abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2023 @ 20:32:51 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209584364
Ik had net dus bijna ruzie met een schoenmaker.

Ik kwam mijn sandaaltje ophalen. En voor mij stond een mevr. en die wilde een gaatje voor de gesp van haar schoen.
Dus die mevrouw was aan het vertellen dat een collega had geopperd dat ze het ook wel zelf kon doen.
Zegt de schoenmaker: “Ha ha ja. Hoe wilde je dat dan doen? Met een schaar of met een mes? Is straks wel heel je schoenen kapot.”
Dus ik meng me uiteraard in een gesprek wat mij niks aangaat, en zeg.
“Of je hebt zelf zo’n tang thuis.”
Die man: “DAT KAN NIET!?!?!”
Ik: “uh, nou ik heb toch echt zo’n tang thuis”
“JA, MAAR DIE VAN JOU IS GEEN 100 EURO”
:+

Dus ik dacht. Maar snel m’n sandaal terug vragen voordat ik straks een gratis piercing heb
  dinsdag 20 juni 2023 @ 20:36:42 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209584440
Ja, de regen is er!
pi_209584666
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:36 schreef amaranta het volgende:
Ja, de regen is er!
Hier nog niks te zien. Dus vrij plaatselijk dan nog.
Heel in de verte wel een rommeltje te horen.

Ah buienradar zegt over 10-15 minuten een bui. Toen ik een half uur geleden keek was er nog helemaal niks te zien op buienradar
pi_209584750
Ik had me helemaal 'verheugd' op de apocalyps van vandaag en gezorgd dat mijn hele gebroed op tijd binnen was, maar afgezien van een zacht gerommel en een beetje regen is er hier aan de kust tot nu toe erg weinig gebeurd. -O-
pi_209584785
@Donna, heel veel sterkte!

Hier ook Midden-Nederland, wel wat regen, maar geen onweer.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:05:23 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_209584858
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:32 schreef amaranta het volgende:

Ik kwam mijn sandaaltje ophalen. En voor mij stond een mevr. en die wilde een gaatje voor de gesp van haar schoen.
Dus die mevrouw was aan het vertellen dat een collega had geopperd dat ze het ook wel zelf kon doen.
Zegt de schoenmaker: “Ha ha ja. Hoe wilde je dat dan doen? Met een schaar of met een mes? Is straks wel heel je schoenen kapot.”

Dus ik dacht. Maar snel m’n sandaal terug vragen voordat ik straks een gratis piercing heb
Hier stopt de laatste schoenmaker in het dorp per 1 juli. Helaas, want de vorige overleed met hemelvaartsdag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:09:33 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209584911
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier stopt de laatste schoenmaker in het dorp per 1 juli. Helaas, want de vorige overleed met hemelvaartsdag.
Dit was een mcflek. Als deze dood gaat zetten ze er gewoon een andere René of Berry neer.
Prijs viel me nog mee. 5,50 voor plakken. Wat ik uiteraard ook zelf thuis had kunnen doen. Met mijn eigen lijm.
pi_209585092
Nog steeds geen onweer te horen/zien.. het regent nog wel. Het is welgeteld wen halve graad afgekoeld in de woonkamer.
In de slaapkamer is het nog steeds 24 graden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:50:28 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209585420
Jaaaa, eindelijk regen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209585579
Sterkte Donna :*

Hier ook een boel regen (gehad) . Werd nog knap lastig omdat we nog ergens naar toe moesten met de kinderen. Dus tussen de buien geprobeerd ze op te halen en meteen door te gaan. Niet helemaal droog over gekomen, maar ook niet doorweekt. Wel snel weer opgedroogd :P
pi_209586054
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:32 schreef amaranta het volgende:

_O-
Ik heb ook zo'n tang en had die eergisteren nodig. Blijkbaar is mn voet gekrompen ofzo want het bandje zat veul te los ineens en hij zat al op het laatste gaatje. Handig he, zo'n tang :+
Schoenen/slippers plak ik met secondelijm van de action *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209586378
Zo’n gaatje maak je toch gewoon met een verhitte spijker en een normale tang? Zo maakte mijn moeder vroeger gaatjes in riemen enzo.
pi_209586528
Wij hadden vroeger al zo'n gaatjestang in huis, dus ik weet niet beter dan dat het zo werkt. Ik heb er zelfs 2 omdat ik er eentje in de graaibak bij praxis zag liggen voor 5 euro :D
Bol heeft um al voor 7,21 euro.

Is die schoenmaker mooi opgelicht dat ie er 100 euro voor betaald heeft :+
If they say
pi_209587540
Ik was om 5 uur al wakker, ben maar beneden gaan zitten, schuifdeur open, ff wat afkoeling in huis ;).
Fake it till you make it...
  Moderator/colorchick woensdag 21 juni 2023 @ 08:46:31 #115
382129 crew  Donna
pi_209588329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 06:27 schreef Nijna het volgende:
Ik was om 5 uur al wakker, ben maar beneden gaan zitten, schuifdeur open, ff wat afkoeling in huis ;).
De wind was gewoon nog steeds warm. Het is bij ons niks afgekoeld.
pi_209588384
afkoeling valt inderdaad tegen. Maar het heeft hier wel goed geregend want onze regentonnen zitten allemaal weer vol.
pi_209588388
Hier is het wel wat afgekoeld binnen maar nu schijnt de zon weer lekker fel naar binnen, dus het warmt ook meteen weer goed op :')
pi_209588676
Net 5 kleuters lopend naar school gebracht, ik was moeder de gans vandaag. Ze leven allemaal nog en er was er maar 1 in de hondenstront gestapt. Uitstekende score. Bont gezelschap van Luigi, Spiderman, Sneeuwwitje, Elsa en een voetballer.

Juul heeft vandaag juffendag en B sportdag. Zelfde tijd, hele andere locatie. Dus B is met de overbuurjongen mee in de auto en ik heb allerlei kleuters verzameld waarvan de oudere broers/zussen ook naar de sportdag moesten.
pi_209588741
Ik heb de woonkamer van 24.5 naar 24 graden gekregen door de ventilator voor de open tuindeur te zetten :')
Zo het zonnescherm vast naar benee doen en de deur weer dicht.
Boven is het nu 26 graden, daar straks ook weer alles dicht, inclusief de lamellen.
Ben niet zo'n zomerwarmtemens :{
If they say
pi_209589610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 09:25 schreef exode het volgende:
Net 5 kleuters lopend naar school gebracht, ik was moeder de gans vandaag. Ze leven allemaal nog en er was er maar 1 in de hondenstront gestapt. Uitstekende score. Bont gezelschap van Luigi, Spiderman, Sneeuwwitje, Elsa en een voetballer.

Juul heeft vandaag juffendag en B sportdag. Zelfde tijd, hele andere locatie. Dus B is met de overbuurjongen mee in de auto en ik heb allerlei kleuters verzameld waarvan de oudere broers/zussen ook naar de sportdag moesten.
Dat is wel een uitdaging twee locaties met dezelfde tijden. Qua dat betreft plannen ze dat hier altijd wel goed met een kwartier verschil in breng en ophaaltijd per locatie. En wordt er mee gewacht als het net niet haalbaar zou zijn. Al was het de laatste keer wel een uitdaging geweest als je het op de fiets had moeten doen trouwens.

Maar goed, hier met midden- en bovenbouw geen issue meer mee omdat de locaties dan altijd het zelfde zijn. En anders zou er een alleen naar huis kunnen.

De oudste had gisteren z’n nieuwe klas door gekregen van de middelbare school. Zit in ieder geval bij 1 van z’n beste vrienden in de klas en bij 2 niet. Andere vriend wist hij nog niet want daar had hij geen telefoonnummer van, dus dat zal hij straks wel weten te vertellen.
Volgende week kennismaking met de rest van zijn klas.

Kleine kinderen worden groot :D een paar weken terug nog foto’s opgezocht van hem, uit elk schooljaar 1. Voor het fotoboek dat we namens de ouders gaan aanbieden na de musical. Daar zat ook de foto van z’n eerste schooldag bij. Toch leuk om weer terug te zien
pi_209589833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 11:01 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat is wel een uitdaging twee locaties met dezelfde tijden. Qua dat betreft plannen ze dat hier altijd wel goed met een kwartier verschil in breng en ophaaltijd per locatie. En wordt er mee gewacht als het net niet haalbaar zou zijn. Al was het de laatste keer wel een uitdaging geweest als je het op de fiets had moeten doen trouwens.

Maar goed, hier met midden- en bovenbouw geen issue meer mee omdat de locaties dan altijd het zelfde zijn. En anders zou er een alleen naar huis kunnen.

De oudste had gisteren z’n nieuwe klas door gekregen van de middelbare school. Zit in ieder geval bij 1 van z’n beste vrienden in de klas en bij 2 niet. Andere vriend wist hij nog niet want daar had hij geen telefoonnummer van, dus dat zal hij straks wel weten te vertellen.
Volgende week kennismaking met de rest van zijn klas.

Kleine kinderen worden groot :D een paar weken terug nog foto’s opgezocht van hem, uit elk schooljaar 1. Voor het fotoboek dat we namens de ouders gaan aanbieden na de musical. Daar zat ook de foto van z’n eerste schooldag bij. Toch leuk om weer terug te zien
Ja, de sportdag is net te ver om te fietsen en vooral een doolhof dus B zelf laten gaan was geen optie.
Het is vorig jaar ook al aangekaart door meerdere ouders, sportdag is vanaf groep 4, groep 1 tm 3 moeten dus gewoon naar school.
Maar goed, gelukkig opgelost zo.
pi_209591795
Tip, voor de Disney fans:
Disney on Ice komt weer in Utrecht in de Kerstvakantie. Tot 29 juni kan je kaarten bestellen met presale korting via Ticketmaster.
  woensdag 21 juni 2023 @ 15:31:42 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209592934
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 23:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij hadden vroeger al zo'n gaatjestang in huis, dus ik weet niet beter dan dat het zo werkt. Ik heb er zelfs 2 omdat ik er eentje in de graaibak bij praxis zag liggen voor 5 euro :D
Bol heeft um al voor 7,21 euro.

Is die schoenmaker mooi opgelicht dat ie er 100 euro voor betaald heeft :+
Hij had een gouden denk ik
pi_209593095
Ik had zojuist op de fiets bijna een botsing

:o

Met een reiger :{

We schrokken allebei enorm _O-
pi_209593998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef Hupje het volgende:
Ik had zojuist op de fiets bijna een botsing