Het is geen wijk waar mensen oververzekerd zijn. Weet dat daar ook wel statushouders wonen, die zijn al eens huis en haard kwijtgeraakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Uit het Arnhem brand topic.
Foto's van de renovatie van een paar jaar geleden,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dakisolatie die doorloopt zo te zien, zo kan de brand zich verplaatsen en door de zonnepanelen is het slecht te blussen. Kut situatie dus
Hopelijk geen nier- of galstenen o.i.d.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
De miniplasjes had ik ook niet eens. Alleen buikpijn en rugpijn en sinds vanavond koorts en rillingen erbij. Wel blij dat ik toch gewoon heb gebeld. Heb een ander soort ab gekregen dan ik eerder kreeg, ciprofloxacine. Zie online dat ze dat in principe geven als eerste keus ab niet werkt of als ze vermoeden dat het ook in nierbekken zit, en bij nierbekkenontsteking staat koorts, koude rillingen en pijn in rug of zij. Dus vermoed daarom voor zekerheid meteen deze.
Ik ga zo maar mn eerste dosis nemen en dan maar vroeg mn bed in.
Is dat AB voor 10 dagen? Die heb ik toen gehad na 3x gewone AB, ook vanwege die verdenking. Hoop o voor je dat het dat niet isquote:Op zondag 18 juni 2023 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
De miniplasjes had ik ook niet eens. Alleen buikpijn en rugpijn en sinds vanavond koorts en rillingen erbij. Wel blij dat ik toch gewoon heb gebeld. Heb een ander soort ab gekregen dan ik eerder kreeg, ciprofloxacine. Zie online dat ze dat in principe geven als eerste keus ab niet werkt of als ze vermoeden dat het ook in nierbekken zit, en bij nierbekkenontsteking staat koorts, koude rillingen en pijn in rug of zij. Dus vermoed daarom voor zekerheid meteen deze.
Ik ga zo maar mn eerste dosis nemen en dan maar vroeg mn bed in.
@:fietsie ben idd ook benieuwd naar de vraag van Lucky. Lijkt me heel plakkerig/benauwd met dit weer, maar misschien heb ik dat helemaal verkeerd!
De platen zelf zijn het probleem niet. Het probleem is dat er geen brandscheiding tussen de woningen/platen zit.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Top. Zulke platen liggen hier ook onder de panelen.
Edit: wel anders afgewerkt bovenop.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:10 schreef z80 het volgende:
[..]
De platen zelf zijn het probleem niet. Het probleem is dat er geen brandscheiding tussen de woningen/platen zit.
Bij een vrijstaande woning, als het brand, blijft het bij 1 woning. Heel vervelen. Zonder correcte brandscheiding zoals hier gaat het hele blok.
Als je je houdt aan de wetenschap erachter prima comfortabelquote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beterschap Vlinder!
Fietsie, hoe is het om op dit soort dagen een motorpak aan te hebben?
Dat klinkt alsof er in elk geval wat aan te doen is om het mee te laten vallenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je je houdt aan de wetenschap erachter prima comfortabel
Alleen bij het -aantrekken- kun je jezelf compleet opbranden, dat moet met veel beleid.
Ik ben lid van een forum waar een onderzoek gedeeld werd over verdamping en de effecten van stromende lucht langs huid.
Conclusie was: vocht transporterend lang ondergoed onder een Motorpak en de ritsen daarvan dicht minimaliseert onnodige warmte productie, overmatige vocht verdamping en daarmee het gevoel oververhit raken.
Mijn pak heeft daarnaast doorwaai ritsen op de borst en bovenbenen als je stop-stop-stoplicht-brug-oversteekpad moet doen.
Wat wel warm wordt: alles bij motorblok en uitlaat dus onderbenen en rechter voet.
En je moet dus wijselijk geen routes nemen waar je om de haverklap stil staat
En een tip van een kennis. Die was un zuid Frankrijk geweest en nam op te terugweg een paar kaasjes mee, onder het motorpak….die kon hij weggooien 😂quote:Op zondag 18 juni 2023 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je je houdt aan de wetenschap erachter prima comfortabel
Alleen bij het -aantrekken- kun je jezelf compleet opbranden, dat moet met veel beleid.
Ik ben lid van een forum waar een onderzoek gedeeld werd over verdamping en de effecten van stromende lucht langs huid.
Conclusie was: vocht transporterend lang ondergoed onder een Motorpak en de ritsen daarvan dicht minimaliseert onnodige warmte productie, overmatige vocht verdamping en daarmee het gevoel oververhit raken.
Mijn pak heeft daarnaast doorwaai ritsen op de borst en bovenbenen als je stop-stop-stoplicht-brug-oversteekpad moet doen.
Wat wel warm wordt: alles bij motorblok en uitlaat dus onderbenen en rechter voet.
En je moet dus wijselijk geen routes nemen waar je om de haverklap stil staat
Jup. Alleen moeten de fototoestellen wel ver uit de buurt blijven wanneer je alleen die onderlaag aan hebtquote:Op zondag 18 juni 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er in elk geval wat aan te doen is om het mee te laten vallen
Nee, 7 dagen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat AB voor 10 dagen? Die heb ik toen gehad na 3x gewone AB, ook vanwege die verdenking. Hoop o voor je dat het dat niet is
Wat een ellende!quote:Op zondag 18 juni 2023 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff ze zijn begonnen met het slopen van een paar huizen. Nachtmerrie dit.
Ja. Een bepaald koemelkeiwit. Maar ik eet daar wel omheen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:33 schreef Alexandrian het volgende:
Heeft iemand hier overigens een voedselallergie/intolerantie?
Je ziet weer spoken denk ik? En wat moeten ze nu doen dan, kuur beginnen is afmaken toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, 7 dagen.
Ik nam net even snel de bijsluiter door en schrok daar wel wat van. Behoorlijk veel en ernstige mogelijke bijwerkingen, en oa 'wees voorzichtig met dit middel bij' en dan bij kopje hartproblemen 'als u vrouw bent of als u al ouder bent'.
En mogelijke bijwerkingen psychotische klachten incl zelfmoordgedachten of pogingen en nog allerlei enge shit.
In de richtlijn huisartsen staat ook dat in principe kweek moet worden opgezet bij gebruik v dit middel en als gevoelig blijkt voor amoxicilline of een andere dan overwegen daar naar over te stappen want minder breed en minder bijwerkingen. Dus heb in de app van mn huisarts alvast een bericht gestuurd naar de assistente dat ik graag overleg heb met arts of dit idd best passende is en zo ja of urine dan meteen op kweek kan worden gezet, want ik voel me hier toch ook niet helemaal fijn bij..
@:fietsie interessant om te lezen!
Ja, lactose en bepaalde fructanen (ui en knoflook).quote:Op zondag 18 juni 2023 21:33 schreef Alexandrian het volgende:
Heeft iemand hier overigens een voedselallergie/intolerantie?
Loop jij er in het dagelijks leven weleens tegenaan dat mensen vinden dat je weinig empathie hebt?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je ziet weer spoken denk ik? En wat moeten ze nu doen dan, kuur beginnen is afmaken toch?
Charmantquote:Op zondag 18 juni 2023 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Alleen moeten de fototoestellen wel ver uit de buurt blijven wanneer je alleen die onderlaag aan hebt
(Ik heb een witte warmtetransporterende "legging" en een Aziatisch aandoend langemouwen shirt in China-blauw enz enz. )
Jawel maar het is wel weer opvallend of misschien juist niet? dat bij een zeer veel gebruikt medicijn vlindertje zaken als zelfmoordgedachten uit de bijsluiter haalt en hier weet neer te pennen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Loop jij er in het dagelijks leven weleens tegenaan dat mensen vinden dat je weinig empathie hebt?
Knurft.
Stop eens met voeren van de trol.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Loop jij er in het dagelijks leven weleens tegenaan dat mensen vinden dat je weinig empathie hebt?
Knurft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |