Ik heb zelfs het gevoel dat Zoe denkt nog steeds Manager te zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Die Zoe doet echt nooit ergens aan mee hè?
Ze had dit allemaal thuis al..quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is het ook en soms denk ik wel eens dat ze dat hier voor Isaac doet, want daar doet ze alles voor. Volgens mij vindt Isaac het trouwens óók erg lelijk. Waarom zegt haar bestie Babs hier eigenlijk niets van?
Vreselijk hoe Zoe zich steeds opnieuw weer gedraagt richting Isaac. Totaal respectloos bij iemand met relatie en kids.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Isaac en Zoe
zij: De hele dag vraag je aandacht en nu krijg je het is het niet goed
Hij, wel oppassen wat je zegt het kan ook verkeerd overkomen
ZIj: kan ???? wel tegen
Hij: wat the fuck ook nog ????
O, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had dit allemaal thuis al..
Ik denk dat geen van de mannen het mooi vinden. Babette geeft soms wel aan dat het teveel is en als de make-up niet mooi zit maar dat heeft geen nut want ze wil dit zelf.
Ja ik snap dat ook niet hoor en dat hij haar nooit eens zegt dat het afgelopen moet zijn,quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreselijk hoe Zoe zich steeds opnieuw weer gedraagt richting Isaac. Totaal respectloos bij iemand met relatie en kids.
Ze is ook niet de snuggerste daar, waren wij allemaal als haar, dan woonden we nog in grotten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreselijk hoe Zoe zich steeds opnieuw weer gedraagt richting Isaac. Totaal respectloos bij iemand met relatie en kids.
Volgens mij heeft hij dat best wel eens gedaan maar dat kind wil niet horen hoe dom ze bezig is. Bij elke zin die ze uitkraamt valt zijn naam.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet hoor en dat hij haar nooit eens zegt dat het afgelopen moet zijn,
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is ook niet de snuggerste daar, waren wij allemaal als haar, dan woonden we nog in grotten.
ff laten struikelen, tandjes door de lip en mic achter zijn huigquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand Marciano een klap geven met die microfoon.. hij blijft er door praten.. wat een sukkel.
Hij staat daar ook als een slechte MC.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand Marciano een klap geven met die microfoon.. hij blijft er door praten.. wat een sukkel.
En een gekrenkt ego.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff laten struikelen, tandjes door de lip en mic achter zijn huig
Dat heb ik inderdaad wel eens gehoord van haar. Ben bang dat ze verkeerde eens treft.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe heeft ook ooit eens gezegd dat ze gek is op 'n ordinaire look
Dat boeit haar helemaal nietsquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Fritsie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is ook niet de snuggerste daar, waren wij allemaal als haar, dan woonden we nog in grotten.
Yes pleasequote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Idd.. wat denkt hij nou..quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat daar ook als een slechte MC.
Maar Zoe moet dan huilie huilie doen als hij er wat van zegt. Ik vind hem ook een gluiperd hoor en doet alles voor de camera. Hij lult ook met iedereen mee was mij al eerder opgevallen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat boeit haar helemaal nietsHet is dat Isaac het soms benoemd en dan doet ze ff een stapje terug maar gaat even later weer vrolijk door.
Het is dan ook belachelijk van Isaac zelf ook dat hij het blijft voeden want hij vindt het echt wel leuk.. behalve als hij ziet dat de camera gericht is op hem, dan krijgt ze een duw.
Stiekeme gluiperd is het ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |