quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet me op de een of andere manier altijd weer mateloos populair te maken bij onze politici op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
üs?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk he. Voelde me superveilig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:53 schreef sly-nl het volgende:
@:ieniminimuis, slaap lekker en hoop dat het meevalt met ut buurthuisIf not for the future, kun je altijd nog bij een kno-arts je oren uit laten schakelen
![]()
Schoonen nacht
Ah, ik werd getriggerd door mijn naan en dan die üs erachter.quote:
Jooo, wassup bitch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah, ik werd getriggerd door mijn naan en dan die üs erachter.
Ja natuurlijk gezellig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Shiii, ik blijf nog ff als het mag van je![]()
![]()
"De meeste moderne koelkasten zijn redelijk stil; het geluidsniveau van een koelkast ligt rond de 40 dB. Dat is ongeveer zo hard als het normale geluid in de huiskamer of als in een stil klaslokaal."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het in mijn huis 40 dB is hoe hard moet het daar binnen wel niet zijn dan?
Doe je goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Koers gereden in mijn woonplaats
Jij mag blijven maar je moot wel aardig blijven.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Shiii, ik blijf nog ff als het mag van je![]()
![]()
Oke, sorry, ouwe piemolmeneerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag blijven maar je moot wel aardig blijven.
Helemaal top. Alles kits behind the rits buttons.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal top. Alles kits behind the rits buttons.
Doe even normaal.quote:
6 ronden van 1,27km. G Koers voor mensen met een beperking.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hoeveel kilometer en van waar naar waaro?
Ach, wat zou je zeuren over het geluid van een koelkast. Het kan altijd erger: je vriendin die de hele dag Monk zit te oefenen op de piano bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"De meeste moderne koelkasten zijn redelijk stil; het geluidsniveau van een koelkast ligt rond de 40 dB. Dat is ongeveer zo hard als het normale geluid in de huiskamer of als in een stil klaslokaal."
Bron: koekel
Ik jou niet begrijp goed, Ieneminiemuisie
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet me op de een of andere manier altijd weer mateloos populair te maken bij onze politici op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
6 ronden van 1,27km. G Koers voor mensen met een beperking.
Is die van jou?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan. En nog een medaille gehad of een vaantje?
[ afbeelding ]
maar dan anderssss
Ja. Onze 2 BFF'jes zijn bij ons vanuit resp. New York en Noorwegen, dus kan niet beter.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!Lekker in Noordwijk deze dagen?
Ze kan wel incasseren, als een van de weinige D66'ers, dat moet ik haar nageven.quote:
Nee, die dan nietquote:
Nicequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Onze 2 BFF'jes zijn bij ons vanuit resp. New York en Noorwegen, dus kan niet beter.
The REDS are back together again. Hold your horses, Ibiza, London, Paris, Prague, Mombassa!!(insiders grapje)
Vier wilde meiden die net na de eeuwwisseling op het decadente pad waren en elk weekend weer half Europa doorvlogen om weer ergens het uitgaansleven onveilig te maken, waarbij het gekste nog niet gek genoeg was.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice![]()
Who are 'The Reds'? Fill me innnnnn!
Sportief wel, al denk ik dat als politici ze een betere indruk afgeeft om zulke dingen met humor te benaderen dan het proberen weg te moffelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan wel incasseren, als een van de weinige D66'ers, dat moet ik haar nageven.
Zelfs toen ik haar een keer takspoetcrematorium noemde heeft ze me nog niet geblokt.
Okay! klinkt goed! Zit een 8-delige serie in als je het een beetje leuk weet te verkopen bij netflipquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vier wilde meiden die net na de eeuwwisseling op het decadente pad waren en elk weekend weer half Europa doorvlogen om weer ergens het uitgaansleven onveilig te maken, waarbij het gekste nog niet gek genoeg was.
Reds, R staat voor Rebecca, de D voor Diane, de S voor Sandra en die E.. Tja, dat zou ik echt niet meer weten.![]()
Humor, bij een D66'er? Ik moet de eerste nog tegenkomenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sportief wel, al denk ik dat als politici ze een betere indruk afgeeft om zulke dingen met humor te benaderen dan het proberen weg te moffelen.
8-delig???? Man, dan heb je pas de proloog gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okay! klinkt goed! Zit een 8-delige serie in als je het een beetje leuk weet te verkopen bij netflip![]()
Meerdere seizoenen danquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
8-delig???? Man, dan heb je pas de proloog gehad.
Wie wil dat uitzenden?quote:
Je snapt wel wat ik bedoelde, ze komt beter over door erop te reageren dan je te blokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Humor, bij een D66'er? Ik moet de eerste nog tegenkomen![]()
D.w.z. van de huidige politieke generatie in de Kamer. Het is er vanaf de periode Lossebloes van der Laan en verder niet beter op geworden. Al die enge kleurloze en geniepige magere mannetjes die er nu zitten.. Brrr..
Met Boris van der Ham verdween het laatste politieke zwaargewicht uit de partij.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoelde, ze komt beter over door erop te reageren dan je te blokken
Medaillequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan. En nog een medaille gehad of een vaantje?
[ afbeelding ]
maar dan anderssss
Een beetje seks en murder en het goed weten te pitchen, dan is HBO wel geïnteresseerd te krijgen. Die gaan ook voor The Idolquote:
Spill the beans again, Sly does not follow. Moi retarded un peuquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest mijn gif even kwijt over een partij waar ik ooit lid van was.
Nou ja, sommige zaken kun je ook maar beter laten rusten, er zouden maar mensen un peu nerveux van worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een beetje seks en murder en het goed weten te pitchen, dan is HBO wel geïnteresseerd te krijgen. Die gaan ook voor The Idol
https://www.rottentomatoes.com/tv/the_idol/s01
Daar kun je makkelijk overheen![]()
Ssssssst!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Spill the beans again, Sly does not follow. Moi retarded un peu
Ah, je was ooit lid van D'66![]()
quote:
Morgehquote:
Jemig ... stelletje aso'squote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het in mijn huis 40 dB is hoe hard moet het daar binnen wel niet zijn dan?
quote:De sterkte van geluid wordt weergegeven in decibel (dB(A)).
70 dB Sporthal, stofzuiger en andere huishoudtoestellen
60 dB Normaal gesprek, gsm
50 dB Regen
40 dB Rustige kamer, kantoor, mug
Morguh Deisyyquote:
Badeendje ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends is toch wel een fijn moment van de dag, alles zo lekker rustig, de vogeltjes die wel al wakker zijn
En nog lekker koel was vanmorgen 9 graden buiten dus lekker de boel opengegooidquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends is toch wel een fijn moment van de dag, alles zo lekker rustig, de vogeltjes die wel al wakker zijn
Hey SBEquote:
Heyquote:
Ik vind die vogels irritant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
Hey Lovelyquote:
Dotquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovelykoffie of thee vul maar in wat je wil
quote:
Gaat redelijk. Koffie gaat er altijd in. Sowieso iets warms gaat beter nu. Gisteren bericht dat ik maandagochtend al geopereerd word.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyHoe voel je je? Hopelijk niet te misselijk voor een lekker bakkie
Ah, hier vorig week een kleine kermis was een feestweekquote:
O dat is fijn of niet zo lekker snel, zie je er tegen op?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Koffie gaat er altijd in. Sowieso iets warms gaat beter nu. Gisteren bericht dat ik maandagochtend al geopereerd word.
Stadsfeest hier idd, met kaatsen en kermis.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, hier vorig week een kleine kermis was een feestweek
Ga je er zelf ook nog heen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Stadsfeest hier idd, met kaatsen en kermis.
Het grote feest is in augustus.
Nee, ik verheug me er op.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn of niet zo lekker snel, zie je er tegen op?
Oh is toch lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, trekt me totaal niet. Ik haal wel een halve kip![]()
Al weet ik niet of dat verstandig is.
Domme vraag was dat hequote:
Dank je. Zoals jij het beschrijft sta ik er ook in.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme vraag was dat he
Maar ook weer niet dom, toen ik geopereerd moest worden aan longkanker zag ik er niet tegen op
Was ook niet bang, het is net of er een of ander stofje vrij komt als dje dat soort berichten en of operatie moet ondergaan.
Maar ik ben blij dat het over hoopt toch snel gaat.
Wens je alvast veel sterkte en hopelijk een goede uitslag
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Zoals jij het beschrijft sta ik er ook in.
Dat is snel! Je kan het maar achter de rug hebben!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Koffie gaat er altijd in. Sowieso iets warms gaat beter nu. Gisteren bericht dat ik maandagochtend al geopereerd word.
Hoop dat het allemaal goed komt .. Sterkte maandagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |