Hier nog niks te zien. Dus vrij plaatselijk dan nog.quote:
Hier stopt de laatste schoenmaker in het dorp per 1 juli. Helaas, want de vorige overleed met hemelvaartsdag.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:32 schreef amaranta het volgende:
Ik had net dus bijna ruzie met een schoenmaker.
Ik kwam mijn sandaaltje ophalen. En voor mij stond een mevr. en die wilde een gaatje voor de gesp van haar schoen.
Dus die mevrouw was aan het vertellen dat een collega had geopperd dat ze het ook wel zelf kon doen.
Zegt de schoenmaker: “Ha ha ja. Hoe wilde je dat dan doen? Met een schaar of met een mes? Is straks wel heel je schoenen kapot.”
Dus ik meng me uiteraard in een gesprek wat mij niks aangaat, en zeg.
“Of je hebt zelf zo’n tang thuis.”
Die man: “DAT KAN NIET!?!?!”
Ik: “uh, nou ik heb toch echt zo’n tang thuis”
“JA, MAAR DIE VAN JOU IS GEEN 100 EURO”
![]()
Dus ik dacht. Maar snel m’n sandaal terug vragen voordat ik straks een gratis piercing heb
Dit was een mcflek. Als deze dood gaat zetten ze er gewoon een andere René of Berry neer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier stopt de laatste schoenmaker in het dorp per 1 juli. Helaas, want de vorige overleed met hemelvaartsdag.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:32 schreef amaranta het volgende:
Ik had net dus bijna ruzie met een schoenmaker.
Ik kwam mijn sandaaltje ophalen. En voor mij stond een mevr. en die wilde een gaatje voor de gesp van haar schoen.
Dus die mevrouw was aan het vertellen dat een collega had geopperd dat ze het ook wel zelf kon doen.
Zegt de schoenmaker: “Ha ha ja. Hoe wilde je dat dan doen? Met een schaar of met een mes? Is straks wel heel je schoenen kapot.”
Dus ik meng me uiteraard in een gesprek wat mij niks aangaat, en zeg.
“Of je hebt zelf zo’n tang thuis.”
Die man: “DAT KAN NIET!?!?!”
Ik: “uh, nou ik heb toch echt zo’n tang thuis”
“JA, MAAR DIE VAN JOU IS GEEN 100 EURO”
![]()
Dus ik dacht. Maar snel m’n sandaal terug vragen voordat ik straks een gratis piercing heb
De wind was gewoon nog steeds warm. Het is bij ons niks afgekoeld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:27 schreef Nijna het volgende:
Ik was om 5 uur al wakker, ben maar beneden gaan zitten, schuifdeur open, ff wat afkoeling in huis.
Dat is wel een uitdaging twee locaties met dezelfde tijden. Qua dat betreft plannen ze dat hier altijd wel goed met een kwartier verschil in breng en ophaaltijd per locatie. En wordt er mee gewacht als het net niet haalbaar zou zijn. Al was het de laatste keer wel een uitdaging geweest als je het op de fiets had moeten doen trouwens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Net 5 kleuters lopend naar school gebracht, ik was moeder de gans vandaag. Ze leven allemaal nog en er was er maar 1 in de hondenstront gestapt. Uitstekende score. Bont gezelschap van Luigi, Spiderman, Sneeuwwitje, Elsa en een voetballer.
Juul heeft vandaag juffendag en B sportdag. Zelfde tijd, hele andere locatie. Dus B is met de overbuurjongen mee in de auto en ik heb allerlei kleuters verzameld waarvan de oudere broers/zussen ook naar de sportdag moesten.
Ja, de sportdag is net te ver om te fietsen en vooral een doolhof dus B zelf laten gaan was geen optie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:01 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat is wel een uitdaging twee locaties met dezelfde tijden. Qua dat betreft plannen ze dat hier altijd wel goed met een kwartier verschil in breng en ophaaltijd per locatie. En wordt er mee gewacht als het net niet haalbaar zou zijn. Al was het de laatste keer wel een uitdaging geweest als je het op de fiets had moeten doen trouwens.
Maar goed, hier met midden- en bovenbouw geen issue meer mee omdat de locaties dan altijd het zelfde zijn. En anders zou er een alleen naar huis kunnen.
De oudste had gisteren z’n nieuwe klas door gekregen van de middelbare school. Zit in ieder geval bij 1 van z’n beste vrienden in de klas en bij 2 niet. Andere vriend wist hij nog niet want daar had hij geen telefoonnummer van, dus dat zal hij straks wel weten te vertellen.
Volgende week kennismaking met de rest van zijn klas.
Kleine kinderen worden grooteen paar weken terug nog foto’s opgezocht van hem, uit elk schooljaar 1. Voor het fotoboek dat we namens de ouders gaan aanbieden na de musical. Daar zat ook de foto van z’n eerste schooldag bij. Toch leuk om weer terug te zien
Hij had een gouden denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij hadden vroeger al zo'n gaatjestang in huis, dus ik weet niet beter dan dat het zo werkt. Ik heb er zelfs 2 omdat ik er eentje in de graaibak bij praxis zag liggen voor 5 euro![]()
Bol heeft um al voor 7,21 euro.
Is die schoenmaker mooi opgelicht dat ie er 100 euro voor betaald heeft
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef Hupje het volgende:
Ik had zojuist op de fiets bijna een botsing
![]()
Met een reiger![]()
We schrokken allebei enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |