Atletiek is zo leukquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:29 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel jammer @:tink89 weken lekker weer en dan net vandaag de hele dag regen. Dan maar goede schoenen aan en een goede regenjas en er inderdaad het beste van maken! Veel plezier ondanks de regen.
Vanmiddag even shoppen met de kinderen. Ze hebben beiden atletiek als nieuwe sport gekozen, dus even een verenigingsshirt aanschaffen.
En dan morgen even naar de decathlon voor schoenen voor de bostraining voor de jongste (de oudste was net iets eerder lid geworden dus daar was ik al voor aan het shoppen geweest).
Weer even aardig wat uitgaven, maar blij dat ze iets extra’s gevonden hebben om te gaan doen.
Met name voor de jongste is deze sport wel goed om haar conditie een beetje op te schroeven, want die is niet zo best. (Scoort altijd het laagst bij de piepjestest op school en is al snel ‘moe’ als we gaan wandelen/fietsen enz).
Dat is wel fijn als mensen het willen weten, dat het dan wel kan. Ik zou ook zo iemand zijn die het graag weet van tevoren. Gewoon omdat ik dan beter een idee heb van wat me te wachten staat en daar doe ik het een stuk beter op dan op "verrassing". Tenzij ik weet dat de verrassing binnen mijn kaders past. Mijn vrijgezellenfeest heb ik een vriendin voor gevraagd (vast niet gebruikelijk) waarvan ik wist dat ze absoluut geen dingen zou doen die ik niet leuk zou vinden. En ik heb ook vooraf gezegd dat als ze vervelende dingen gingen bedenken dat ik zou afhaken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:28 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ook om vooraf niet te krijgen ‘oh dat lijkt me niet leuk, dan ga ik niet mee’
We hebben hier altijd wel geprobeerd iets te vinden wat voor zoveel mensen kan en leuk is. Maar is best lastig om iets te vinden wat en voor 17-jarigen leuk is maar ook voor iemand van 65. Plus nog wat blessures. Maar bij twijfel hebben we wel altijd overlegt.
Zo vraagt een deel van de groep ook al jaren om nog een keer naar een dinershow te gaan. Dit viel bij iedereen in de smaak, behalve bij 1 collega, die heeft zich de hele avond zitten ergeren. Daarom ook wel de reden geweest dit niet nog een keer te doen. Afgelopen jaar wel iets dat er raakvlakken mee had en dat hebben we toen wel met haar besproken. Zij heeft er toen voor gekozen in de avond niet mee te gaan. Tuurlijk jammer, maar vooral jammer als je weet dat iemand het zeker niet leuk gaat vinden. Maar vaak is het de gezelligheid die zorgt dat ook al vind je een activiteit iets minder leuk, je je toch wel vermaakt.
Maar daarom hier dus altijd de verrassing (en als je het echt wilde weten mocht je het altijd vragen, dat wordt ook altijd door 1 collega gedaan, onder het mom van ik wil dat de kinderen een telefoonnummer hebben van waar ik ben, ook nu iedereen al lang een mobiele telefoon heeft met een goed dekkend netwerk)
Bijna ook nog een combi. We hebben nu nog heel veel ft.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van alle groepen 1? (Behalve de kleuters vermoed ik)
Mijn nieuwe duo is mijn huidige parallelcollega. Heel fijn. Zij is een aanpakker, het zoals ik. Niet afwachtend en heeft ook oog voor detail.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:20 schreef exode het volgende:
Hier regent het gewoon weer hoor en best veel ook. Heerlijk.
Dat wordt wennen Amaranta, maar fijn dat je tevreden bent over je duo, dat maakt een wereld van verschil volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je met we hebben veel ft? Dat er een groep bij komt?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:14 schreef F_r het volgende:
[..]
Bijna ook nog een combi. We hebben nu nog heel veel ft.
Blijf je wel in dezelfde groep? Geen idee welke groep je nu hebt. En dat is wel even wennen ja andere dagen.
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:33 schreef Adrian4 het volgende:
Wij gaan volgende week Hunted spelen in de stad met het team. Ik vind over het algemeen spelletjes met collega’s niet leuk. Ik word veel te fanatiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog. Ze mogen eigenlijk ook geen herinnering sturen of actief hierop aanspreken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:34 schreef Troel het volgende:
We hadden het hier pas toch over de duidelijkheid van de vrijwilligheid van de schoolbijdrage?
Hier komt het nu toevallig in de voorwaarden naar boven dat het vrijwillig is
Allebei gaan ze naar movie park. Jongste krijgt rekening van 35 euro. Oudste zie ik niets voorbij komen. Misschien komt dat nog, misschien ook niet. Maar als ik kijk wat ik dit jaar al afgerekend heb, vind ik het daar eigenlijk bij horenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sterker nog. Ze mogen eigenlijk ook geen herinnering sturen of actief hierop aanspreken.
Fulltimersquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat bedoel je met we hebben veel ft? Dat er een groep bij komt?
Dan snap ik nog steeds niet wat je bedoelt met; bijna ook nog een combi. Een combinatieklas? Werken er zo weinig mensen dat ze groepen moeten samenvoegen tot een combinatieklas?quote:
We hebben 8 groepen plus een combi groep. Dus 9 groepen totaal. Wij hadden zelfs de luxe een extra collega te hebben. Die kan kan terug van wereldreis. Dat zegt alleen niks want inmiddels hebben we een uitval van 5 fulltimersquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet wat je bedoelt met; bijna ook nog een combi. Een combinatieklas? Werken er zo weinig mensen dat ze groepen moeten samenvoegen tot een combinatieklas?
Ik snap nu al waarom ik het niet begreep. Jouw bericht mist een komma. En zo zie je maar weer hoe belangrijk interpunctie is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:31 schreef F_r het volgende:
[..]
We hebben 8 groepen plus een combi groep. Dus 9 groepen totaal. Wij hadden zelfs de luxe een extra collega te hebben. Die kan kan terug van wereldreis. Dat zegt alleen niks want inmiddels hebben we een uitval van 5 fulltimers
Ja, maar ik had het nog gelezen voor je ging editten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, maar ik was ff aan het editten.
Oh echt, in welke provincie/regio?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben levend thuisgekomen, maar heb van vijlen tot mijn afslag (zo'n drie kwartier) met dichtgeknepen billen en de ruitenwissers op maximaal naar huis gereden. Wat een ongelooflijke hoeveelheid water...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |