abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2023 @ 20:32:51 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209584364
Ik had net dus bijna ruzie met een schoenmaker.

Ik kwam mijn sandaaltje ophalen. En voor mij stond een mevr. en die wilde een gaatje voor de gesp van haar schoen.
Dus die mevrouw was aan het vertellen dat een collega had geopperd dat ze het ook wel zelf kon doen.
Zegt de schoenmaker: “Ha ha ja. Hoe wilde je dat dan doen? Met een schaar of met een mes? Is straks wel heel je schoenen kapot.”
Dus ik meng me uiteraard in een gesprek wat mij niks aangaat, en zeg.
“Of je hebt zelf zo’n tang thuis.”
Die man: “DAT KAN NIET!?!?!”
Ik: “uh, nou ik heb toch echt zo’n tang thuis”
“JA, MAAR DIE VAN JOU IS GEEN 100 EURO”
:+

Dus ik dacht. Maar snel m’n sandaal terug vragen voordat ik straks een gratis piercing heb
  dinsdag 20 juni 2023 @ 20:36:42 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209584440
Ja, de regen is er!
pi_209584666
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:36 schreef amaranta het volgende:
Ja, de regen is er!
Hier nog niks te zien. Dus vrij plaatselijk dan nog.
Heel in de verte wel een rommeltje te horen.

Ah buienradar zegt over 10-15 minuten een bui. Toen ik een half uur geleden keek was er nog helemaal niks te zien op buienradar
pi_209584750
Ik had me helemaal 'verheugd' op de apocalyps van vandaag en gezorgd dat mijn hele gebroed op tijd binnen was, maar afgezien van een zacht gerommel en een beetje regen is er hier aan de kust tot nu toe erg weinig gebeurd. -O-
pi_209584785
@Donna, heel veel sterkte!

Hier ook Midden-Nederland, wel wat regen, maar geen onweer.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:05:23 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_209584858
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:32 schreef amaranta het volgende:

Ik kwam mijn sandaaltje ophalen. En voor mij stond een mevr. en die wilde een gaatje voor de gesp van haar schoen.
Dus die mevrouw was aan het vertellen dat een collega had geopperd dat ze het ook wel zelf kon doen.
Zegt de schoenmaker: “Ha ha ja. Hoe wilde je dat dan doen? Met een schaar of met een mes? Is straks wel heel je schoenen kapot.”

Dus ik dacht. Maar snel m’n sandaal terug vragen voordat ik straks een gratis piercing heb
Hier stopt de laatste schoenmaker in het dorp per 1 juli. Helaas, want de vorige overleed met hemelvaartsdag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:09:33 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209584911
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier stopt de laatste schoenmaker in het dorp per 1 juli. Helaas, want de vorige overleed met hemelvaartsdag.
Dit was een mcflek. Als deze dood gaat zetten ze er gewoon een andere René of Berry neer.
Prijs viel me nog mee. 5,50 voor plakken. Wat ik uiteraard ook zelf thuis had kunnen doen. Met mijn eigen lijm.
pi_209585092
Nog steeds geen onweer te horen/zien.. het regent nog wel. Het is welgeteld wen halve graad afgekoeld in de woonkamer.
In de slaapkamer is het nog steeds 24 graden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:50:28 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209585420
Jaaaa, eindelijk regen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209585579
Sterkte Donna :*

Hier ook een boel regen (gehad) . Werd nog knap lastig omdat we nog ergens naar toe moesten met de kinderen. Dus tussen de buien geprobeerd ze op te halen en meteen door te gaan. Niet helemaal droog over gekomen, maar ook niet doorweekt. Wel snel weer opgedroogd :P
pi_209586054
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:32 schreef amaranta het volgende:

_O-
Ik heb ook zo'n tang en had die eergisteren nodig. Blijkbaar is mn voet gekrompen ofzo want het bandje zat veul te los ineens en hij zat al op het laatste gaatje. Handig he, zo'n tang :+
Schoenen/slippers plak ik met secondelijm van de action *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209586378
Zo’n gaatje maak je toch gewoon met een verhitte spijker en een normale tang? Zo maakte mijn moeder vroeger gaatjes in riemen enzo.
pi_209586528
Wij hadden vroeger al zo'n gaatjestang in huis, dus ik weet niet beter dan dat het zo werkt. Ik heb er zelfs 2 omdat ik er eentje in de graaibak bij praxis zag liggen voor 5 euro :D
Bol heeft um al voor 7,21 euro.

Is die schoenmaker mooi opgelicht dat ie er 100 euro voor betaald heeft :+
If they say
pi_209587540
Ik was om 5 uur al wakker, ben maar beneden gaan zitten, schuifdeur open, ff wat afkoeling in huis ;).
Fake it till you make it...
  Moderator/colorchick woensdag 21 juni 2023 @ 08:46:31 #115
382129 crew  Donna
pi_209588329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 06:27 schreef Nijna het volgende:
Ik was om 5 uur al wakker, ben maar beneden gaan zitten, schuifdeur open, ff wat afkoeling in huis ;).
De wind was gewoon nog steeds warm. Het is bij ons niks afgekoeld.
pi_209588384
afkoeling valt inderdaad tegen. Maar het heeft hier wel goed geregend want onze regentonnen zitten allemaal weer vol.
pi_209588388
Hier is het wel wat afgekoeld binnen maar nu schijnt de zon weer lekker fel naar binnen, dus het warmt ook meteen weer goed op :')
pi_209588676
Net 5 kleuters lopend naar school gebracht, ik was moeder de gans vandaag. Ze leven allemaal nog en er was er maar 1 in de hondenstront gestapt. Uitstekende score. Bont gezelschap van Luigi, Spiderman, Sneeuwwitje, Elsa en een voetballer.

Juul heeft vandaag juffendag en B sportdag. Zelfde tijd, hele andere locatie. Dus B is met de overbuurjongen mee in de auto en ik heb allerlei kleuters verzameld waarvan de oudere broers/zussen ook naar de sportdag moesten.
pi_209588741
Ik heb de woonkamer van 24.5 naar 24 graden gekregen door de ventilator voor de open tuindeur te zetten :')
Zo het zonnescherm vast naar benee doen en de deur weer dicht.
Boven is het nu 26 graden, daar straks ook weer alles dicht, inclusief de lamellen.
Ben niet zo'n zomerwarmtemens :{
If they say
pi_209589610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Net 5 kleuters lopend naar school gebracht, ik was moeder de gans vandaag. Ze leven allemaal nog en er was er maar 1 in de hondenstront gestapt. Uitstekende score. Bont gezelschap van Luigi, Spiderman, Sneeuwwitje, Elsa en een voetballer.

Juul heeft vandaag juffendag en B sportdag. Zelfde tijd, hele andere locatie. Dus B is met de overbuurjongen mee in de auto en ik heb allerlei kleuters verzameld waarvan de oudere broers/zussen ook naar de sportdag moesten.
Dat is wel een uitdaging twee locaties met dezelfde tijden. Qua dat betreft plannen ze dat hier altijd wel goed met een kwartier verschil in breng en ophaaltijd per locatie. En wordt er mee gewacht als het net niet haalbaar zou zijn. Al was het de laatste keer wel een uitdaging geweest als je het op de fiets had moeten doen trouwens.

Maar goed, hier met midden- en bovenbouw geen issue meer mee omdat de locaties dan altijd het zelfde zijn. En anders zou er een alleen naar huis kunnen.

De oudste had gisteren z’n nieuwe klas door gekregen van de middelbare school. Zit in ieder geval bij 1 van z’n beste vrienden in de klas en bij 2 niet. Andere vriend wist hij nog niet want daar had hij geen telefoonnummer van, dus dat zal hij straks wel weten te vertellen.
Volgende week kennismaking met de rest van zijn klas.

Kleine kinderen worden groot :D een paar weken terug nog foto’s opgezocht van hem, uit elk schooljaar 1. Voor het fotoboek dat we namens de ouders gaan aanbieden na de musical. Daar zat ook de foto van z’n eerste schooldag bij. Toch leuk om weer terug te zien
pi_209589833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 11:01 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat is wel een uitdaging twee locaties met dezelfde tijden. Qua dat betreft plannen ze dat hier altijd wel goed met een kwartier verschil in breng en ophaaltijd per locatie. En wordt er mee gewacht als het net niet haalbaar zou zijn. Al was het de laatste keer wel een uitdaging geweest als je het op de fiets had moeten doen trouwens.

Maar goed, hier met midden- en bovenbouw geen issue meer mee omdat de locaties dan altijd het zelfde zijn. En anders zou er een alleen naar huis kunnen.

De oudste had gisteren z’n nieuwe klas door gekregen van de middelbare school. Zit in ieder geval bij 1 van z’n beste vrienden in de klas en bij 2 niet. Andere vriend wist hij nog niet want daar had hij geen telefoonnummer van, dus dat zal hij straks wel weten te vertellen.
Volgende week kennismaking met de rest van zijn klas.

Kleine kinderen worden groot :D een paar weken terug nog foto’s opgezocht van hem, uit elk schooljaar 1. Voor het fotoboek dat we namens de ouders gaan aanbieden na de musical. Daar zat ook de foto van z’n eerste schooldag bij. Toch leuk om weer terug te zien
Ja, de sportdag is net te ver om te fietsen en vooral een doolhof dus B zelf laten gaan was geen optie.
Het is vorig jaar ook al aangekaart door meerdere ouders, sportdag is vanaf groep 4, groep 1 tm 3 moeten dus gewoon naar school.
Maar goed, gelukkig opgelost zo.
pi_209591795
Tip, voor de Disney fans:
Disney on Ice komt weer in Utrecht in de Kerstvakantie. Tot 29 juni kan je kaarten bestellen met presale korting via Ticketmaster.
  woensdag 21 juni 2023 @ 15:31:42 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209592934
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 23:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij hadden vroeger al zo'n gaatjestang in huis, dus ik weet niet beter dan dat het zo werkt. Ik heb er zelfs 2 omdat ik er eentje in de graaibak bij praxis zag liggen voor 5 euro :D
Bol heeft um al voor 7,21 euro.

Is die schoenmaker mooi opgelicht dat ie er 100 euro voor betaald heeft :+
Hij had een gouden denk ik
pi_209593095
Ik had zojuist op de fiets bijna een botsing

:o

Met een reiger :{

We schrokken allebei enorm _O-
pi_209593998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef Hupje het volgende:
Ik had zojuist op de fiets bijna een botsing

:o

Met een reiger :{

We schrokken allebei enorm _O-
Hoe dat dan?
Gelukkig bijna en niet helemaal.
pi_209598264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:49 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hoe dat dan?
Gelukkig bijna en niet helemaal.
Ik fietste op een klein straatje buiten de bebouwde kom met natuur en landbouw ernaast. Laat die vogel zich ineens uit een van de bomen 'vallen' richting de straat. En daar fietste ik dus. De reiger koos gelukkig de optie 'omhoog'... :7
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:02:50 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209600334
Wat een bizar bijna-ongeluk... Al moest ik om de scene in m'n hoofd ook wel een beetje lachen.

Ik heb bedrijfsuitje vandaag. Zij die gaan schapendrijven en mergelcarven, groeten u!

In de regen dus. De hele dag buiten. Zonder plan B. Maar we gaan het gewoon gezellig maken en laten ons door een buitje van een uur of 6 niet wegjagen! Aldus het organiserend comité...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209600434
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:02 schreef Tink89 het volgende:
Wat een bizar bijna-ongeluk... Al moest ik om de scene in m'n hoofd ook wel een beetje lachen.

Ik heb bedrijfsuitje vandaag. Zij die gaan schapendrijven en mergelcarven, groeten u!

In de regen dus. De hele dag buiten. Zonder plan B. Maar we gaan het gewoon gezellig maken en laten ons door een buitje van een uur of 6 niet wegjagen! Aldus het organiserend comité...
Ik heb ook een werkuitje vandaag. "wat we gaan doen is nog een verrassing, maar doe sportieve schoenen en een broek aan". Geen idee of dat dus buiten of binnen is :')
- ik heb echt zo'n hekel aan "verrassingen" -
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:20:13 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209600444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:19 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ik heb ook een werkuitje vandaag. "wat we gaan doen is nog een verrassing, maar doe sportieve schoenen en een broek aan". Geen idee of dat dus buiten of binnen is :')
Klinkt als een bezoekje aan een valkenier.
pi_209600513
Dat is wel jammer @Tink89 weken lekker weer en dan net vandaag de hele dag regen. Dan maar goede schoenen aan en een goede regenjas en er inderdaad het beste van maken! Veel plezier ondanks de regen.

Vanmiddag even shoppen met de kinderen. Ze hebben beiden atletiek als nieuwe sport gekozen, dus even een verenigingsshirt aanschaffen.

En dan morgen even naar de decathlon voor schoenen voor de bostraining voor de jongste (de oudste was net iets eerder lid geworden dus daar was ik al voor aan het shoppen geweest).

Weer even aardig wat uitgaven, maar blij dat ze iets extra’s gevonden hebben om te gaan doen.
Met name voor de jongste is deze sport wel goed om haar conditie een beetje op te schroeven, want die is niet zo best. (Scoort altijd het laagst bij de piepjestest op school en is al snel ‘moe’ als we gaan wandelen/fietsen enz).

[ Bericht 5% gewijzigd door hilliebillie op 22-06-2023 09:03:01 ]
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:36:10 #131
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209600567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:19 schreef Hupje het volgende:

[..]
+1
Ik doe niet meer mee met al dit soort zaken heb ik besloten. Ik werk fulltime en besteed al meer dan genoeg tijd aan mijn werk zonder gedwongen te worden met dit soort geneuzel mee te doen. Bovendien krijg je dan altijd het gezanik van de bereikbaarheid, waardoor ik altijd in de spagaat zit om half te werken, half mee te doen.

Mijn grens was bereikt bij een feest/diner vorig jaar inclusief familieleden ergens in de buurt van Loosdrecht van 16.00 tot 19.00.

Iedereen om me heen vertrok rond 15.00. Ik moest nog tot 17.00 blijven vanwege telefoon en dergelijke. En dan moest ik vervolgens om 17.00 nog naar die lokatie zien te komen. Ik heb geen auto, dus ben aangewezen op het OV. Als alles mee zat kon ik er om 18.30 zijn. Gelukkig had ik allang besloten dat ik zonder man en kinderen zou gaan, maar dit was dus niet te doen.

Kreeg ik in mijn beoordelingsgesprek ook nog commentaar omdat ik niet was gekomen. Sindsdien doe ik niet meer mee. Dat is dan mijn vorm van werkweigering geworden. Is ook fijn voor de rest, want dan doe ik braaf telefoon en dergelijke en hou de boel in de gaten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:48:12 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209600660
Bizar, je kon er niet eens voor 18.30 zijn, wat had dat dan nog voor nut gehad?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209600721
Ik zit in een team waar nooit teamuitjes voor zijn *O* Wel gaan we op onze kantoordag met iedereen die er is lunchen, of op kantoor of buiten de deur. De donderdag voor elke schoolvakantie is het zo'n beetje standaard bij de Seafood bar, wie kan en wil gaat mee en anders no worries.

Oh wacht nee, ik had een paar maanden geleden een escaperoom maar dat was onder werktijd :D

Onze beide kinderen lopen echt op hun tandvlees. Ze zijn zo ontzettend moe. B gaat ook niet naar de BSO vandaag en morgen is Juul al afgemeld voor school (laatste vrijdag dat ze nog 4 is). En B maken we morgen ook niet wakker, als hij op tijd wakker is, prima, maar anders melden we hem ziek.
Vanavond heeft B diplomazwemmen voor zijn reddingszwemmen en dat wordt laat. Ik vind het even gezegend.

B heeft vandaag zijn laatste Cito, is dat bij jullie ook zo laat?

Het is even hartstikke op bij allebei. Nog 2 weken school (en meerdere sociale 'verplichtingen).
pi_209600898
Hier wel afdelingshoofden, maar die dag wordt de afdeling dan ook overgenomen door medewerkers van een andere afdeling, dus qua dat betreft kan iedereen mee en we proberen het ook te plannen op momenten dat er geen vakantieaanvragen of vrij-verzoeken staan zodat ook zo veel mogelijk collega’s mee kunnen. En altijd een middag en avondprogramma zodat als je door studie bijvoorbeeld niet mee kan overdag dat je wel in de avond kan aanhaken. En ook carpoolen wordt gestimuleerd/geregeld, zo kunnen de genen die een drankje willen doen dat ook doen en ook de genen die alleen in de avond komen hoeven niet ieder apart.

Hier ook altijd een verrassing wat we gaan doen. Heb het wel altijd geweten omdat ik het mee organiseerde, maar daar ben ik afgelopen jaar mee gestopt. De inspiratie en de zin om iets te zoeken was wel een beetje op na zoveel jaar.
(Al zal ik het alsnog wel weten als er ergens een aanbetaling voor gedaan moet worden aangezien ik de rekening nog beheer ;) Maar een keer een verrassing is ook leuk)

Dan hebben we ook nog uitstapjes met de personeelsvereniging. Die kan ik niet altijd mee doen, vaak op dinsdagavond als ik werk. Maar vanavond ben ik er wel bij. We gaan naar een locatie waar diverse activiteiten te doen zijn. Ben benieuwd wat het allemaal wordt. Alleen karten weet ik zeker (omdat ik met twee organiserende collega’s voor de activiteit al mag karten omdat we net te veel inschrijvingen hadden om iedereen over twee heats te verdelen)
  donderdag 22 juni 2023 @ 09:16:15 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209600907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:48 schreef Leandra het volgende:
Bizar, je kon er niet eens voor 18.30 zijn, wat had dat dan nog voor nut gehad?
Ja, heb ook voor het eerst in mijn leven een officiële aantekening laten vastleggen dat ik het op dat punt niet eens was met mijn beoordeling.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209600910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 22:28 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ik fietste op een klein straatje buiten de bebouwde kom met natuur en landbouw ernaast. Laat die vogel zich ineens uit een van de bomen 'vallen' richting de straat. En daar fietste ik dus. De reiger koos gelukkig de optie 'omhoog'... :7
Ik zie het een soort van voor me, fijn dat dat beest omhoog ging weer :s) .
Veel succes me het werkuitje, hopelijk iets leuks. Ik snap nooit zo goed wat de lol is van een verrassing. Volgens mij is het vooral leuk voor degene die het organiseert/bekokstooft ;).

@Tink89, fijne dag. Hopelijk niet al te nat.

@hilliebillie, shop ze!

@livelink, hoe hadden ze dat bedacht dan? Jemig, voor dat half uur was het ook de moeite niet meer geweest.
Ik vraag me altijd af hoe "verplicht" zoiets dan is. Toen ik vrijwilliger was hier in de bieb, vond ik dat ik er altijd wel onderuit kon. Maar als ik er echt gewerkt had, dan had ik me toch enigszins verplicht gevoeld denk ik.
Ik vind het verhelderend om te lezen dat je dat dus ook gewoon kan weigeren ^O^

@exode, groot gelijk! Af en toe zo'n "snipperdag" moet kunnen. En dat laatste stukje tot aan de vakantie lijkt altijd net te lang :*
pi_209600924
@exode Cito afname staat hier vandaag ook nog in de agenda zie ik. Maar volgens mij is dat ook landelijk gepland? Maar dat weet ik niet zeker.

Succes voor B voor z’n diploma zwemmen vanavond.
En geniet van de laatste dag dat je Juul kunt thuishouden O+
pi_209601027
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:16 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik zie het een soort van voor me, fijn dat dat beest omhoog ging weer :s) .
Veel succes me het werkuitje, hopelijk iets leuks. Ik snap nooit zo goed wat de lol is van een verrassing. Volgens mij is het vooral leuk voor degene die het organiseert/bekokstooft ;).

Ook om vooraf niet te krijgen ‘oh dat lijkt me niet leuk, dan ga ik niet mee’

We hebben hier altijd wel geprobeerd iets te vinden wat voor zoveel mensen kan en leuk is. Maar is best lastig om iets te vinden wat en voor 17-jarigen leuk is maar ook voor iemand van 65. Plus nog wat blessures. Maar bij twijfel hebben we wel altijd overlegt.

Zo vraagt een deel van de groep ook al jaren om nog een keer naar een dinershow te gaan. Dit viel bij iedereen in de smaak, behalve bij 1 collega, die heeft zich de hele avond zitten ergeren. Daarom ook wel de reden geweest dit niet nog een keer te doen. Afgelopen jaar wel iets dat er raakvlakken mee had en dat hebben we toen wel met haar besproken. Zij heeft er toen voor gekozen in de avond niet mee te gaan. Tuurlijk jammer, maar vooral jammer als je weet dat iemand het zeker niet leuk gaat vinden. Maar vaak is het de gezelligheid die zorgt dat ook al vind je een activiteit iets minder leuk, je je toch wel vermaakt.

Maar daarom hier dus altijd de verrassing (en als je het echt wilde weten mocht je het altijd vragen, dat wordt ook altijd door 1 collega gedaan, onder het mom van ik wil dat de kinderen een telefoonnummer hebben van waar ik ben, ook nu iedereen al lang een mobiele telefoon heeft met een goed dekkend netwerk _O- )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 22 juni 2023 @ 09:30:47 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209601050
Tijdens mijn zwangerschap eerder afgehaakt bij teamuitje, want was alleen op de wc aan t overgeven ipv aan tafel bij het eten. Toen naar huis gegaan, werd niet in dank afgenomen want daarmee steunde ik het team niet :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209601093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Ynske het volgende:
Tijdens mijn zwangerschap eerder afgehaakt bij teamuitje, want was alleen op de wc aan t overgeven ipv aan tafel bij het eten. Toen naar huis gegaan, werd niet in dank afgenomen want daarmee steunde ik het team niet :')
En door zo te reageren steunt het team jou niet. Is net zo veel voor te zeggen lijkt me :{

Tuurlijk het leukst is als iedereen er bij is maar ziek is ziek en als iemand echt niet wil is het vaak ook niet leuk die er bij te hebben, kan het maar beter gewoon een keuze zijn.
pi_209601279
Wij hebben binnenkort ook teamdag is altijd een verrassing maar ik heb daar nooit zoveel moeite mee. Dit keer rij ik dus ik weet dat we een soort van autopuzzeltocht gaan doen. Helemaal leuk en gelukkig hoef ik niet te navigeren want ik word zo autoziek als ik iets moet lezen in de auto. Vorig jaar was ik er niet bij vanwege een verzet concert vond ik wel jammer. Ik vind het altijd wel gezellig maar goed wij hebben een relatief klein team.
pi_209601310
Nou ja Ynske, wat bizar!

@Donna, hoe gaat het bij jou? Mag ook in DM hoor, of gewoon negeren als je er geen zin in hebt.
  donderdag 22 juni 2023 @ 10:12:42 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209601522
Stom Ynske
  Moderator/colorchick donderdag 22 juni 2023 @ 11:42:33 #144
382129 crew  Donna
pi_209602701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:56 schreef exode het volgende:
Nou ja Ynske, wat bizar!

@:Donna, hoe gaat het bij jou? Mag ook in DM hoor, of gewoon negeren als je er geen zin in hebt.
Nog hetzelfde. De ene dag goed, de andere wat minder. We bekijken het dag bij dag en praten veel. :Y
  Moderator/colorchick donderdag 22 juni 2023 @ 11:42:56 #145
382129 crew  Donna
pi_209602704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Ynske het volgende:
:R :R :R Jemig
pi_209603497
Dat zegt meer over hun dan over jou Ynske wat schofterig
  donderdag 22 juni 2023 @ 12:50:47 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209603616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:54 schreef F_r het volgende:
Wij hebben binnenkort ook teamdag is altijd een verrassing maar ik heb daar nooit zoveel moeite mee. Dit keer rij ik dus ik weet dat we een soort van autopuzzeltocht gaan doen. Helemaal leuk en gelukkig hoef ik niet te navigeren want ik word zo autoziek als ik iets moet lezen in de auto. Vorig jaar was ik er niet bij vanwege een verzet concert vond ik wel jammer. Ik vind het altijd wel gezellig maar goed wij hebben een relatief klein team.
Hoe groot is jullie team?
pi_209603699
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 12:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 12:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Incl alle extra mensen max 25
  donderdag 22 juni 2023 @ 13:01:15 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209603752
Ik ga komend schooljaar werkdagen wisselen, en zal sinds 16 jaar de vrijdag gaan werken. (En de woe en de donderdag).
Ik krijg een nieuwe duopartner die qua opvang niet anders kan.
En aangezien mijn kinderen zichzelf opvangen, kan ik prima switchen van werkdagen.
Wel heel raar.
Ipv een lang weekend vooraf het weekend, heb ik straks een lang weekend aansluitend aan het weekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 juni 2023 @ 13:01:57 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209603763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 12:57 schreef F_r het volgende:

[..]
[..]
Incl alle extra mensen max 25
Van alle groepen 1? (Behalve de kleuters vermoed ik)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')