Goedzoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
HET IS GEEN BEVER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een BOSMARMOT
Ik vind het ook een ouwe zemelaar, idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Tweede vrije training wordt eventueel langer
Love it! <3quote:
Tot diep in de nacht genotquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Tweede vrije training wordt eventueel langer
Misschien kunnen we even kijken hoe druk het is op station Zandvoort?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Als het nog lang duurt wachten we nog even.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Misschien kunnen we even kijken hoe druk het is op station Zandvoort?
Hopelijk wel met condoom danquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nick Heidfeld heeft het ooit gedaan met een BMW.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Nick Heidfeld heeft het ooit gedaan met een BMW".
Rare fetish.
quote:
Is er vroeg bijquote:
kwam net slechts een SNG binnengerold. Die dingen zitten voor geen meterquote:
Groundhogs gaan #TeamLH uitroeienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:13 schreef Evenstar het volgende:
Zit #TeamLH al te zeuren dat men groundhogs moet uitroeien?
Geen F2 en F3quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:14 schreef Jane het volgende:
Rijden er ook andere classes vandaag? Die kunnen dan toch ook niet?
Zandvoort is meestal staan dus kan niet te kritisch zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kwam net slechts een SNG binnengerold. Die dingen zitten voor geen meter
Nu squashende presentatoren kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:14 schreef Evenstar het volgende:
Lekker dom gelul bij F1TV ... if McLaren can make their concept work, like RB did .....
Mooie what if
Geen idee. Kom er nooit, veel te ver wegquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zandvoort is meestal staan dus kan niet te kritisch zijn.
Er is toch niks te zienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er net. Wil ik mijn telefoon zoals altijd gebruiken om via Chromecast op TV te kijken, is er geen cast optie???
Meer mensen last van of is er hier wat aan de knikkert?
op laptop heb ik nog wel gewoon cast optie in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er net. Wil ik mijn telefoon zoals altijd gebruiken om via Chromecast op TV te kijken, is er geen cast optie???
Edit: F1TV dus
Nee code rode vlag of zoiets zie ikquote:
Ik heb gewoon cast symbooltje op mijn tablet, dus nergens last vanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
Meestal als die optie niet tevoorschijn komt in een app betekent het dat je je chromecast even moet powercyclen zodat hij weer zichtbaar wordt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
We zijn hier gewoon aan het casten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:16 schreef Zorro het volgende:
Als even iemand anders later een rode vlag had veroorzaakt dan was dit dus ook gebeurd. Wat een ellendequote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef tja77 het volgende:
F1 schiet zichzelf ernstig in de voet door deze farce.
Wat een aanfluiting.
Cctv problemen bij race controlquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Zorro het volgende:
Wat is er loos? Ik zie rood dus ik denk, iemand gecrasht. Klopt dat?
Franse troep dat stil viel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Zorro het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef Zorro het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op naar de achtbaan bij het circuit @:Hamlapjes
Mag dit?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Gevaarlijk door tijdens een sessie de baan op te lopen
Kreet crownquote:
Weer wat nieuws geleerdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:20 schreef Evenstar het volgende:
Er moet 2.5h zitten tussen FP1 en FP2? Nooit geweten
Half 11 onze tijdquote:
Dat Renault nog steeds troep isquote:
En dan krijgen we regen.. morgen hele dag regen en dan zondag droog, hebben ze maximaal 10 minuten in droge omstandigheden geredenquote:
Nog geen succes. Och ja, ik heb de tijd, ik hoor dat de sessie klaar is nuquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meestal als die optie niet tevoorschijn komt in een app betekent het dat je je chromecast even moet powercyclen zodat hij weer zichtbaar wordt.
Lewis zal wel niet krijgen want mercedes en blackquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker niet. Vettel kreeg straf voor deze actie
Haha wat een baasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker niet. Vettel kreeg straf voor deze actie
Interessante en spannende race incomingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dan krijgen we regen.. morgen hele dag regen en dan zondag droog, hebben ze maximaal 10 minuten in droge omstandigheden gereden
Lijkt mij 30min aan einde toch? Want ze zeiden net dat er 2.5h tussen moet zitten. Het zou om 20:30 eindigen, dus mag pas om 23:00 beginnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja wel dus, begint een half uur eerder en duurt daardoor dus een half uur langer
Het kostte Vettel 5.000 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis zal wel niet krijgen want mercedes en black
De app wel echt afgesloten en opnieuw gestart?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog geen succes. Och ja, ik heb de tijd, ik hoor dat de sessie klaar is nu
Ik zie Nyckquote:
Begint 16:30 uur local time lees ik net, en duurt 90 minuten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lijkt mij 30min aan einde toch? Want ze zeiden net dat er 2.5h tussen moet zitten. Het zou om 20:30 eindigen, dus mag pas om 23:00 beginnen.
De teams kunnen onder doe rode vlag genoeg sleutelen aan de auto'squote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:24 schreef Evenstar het volgende:
Oh toch wel 22:30 begin, vaag als ze net zeggen dat er 2.5h tussen moet zitten, maar misschien rekenen ze dan vanaf rode vlag
Gevonden. Pas mijn wifi opnieuw geconfigureerd. Zelfde naam ,maar blijkbaar heeft Chromecast daar moeite mee. Even opnieuw instellen gaat dat oplossenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:18 schreef Jane het volgende:
[..]
We zijn hier gewoon aan het casten.
Wat hier wel is, is dat het altijd een minuut of 5 duurt nadat je het tv-toestel aangezet hebt, voordat het werkt. Misschien is dat het?
Dikke B&M!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op naar de achtbaan bij het circuit @:Hamlapjes
Bosmarmotten afschietenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:25 schreef PS. het volgende:
Hebben ze hier niks tussendoor dan voor het publiek?
Wifi config isssues...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De app wel echt afgesloten en opnieuw gestart?
Echt sneu, tiener met een Petronas Mercedes shirt en een stift vroeg om een handtekening en Lewis roept iets en loopt doorquote:
Jouw wifi issues veroorzaken cctv issue in Montrealquote:
In Canada zijn het echte racefans, die hebben geen entertainment nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:25 schreef PS. het volgende:
Hebben ze hier niks tussendoor dan voor het publiek?
Begin tijdperk Bottasquote:
Dat de rest geen tijd heeft gezet, dat laten we even buiten beschouwing.quote:
Joh...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat de rest geen tijd heeft gezet, dat laten we even buiten beschouwing.
Dat hopen we maar. Die Québécois zijn natuurlijk in feite ook gewoon Fransen en ik heb hier net begrepen dat die alleen maar rotzooi maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:27 schreef Marcoss het volgende:
Maar de issues zijn over 2 uur dus wel opgelost?
Snelle leerlingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat hopen we maar. Die Québécois zijn natuurlijk in feite ook gewoon Fransen en ik heb hier net begrepen dat die alleen maar rotzooi maken.
Ik vond die achtbaan anders ook wel vetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Groundhog op de baan is wel het hoogtepunt van deze FP1 sessie
Valtteri Bottas has left the chatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Groundhog op de baan is wel het hoogtepunt van deze FP1 sessie
Dat zei ik ook in groep 8quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:44 schreef Zorro het volgende:
Mijn Chromecast doet het weer
Ik kom niet meer van de bank af, ik blijf zitten tot FP2, ben er helemaal klaar voor nu
En waarom is het nu anders dan vorig jaar?quote:
Tja, weer geen vriendjes...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
En waarom is het nu anders dan vorig jaar?
of je stopt de stekker er in.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:40 schreef PS. het volgende:
Zullen ze al geprobeerd hebben de computer opnieuw op te starten?
The Great Reset.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:40 schreef PS. het volgende:
Zullen ze al geprobeerd hebben de computer opnieuw op te starten?
that's what I saidquote:
Oh ik speel deze al af sinds 19:30quote:
Geen Brian Tyler troep hier, alleen de mariachi versie kan ik wel goe hebbenquote:
Ja was wel gaaf gedaanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen Brian Tyler troep hier, alleen de mariachi versie kan ik wel goe hebben
hoe dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op F1tv hebben ze het toch voor elkaar gekregen om vier minuten aan hoogtepunten van VT1 te krijgen.
Wel lokale supportraces. Zoals de F1600 en Ferrari Challengequote:
Raceanderhalfuur!quote:
Alpine is frans hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken of die Canadese Aldi-troep nu wel heel blijft.
En de kans op bosmarmotten?quote:
Niet hier schatquote:
Op de rug van de bosmarmotten gebondenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:35 schreef Tijn het volgende:
Zouden ze een heel nieuw camerasysteem hebben opgehangen?
Wel goede beelden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Op de rug van de bosmarmotten gebonden
Wel gelijk inside beelden als ze een auto rakenquote:
Hij is op de brommerquote:
Hij is nooit blij tijdens vt'squote:
Stoffelbaan?quote:
Een bosmar.... och laat maar.quote:
Leek wel stuk van het circuit.quote:
Komt door de aangereden groundhogsquote:
Every damn day!quote:
Een levend stuk van het circuit?quote:
Volgens mij was het geen beestquote:
RIP Groundhogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja leek iets wat echt uit elkaar spatte
Een versteendje!quote:
Voor Russellquote:
Nee, nu wil ik veranderingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Geen veranderingen graag, voor @:Nattekat
Alleen nog terug naar de starttijd van de race naar 14:10 uurquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Geen veranderingen graag, voor @:Nattekat
Ja maar dat is alleen maar om de vorige verandering terug te draaien.quote:
Ik vind dat dat telt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen maar om de vorige verandering terug te draaien.
Exactquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen maar om de vorige verandering terug te draaien.
en vliegt een beetjequote:
En dan zeggen dat Duitsers geen humor hebben.quote:
Dronk een Red Bull.quote:
Yupsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is Mercedes aan het doen? Long runs?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is Mercedes aan het doen? Long runs?
Zou je ook verwachten idd. Maar goed ze zullen wel een plan hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stom zeg. Zou juist zo hard mogelijk willen
Ze hebben toch niemand van Ferrari aangenomen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou je ook verwachten idd. Maar goed ze zullen wel een plan hebben.
Ik wacht nog op bevestiging.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben toch niemand van Ferrari aangenomen?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou je ook verwachten idd. Maar goed ze zullen wel een plan hebben.
Ode to Bouncer?quote:
Eén team heeft 5 miljoen meer maar hoeft het niet te verantwoordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sam Collins is vergeten dat de budgetten bij elk team gelijk is
Please confirm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |