Met MAIx?quote:
Allemaal wagens die foutloos rijdenquote:
2014-2016 dan? Toen was er helemaal geen concurrentiequote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef Nizno het volgende:
Das dan gewoon het team die de auto bouwt onderhoud etc die wint. Dan heb je geen factoren meer waarin een rijder als Alonso of Max meer uit een soortgelijke auto kan trekken dan de teamgenoot.
Dan krijg je de winsten van 2017 2018 2019 waarin het echt de bouw van de auto was dat won
ook, maar aangezien de meesten hier pas kijken vanaf dat Max mee deed pakte ik die jarenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2014-2016 dan? Toen was er helemaal geen concurrentie
Schuldigquote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook, maar aangezien de meesten hier pas kijken vanaf dat Max mee deed pakte ik die jaren
Die deed in 2015 al mee hèquote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook, maar aangezien de meesten hier pas kijken vanaf dat Max mee deed pakte ik die jaren
Ik keek voor 2012 zo nu en dan een wedstrijd, daarna werd ik meegezogen door een partner die vrijwel elke race keek. En ja dat is geblevenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schuldig
Al kijk ik ook met veel plezier naar de andere teams en coureurs.
Dan krijg je ook wel een beter beeld van de sport.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik keek voor 2012 zo nu en dan een wedstrijd, daarna werd ik meegezogen door een partner die vrijwel elke race keek. En ja dat is gebleven
ga lekker zelf op zoek in plaats van ons voor je karretje te spannen om te gaan zoeken...quote:Op zondag 18 juni 2023 13:20 schreef Tjacka het volgende:
boeiend dat jullie voor 2015 keken
Gaat het regenen
Niet mijn probleemquote:Op zondag 18 juni 2023 13:16 schreef Nizno het volgende:
mooie uitspraken van Max trouwens
https://nos.nl/artikel/24(...)appen-met-25ste-pole
Op AD (helaas premium) staan nog een paar mooie stukjes er bij.
Volgens mij heeft het hem in 4 jaar tijd 100 miljoen opgeleverd, ook daarin had hij gelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iemand die kampioen wil worden moet niet naast Max gaan rijden. Wat dat betreft had Ricciardo wel gelijk toen hij vertrok.
Het doet hier al twee uur een beetje druppen, stelt niks voor. Dinsdag voorspeld weeronline een 8 mm, maar kan zelfs 15 worden. Ik hoop het laatstequote:Op zondag 18 juni 2023 13:20 schreef Tjacka het volgende:
boeiend dat jullie voor 2015 keken
Gaat het regenen
Mja, ook bij RB had hij vast minimaal de helft gekregenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het hem in 4 jaar tijd 100 miljoen opgeleverd, ook daarin had hij gelijk.
Weersvoorspellingen kunnen veranderen hequote:Op zondag 18 juni 2023 13:25 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft droog. Dus het gaat niet regenen!
Ik kijk dus niet vandaag!
sstquote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weersvoorspellingen kunnen veranderen he
Zolang presteert valt het nog mee, maar zodra hij hem niet kan dekken als het moeilijk wordt heb je wellicht kans, maar aan de andere kant, hoeveel geld brengt die binnen?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De enige vraag is hoe groot Helmut het probleem inmiddels vindt
Precies, en welk kartel stoot je voor het hoofd als je hem vervangt? Ook niet onbelangrijk..quote:Op zondag 18 juni 2023 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zolang presteert valt het nog mee, maar zodra hij hem niet kan dekken als het moeilijk wordt heb je wellicht kans, maar aan de andere kant, hoeveel geld brengt die binnen?
RBR is een winstgevende operatie dus ik vermoed dat die Mexicaanse sponsoring niet doorslaggevend gaat zijn voor Helmut. Perez is niet voor de lange termijn gezien zijn leeftijd. Dus na 2024 zullen ze sowieso naar een andere coureur gaan imo.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zolang presteert valt het nog mee, maar zodra hij hem niet kan dekken als het moeilijk wordt heb je wellicht kans, maar aan de andere kant, hoeveel geld brengt die binnen?
Hij verdiende 10 miljoen bij Redbull en ging naar 27,5 miljoen bij Renault, dat verschil is wel groot.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ook bij RB had hij vast minimaal de helft gekregen
Ik wou zeggen, nu alquote:
Zoiets was er alquote:
behalve als ze hem in die AT zetten.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
RBR is een winstgevende operatie dus ik vermoed dat die Mexicaanse sponsoring niet doorslaggevend gaat zijn voor Helmut. Perez is niet voor de lange termijn gezien zijn leeftijd. Dus na 2024 zullen ze sowieso naar een andere coureur gaan imo.
Kwam hier om te kijken of deze al gepost was. Goed interviewquote:Op zondag 18 juni 2023 15:22 schreef StephanL het volgende:
Kom net deze tegen. een Gesprek met Max
Schijnbaar is die man een sportjournalist. Wel leuk dit soort gesprekken op YouTube.
Ik las dat ze 4 meter van die muur afgehaald hebben en voor de toekomst gaan kijken naar een betere oplossing.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:54 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft de uitloopzone bij bocht 1 iets aangepast, waardoor de coureurs niet meer over het gras hoeven als ze de bocht missen.
[ afbeelding ]
Op zich wel, want het dwingt de coureurs om met hele lage snelheid in te voegenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las dat ze 4 meter van die muur afgehaald hebben en voor de toekomst gaan kijken naar een betere oplossing.
Zal die 4 meter genoeg zijn?
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, dit zou interessant kunnen worden later in de race
Dat gaat niet op tijd komen als dit letterlijk zo uit komt.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo niet nee, maar er hangt in elk geval wat in de luchtquote:Op zondag 18 juni 2023 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat niet op tijd komen als dit letterlijk zo uit komt.
Potentiequote:Op zondag 18 juni 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
we are checkingquote:
Please confirm.quote:
De driehoek Brawn, Schumacher en Todt (moet Byrne hier ook bij vermeldt worden?).quote:Op zondag 18 juni 2023 17:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je snapt niet hoe Ferrari in het verleden ooit meervoudig WK is geworden.
Bovendien hadden ze toen niet een heel alfabet aan plannetjes. Vooral hard gaan en enkele ronden laagvliegen als anderen naar de pit gingen.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De driehoek Brawn, Schumacher en Todt (moet Byrne hier ook bij vermeldt worden?).
Waarbij de belangrijkste taak van Todt was om Italiaanse politiek, nepotisme en andere ongewenste invloeden buiten de deur te houden.
Dat zegt al alles eigenlijk.
Ik was altijd een tijgernoot fanboy alleen paar jaar geleden is er iets gebeurd en zijn we geen match meer. Heb jij nog een aanrader?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:16 schreef vosss het volgende:
Zin in
Moet wel nog ff vlug naar de winkel straks voor nootjes. Want F1 zonder nootjes kan natuurlijk niet.
Ben jij een ochtend of avond drinker?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar kan ik normaal gesproken 2 weken mee toe.
Poesta nootjes van Duyvis, maar die zijn ook veranderd qua smaak en nu zitten er 2 soorten in als je goed kijkt. Dat was vroeger nooit.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik was altijd een tijgernoot fanboy alleen paar jaar geleden is er iets gebeurd en zijn we geen match meer. Heb jij nog een aanrader?
Dit is nou eens een goede voorbeschouwingquote:Op zondag 18 juni 2023 18:06 schreef PS. het volgende:
''Je was erg gefrustreerd gister na de kwalificatie, hoe staat het er nu voor.''
Gasly: ''Nou kijk, Carlos is ons nu weer aan het blokkeren, geef hem nog maar 3 plekken''
[ afbeelding ]
Vrijdagavondquote:Op zondag 18 juni 2023 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben jij een ochtend of avond drinker?
Hamilton gewoon overgeslagen dus, terwijl die ook in de weg reedquote:
Ik zit nog aan een barbecue, boh.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:16 schreef vosss het volgende:
Zin in
Moet wel nog ff vlug naar de winkel straks voor nootjes. Want F1 zonder nootjes kan natuurlijk niet.
quote:
Bij Viaplay hadden ze zojuist een interview op de parkeerplaats waar de coureurs hun huurauto (?) kunnen parkeren. Het zag er nogal rommelig uit.quote:
Ow, betekent achenebbisj dat?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Viaplay hadden ze zojuist een interview op de parkeerplaats waar de coureurs hun huurauto (?) kunnen parkeren. Het zag er nogal rommelig uit.
Valt nog mee dat het niet over de parkeerplaatsen van de presentatoren gingquote:Op zondag 18 juni 2023 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Viaplay hadden ze zojuist een interview op de parkeerplaats waar de coureurs hun huurauto (?) kunnen parkeren. Het zag er nogal rommelig uit.
Nog nooit gehoord maar weer wat geleerd, thx!quote:Op zondag 18 juni 2023 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Achenebbisj
Geen Italianen aan het roerquote:Op zondag 18 juni 2023 17:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je snapt niet hoe Ferrari in het verleden ooit meervoudig WK is geworden.
Nee idd, vandaag kan dit moment voor hem ook aanbrekenquote:
Interview met Coulthard na z'n eerste WK wel, volgens mij.quote:
Welke mafkees verzint het om al om 20:00 te starten?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:07 schreef Sked het volgende:
Ik dacht dat het om 21u begon, gelukkig nog even gecheckt
Ik dacht dat hij op circuit was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ze hadden nog wel meer straffen mogen uitdelen, inclusief Hamilton en nog twee keer Sainz.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:17 schreef Zorro het volgende:
Toch briljant om WEER iemand een straf te geven zodat ie NET achter Hamilmans komt he. Vorige race ook al.
FOMquote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke mafkees verzint het om al om 20:00 te starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |