Ik zou niet weten waarom niet, er wordt hier wel vaker over ex-bewoners gesproken, vannacht zelfs nog over Johan.quote:
Ik las gister : Oorrust.quote:
Imadiddin met Rupertquote:
Goedemorgen Heer Fritsie,Hier noemen we dat een NOK.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice met 'n odok??
Goedemorgen Cos
NOKkuh jonguh, moet nog ontbijtenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer Fritsie,Hier noemen we dat een NOK.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
NOKkuh jonguh, moet nog ontbijten
Jan Willem weer gekomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yoga oefening #15 "Zie je mijn amandelen"
Die weegschaal is wel echte bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vindt het lelijker als ze dikker is,
Erik vindt dat raar Zij vind het er gezonder er uit zien als ze slanker is.
Erik kan niet op zijn gewicht komen hij wil zwaarder worden.
Hij is er ingekomen om af te vallen 3 kilo, maar hij is nu meer afgevallen, hij was 86,9 toen hij binnen kwam.
Ja ik ben verbaasd dat ook de mannen daar zo mee bezig zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die weegschaal is wel echte bezigheidstherapie
Nou ja... ik denk dat ze elkaar aansteken erin. En zulke programma's bestaan bekent dat mensen veranderen in gewicht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben verbaasd dat ook de mannen daar zo mee bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |