De Hulktreinquote:
Wordt nog wel meer.quote:
Harde band, loopt straks wel in.quote:
Ze reden langs de stilstaande auto tijdens de VSC, dus het viel me al mee dat het geen SC werd met marshals op de baanquote:
Op een ongevaarlijke positie direct naast een gat in de vangerail. Tis goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze reden langs de stilstaande auto tijdens de VSC, dus het viel me al mee dat het geen SC werd met marshals op de baan
De Hulktrein is langerquote:
Wat een verschrikkingquote:Op zondag 18 juni 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Hulktrein is langer
Tot aan De Vries
Een dubbel geel alleen doen ze niet meer als er marshals de baan op moeten, dus de VSC was prima.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een ongevaarlijke positie direct naast een gat in de vangerail. Tis goed.
Done deal.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Voodoopop geactiveerd. [ afbeelding ]
quote:
Uiteraard, veel duidelijker krijg je ze niet.quote:
Mercedes strategist werkt daar nu.quote:
Die bocht is lastiger dan die zogenaamde 'wall of champions'.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:20 schreef Kickinalfa het volgende:
De wall of Champions is ook niet voor George, die gaat maar tegen een andere.
Ditquote:Op zondag 18 juni 2023 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Niks aan de hand, is Lewis. Alonso krijgt vast straf.
Doe niet zo Calimero.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Niks aan de hand, is Lewis. Alonso krijgt vast straf.
hopelijkquote:
+1.quote:
Penalty voor Norris, niks voor Hamilton.quote:
Hahahaha!quote:
Geen contact, geen straf.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef Starflyer het volgende:
Alonso moest vol in de remmen. Duidelijker krijg je ze niet
Dat kan niet geiten horen niet op de baanquote:
Al dat gemekker.quote:
Vol erop natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef Starflyer het volgende:
Daarvoor zijn de regels. Als ze dat niet willen moeten ze de regels veranderen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:23 schreef Mothzor het volgende:
Man dit is toch wat we willen, meteen dat geniep over unsafe release.
Ze zijn bij Ferrari in de leer geweestquote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef RAVW het volgende:
Russel en Merc ... LOL hebben ze eindelijk alles een beetje goed verkloten ze het zelf![]()
![]()
dit inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2023 20:23 schreef Tekaschi het volgende:
In Brazilië was het bij latifi toen wel een unsafe release, kan niet anders dat Lewis een straf krijgt. Maar aan de andere kant zou het mij totaal niet verbazen als Lewis er weer mee wegkomt.
Samen in de pit.quote:
Deden ze eerder welquote:
Schuld van de FIAquote:Op zondag 18 juni 2023 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wel gek dat Russell na die klap door kan rijden
Heeft niet gezien dat Russell de muur raaktequote:
Dat wordt weer zo'n PDF-je met heel veel KB's verhalend hoe eerlijk Hamilton tegen de stewards was en dat soort dingen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:23 schreef Tekaschi het volgende:
In Brazilië was het bij latifi toen wel een unsafe release, kan niet anders dat Lewis een straf krijgt. Maar aan de andere kant zou het mij totaal niet verbazen als Lewis er weer mee wegkomt.
Nee hij weet niet dat Sjors tegen de muur geknald is denk ikquote:
Echt heel bijzonder.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wel gek dat Russell na die klap door kan rijden
Please confirm.quote:
Budgetklap.quote:
Volgens F1TV was het allemaal toneel en deed Alonso dat alleen maar om Lewis te naaien. Niks aan het handje.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef Starflyer het volgende:
Van totoquote:Op zondag 18 juni 2023 20:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n PDF-je met heel veel KB's verhalend hoe eerlijk Hamilton tegen de stewards was en dat soort dingen.
bias?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens F1TV was het allemaal toneel en deed Alonso dat alleen maar om Lewis te naaien. Niks aan het handje.
Hamilton en eerlijk?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n PDF-je met heel veel KB's verhalend hoe eerlijk Hamilton tegen de stewards was en dat soort dingen.
Vol in de remmenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef Starflyer het volgende:
Je zag hem toch wegtrekken?quote:
Wat zijn ze toch goed.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ferrari niet gestopt, strategische genieën.
fukkertje is altijd dwars.quote:
Weet ik, maar toen hij dat een keer niet deed was het voor de stewards het een reden om het bij een reprimande te laten. Volgens mij was dat toen hij weer uit de pitstraat stuurde en zo eigenlijk niet eens de race afstand had afgelegd.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton en eerlijk?
Hij is in staat om keihard tegen de stewards te liegen om een ander een penalty aan te naaien.
hij had een redbulletje gepaktquote:
He will not get the drink.quote:
Ik zit F1TV te kijken in het Engels en daar zeiden ze gewoon dat het een unsafe release wasquote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens F1TV was het allemaal toneel en deed Alonso dat alleen maar om Lewis te naaien. Niks aan het handje.
Sky of F1TV?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik zit F1TV te kijken in het Engels en daar zeiden ze gewoon dat het een unsafe release was
Hij is er zelfs een keer voor gediskwalificeerd.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen hij dat een keer niet deed was het voor de stewards het een reden om het bij een reprimande te laten. Volgens mij was dat toen hij weer uit de pitstraat stuurde en zo eigenlijk niet eens de race afstand had afgelegd.
Nope, ze roepen de hele tijd al dat het niks was. Norris roepen ze wel maar voor Lewis niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik zit F1TV te kijken in het Engels en daar zeiden ze gewoon dat het een unsafe release was
Zou tijd wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 14 (ALO) UNDER INVESTIGATION - UNSAFE RELEASE
Logisch toch? Anders krijgen ze aan het eind van het seizoen geen nieuwe Benzquote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, ze roepen de hele tijd al dat het niks was. Norris roepen ze wel maar voor Lewis niet.
Dacht dat hij gestopt was.quote:
Clownworld.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Echt hoe kan je niet stoppen als Ferrari zijnde.
Essere Ferrariquote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Please confirm question plan A.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Toto zit druk te faxen.quote:
Het is traditie.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Is dat niet hetzelfde? Als ik hem hier op F1TV op Engels zet krijg ik volgens mij dezelfde commentaar als op Sky.quote:
Denk dat die er anders tegen aan zatquote:Op zondag 18 juni 2023 20:33 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus NIET vol in de remmen, hij zal er best wat last van hebben gehad, dus een straf moet de FIA maar bepalen, maar het viel best mee
Je hebt F1 live en International. Die laatste is Skyquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde? Als ik hem hier op F1TV op Engels zet krijg ik volgens mij dezelfde commentaar als op Sky.
Crofty dit, Crofty dat
Eensch, wordt er zeeziek vanquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen we verdomme helmet cam kut afschaffen
Gelukkig zien we geen 540P pedalen cam meerquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen we verdomme helmet cam kut afschaffen
Denk dat ze dat ook zo beoordelen/uitrekenen, als dat zo is zal er ongetwijfeld een straf komen.quote:
Dit slaat ook gewoon helemaal nergens op.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is traditie.![]()
Ik vind dit eigenlijk een veel grotere blunder dan de foute keuzes tijdens de kwalificatie gisteren.
Natuurlijk niet. Alonso verliest amper snelheid hier. Bij "vol in de remmen" in een F1-auto met 80 km/u sta je vrijwel direct stil.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:33 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus NIET vol in de remmen, hij zal er best wat last van hebben gehad, dus een straf moet de FIA maar bepalen, maar het viel best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |