quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet me op de een of andere manier altijd weer mateloos populair te maken bij onze politici op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
s?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk he. Voelde me superveilig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:53 schreef sly-nl het volgende:
@:ieniminimuis, slaap lekker en hoop dat het meevalt met ut buurthuisIf not for the future, kun je altijd nog bij een kno-arts je oren uit laten schakelen
![]()
Schoonen nacht
Ah, ik werd getriggerd door mijn naan en dan die s erachter.quote:
Jooo, wassup bitch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah, ik werd getriggerd door mijn naan en dan die s erachter.
Ja natuurlijk gezellig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Shiii, ik blijf nog ff als het mag van je![]()
![]()
"De meeste moderne koelkasten zijn redelijk stil; het geluidsniveau van een koelkast ligt rond de 40 dB. Dat is ongeveer zo hard als het normale geluid in de huiskamer of als in een stil klaslokaal."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het in mijn huis 40 dB is hoe hard moet het daar binnen wel niet zijn dan?
Doe je goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Koers gereden in mijn woonplaats
Jij mag blijven maar je moot wel aardig blijven.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Shiii, ik blijf nog ff als het mag van je![]()
![]()
Oke, sorry, ouwe piemolmeneerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag blijven maar je moot wel aardig blijven.
Helemaal top. Alles kits behind the rits buttons.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal top. Alles kits behind the rits buttons.
Doe even normaal.quote:
6 ronden van 1,27km. G Koers voor mensen met een beperking.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hoeveel kilometer en van waar naar waaro?
Ach, wat zou je zeuren over het geluid van een koelkast. Het kan altijd erger: je vriendin die de hele dag Monk zit te oefenen op de piano bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"De meeste moderne koelkasten zijn redelijk stil; het geluidsniveau van een koelkast ligt rond de 40 dB. Dat is ongeveer zo hard als het normale geluid in de huiskamer of als in een stil klaslokaal."
Bron: koekel
Ik jou niet begrijp goed, Ieneminiemuisie
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet me op de een of andere manier altijd weer mateloos populair te maken bij onze politici op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
6 ronden van 1,27km. G Koers voor mensen met een beperking.
Is die van jou?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan. En nog een medaille gehad of een vaantje?
[ afbeelding ]
maar dan anderssss
Ja. Onze 2 BFF'jes zijn bij ons vanuit resp. New York en Noorwegen, dus kan niet beter.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!Lekker in Noordwijk deze dagen?
Ze kan wel incasseren, als een van de weinige D66'ers, dat moet ik haar nageven.quote:
Nee, die dan nietquote:
Nicequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Onze 2 BFF'jes zijn bij ons vanuit resp. New York en Noorwegen, dus kan niet beter.
The REDS are back together again. Hold your horses, Ibiza, London, Paris, Prague, Mombassa!!(insiders grapje)
Vier wilde meiden die net na de eeuwwisseling op het decadente pad waren en elk weekend weer half Europa doorvlogen om weer ergens het uitgaansleven onveilig te maken, waarbij het gekste nog niet gek genoeg was.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice![]()
Who are 'The Reds'? Fill me innnnnn!
Sportief wel, al denk ik dat als politici ze een betere indruk afgeeft om zulke dingen met humor te benaderen dan het proberen weg te moffelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan wel incasseren, als een van de weinige D66'ers, dat moet ik haar nageven.
Zelfs toen ik haar een keer takspoetcrematorium noemde heeft ze me nog niet geblokt.
Okay! klinkt goed! Zit een 8-delige serie in als je het een beetje leuk weet te verkopen bij netflipquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vier wilde meiden die net na de eeuwwisseling op het decadente pad waren en elk weekend weer half Europa doorvlogen om weer ergens het uitgaansleven onveilig te maken, waarbij het gekste nog niet gek genoeg was.
Reds, R staat voor Rebecca, de D voor Diane, de S voor Sandra en die E.. Tja, dat zou ik echt niet meer weten.![]()
Humor, bij een D66'er? Ik moet de eerste nog tegenkomenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sportief wel, al denk ik dat als politici ze een betere indruk afgeeft om zulke dingen met humor te benaderen dan het proberen weg te moffelen.
8-delig???? Man, dan heb je pas de proloog gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okay! klinkt goed! Zit een 8-delige serie in als je het een beetje leuk weet te verkopen bij netflip![]()
Meerdere seizoenen danquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
8-delig???? Man, dan heb je pas de proloog gehad.
Wie wil dat uitzenden?quote:
Je snapt wel wat ik bedoelde, ze komt beter over door erop te reageren dan je te blokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Humor, bij een D66'er? Ik moet de eerste nog tegenkomen![]()
D.w.z. van de huidige politieke generatie in de Kamer. Het is er vanaf de periode Lossebloes van der Laan en verder niet beter op geworden. Al die enge kleurloze en geniepige magere mannetjes die er nu zitten.. Brrr..
Met Boris van der Ham verdween het laatste politieke zwaargewicht uit de partij.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoelde, ze komt beter over door erop te reageren dan je te blokken
Medaillequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan. En nog een medaille gehad of een vaantje?
[ afbeelding ]
maar dan anderssss
Een beetje seks en murder en het goed weten te pitchen, dan is HBO wel genteresseerd te krijgen. Die gaan ook voor The Idolquote:
Spill the beans again, Sly does not follow. Moi retarded un peuquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest mijn gif even kwijt over een partij waar ik ooit lid van was.
Nou ja, sommige zaken kun je ook maar beter laten rusten, er zouden maar mensen un peu nerveux van worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een beetje seks en murder en het goed weten te pitchen, dan is HBO wel genteresseerd te krijgen. Die gaan ook voor The Idol
https://www.rottentomatoes.com/tv/the_idol/s01
Daar kun je makkelijk overheen![]()
Ssssssst!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Spill the beans again, Sly does not follow. Moi retarded un peu
Ah, je was ooit lid van D'66![]()
quote:
Morgehquote:
Jemig ... stelletje aso'squote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het in mijn huis 40 dB is hoe hard moet het daar binnen wel niet zijn dan?
quote:De sterkte van geluid wordt weergegeven in decibel (dB(A)).
70 dB Sporthal, stofzuiger en andere huishoudtoestellen
60 dB Normaal gesprek, gsm
50 dB Regen
40 dB Rustige kamer, kantoor, mug
Morguh Deisyyquote:
Badeendje ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends is toch wel een fijn moment van de dag, alles zo lekker rustig, de vogeltjes die wel al wakker zijn
En nog lekker koel was vanmorgen 9 graden buiten dus lekker de boel opengegooidquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends is toch wel een fijn moment van de dag, alles zo lekker rustig, de vogeltjes die wel al wakker zijn
Hey SBEquote:
Heyquote:
Ik vind die vogels irritant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
Hey Lovelyquote:
Dotquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovelykoffie of thee vul maar in wat je wil
quote:
Gaat redelijk. Koffie gaat er altijd in. Sowieso iets warms gaat beter nu. Gisteren bericht dat ik maandagochtend al geopereerd word.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyHoe voel je je? Hopelijk niet te misselijk voor een lekker bakkie
Ah, hier vorig week een kleine kermis was een feestweekquote:
O dat is fijn of niet zo lekker snel, zie je er tegen op?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Koffie gaat er altijd in. Sowieso iets warms gaat beter nu. Gisteren bericht dat ik maandagochtend al geopereerd word.
Stadsfeest hier idd, met kaatsen en kermis.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, hier vorig week een kleine kermis was een feestweek
Ga je er zelf ook nog heen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Stadsfeest hier idd, met kaatsen en kermis.
Het grote feest is in augustus.
Nee, ik verheug me er op.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn of niet zo lekker snel, zie je er tegen op?
Oh is toch lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, trekt me totaal niet. Ik haal wel een halve kip![]()
Al weet ik niet of dat verstandig is.
Domme vraag was dat hequote:
Dank je. Zoals jij het beschrijft sta ik er ook in.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme vraag was dat he
Maar ook weer niet dom, toen ik geopereerd moest worden aan longkanker zag ik er niet tegen op
Was ook niet bang, het is net of er een of ander stofje vrij komt als dje dat soort berichten en of operatie moet ondergaan.
Maar ik ben blij dat het over hoopt toch snel gaat.
Wens je alvast veel sterkte en hopelijk een goede uitslag
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Zoals jij het beschrijft sta ik er ook in.
Dat is snel! Je kan het maar achter de rug hebben!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Koffie gaat er altijd in. Sowieso iets warms gaat beter nu. Gisteren bericht dat ik maandagochtend al geopereerd word.
Hoop dat het allemaal goed komt .. Sterkte maandagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij wenst voor mij verse sinasappelsap, warme broodjes en een zacht gekookt eitje.quote:
Dat is wel een nadeel, dat de behandeling achter m'n rug is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is snel! Je kan het maar achter de rug hebben!!![]()
Eendquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij wenst voor mij verse sinasappelsap, warme broodjes en een zacht gekookt eitje.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel, dat de behandeling achter m'n rug is.
* Dotteke schuift Verse sinasappelsap, warme broodjes en een zacht gekookte eitje naar SBEquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij wenst voor mij verse sinasappelsap, warme broodjes en een zacht gekookt eitje.
Denk dat je dat zelf maar moet makenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wacht op de zaterdagse kibbeling van moeke.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke schuift Verse sinasappelsap, warme broodjes en een zacht gekookte eitje naar SBE
Verwennerij dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht op de zaterdagse kibbeling van moeke.
quote:
Ik ook van jou.quote:
Dank je wel Dot, lekker hoor.quote:
Ik mag niet met volle mond praten.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag niet met volle mond praten.
Nog steeds elkaar niet ontmoet?quote:
Alleen in mijn dromen.quote:
Ik wilde iets typen maar ik doe het lekker nietquote:
Pas maar op, over 2 weken kan ik gratis naar je toe komen.quote:
Ja miste hem ook al met zijn vogeltjes groetquote:
Weleens iemand ontmoet dan, van FOK?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan, maar de meeste wonen ver weg
De meesten wonen in Nederland. Dan is niks ver weg.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan, maar de meeste wonen ver weg
Nou ik ga niet 2 uur reizen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De meesten wonen in Nederland. Dan is niks ver weg.
Ik heb, kom je vanavond bij mij eten?quote:
Als ik zelf koop,heb ik het snellerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb, kom je vanavond bij mij eten?
Nah. Ben al in balans genoegquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een balans oefening?
Die zit in Varese, wereldbeker roeien, zijn meiden achterna met een zweepquote:
Ah ok. Daar hebben ze geen internet?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zit in Varese, wereldbeker roeien, zijn meiden achterna met een zweep
Nu de grote lijder dood is daar hebben ze geen recht meer op een beetje fatsoenlijk leven. Het was beter geweest eigenlijk als ze hem gevolgd warenquote:
Als wie hem gevolgd was?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu de grote lijder dood is daar hebben ze geen recht meer op een beetje fatsoenlijk leven. Het was beter geweest eigenlijk als ze hem gevolgd waren
Hij was al even ziek dus?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu de grote lijder dood is daar hebben ze geen recht meer op een beetje fatsoenlijk leven. Het was beter geweest eigenlijk als ze hem gevolgd waren
Daar stond echt niets wat er niet staan moestquote:
Zijn volgers natuurlijk.quote:
Niets is voor altijdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn volgers natuurlijk.
Weet je wel hoeveel pijn dit hem doet
Wellusquote:
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wellus
Jij bent hier voor altijd toch?
Daar moet je toch niet aan denken.quote:
Hoezo voor altijd? Ik ben nooit, ik besta nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je toch niet aan denken.
Ben jij er wel voor altijd?
Is dat weer een nieuwe vorm, naast binair?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo voor altijd? Ik ben nooit, ik besta niet
Nee, dit is een basisvormquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe vorm, naast binair?
Niet/nooit zijn.
Ik had gehoopt op een leuke liedje van een leuke bandquote:
Die katquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude
[ afbeelding ]
De uitvinding die het leven van iedere vrouw en een deel van de mannen makkelijker maakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude
[ afbeelding ]
De uitvinding die het leven van iedere vrouw en een deel van de mannen makkelijker maakt:
[ afbeelding ]
Deze is een stuk minder toepasselijk, want voor jou is er geen eind, voor jou is nooit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een leuke liedje van een leuke band
Zoiets als dit, lekker vrolijk
Die laatste mag nog wel wat aan bijgespijkerd worden zo te zienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo? Zit goed zo tochquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die laatste mag nog wel wat aan bijgespijkerd worden zo te zien
Die pinguinquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik ook, foute muziek plaatsenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is een stuk minder toepasselijk, want voor jou is er geen eind, voor jou is nooit.
Als jij het goed vindt wie ben ik dan om te zeggen het lijkt nergens opquote:
Jij? Geen lippenstilft?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij het goed vindt wie ben ik dan om te zeggen het lijkt nergens op
Ik heb nooit lippenstift op dus heb het niet nodig
Dezequote:
Dat is waar,quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij? Geen lippenstilft?
Je usericon zegt iets anders he
Het is ook zooi, net als de meeste make-up.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar,maar nee ik heb nooit geen lippenstift op
Vind het rotzooi en als je iets drinkt zit het aan je kopje of je glas
En de hele tijd dat bijwerken
De jouwe is wel goed?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook zooi, net als de meeste make-up.
Maak mij altijd wel op, maar lichtjes. Een klein beetje oogschaduw en een lijntje onder de ogen dat was hetquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook zooi, net als de meeste make-up.
Net zoals die lippenstift van eerder jaquote:
Oh nee, vooral met moord nuquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds met de lippenstift bezig @:marcb1974
En de helft eet je opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar,maar nee ik heb nooit geen lippenstift op
Vind het rotzooi en als je iets drinkt zit het aan je kopje of je glas
En de hele tijd dat bijwerken
quote:
Ja ook dat Of het zit aan je tandenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Diverse, ze volgen elkaar in hoog tempo op
[..]
Niet goed?
Maar die serie is goedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ga maar weer met je lippenstift bezig
O nou vooruit lekker verder kijken danquote:
Nog een aflevering of 3 en dan is het klaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou vooruit lekker verder kijken dan
En wat ga je daarna kijken?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een aflevering of 3 en dan is het klaar
lekker genieten dan maarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een aflevering of 3 en dan is het klaar
Zo prachtig, grappig ontroerend enz......quote:
Heb geen netflix, die wordt het dus niet.quote:
Wat heb je wel?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb geen netflix, die wordt het dus niet.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb geen netflix, die wordt het dus niet.
Below deck op viaplay danquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was.
Below deck heb ik een deel gezien op 'normale tv'. Is wel oke.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Below deck op viaplay dan![]()
Die andere ken/heb ik allemaal niet. Entourage was een leuke serie van HBO. Die zul je daar wel kunnen kijken.
Beetje comedy. Luchtig vermaak.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Below deck heb ik een deel gezien op 'normale tv'. Is wel oke.
Entourage zal ik eens opzoeken
Was het vaak ook jaquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het vaak ook ja
En soms een hoop gezeur om niets
Hoe heet die blonde doos ook al weer die met drugs van boord werd getrapt?quote:
Hannah.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heet die blonde doos ook al weer die met drugs van boord werd getrapt?
Die jaquote:
Zo berekenend als het script het toe liet inderdaad. En ja, mooie vrouw.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
Mooi vrouw, maar zo berekenend
Zo gescript was het niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo berekenend als het script het toe liet inderdaad. En ja, mooie vrouw.
Het is echt niet volledig spontaan, maar ook beperkt gescript.quote:
Klopt. Zie je ook wel aan de fitties die na afloop gewoon doorgaan op Twitter enzoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is echt niet volledig spontaan, maar ook beperkt gescript.
Aha. Ik volg het niet op Twitter. Maar er moet wel iets van script zijn, het is tv. Daar wordt niet veel aan het toeval overgelaten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt. Zie je ook wel aan de fitties die na afloop gewoon doorgaan op Twitter enzo
Als ik het zo lees kiezen de producers de crew, niet doorsnee mensen die op zo'n jacht werken. Het scripten lijkt erg mee te vallen, ze zijn van zichzelf al 'gek' genoeg. Dus de drama komt wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aha. Ik volg het niet op Twitter. Maar er moet wel iets van script zijn, het is tv. Daar wordt niet veel aan het toeval overgelaten.
Lastige gasten zie je maar heel weinig. Het haat vooral om het gedoe onderling.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
Ik volg nu Below deck Sailing Yacht s04 maar die is echt saai. Meer gelul en relatie gedoe onderling . Ik zie liever lastige en onbeschofte passagiers
Dan heb ik een goede tip voor jequote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb below deck nog niet gezien op wat clipjes op youtube na. Niet echt mijn ding geloof ik met wat ik ervan gezien heb.
Oh natuurlijk is er genoeg gescript. Dat zal vast wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aha. Ik volg het niet op Twitter. Maar er moet wel iets van script zijn, het is tv. Daar wordt niet veel aan het toeval overgelaten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als er een zekere deelnemer over punten begint te zeiken.
Helemaal niet.quote:
Sneeuwuilquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind eigenlijk alle uilen wel mooi.
Je schrijft badeendjes verkeerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind kerkuilen de lelijkstequote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vooral niet kijken en iets zoeken wat je wel leuk vindquote:
Zeker een optie jaquote:
Nee, wel een docu.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker een optie ja
Is daar al een tv serie van?
Een filmreeksquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker een optie ja
Is daar al een tv serie van?
Vooral steenuiltjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Vind kerkuilen de lelijkste![]()
Bosuiltjes en steenuiltjes
Thriller?quote:
Heeft ie ook een rating?quote:
Comedyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thriller?
[..]
Heeft ie ook een rating?
Nooit gezien?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thriller?
[..]
Heeft ie ook een rating?
Wat een gouden tipquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral niet kijken en iets zoeken wat je wel leuk vind
Langer nog zelfsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar kun je nou je hele leven mee vooruit.
Nou er waren wat meets die bij niet meeters niet zo in goede aarde vielenquote:
Overgebleven pizza van de dagdienstquote:
Hier ook Pizzaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Overgebleven pizza van de dagdienst![]()
En nudelsalat
Welke?quote:
Ik gooi een Kish in de oven laters. Feestje gehad omdat mijn zus gister jarig was.quote:
Dat was wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er waren wat meets die bij niet meeters niet zo in goede aarde vielen
GADVERDAMME !!!!quote:
Een watte?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi een Kish in de oven laters. Feestje gehad omdat mijn zus gister jarig was.
Spam je dit weer overal. Die shitquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
is de dochter in levensgevaar?
[ afbeelding ]
Acute diarree.quote:
Quiche lorraine Je snapte het welquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is een plekje in de hel voor mensen die ananas op een pizza doen he.
Toch niet je werklaptop he.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet eens meer waarom ik de laptop heb aangedrukt
Die foto van Maximaquote:
Nee zo gek ben ik ook nou weer nietquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zo gek ben ik ook nou weer niet
Wat is er met Helene F?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
is de dochter in levensgevaar?
[ afbeelding ]
Dat is best ok. Of mangoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ananas en blauwe kaas nog uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |