quote:
En daar nog bij die heksenlach, de rillingen brrrrrquote:Op zondag 18 juni 2023 17:17 schreef IkFok het volgende:
Wat een misselijke kerel die marciano iedereen moet nat maar als ze hem maar nat maken dan jankt die als een klein kind nu is het genoeg zegt die dan.
Klopt, ze is zeker veel afgevallenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Zoë veel is afgevallen alnog een beetje spek op haar rug en buik maar verder ziet het er goed uit.. knap wel vind ik
De uitdaging is wel om het hierna ook vol te houden. Ook voor Moraima bijv.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Zoë veel is afgevallen alnog een beetje spek op haar rug en buik maar verder ziet het er goed uit.. knap wel vind ik
En een laag minder make-up tegenwoordig.. het wordt nog watquote:
Ja dat is volgens mij het moeilijkste.. het op gewicht blijven.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
De uitdaging is wel om het hierna ook vol te houden. Ook voor Moraima bijv.
Volgens mij vinden die er ook niet veel aan...quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
Feest is al bijna afgelopen en Sasha en Bern komen los![]()
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij het moeilijkste.. het op gewicht blijven.
Is al het vleesch al op ?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
Feest is al bijna afgelopen en Sasha en Bern komen los![]()
Daar lijkt het idd op.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij vinden die er ook niet veel aan...
Ze kan ook zelf gaan lopen, ok, ze doet dat dansen nu met Bep.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?
Ook dat had hij beloofd aan Jeff maar is nog niet gebeurdquote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac zou nu met Moraima gaan lopen toch? Doet hij dat ook? Of met wie wandelt ze nu daar in de loods?
Nee de bbq moet nog beginnen.. ze hebben alleen eerder een broodje hamburger gegeten.quote:
In die fles wodka zat een uur geleden nog maar een bodempje in..quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef engine het volgende:
Jappie achter de bar lekker aan de wodka als ik het goed verstond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |