Ik dacht alleen de maand juli.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:51 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Elfrink is die clausule zelfs na komend seizoen nog geldig. Wist ik nog niet, dacht alleen deze zomer.
Rikkert is wel een hele brave jongen idd. Zo braaf dat je soms denkt dat hij bij PSV onder contract staat ipv het Eindhovens Dagblad. Nou heeft hij wel de pech dat zijn voorganger Thijs Slegers was, die wél heel veel bronnen binnen de club had en al die bronnen helemaal dicht heeft gedraaid toen hij voor PSV ging werken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig, maar van de belangrijke zaken heeft die nooit enige weet, en als die wel wat weet meldt die het niet (Ruud/Fred/Andre schermutselingen bijv.).
Slegers was toch VI en was ook wel een andere tijd, toen kon je scoops een paar dagen bewaren, nu ben je gisteren al te laat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rikkert is wel een hele brave jongen idd. Zo braaf dat je soms denkt dat hij bij PSV onder contract staat ipv het Eindhovens Dagblad. Nou heeft hij wel de pech dat zijn voorganger Thijs Slegers was, die wél heel veel bronnen binnen de club had en al die bronnen helemaal dicht heeft gedraaid toen hij voor PSV ging werken.![]()
Voor de club is dat niet per se slecht, integendeel zelfs. Je hebt ook journalisten die constant aan het stoken zijn. Voor nieuws beluste supporters zoals ons is het echter wel tering saai.
Alles lekt steeds uit bij PSV.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rikkert is wel een hele brave jongen idd. Zo braaf dat je soms denkt dat hij bij PSV onder contract staat ipv het Eindhovens Dagblad. Nou heeft hij wel de pech dat zijn voorganger Thijs Slegers was, die wél heel veel bronnen binnen de club had en al die bronnen helemaal dicht heeft gedraaid toen hij voor PSV ging werken.![]()
Voor de club is dat niet per se slecht, integendeel zelfs. Je hebt ook journalisten die constant aan het stoken zijn. Voor nieuws beluste supporters zoals ons is het echter wel tering saai.
Ik een Kezman gevoelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er een hoog Maxi Romero gevoel bij.
Mijn verwachting ligt toch echt een stuk lager.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mooi shirt hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
![]()
Een stuk beter dan het 3e shirt wat vandaag is gepresenteerd, een geel logo
Zijn ze nu serieus contracten in de jaren 90 aan het vergelijken met nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)mario-is-krankzinnig
PSV wil Xavi nieuw contract aanbieden, en qua salaris is dat meer dan bv een Ronaldo, Romario of Van Nistelrooij als hij deze contractverlenging accepteert
ik zou zeggen doen als ik hem was, je hebt meer aan wekelijks basiskracht zijn dan op tribune te zitten in parijs
Mjah, ergens snap ik je. Eens het grote Argentijnse talent is het er bij Romero nooit uitgekomen. Jongen heeft veel pech gehad wel. Steeds als hij er tegenaan hikte raakte die geblesseerd. Pepi stond/staat ook bekend als groot talent, maar die move naar Augsburg was een vreemde. Ik vind dat hij zich in Groningen wel heeft laten zien. 9 miljoen is veel, maar zeker aanvallers kunnen zich onder Bosz prima ontwikkelen. Aangezien er nu ook al interesse uit de PL was doe ik de voorzichtige aanname dat je hem straks ook weer prima kunt slijten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tricky dit. Ik vind hem een van de grootste talenten die ik ooit in een PSV shirt heb mogen aanschouwen. En ik denk dat hij aankomend seizoen zeker nog stappen kan zetten. Maar ik weet niet of ik hem een absurd salaris zou geven nu al. Mijn inziens zou je dat dan beter in een meer gebalanceerde selectie moeten steken. 1 speler gaat je geen kampioen maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV wil Xavi nieuw contract aanbieden, en qua salaris is dat meer dan bv een Ronaldo, Romario of Van Nistelrooij als hij deze contractverlenging accepteert
ik zou zeggen doen als ik hem was, je hebt meer aan wekelijks basiskracht zijn dan op tribune te zitten in parijs
Als je daarmee afdwingt dat die PSG clausule uit z'n contract gaat, zou ik dat contract als PSV gisteren ondertekend hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tricky dit. Ik vind hem een van de grootste talenten die ik ooit in een PSV shirt heb mogen aanschouwen. En ik denk dat hij aankomend seizoen zeker nog stappen kan zetten. Maar ik weet niet of ik hem een absurd salaris zou geven nu al. Mijn inziens zou je dat dan beter in een meer gebalanceerde selectie moeten steken. 1 speler gaat je geen kampioen maken.
Denk dat Veerman ook wel meer krijgt dan wat Van Nistelrooij in die tijd overgemaakt kreeg. Salarissen zijn nu net als de transfersommen ook stukken hoger.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
Zure ajacieden die er niks van snappen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
Die hebben eel meer betaald voor Brobbey dan ze ooit voor Cruijff gekregen hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zure ajacieden die er niks van snappen.
Brobbey > Cruijffquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben eel meer betaald voor Brobbey dan ze ooit voor Cruijff gekregen hebben
Krankzinnig.
Lol. Die kan echt niet zo ver weg van Volendam/Nederland wonen joh. Al helemaal niet in de maanden dat z’n vrouw een kind krijgt en hij net beetje aan gaat haken bij Oranje. Die blijft 100% dit seizoen.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Joey Pirlo Veerman op het lijstje van Milan (bedrag rondt de 25 wordt genoemd), als vervanger van Tonali. Zou wel de ideale club en competitie zijn voor hem ... hopelijk blijft ie nog een jaartje
Pirloquote:Op zondag 25 juni 2023 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Joey Pirlo Veerman op het lijstje van Milan (bedrag rondt de 25 wordt genoemd), als vervanger van Tonali. Zou wel de ideale club en competitie zijn voor hem ... hopelijk blijft ie nog een jaartje
De Pirlo van PSVquote:
Een paar goeie pasjes geven en daar teveel op teren is niet hetzelfde als spelen als Pirlo, maar ok.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Pirlo van PSVvergelijkbare speelstijl. Niet voor niks dat Milan Tonali wil vervangen voor Veerman
Sangare is de laatste maanden aan bijna elke club gelinkt. Die gaat sowieso vertrekken.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar goeie pasjes geven en daar teveel op teren is niet hetzelfde als spelen als Pirlo, maar ok.
Ik dacht dat ze interesse in Sangare hadden maar in deze komkommertijd is ook dat waarschijnlijk niet serieus te nemen.
Best een leuke speler en heeft een goeie pass maar hij verdedigt gewoon te slecht voor die positie, hij is eigenlijk een luie 10 die niet meer bestaat in het huidige voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sangare is de laatste maanden aan bijna elke club gelinkt. Die gaat sowieso vertrekken.
Je onderschat Veerman.
Nja hij kan prima mee maar omdat zijn verdedigen wat aan de zwakke kant is zal hij de top niet halen nee. Lui vind ik hem overigens niet, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best een leuke speler en heeft een goeie pass maar hij verdedigt gewoon te slecht voor die positie, hij is eigenlijk een luie 10 die niet meer bestaat in het huidige voetbal.
Dat heeft ook een beetje te maken met de idioterie van het extreem volle programma. De transferperiode is nog erg lang en je tekent niet zo snel voor 2 mio per jaar bij PSV als je nog zit te hopen op 6 mio per jaar bij een kutclub in de PL.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is inmiddels alweer 26 juni en er is nog niemand officieel binnen, ondanks dat kwaliteitsimpulsen gigantisch nodig zijn.
Ja, die Pepi zal wel komen. Op de plek waar een kwaliteitsimpuls misschien wel het minst nodig is.
Andersom geldt dat natuurlijk weer voor PSV richting kleinere clubs. En zo is het ook altijd geweest.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
Alles werkt nu eenmaal in het voordeel van de grootste clubs van Europa, want die hebben nu eenmaal macht.
Ben ik niet met je eens, er is al heel lang duidelijkheid waar er versterkingen moeten komen, dan kun je echt wel 1 of 2 spelers direct aan het begin van de periode binnen halen. Ofwel door snel te handelen of door goed te scouten waardoor je niet in de vijver van potentiële PL spelers loopt te vissen.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat heeft ook een beetje te maken met de idioterie van het extreem volle programma. De transferperiode is nog erg lang en je tekent niet zo snel voor 2 mio per jaar bij PSV als je nog zit te hopen op 6 mio per jaar bij een kutclub in de PL.
Alles werkt nu eenmaal in het voordeel van de grootste clubs van Europa, want die hebben nu eenmaal macht.
Het opstappen van de Jong heeft hier natuurlijk niet bij geholpen. We hadden pas in maart weer een TD. Maar het gaat allemaal erg traag ja, dat geeft tot nu toe weinig hoop.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, er is al heel lang duidelijkheid waar er versterkingen moeten komen, dan kun je echt wel 1 of 2 spelers direct aan het begin van de periode binnen halen. Ofwel door snel te handelen of door goed te scouten waardoor je niet in de vijver van potentiële PL spelers loopt te vissen.
Spierings is natuurlijk mislukt, en PSV kennende was dat de enige optie voor die positie. Het is al een jaar lang vrij duidelijk dat Sangare gaat vertrekken, waarom staat daar nog geen opvolger voor? Zelfde met de verdediging en de linksbuiten positie. Prima als 1 of 2 versterkingen pas laat rondkomen, maar ik vind het vrij zorgelijk dat 2 weken na het aanstellen van Bosz het enige dat je hoort is dat Spierings liever naar Lens gaat en dat Pepi inmiddels 14x rond is geweest maar toch nog niet helemaal.
Klopt. Schreef ik iets anders dan?quote:Op maandag 26 juni 2023 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Andersom geldt dat natuurlijk weer voor PSV richting kleinere clubs. En zo is het ook altijd geweest.
De plannen zijn natuurlijk enorm gewijzigd met het vertrek van Van Nistelrooy.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, er is al heel lang duidelijkheid waar er versterkingen moeten komen, dan kun je echt wel 1 of 2 spelers direct aan het begin van de periode binnen halen. Ofwel door snel te handelen of door goed te scouten waardoor je niet in de vijver van potentiële PL spelers loopt te vissen.
Spierings is natuurlijk mislukt, en PSV kennende was dat de enige optie voor die positie. Het is al een jaar lang vrij duidelijk dat Sangare gaat vertrekken, waarom staat daar nog geen opvolger voor? Zelfde met de verdediging en de linksbuiten positie. Prima als 1 of 2 versterkingen pas laat rondkomen, maar ik vind het vrij zorgelijk dat 2 weken na het aanstellen van Bosz het enige dat je hoort is dat Spierings liever naar Lens gaat en dat Pepi inmiddels 14x rond is geweest maar toch nog niet helemaal.
Ik mag hopen dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt inderdaad. Maar het hoeft ook niet gemakkelijk te zijn natuurlijk, als je overtuigd bent van een bepaalde speler kun je gewoon geld op tafel leggen, dat doen andere clubs ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De plannen zijn natuurlijk enorm gewijzigd met het vertrek van Van Nistelrooy.
We kunnen hoog of laag springen, maar jij en ik weten niet wat er exact speelt bij PSV. Dus kun je ook niet beoordelen of er nu echt een zooitje van wordt gemaakt.
Spelers die je nu gemakkelijk kan aantrekken, die zijn zelden een echte versterking.
dit inderdaad, dat is ook de reden dat hij best rendeerde naast Guiterez die veel vuil werk opknaptequote:Op zondag 25 juni 2023 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best een leuke speler en heeft een goeie pass maar hij verdedigt gewoon te slecht voor die positie, hij is eigenlijk een luie 10 die niet meer bestaat in het huidige voetbal.
ik sluit niet ui dat ze nodige transfers over 1 juli tillen ivm boekjaarquote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is inmiddels alweer 26 juni en er is nog niemand officieel binnen, ondanks dat kwaliteitsimpulsen gigantisch nodig zijn.
Ja, die Pepi zal wel komen. Op de plek waar een kwaliteitsimpuls misschien wel het minst nodig is.
Dat zou voor inkomend toch juist nadelig zijn?quote:Op maandag 26 juni 2023 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sluit niet ui dat ze nodige transfers over 1 juli tillen ivm boekjaar
De meeste spelers hebben wel meer opties natuurlijk. Of hopen op meer.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt inderdaad. Maar het hoeft ook niet gemakkelijk te zijn natuurlijk, als je overtuigd bent van een bepaalde speler kun je gewoon geld op tafel leggen, dat doen andere clubs ook.
Ik noem maar iets, maar als PSV overtuigd is van Van Ewijk kun je die gemakkelijk bij Heerenveen weghalen.
Lijkt geen obstakel te vormen voor andere clubs in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste spelers hebben wel meer opties natuurlijk. Of hopen op meer.
Bij Ajax is er ook nauwelijks wat binnen, terwijl er daar nog meer nodig is. Transfermarkt komt altijd wel traag op gang.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
flopquote:
zolang Obispo geblesseerd is raak je hem niet kwijtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
komen er ook nog verdedigers en laat aub die Ramalho snel oprotten nu er klein beetje interesse is voor die flapdrol
en Obispo, Teze graag ook weg, zelfs voor niks mag het van mij
en dan Stefan de Vrij proberen te halen, en een echte rechts en links back graag nu voortaan (het type Teze is geen back) misschien die George Cox wat? die geeft altijd wel 110% inzet op de linkerkant
Idd. Geen idee of die wat is. Maar ach een back-up achter 'ik kan alleen maar koppen' luuk. Wachten op dat we ooit eens een fatsoenlijke verdediger voor 10milj. strikken. Daar wordt een mens blijer van.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik voel hier niet veel bij.
Baumgartl komt weer terug toch? Dat was ooit een investering van 10 mio in de verdedigingquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had liever een investering van 10 miljoen in de verdediging gezien. Nu hopen dat Pepi er een stuk of 25 in gaat schieten.
Dat soort aankopen heeft PSV er wel wat teveel van gehad, 10 is op zich niet zo heel veel maar als het uiteindelijk 0 wordt is de afschrijving wel hoog.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Baumgartl komt weer terug toch? Dat was ooit een investering van 10 mio in de verdediging
Dat kan PSV gewoonweg niet hebben. Bruma, Baumgartl, Romero. En als je dan nu ziet wat er nog aan kapitaal op het veld staat en wat er uitgegeven kan worden...quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort aankopen heeft PSV er wel wat teveel van gehad, 10 is op zich niet zo heel veel maar als het uiteindelijk 0 wordt is de afschrijving wel hoog.
3 of 4 miljoen meer en je had Kim Min Jae gehad. Maar nee, wij eindigen met Timo.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Baumgartl komt weer terug toch? Dat was ooit een investering van 10 mio in de verdediging
We zullen het warme welkom door de lichtstad gekkigheid groep nooit meer vergeten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3 of 4 miljoen meer en je had Kim Min Jae gehad. Maar nee, wij eindigen met Timo.
Toen hadden we al kekke hashtags. #TimoIstDaquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zullen het warme welkom door de lichtstad gekkigheid groep nooit meer vergeten.
Was het allemaal maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3 of 4 miljoen meer en je had Kim Min Jae gehad. Maar nee, wij eindigen met Timo.
?quote:
Baumgartl ging in 2019 naar PSV, toen lag het gebeuren in China ook nog anders qua geld, Fenerbace heeft wel een koopje aan die Kim gehad in 21.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
?
Is voor 3 miljoen naar Fenerbahce gegaan in 2021, en volgens mij lag zijn vraagprijs in 2020 (toen PSV Baumgartl haalde voor 10 miljoen) rond de 12-14 miljoen als ik het me goed herinner. Had ook al samen met Schmidt gewerkt in China. Lijkt mij geen moeilijke transfer om te realiseren als je dat bedrag op tafel legt. Enfin, inmiddels alweer 3 jaar terug.
Edit: Volgens VI was het 15 miljoen. Veel geld natuurlijk.
Dan heb je het salaris er niet eens bij vermeldquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
?
Is voor 3 miljoen naar Fenerbahce gegaan in 2021, en volgens mij lag zijn vraagprijs in 2020 (toen PSV Baumgartl haalde voor 10 miljoen) rond de 12-14 miljoen als ik het me goed herinner. Had ook al samen met Schmidt gewerkt in China. Lijkt mij geen moeilijke transfer om te realiseren als je dat bedrag op tafel legt. Enfin, inmiddels alweer 3 jaar terug.
Edit: Volgens VI was het 15 miljoen. Veel geld natuurlijk.
2019 alweer, nog langer geleden dan ik dachtquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Baumgartl ging in 2019 naar PSV, toen lag het gebeuren in China ook nog anders qua geld, Fenerbace heeft wel een koopje aan die Kim gehad in 21.
Zo redenerend had je wellicht ook beter Piroe kunnen houden in plaats van 8 miljoen plus af te tikken voor Pepi, vraag me af met wie je beter af bent.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan maar aan Zahavi gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je het salaris er niet eens bij vermeld
Pepi wordt een succesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Pepi zo geweldig was, had ie misschien ook wel een betere bijdrage kunnen leveren in proberen te redden van Groningen
maar ja je moet eerder een goed team creeren, en niet fc ego's maken want zouden Pepi, Xavi, Lang goed samen kunnen werken, ik betwijfel het, net zoals ik betwijfel of Xavi wel een geschikte aanvoerderskeus is
https://www.vi.nl/pro/ove(...)s-kan-worden-bij-psvquote:Zanotta kent geen enkele twijfel of Pepi slaagt bij PSV. ‘Ik ben allereerst heel opgewonden over de stap van Ricardo naar PSV’, aldus de technisch directeur van FC Dallas. ‘Hij heeft de kwaliteiten te slagen bij een topclub in Nederland. Dat het PSV is geworden, doet mij persoonlijk extra deugd. Ik ben Braziliaan, dus ik heb zo veel mooie herinneringen aan Romário en Ronaldo bij PSV. Dat er nu dus weer een nummer 9 daarheen gaat die ik goed ken, vind ik heel mooi.’
Als jij het zegt dan zal het wel kloppen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi wordt een succes
[..]
https://www.vi.nl/pro/ove(...)s-kan-worden-bij-psv
Eens, heb toch wel genoten van zijn strijdlust tijdens die topwedstrijdenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:46 schreef Ronzz het volgende:
Guti weg voor 5,5 mil. Jammer maar begrijpelijk.
Je hebt dan wel de minst sympathieke voorhoede ooit denk ik. Tadic er nog bij op 10 en het is compleet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Noa Lang voor 12 binnen halen en hebt opnieuw een flink deel van het budget uitgegeven aan aanvallers terwijl de verdediging shit is sinds 2017![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#ThePSVway
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je hebt dan wel de minst sympathieke voorhoede ooit denk ik. Tadic er nog bij op 10 en het is compleet.
Opzich eens, het is ook niet alsof we de afgelopen jaren 24 goede spelers hadden ofzo. Bij 2 a 3 blessures zaten we alweer in de problemen. Denk niet dat dat veel gaat veranderen als je van 24 naar 20 gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef tja77 het volgende:
Niks mis met selectie verkleinen. Liever kwaliteit dan kwantiteit. Een betere basis en bij veel blessures talentjes uit Jong PSV een kans geven. Daar wordt nu dan dus ook in geïnvesteerd.
Defensieve versterking is wel een must maar daar zal ook echt nog wel wat voor worden gehaald.
Ik die Chotard ook niet. Reserve van Montpellier blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris Chotard van Montpellier schijnt naar PSV te komen. Moet gezegd worden, ken die hele website niet.
https://www.90min.com/fr/(...)ner-au-psv-eindhoven
wat is nou Montpellier lmaoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris Chotard van Montpellier schijnt naar PSV te komen. Moet gezegd worden, ken die hele website niet.
https://www.90min.com/fr/(...)ner-au-psv-eindhoven
En daar speelt hij dan ook nog eens amper. Dat zal me wel weer een topper zijn. Voor Jong PSV gehaald of zo?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat is nou Montpellier lmao
wordt waarschijnlijk weer zo'n zelfde soort flop als Brechet toen, alhoewel slechter dan Brechet kan bijna niet
Voorlopig lees ik nog nergens anders een bevestiging, zou dus zomaar onzin kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daar speelt hij dan ook nog eens amper. Dat zal me wel weer een topper zijn. Voor Jong PSV gehaald of zo?
Het staat op 100 sites, maar die schrijven ook allemaal maar wat over van elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig lees ik nog nergens anders een bevestiging, zou dus zomaar onzin kunnen zijn.
Doelde meer op twitter rik, Romano. Serieuze bevestiging had ik misschien moeten schrijven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het staat op 100 sites, maar die schrijven ook allemaal maar wat over van elkaar natuurlijk.
Jullie hebben Baumgartl toch weer terug? Dus waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Noa Lang voor 12 binnen halen en hebt opnieuw een flink deel van het budget uitgegeven aan aanvallers terwijl de verdediging shit is sinds 2017![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#ThePSVway
Jullie hebben nu Bosz als coach, dan heb je helemaal geen verdedigers meer nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#ThePSVway
Is gewoon een juridische formaliteit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:57 schreef Oriente het volgende:
Paris Saint-Germain gaat de clausule van zes miljoen euro in het contract van Xavi Simons definitief lichten, zo meldt Fabrizio Romano woensdagmiddag. De twintigjarige smaakmaker van PSV heeft nog altijd alle touwtjes in handen, maar Romano meldt dat hij binnen 25 dagen moet laten weten of hij de aanbieding van PSG accepteert of niet. De clausule in het contract van Simons is tot 31 juli aanstaande geldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |