SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee waarom dit plaatje uit de OP is gehaald eigenlijk.
Waarom?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.
We gaan toch niet serieus die annexatie van alle Oekraïense oblasten overwegen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.
Ziek hoor. Met al die drones ben je je leven niet zeker, hoe risico avers je ook bent en hoe goed je de procedures ook volgt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Geeft wel weer hoe accuraat de oekraieners zijn.
zelfs ff een ontbijtje kan fataal zijn!
Ik snap dat mensen blij zijn wanneer Russen aan flarden geschoten worden in plaats van Oekraïners, liever dat dan andersom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Geeft wel weer hoe accuraat de oekraieners zijn.
zelfs ff een ontbijtje kan fataal zijn!
Jup dat is oorlog!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen blij zijn wanneer Russen aan flarden geschoten worden in plaats van Oekraïners, liever dat dan andersom.
Maar het blijft een verschrikking om een mensenleven zo makkelijk beëindigd te zien worden...
Wat had je verwacht?quote:
Sorryquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wacht op @:starhopper om dit topic dicht te biemen.
Dan zal het wel waar zijn!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
Klinkt meer als iets wat je Tante je doorstuurt op WhatsAppquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
Heeft de hond van buurvrouw Miep van nichtje van oom van lerares van je betovergrootmoeder dat gestuurd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Als het in een welles nietes gebeuren veranderd, denk ik dat de meeste het wel zat zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:25 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Zolang deze oorlog aan de gang is blijft herhaling van de voor en tegens bestaan. Als de discussie oké verloopt is het toch prima? En dat mag wat mij betreft ook de kant opgaan waar ik niet voor sta. Kom maar op met je argumenten
![]()
Maar dat gebeurt dan op je 80e, niet op je 22e.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef theguyver het volgende:
Maar alsnog ik heb liever dat ik op zoń manier in 1 klap dood ben dan dat ik jaren pijn en ziekbed sterf door kanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |