijk tekort. Leclerc en Sainz startten vlak voor hem en eindigen uiteindelijk vlakbij Hamilton en dus vlakbij het podium, terwijl Perez daar ruim achter zat. Uiteraard eindigde hij er verder achter door z'n late pitstop, maar ook daarvoor zat hij al op 11/12 seconden, dacht ik.. Dat is niet enkel een kwestie van een slechte kwalificatie.
Mwa, 1 stopstrategie waarbij die op de banden moest passen. Sowieso niet echt een circuit om in te halen, daar hadden meer coureurs last van.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit weekend kwam hij in de race ook wel duidelijk tekort. Leclerc en Sainz startten vlak voor hem en eindigen uiteindelijk vlakbij Hamilton en dus vlakbij het podium, terwijl Perez daar ruim achter zat. Uiteraard eindigde hij er verder achter door z'n late pitstop, maar ook daarvoor zat hij al op 11/12 seconden, dacht ik.. Dat is niet enkel een kwestie van een slechte kwalificatie.
Ik kan me herinneren dat Bottas dat een paar jaar geleden ook deed toen hij tweede lag en Lewis eerste. Max lag toen derde en Bottas liet een flink gat vallen met Lewis om te kunnen double-stacken. Werd toen niets voor gegeven.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed verschrikkelijk traag om een double stack pitstop te kunnen doen zonder plaatsen te verliezen.
Andere tijdenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Bottas dat een paar jaar geleden ook deed toen hij tweede lag en Lewis eerste. Max lag toen derde en Bottas liet een flink gat vallen met Lewis om te kunnen double-stacken. Werd toen niets voor gegeven.
Ergens ook wel een matige strategie had ik het idee, Perez heeft lang op de hards gereden dacht ik terwijl dat niet de beste banden waren.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas is de oorzaak dat die regel erbij is gekomen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Bottas dat een paar jaar geleden ook deed toen hij tweede lag en Lewis eerste. Max lag toen derde en Bottas liet een flink gat vallen met Lewis om te kunnen double-stacken. Werd toen niets voor gegeven.
Kheb het idee dat wanneer Max eenmaal vooraan rijdt, hij vaak het gat redelijk constant probeert te houden naar P2. In plaats van zo ver mogelijk weg te rijden, houdt-ie liever z'n materiaal heel, denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nu weet ik ook niet hoeveel max bezig was met managen/inhield, want het gat naar Alonso/Lewis was veelal tussen de 5-15 sec.
Niks mis met die banden, Albon heeft er 54 ronden op rondgecrost en hield iedereen achter zich.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ergens ook wel een matige strategie had ik het idee, Perez heeft lang op de hards gereden dacht ik terwijl dat niet de beste banden waren.
Voor de rest eigenlijk geen idee, de DRS van de RB is zo machtig dat een ferrari inhalen wel tot de opties behoorde?
Nu weet ik ook niet hoeveel max bezig was met managen/inhield, want het gat naar Alonso/Lewis was veelal tussen de 5-15 sec.
Wat Verstappen zelf zei, hun auto is normaliter heel goed voor de banden maar met deze kou moeilijk op temperatuur te houden, nu reed hij vooraan en kon zelf het tempo bepalen maar Perez kon dat niet dus die zal veel meer moeite gehad hebben datzelfde te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ergens ook wel een matige strategie had ik het idee, Perez heeft lang op de hards gereden dacht ik terwijl dat niet de beste banden waren.
Voor de rest eigenlijk geen idee, de DRS van de RB is zo machtig dat een ferrari inhalen wel tot de opties behoorde?
die regel was er al.....alleen werd niet bestraft natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas is de oorzaak dat die regel erbij is gekomen.
Met deze strategie is ie mooi al die treintjes ontlopen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:58 schreef PS. het volgende:
[..]
Niks mis met die banden, Albon heeft er 54 ronden op rondgecrost en hield iedereen achter zich.
Het was niet echt een circuit om in te halen inderdaad, maar dan verwacht je wel van Perez dat hij zichzelf de kans geeft om een poging te doen om in te halen, maar hij verloor eigenlijk enkel tijd op de Ferrari's. En die hadden ook een 1 stopstrategie (ze gebruikten de banden alleen in een andere volgorde)quote:Op maandag 19 juni 2023 11:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, 1 stopstrategie waarbij die op de banden moest passen. Sowieso niet echt een circuit om in te halen, daar hadden meer coureurs last van.
Kwalificatie is momenteel zijn grootste probleem. En dat hij in de race niet in staat is tot consequent grote dingen neerzetten, dat is gewoon een gegeven.
Ik denk dat Ferrari echt wel een goeie auto hadden dit weekend, het is dat ze het met de kwalificatie verneuken maar Leclerc had frontrow potentie en dan ziet zo'n race er voor hun heel anders uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was niet echt een circuit om in te halen inderdaad, maar dan verwacht je wel van Perez dat hij zichzelf de kans geeft om een poging te doen om in te halen, maar hij verloor eigenlijk enkel tijd op de Ferrari's. En die hadden ook een 1 stopstrategie (ze gebruikten de banden alleen in een andere volgorde)
En je 2e alinea is dan ook wel duidelijk het verschil tussen Perez en Max en waarom Perez normaal gesproken nooit in aanmerking komt voor de WK-titel naast Max. Daarvoor moet hij geluk hebben dat Max een paar keer uitvalt, maar dan moet hij ook consequent op plek 2/3 eindigen als Max wint en daar komt hij niet eens in de buurt..
Ik heb Perez vaak genoeg verdedigd, maar dit kan echt niet meer verdedigd worden. Het feit dat je nu het overduidelijke vierde team omhoog moet gaan praten om het wanoptreden van Perez te verdedigen zegt genoeg.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari echt wel een goeie auto hadden dit weekend, het is dat ze het met de kwalificatie verneuken maar Leclerc had frontrow potentie en dan ziet zo'n race er voor hun heel anders uit.
Nog ff en hij heeft het kampioenschap binnen. Dan kun je het er wel weer een keer op wagen.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:25 schreef nils7 het volgende:
Elke keer dat ik tijdens een race hier post, valt Max uit.
Jammer want mee praten zit er dit jaar al niet in maar qua stand gaat het wel goed
Ik praat helemaal niemand omhoog, Ferrari was hier niet het 4e team, qua snelheid waarschijnlijk het 2e, neemt verder niet weg dat Perez een ondermaats weekend had met de beste auto, alleen was die auto op zondag moeilijker dan normaal.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Perez vaak genoeg verdedigd, maar dit kan echt niet meer verdedigd worden. Het feit dat je nu het overduidelijke vierde team omhoog moet gaan praten om het wanoptreden van Perez te verdedigen zegt genoeg.
Niet helemaal, in het eerste deel van de race zat hij in zo'n trein tot die allemaal gingen pitten volgens mij.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Met deze strategie is ie mooi al die treintjes ontlopen.
Deel 1 en deel 2 spreken elkaar tegen hier.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
Ik praat helemaal niemand omhoog, Ferrari was hier niet het 4e team, qua snelheid waarschijnlijk het 2e,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |