Inderdaad fascinerend hoe je gewoon kan zeggen wat je bent terwijl alle acties het tegenovergestelde laten zien. En dat zegt dan nog meer over diegenen die het woord over de daad geloven. En geloven is het juiste woord daarvoor, alsof het gedicteerde belangrijker is dan het observeerbare.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:09 schreef HowardRoark het volgende:
Goed dat Ron hier meteen bovenop zit! Het blijft bijzonder, een voormalig Republikein die nu niets anders doet dan de Republikeinen op elke mogelijke manier door het slijk halen. Fascinerend hoe sommige mensen zo kunnen radicaliseren.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:09 schreef HowardRoark het volgende:
Goed dat Ron hier meteen bovenop zit! Het blijft bijzonder, een voormalig Republikein die nu niets anders doet dan de Republikeinen op elke mogelijke manier door het slijk halen. Fascinerend hoe sommige mensen zo kunnen radicaliseren.
Het is heel makkelijk te redeneren waarom hij geen republikein meer is. Je hoeft maar 1 "rechts" artikel te schrijven en je bent gecanceld. Je youtube account werd verwijderd en je twitter account geblokkeerd. Plus waarschijnlijk ook nog een rechtszaak aan je broek vanuit het Biden regiem.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:36 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Inderdaad fascinerend hoe je gewoon kan zeggen wat je bent terwijl alle acties het tegenovergestelde laten zien. En dat zegt dan nog meer over diegenen die het woord over de daad geloven. En geloven is het juiste woord daarvoor, alsof het gedicteerde belangrijker is dan het observeerbare.
Wat zou een rationeel denkend mens doen wanneer het gedicteerde en het observeerbare niet overeenkomen?
Enkele andere voorbeeldenquote:Steve Cortes and conservative Newsmax broke up in November following a dispute with the network’s Covid-19 testing and vaccine mandate. The network made an attempt to comply with President Joe Biden’s vaccine mandate on private businesses, and Cortes was none too pleased. The former Donald Trump campaign advisor very publicly went ballistic on his employer before ultimately leaving.
“I will not complyany organization’s attempt to enforce Biden’s capricious & unscientific Medical Apartheid mandate. I will not be forced into the injection, nor will I disclose my vaccination status,” Cortes tweeted. “No one should be pressured to choose between medical privacy & their job.”
Cortez and Newsmax quickly ended their partnership, and the former has yet to announce a new gig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vaccinatie verplichting was een manier om van "rechtse" mensen af te komen in bepaalde takken. Het was een vies trucje om te kijken wie met het narratief meegaat of wie voor zichzelf kan denken.
Zo verdeelde Biden in Amerika en EU ook hier in Europa mensen, mogelijk ontslaan of cancelen als je niet meedeed. De enorme druk/peerpressure/verplichting die hier ontstond konden velen niet handelen en zijn toen "omgeschoold" richting democraatschaap.
[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 15-06-2023 15:22:40 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Deze lees ik nu pas, wat een emotie.. schik er beetje van. Anyway je begrijpt goed dat jij alleen jouw narratief hoort/leest toch die je graag wilt horen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh ja Flynn's $50M LOLsuit!![]()
Daar is Flynn mss helemaal niet zo blij mee want de kans is nu groot dat de zaak door die rechter in Florida afgewezen wordt maar dat kom je vast niet melden tegen die tijd
[..]
Je hebt echt geen idee waar het allemaal over gaat is het niet?
Oh en ook daarmee heeft Biden helemaal niets te maken maar dat wil er niet in bij jou he?
Het is sws altijd BIDEN's SCHULD!![]()
Hoe gaat het trouwens met de benzineprijzen? De prijs van eieren was ook zo schandalig? De lege schappen?
Is allemaal herstellende. BIDEN DID THAT?!![]()
![]()
Dat die lui geen vooruitgang boeken komt door hunzelf en niet zozeer een partij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze lees ik nu pas, wat een emotie.. schik er beetje van. Anyway je begrijpt goed dat jij alleen jouw narratief hoort/leest toch die je graag wilt horen.
Je wordt voor de gek gehouden door het Witte Huis die de betekenis van "recessie" veranderen. Ga eens echt zoeken hoe het met de gemiddelde amerikaan gaat ipv alleen maar op reddit en twitter propaganda te lezen.
Ze stevenen af op een economische crisis harder dan in 2008. Allemaal dankzij die democraten aan het bewind onder leiding van Biden. Debt limit, miljarden naar proxyland Oekraine ect ect. Ondertussen wel 40 miljoen mensen in armoede.
En hou jezelf eens een spiegel voor, met alles komt door Trump en Putin.
Hier een artikeltje die weer heel wat anders laat zien;
https://www.breitbart.com(...)e-still-on-the-rise/
On Tuesday, ABC News Business Reporter Alexis Christoforous said that the May CPI report shows that prices are "still on the rise," and that the "uncomfortably high" core inflation measure shows "that inflation is becoming sticky in certain areas of the economy. And so, consumers are still struggling."
Je kan toch ook aan NL MSM zien dat het allemaal Biden hielenlikkers zijn en anti-Drumpfers. Wantja, bij NOS en MSM kom je zoals hierboven vermeld niet aan de bak of krijg je spreekrecht. Heb in de jaren dat Biden aan de macht is nog geen enkel slechte mening over hem kunnen spotten. Elke scheet van Trump stond op de frontpage bij NOS.
Lijkt me we een geweldig tochtjequote:Op donderdag 15 juni 2023 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Van alle ambitieuze plannen die ik hoor van politici vind ik dit toch wel een pareltje hoor.
Weet ik, On is gecontroleerde oppositie..maar vanuit een ander perspectief gezien, leerzaam als je zoekende bent. Ik zag de uitzending toevallig vandaag (donderdag) Best interessant. Maar ik denk dat jij en je maatjes te vast zitten in jullie hersenspoeling die we allemaal genoten hebben.quote:ON = NPO = MSN = staatspropaganda man
quote:Let's suppose for a moment that you are running for president and your chief rival just got indicted.
What should your response be?
A series of viral ads
A taunting press conference
Silence
Normally presidential candidates cash in on the missteps of their opponents. Some of Trump's GOP rivals may be nervous about going that route, but there isn't a single reason in the world for Biden not to. He's certainly not worried that Trump supporters won't vote for him. And yet there's a suspicious silence.
Russische propaganda mag tegenwoordig niet meer op youtube he.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Wannabe dictator Biden
Relevant;
Biden's Suspicious Silence on Trump Indictment
He's laying low because he's not the innocent bystander, he's the criminal.
[..]
Wel fijn voor Tucker dat hij een nieuwe plek heeft gevonden om de domrechtse schaapjes te kunnen voeden in hun waanbeelden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Russische propaganda mag tegenwoordig niet meer op youtube he.
Dus zal niet lang duren dat zijn kanaal geblokkeerd word.
Had het liever achter een paywall gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wel fijn voor Tucker dat hij een nieuwe plek heeft gevonden om de domrechtse schaapjes te kunnen voeden in hun waanbeelden.
Nou VERDACHT! hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Klik voor volledige thread!
quote:Sen. Ron Johnson (R-Wis.) suggested on a program called "The Conservative Circus" that not only might the tapes not exist, but also that the foreign national who spoke to the FBI informant might lack credibility. (Some Republicans on the Oversight Committee have said the source is former Burisma executive Mykola Zlochevksy, a fugitive Ukrainian oligarch.)
"We don't know really if the tapes exist, we just don't know that, whether this was just a bluff on the part of, whoever the executive was, I think it was Mykola Zlochevsky, the CEO of the... the corrupt oligarch," Johnson said.
En dit is natuurlijk helemaal lachwekkend. Vind jij dat ook HEEL VERDACHT!?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Wannabe dictator Biden
Relevant;
Biden's Suspicious Silence on Trump Indictment
He's laying low because he's not the innocent bystander, he's the criminal.
[..]
Maga republikeinen? die zijn er niet. Vrijwel alle republikeinen die er zitten zijn rinos. Die stemmen om Schiff te verdedigen. Dat van Tucker zijn editor is non nieuws. Totaal niet relevant. Gaat om de reactie vanuit de democraten die hieruit ontstond.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:53 schreef Kijkertje het volgende:
De MAGA-Republikeinen beginnen er ook (eindelijk) een beetje achter te komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oorlogsgeile democraten die zelfs Nederland weer 550 miljoen kan laten uitgeven aan reaper drones die wij totaal niet nodig hebben als Nederland. De oorlogsmachine is weer opgestart.
In de aanstaande jaren onder het democratische bewind zal Taiwan sneuvelen. En allemaal omdat Amerika het toestaat. Wat een engnekken in het Witte Huis.
[ Bericht 16% gewijzigd door epicbeardman op 18-06-2023 11:15:49 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Met andere woorden, als China Taiwan binnenvalt, is dat een 'speciale militaire operatie ',quote:Op zondag 18 juni 2023 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
Er is inderdaad een grote drang voor meer oorlog zo lijkt het. Als China binnen afzienbare tijd eens Taiwan binnen besluit te vallen, zal er wel met dezelfde hysterie worden gereageerd als er nu in Oekraïne wordt gedaan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:06 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zie dat Blinken in China is, als die ergens in het buitenland is er binnen kortste keren een oorlog. Amerika is al expres de Aziatische landen aan het vragen om ammunitie richting Oekraine te sturen.
Met het "ontwapenen" van de Aziatische landen zoals Japan zal Amerika uiteindelijk toelaten dat China de aanval begint op Taiwan. Ik roep al niet voor niets jaren Xiden, die onder de plak zit van Xi.
Iedereen vergeten dat de eerste Hunter Biden leaks vanaf chinese sites kwamen? En dan heb je ook nog de diamond connection met Biden en china. Zie spoiler. China heeft de Bidens in de tang.Dus je wilt beweren dat China Taiwan gaat aanvallen als bijvoorbeeld Japan wapens levert aan Oekraïne..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oorlogsgeile democraten die zelfs Nederland weer 550 miljoen kan laten uitgeven aan reaper drones die wij totaal niet nodig hebben als Nederland. De oorlogsmachine is weer opgestart.
In de aanstaande jaren onder het democratische bewind zal Taiwan sneuvelen. En allemaal omdat Amerika het toestaat. Wat een engnekken in het Witte Huis.
Want dan zou Japan Taiwan niet meer kunnen verdedigen?
Ik vind het nogal een kromme redenatie.
Ook het idee dat Biden door China wordt aangezet om Aziatische landen te verleiden wapens te sturen naar Oekraïne, zodat Rusland het nog moeilijker krijgt...
Denk je dat de Russen gek zijn of zo.
Dat die zich op zo'n manier door China laten gebruiken.
Dat beweer ik helemaal niet, wat hebben de russen hiermee te maken?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat China Taiwan gaat aanvallen als bijvoorbeeld Japan wapens levert aan Oekraïne..
Want dan zou Japan Taiwan niet meer kunnen verdedigen?
Ik vind het nogal een kromme redenatie.
Ook het idee dat Biden door China wordt aangezet om Aziatische landen te verleiden wapens te sturen naar Oekraïne, zodat Rusland het nog moeilijker krijgt...
Denk je dat de Russen gek zijn of zo.
Dat die zich op zo'n manier door China laten gebruiken.
Terwijl er in nov 2022 nog werd geroepen: "Why Japan Is Gearing Up for Possible War With China"quote:For war-renouncing Japan, any procurement would test its willingness to court controversy to help Kyiv because export rules ban Japanese companies from selling lethal items overseas, such as the howitzer shells that Ukraine fires daily at Russian units occupying its southeastern regions.
Nonetheless, the allies appear to have found a workaround to enable the TNT sale amid global shortages of munitions.
"There is a way for the United States to buy explosives from Japan," one of the people with knowledge of discussions on the matter in Japan told Reuters on the condition of anonymity, citing the issue's sensitivity.
Echt oorlogsgeil zijn ze.quote:A Democratic congressman from Massachusetts, Seth Moulton, recently quipped that if China invades, “We’re going to blow up TSMC” – this being the acronym for Taiwan Semiconductor Manufacturing Company, the world’s most valuable semiconductor company. Congressman Moulton later clarified that he had been discussing several options for conveying the enormous costs of invading Taiwan to Beijing.
Het idee is nou juist om oorlog in de kiem te smoren door de Russen te laten merken dat het binnenvallen van voormalige Sovjet-staten een kostbare operatie is.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
Er is inderdaad een grote drang voor meer oorlog zo lijkt het. Als China binnen afzienbare tijd eens Taiwan binnen besluit te vallen, zal er wel met dezelfde hysterie worden gereageerd als er nu in Oekraïne wordt gedaan.
Deze claim heb ik hier inmiddels vaker gezien op FOK!. En waar zou hier het bewijs eigenlijk van zijn? En dan bedoel ik echt duidelijke en concrete aanwijzingen dat Rusland bijvoorbeeld Polen, de Baltische Staten of Slowakije even zou willen innemen, niet kleinschalige conflicten in een grensprovincie van Georgië of Moldavië, die van etnische oorsprong zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het idee is nou juist om oorlog in de kiem te smoren door de Russen te laten merken dat het binnenvallen van voormalige Sovjet-staten een kostbare operatie is.
Als we Oekraïne aan zijn lot overlaten en het land wordt overlopen, dan kloppen de Russen binnen no time bij andere buren op de deur.
En als er daadwerkelijk 'drang' was naar oorlog, dan had de NAVO zich wel actief in de strijd gemengd. Dat terwijl er juist alles aan wordt gedaan om niet militair betrokken te raken bij het conflict. Dat is ook de reden dat de Amerikanen weigert om bepaalde wapens naar Oekraïne te sturen.
Kan aan mij liggen, maar...quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal niet, wat hebben de russen hiermee te maken?
Biden administratie is zo aan het regelen dat China vrij spel heeft om Taiwan in te nemen.
USA koopt Japan leeg > Exclusive: US seeking explosives in Japan for Ukraine
[..]
Terwijl er in nov 2022 nog werd geroepen: "Why Japan Is Gearing Up for Possible War With China"
Blinken gaat nu zoals hij onder Obama/Biden destijds in meerdere landen oorlogen heeft veroorzaakt hetzelfde doen met China/Taiwan, Amerika zal kunnen schuilen onder dat ze Taiwan niet kunnen helpen dankzij hen eigen opgezette oorlog in proxyland Oekraine.
Japan heeft dan veel verkocht aan USA en kan niks alleen, zodoende mag/kan China zijn gang gaan.
Kijk ook deze quote van een democraat onlangs
[..]
Echt oorlogsgeil zijn ze.
Alles maar ook alles wat onder Trump zou gebeuren vindt plaats onder Biden en alles waar ze Trump van beschuldigen doen ze zelf of 10 keer erger. Oorlogen, inflatie, bank crashes, debt limit, crackzonen, topless mensen bij witte huis, linkse mensen die in eens pro-oorlog zijn geworden en van corona experts naar oorlog experts. Linksen die zitten te juichen om dode russen, op dumpert wordt bij elk filmpje Putin er bij gehaald. Rare wereld. idiocrazy.
Moet trouwens ook lachen dat RFK JR al zo gecanceld wordt binnen de democratische partij, hij is duidelijk ook geen deep state of onderdeel van the swamp.
Vanaf dit moment ben ik ook pro RFK JR <3
Je weet dat Rusland Oekraïne is binnengevallen, een van zijn grootste buurlanden? En dat Poetin al langere tijd dreigende taal uit richting andere buren?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze claim heb ik hier inmiddels vaker gezien op FOK!. En waar zou hier het bewijs eigenlijk van zijn? En dan bedoel ik echt duidelijke en concrete aanwijzingen dat Rusland bijvoorbeeld Polen, de Baltische Staten of Slowakije even zou willen innemen, niet kleinschalige conflicten in een grensprovincie van Georgië of Moldavië, die van etnische oorsprong zijn.
Dat is wat ze gelezen hebben vanuit MSM.. echt geen flauw benul van wat Putin aan het doen is op dit moment. Dit zijn volgens mij mensen die denken dat een land zonder consequenties een land kan binnenvallen en daar te gaan heropbouwen. Hele oosten van Oekraine was/is pro-Russisch.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze claim heb ik hier inmiddels vaker gezien op FOK!. En waar zou hier het bewijs eigenlijk van zijn? En dan bedoel ik echt duidelijke en concrete aanwijzingen dat Rusland bijvoorbeeld Polen, de Baltische Staten of Slowakije even zou willen innemen, niet kleinschalige conflicten in een grensprovincie van Georgië of Moldavië, die van etnische oorsprong zijn.
Wat heeft Rusland hier mee te maken? Maarja dat suggereer ik inderdaad. Denk er maar eens over terug als China over enkele weken/maanden Taiwan aanvalt.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar...
Met het "ontwapenen" van de Aziatische landen zoals Japan zal Amerika uiteindelijk toelaten dat China de aanval begint op Taiwan. Ik roep al niet voor niets jaren Xiden, die onder de plak zit van Xi.
Iedereen vergeten dat de eerste Hunter Biden leaks vanaf chinese sites kwamen? En dan heb je ook nog de diamond connection met Biden en china. Zie spoiler. China heeft de Bidens in de tang
Volgens mij suggereer je dat China Biden in de tang heeft en dat Biden China helpt door wapens van Aziatische landen naar Oekraïne te sturen.
Die wapens worden dan gebruikt tegen Rusland.
Poetin is Oekraïne binnen gevallen en heeft gebieden geannexeerd.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is wat ze gelezen hebben vanuit MSM.. echt geen flauw benul van wat Putin aan het doen is op dit moment. Dit zijn volgens mij mensen die denken dat een land zonder consequenties een land kan binnenvallen en daar te gaan heropbouwen. Hele oosten van Oekraine was/is pro-Russisch.
Putin zijn intentie is helemaal nooit om Oekraine "binnen" te vallen en heeft helemaal geen expansiedrift. Wat moest zijn plan zijn dan? Kiev binnenvallen en bussen met Russen daarheen sturen om te gaan "leven"? Terwijl Rusland zelf groot genoeg is.
Dat NAVO er niet bij betrokken is juist een goede zet, zo kan proxyland Oekraine/USA doen wat ze willen zonder dat ze als NAVO beschouwd worden. Maar wat is nog te geloven uit die oorlog met dezelfde media retoriek als corona destijds?
Als Amerika nu een dirty bom zou laten afgaan op UA grondgebied dan zou iedereen toch ook wijzen naar Putin? Wantja Oekraine zelf zou "nooit" een dirty bom op eigen gebied laten afgaan om zodoende Putin op de schuld te geven? toch? toch?
Net zoals de dam, waarom zou Rusland hen eigen dam opblazen terwijl er nog een dam daarboven ligt die Oekraine zelf weer beheert. Oekraine zou hele water toevoer tot halt kunnen zetten met die dam. En wat als Rusland zelf de dam weer repareert straks? heeft Rusland hem dan ook nog kapot gemaakt? vragen vragen vragen, zelfde liedje als Nordstream.
Ik geloof trouwens ook niet dat MH-17 in opdracht vanuit Putin heeft plaatsgevonden. Ik geloof best dat pro-Russische seperatisten dit hebben gedaan maar opdracht vanuit Putin.. nah.. RIP tho.
Wat mij opvalt is dat links zo oorlogsgeil is, terwijl het vroeger allemaal leuke peace hippies waren. Nu zijn het in eens allemaal wapenspecialisten, kicken ze op nieuwe tanks of drones, krijgen ze harde plassers van S-300 air systems e.d.
Denk jij maar eens terug als China na enkele maanden Taiwan niet heeft aangevallen.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat heeft Rusland hier mee te maken? Maarja dat suggereer ik inderdaad. Denk er maar eens over terug als China over enkele weken/maanden Taiwan aanvalt.
Obama/Biden/Nuland en die oorlogsgeile Blinken hebben in 2014 een coup gepleegd om de pro-Russische president te overthrowen. Wie zijn nu de baddies?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Poetin is Oekraïne binnen gevallen en heeft gebieden geannexeerd.
Nee, dat hebben ze niet. Maar dat lees je nou eenmaal niet in de bat shit crazy hallucinante verhalen die jij voor waar aanneemt.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama/Biden/Nuland en die oorlogsgeile Blinken hebben in 2014 een coup gepleegd om de pro-Russische president te overthrowen. Wie zijn nu de baddies?
Echt zulke MSM antwoorden hebben we niks aan hier in BNW, echte dooddoeners.
Kijk eens verder dan de media je projecteert. Waar jij Rusland van propaganda beticht terwijl je zelf alle propaganda opeet vanuit USA/EU alsof je leven er vanaf hangt.
Tja, dat lezen zou nou eenmaal niet in de non-msm.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Poetin is Oekraïne binnen gevallen en heeft gebieden geannexeerd.
Leuk rookgordijn, maar jij beweert dat Poetin Oekraïne niet wil binnenvallen en geen gebied wil innemen.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama/Biden/Nuland en die oorlogsgeile Blinken hebben in 2014 een coup gepleegd om de pro-Russische president te overthrowen. Wie zijn nu de baddies?
Echt zulke MSM antwoorden hebben we niks aan hier in BNW, echte dooddoeners.
Kijk eens verder dan de media je projecteert. Waar jij Rusland van propaganda beticht terwijl je zelf alle propaganda opeet vanuit USA/EU alsof je leven er vanaf hangt.
Ach, gewoon een stukje misplaatste #whataboutism om te verhullen dat Rusland gewoon Oekraïne is binnengevallen en gebieden heeft geannexeerd.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet. Maar dat lees je nou eenmaal niet in de bat shit crazy hallucinante verhalen die jij voor waar aanneemt.
Bijvoorbeeld. Zo waren er al lange tijd duidelijke signalen dat Rusland plannen zou kunnen hebben om Oekraïne binnen te vallen. Vooral in de maanden naar de inval toe, waren deze echt heel concreet. Denk aan een enorme mobilisatie aan de grens met Oekraïne van militairen en allerlei materieel. Ook laaide de gevechten op in het oosten van Oekraïne.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat Rusland Oekraïne is binnengevallen, een van zijn grootste buurlanden? En dat Poetin al langere tijd dreigende taal uit richting andere buren?
Wat voor bewijs wil je precies? Een concreet aanvalsplan? Dat de Russen Oekraïne zijn binnengevallen bewijst inderdaad niets, maar het laat wel degelijk de alarmbellen afgaan, met name in andere buurlanden.
En vergeet niet dat vrijwel iedereen riep dat Rusland nooit Oekraïne zou binnenvallen. Dat bleek ook even heel anders uit te pakken.
Het enige waarvan Poetin onder de indruk is, is kracht. Laat hem zien dat hij niet zomaar kan fucken met z'n buren. Daar is de westerse strategie met betrekking tot Oekraïne op gericht.
Het is niet alleen de MSM, maar vooral ook alle vermeend orakels en experts met hun eigen blogjes en kanalen op Youtube of Twitter. Er zijn genoeg mensen die zulke bronnen dagelijks tot zich nemen en zich helemaal laten meeslepen door bepaalde propaganda of vermeende 'on-the-ground-reporting'.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is wat ze gelezen hebben vanuit MSM.. echt geen flauw benul van wat Putin aan het doen is op dit moment. Dit zijn volgens mij mensen die denken dat een land zonder consequenties een land kan binnenvallen en daar te gaan heropbouwen. Hele oosten van Oekraine was/is pro-Russisch.
Putin zijn intentie is helemaal nooit om Oekraine "binnen" te vallen en heeft helemaal geen expansiedrift. Wat moest zijn plan zijn dan? Kiev binnenvallen en bussen met Russen daarheen sturen om te gaan "leven"? Terwijl Rusland zelf groot genoeg is.
Dat NAVO er niet bij betrokken is juist een goede zet, zo kan proxyland Oekraine/USA doen wat ze willen zonder dat ze als NAVO beschouwd worden. Maar wat is nog te geloven uit die oorlog met dezelfde media retoriek als corona destijds?
Als Amerika nu een dirty bom zou laten afgaan op UA grondgebied dan zou iedereen toch ook wijzen naar Putin? Wantja Oekraine zelf zou "nooit" een dirty bom op eigen gebied laten afgaan om zodoende Putin op de schuld te geven? toch? toch?
Net zoals de dam, waarom zou Rusland hen eigen dam opblazen terwijl er nog een dam daarboven ligt die Oekraine zelf weer beheert. Oekraine zou hele water toevoer tot halt kunnen zetten met die dam. En wat als Rusland zelf de dam weer repareert straks? heeft Rusland hem dan ook nog kapot gemaakt? vragen vragen vragen, zelfde liedje als Nordstream.
Ik geloof trouwens ook niet dat MH-17 in opdracht vanuit Putin heeft plaatsgevonden. Ik geloof best dat pro-Russische seperatisten dit hebben gedaan maar opdracht vanuit Putin.. nah.. RIP tho.
Dit valt inderdaad op. En zeker niet bij iedereen hoor, maar de oorlogshitserij is bij dit soort mensen wel erg sterk aanwezig. Het betreft volgens mij ook mensen die naast de dagelijkse rompslomp veelal een stuk zingeving in hun leven missen en daarom zich vol in deze oorlog storten. En het speelt natuurlijk ook een grote rol dat dit type mens enorm gevoelig blijken te zijn voor narratieven en beelden die op de emotie van de mens inspelen. Dit zien we ook met andere onderwerpen terug.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
Wat mij opvalt is dat links zo oorlogsgeil is, terwijl het vroeger allemaal leuke peace hippies waren. Nu zijn het in eens allemaal wapenspecialisten, kicken ze op nieuwe tanks of drones, krijgen ze harde plassers van S-300 air systems e.d.
Haha, wat een bijzonder staaltje projectie. Hoe zat het nu eigenlijk ook alweer met die Russische onderzeeërs die de Nord Stream pijpleidingen hadden opgeblazen?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet. Maar dat lees je nou eenmaal niet in de bat shit crazy hallucinante verhalen die jij voor waar aanneemt.
Rent freeeeeeequote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, wat een bijzonder staaltje projectie. Hoe zat het nu eigenlijk ook alweer met die Russische onderzeeërs die de Nord Stream pijpleidingen hadden opgeblazen?
Dus wie precies riep dat Rusland nooit Oekraïne binnen zou vallen?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Zo waren er al lange tijd duidelijke signalen dat Rusland plannen zou kunnen hebben om Oekraïne binnen te vallen. Vooral in de maanden naar de inval toe, waren deze echt heel concreet. Denk aan een enorme mobilisatie aan de grens met Oekraïne van militairen en allerlei materieel. Ook laaide de gevechten op in het oosten van Oekraïne.
Dus wie precies riep dat Rusland nooit Oekraïne binnen zou vallen? Die aanwijzingen waren er juist dat hier een hele reeële kans op was. Nog in de maanden voor de daadwerkelijke inval hebben allerlei landen al op verscheidene manieren het vuurtje opgestookt door juist dan financiële steun en wapens te beloven aan Oekraïne.
[..]
Het is niet alleen de MSM, maar vooral ook alle vermeend orakels en experts met hun eigen blogjes en kanalen op Youtube of Twitter. Er zijn genoeg mensen die zulke bronnen dagelijks tot zich nemen en zich helemaal laten meeslepen door bepaalde propaganda of vermeende 'on-the-ground-reporting'.
[..]
Dit valt inderdaad op. En zeker niet bij iedereen hoor, maar de oorlogshitserij is bij dit soort mensen wel erg sterk aanwezig. Het betreft volgens mij ook mensen die naast de dagelijkse rompslomp veelal een stuk zingeving in hun leven missen en daarom zich vol in deze oorlog storten. En het speelt natuurlijk ook een grote rol dat dit type mens enorm gevoelig blijken te zijn voor narratieven en beelden die op de emotie van de mens inspelen. Dit zien we ook met andere onderwerpen terug.
Daarnaast is er een gebrek van geopolitieke en historische kennis. Meermaals zie je het idee voorbijkomen dat dit 'net' de Tweede Wereldoorlog is en Poetin is eigenlijk Hitler (vandaar ook de verbastering 'Putler'). Bespottelijke denkbeelden waar de ernst en verschrikking van de Tweede Wereldoorlog mee wordt gebagatelliseerd. En op basis van deze verknipte denkbeelden wordt dan het idee aangewakkerd dat Rusland stiekem ook wel de plannen zou hebben om half Europa in te nemen.
Ten slotte zien deze mensen het Westen als een moreel zuivere actor die nooit fout zit. Rusland daarentegen is een moreel verwerpelijke actor, die momenteel het ultieme kwaad in de wereld vormt. Hierbij komt ook een stuk onderschatting kijken. Men denkt dat mocht het tot een confrontatie tussen de NAVO en Rusland komen, dit misschien wel een positieve ontwikkeling zou zijn, want dan wordt Rusland even makkelijk verslagen en kan Poetin bij zijn nekvel naar Den Haag worden gesleept.
Men denkt dat mocht het tot een confrontatie tussen de NAVO en Rusland komen, dit misschien wel een positieve ontwikkeling zou zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Zo waren er al lange tijd duidelijke signalen dat Rusland plannen zou kunnen hebben om Oekraïne binnen te vallen. Vooral in de maanden naar de inval toe, waren deze echt heel concreet. Denk aan een enorme mobilisatie aan de grens met Oekraïne van militairen en allerlei materieel. Ook laaide de gevechten op in het oosten van Oekraïne.
Dus wie precies riep dat Rusland nooit Oekraïne binnen zou vallen? Die aanwijzingen waren er juist dat hier een hele reeële kans op was. Nog in de maanden voor de daadwerkelijke inval hebben allerlei landen al op verscheidene manieren het vuurtje opgestookt door juist dan financiële steun en wapens te beloven aan Oekraïne.
[..]
Het is niet alleen de MSM, maar vooral ook alle vermeend orakels en experts met hun eigen blogjes en kanalen op Youtube of Twitter. Er zijn genoeg mensen die zulke bronnen dagelijks tot zich nemen en zich helemaal laten meeslepen door bepaalde propaganda of vermeende 'on-the-ground-reporting'.
[..]
Dit valt inderdaad op. En zeker niet bij iedereen hoor, maar de oorlogshitserij is bij dit soort mensen wel erg sterk aanwezig. Het betreft volgens mij ook mensen die naast de dagelijkse rompslomp veelal een stuk zingeving in hun leven missen en daarom zich vol in deze oorlog storten. En het speelt natuurlijk ook een grote rol dat dit type mens enorm gevoelig blijken te zijn voor narratieven en beelden die op de emotie van de mens inspelen. Dit zien we ook met andere onderwerpen terug.
Daarnaast is er een gebrek van geopolitieke en historische kennis. Meermaals zie je het idee voorbijkomen dat dit 'net' de Tweede Wereldoorlog is en Poetin is eigenlijk Hitler (vandaar ook de verbastering 'Putler'). Bespottelijke denkbeelden waar de ernst en verschrikking van de Tweede Wereldoorlog mee wordt gebagatelliseerd. En op basis van deze verknipte denkbeelden wordt dan het idee aangewakkerd dat Rusland stiekem ook wel de plannen zou hebben om half Europa in te nemen.
Ten slotte zien deze mensen het Westen als een moreel zuivere actor die nooit fout zit. Rusland daarentegen is een moreel verwerpelijke actor, die momenteel het ultieme kwaad in de wereld vormt. Hierbij komt ook een stuk onderschatting kijken. Men denkt dat mocht het tot een confrontatie tussen de NAVO en Rusland komen, dit misschien wel een positieve ontwikkeling zou zijn, want dan wordt Rusland even makkelijk verslagen en kan Poetin bij zijn nekvel naar Den Haag worden gesleept.
Blijkbaar mankeert er een en ander aan jouw geheugen. In de aanloop naar de invasie waarschuwde Biden herhaaldelijk dat Rusland op het punt stond Oekraïne binnen te vallen. Dat werd van alle kanten weggewuifd, zelfs Zelensky geloofde er weinig van. Om nog maar te zwijgen over Macron en Merkel. En ook op sociale media en FOK! was de heersende opvatting dat een aanval onwaarschijnlijk was. Een full-scale oorlog langs de grenzen van de EU? Ondenkbaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij noemt bewust geen namen en rugnummers, een fraai retorisch trucje. Door 'deze mensen' te gebruiken, kun je allerlei standpunten en denkbeelden projecteren op een niet nader gedefinieerde groep.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Men denkt dat mocht het tot een confrontatie tussen de NAVO en Rusland komen, dit misschien wel een positieve ontwikkeling zou zijn
Hoe kom je erbij dat iemand dat als een positieve ontwikkeling ziet?
Jij denkt, net als epicbeardman, dat Biden en Obama in 2014 een coup hebben gepleegd in Oekraïne?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, wat een bijzonder staaltje projectie. Hoe zat het nu eigenlijk ook alweer met die Russische onderzeeërs die de Nord Stream pijpleidingen hadden opgeblazen?
Je snapt toch wel dat als Biden onder druk van China zoveel wapens uit Azië ontrekt dat China zonder noemenswaardige weerstand Taiwan kan innemen, en Biden die wapens doorgeeft aan Oekraïne, dat Rusland daar toch een ietsje bietsje last van zal krijgen in hun invasie in Oekraïne?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat heeft Rusland hier mee te maken? Maarja dat suggereer ik inderdaad. Denk er maar eens over terug als China over enkele weken/maanden Taiwan aanvalt.
China geeft niks om Oekraine of Rusland, het enige wat ze willen is Thailand. Als ze daar Biden voor moeten blackmailen dan wel omkopen so be it.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als Biden onder druk van China zoveel wapens uit Azië ontrekt dat China zonder noemenswaardige weerstand Taiwan kan innemen, en Biden die wapens doorgeeft aan Oekraïne, dat Rusland daar toch een ietsje bietsje last van zal krijgen in hun invasie in Oekraïne?
Zo moeilijk is dat toch niet?
Dus China laat Biden Japanse wapens voor Zelensky kopen, dat Poetin zijn speciale militaire operatie misschien wat meer weerstand zal krijgen van Oekraïne?
En dat er dus een ieniemienie kans is dat Poetin dat niet zo aardig vindt van Xi?
Of denk je dat Poetin Xi een groot bos bloemen stuurt als hij op Fok leest dat dankzij Xi Zelensky meer weerstand kan bieden tegen het Russische leger?
Biden's role on Ukraine underscores risks for his political futurequote:Op zondag 18 juni 2023 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt, net als epicbeardman, dat Biden en Obama in 2014 een coup hebben gepleegd in Oekraïne?
https://www.jfklibrary.or(...)tory/the-bay-of-pigsquote:The first mishap occurred on April 15, 1961, when eight bombers left Nicaragua to bomb Cuban airfields.
JFKWHP-ST-19-6-62. President Kennedy Addresses the 2506 Cuban Invasion Brigade, 29 December 1962
The CIA had used obsolete World War II B-26 bombers, and painted them to look like Cuban air force planes. The bombers missed many of their targets and left most of Castro's air force intact. As news broke of the attack, photos of the repainted U.S. planes became public and revealed American support for the invasion. President Kennedy cancelled a second air strike.
Same ol storyquote:The Cuban Project, also known as Operation Mongoose, was an extensive campaign of terrorist attacks against civilians, and covert operations, carried out by the U.S. Central Intelligence Agency in Cuba.
It was officially authorized on November 30, 1961 by U.S. President John F. Kennedy. The name Operation Mongoose had been agreed at a prior White House meeting on November 4, 1961.
Operation Mongoose was a secret program against Cuba aimed at removing the Communists from power, which was a prime focus of the Kennedy administration.[4] A document from the United States Department of State confirms that the project aimed to "help Cuba overthrow the Communist regime", including its leader Fidel Castro, and it aimed "for a revolt which can take place in Cuba by October 1962". U.S. policymakers also wanted to see "a new government with which the United States can live in peace".[13]
Een site die gek genoeg helemaal niet bereikbaar is.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maga republikeinen? die zijn er niet. Vrijwel alle republikeinen die er zitten zijn rinos. Die stemmen om Schiff te verdedigen. Dat van Tucker zijn editor is non nieuws. Totaal niet relevant. Gaat om de reactie vanuit de democraten die hieruit ontstond.
Het deboonken en de factchecks worden steeds van mindere kwaliteit. It's all trembling down. Je lijkt wel familie van Biden zo geëmotioneerd als er weer iemand slecht over "jouw" Biden praat.
Ik hoef maar iets te posten over Biden en gelijk getriggerd.
Die hele post hierboven zit zo vol emotie dat ik er niet eens normaal op zou kunnen reageren, want het is zo fake allemaal, propaganda van de eerste order, kul. En het ergste is dat je er nog intrapt ook.
Ik wacht nog steeds op de deboonnk van www.BidenCrimes.info van alle genoemde criminele activiteiten.
Maak je geen zorgen hoor. Ik neem jouw bronnen totaal niet serieus.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:40 schreef epicbeardman het volgende:
Tip: neem het niet zo serieus allemaal
Site doet het wel..quote:Op zondag 18 juni 2023 22:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een site die gek genoeg helemaal niet bereikbaar is.
Geef anders gewoon het allerbeste voorbeeld van een criminele activiteit waar Joe Biden zich schuldig aan gemaakt heeft en waar hij dus voor vervolgd zou moeten worden en geef dan meteen even aan waarom dat onder Trump niet gebeurd is.
[..]
Maak je geen zorgen hoor. Ik neem jouw bronnen totaal niet serieus.
Wie zou er 'iets' mee moeten doen? Dat Trump er heel veel geld aan binnengeharkt heeft wil natuurlijk niet zeggen dat Hunter Biden bewijsbaar misdaden gepleegd heeft, laat staan Joe Biden.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Site doet het wel..
Maar is een of andere Acrobat document over Hunter Biden zijn laptop.
Kan iemand mij uitleggen waarom men al jaren klaagt over de inhoud van deze laptop maar niemand maar dan ook niemand hier iets mee doet.
En we hebben het over de VS waarbij men elkaar al aanklaagt als je een scheet laat in een lift.
Voorbeeld, om de fraude zaak aan te kunnen tonen werd er geld ingezameld voor de advocaten van Trump, een van die advocaten was Rudy Giuliani, die zelf ook een groot gedeelte van de informatie van deze laptop heeft.
Via donaties werden er miljoenen binnen geharkt.
Toen schopte Trump zonder te betalen zijn hele legal team op straat door gebrek aan resultaten.
Dus men heeft een shitload aan geld .. een shitload aan informatie maar men doet er niks mee.
quote:Could Hunter Biden face criminal charges?
It’s unclear. It will be up to prosecutors to decide whether there is enough evidence to bring charges against Hunter Biden and whether those crimes would warrant the time and resources that might be required in a criminal trial. The lead prosecutor who would be handling those questions is the U.S. Attorney in Delaware, David C. Weiss. Weiss served in that office under Presidents George W. Bush and Barack Obama and was named to run it by Trump. When Biden came into office, Weiss was allowed to remain in place.
If prosecutors charge Hunter Biden with tax evasion or filing a false return, he could face fines and jail time. A tax evasion conviction, where prosecutors must show that a person intended to avoid paying taxes they owed, can bring up to five years in prison and a maximum fine of $100,000. A conviction of filing a false return has a maximum fine of $100,000 and a jail sentence of up to three years. Hunter Biden paid off a tax liability in 2021, according to The New York Times.
Then there’s how Hunter Biden reportedly filled out the gun purchase form in 2018, checking a box saying he wasn’t using drugs during a time he has publicly acknowledged he was. Lying on a Firearms Transaction Record is a felony and a conviction could carry a prison sentence of up to 10 years. But prosecutors rarely bring such charges.
All of this puts Justice Department prosecutors in a tough spot, says Renato Mariotti, a former federal prosecutor. If the Justice Department decides not to bring charges against Hunter Biden, they are likely to be accused of turning a blind eye because the case involved the President’s son. If charges are brought for crimes that are rarely charged, then Hunter Biden could argue that he’s being singled out for unfair scrutiny that another person would not face.
“If there’s a decision not to charge, there’ll be criticism that the decision was infected by the fact that he’s the President’s son,” says Mariotti. “There is also a danger that if a prosecution is made on facts that would not ordinarily merit a prosecution, there’s a good chance the President’s son is going to argue that the only reason he’s being prosecuted is because of who his father is.”
“The DOJ’s reputation is going to be attacked regardless of what its decision is,” says Mariotti.
Exact mijn punt.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wie zou er 'iets' mee moeten doen? Dat Trump er heel veel geld aan binnengeharkt heeft wil natuurlijk niet zeggen dat Hunter Biden bewijsbaar misdaden gepleegd heeft, laat staan Joe Biden.
Het hele laptop-verhaal was niets anders dan een verkiezingsstunt om Joe Biden zwart te maken. Een hoax zeg maar![]()
Ik heb begrepen dat Hunter Biden evt vevolgd zou kunnen worden op het foutief invullen van zijn belastingaangifte en het liegen over de aanschaf van een wapen. That's it. En dan moet er ook nog aangetoond worden dat dat met opzet gebeurd is.
[ twitter ]
[..]
Democraten zijn untouchable, boven de wet, door obama/biden van 2008 tot 2016, fbi/cia alles is geïnfiltreerd door democratische pannekoeken.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Site doet het wel..
Maar is een of andere Acrobat document over Hunter Biden zijn laptop.
Kan iemand mij uitleggen waarom men al jaren klaagt over de inhoud van deze laptop maar niemand maar dan ook niemand hier iets mee doet.
En we hebben het over de VS waarbij men elkaar al aanklaagt als je een scheet laat in een lift.
Voorbeeld, om de fraude zaak aan te kunnen tonen werd er geld ingezameld voor de advocaten van Trump, een van die advocaten was Rudy Giuliani, die zelf ook een groot gedeelte van de informatie van deze laptop heeft.
Via donaties werden er miljoenen binnen geharkt.
Toen schopte Trump zonder te betalen zijn hele legal team op straat door gebrek aan resultaten.
Dus men heeft een shitload aan geld .. een shitload aan informatie maar men doet er niks mee.
Zit Hillary al vast eigenlijk, zoals de grote gezondende conservatieve oppergod Trump ons eenvoudige stervelingen beloofd had?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Democraten zijn untouchable, boven de wet, door obama/biden van 2008 tot 2016, fbi/cia alles is geïnfiltreerd door democratische pannekoeken.
Dat krijg je met een communistisch regiem. Als Trump 20 jaar aan het roer was geweest waren er ook overal pro-Trumpers geïnstalleerd. Kijk naar wat er met de whistleblowers gebeurt, rechtszaken waar de Bidens eventueel verliezen? ze zorgen wel dat er een nieuwe rechter komt.
Kijk alleen al naar het ontwijkingsgedrag van Hunter naar zijn dochter die hij met een hoertje heeft gemaakt, die wil hij niet eens herkennen. Misschien is het maar beter ook.. maar dat meisje had gisteren geen papa bij vaderdag.. Arm kind!
[ twitter ]
Democraten kunnen doen en laten wat ze willen, hebben ze knap voor elkaar. En er zijn ook rechtszaken over dat Hunter een wapen in bezit had bv. Maarja die zie je niet als je alleen MSM kijkt.
Oef, dat je dit na 6 jaar Trump nog niet snapt hoe hij werkt/wat hij zegt, dat veel banter is. Verteld wel genoeg over je niveau. Hij is niet zo eng om echt een politieke tegenstander in de cel proberen te gooien.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zit Hillary al vast eigenlijk, zoals de grote gezondende conservatieve oppergod Trump ons eenvoudige stervelingen beloofd had?
Dat je the federalist links noemt zegt wel wat over je niveau.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ook een mooi artikel van zelfs een aardig linkse site, thefederalist.
[ afbeelding ]
How Reddit Radicalizes The Left And Encourages Political Violence
Linkse hotspot vol met propaganda en woedende gebruikers. Ook tal van mods zijn opgepakt voor enge dingen door de jaren heen.
[..]
Oef, dat je dit na 6 jaar Trump nog niet snapt hoe hij werkt/wat hij zegt, dat veel banter is. Verteld wel genoeg over je niveau. Hij is niet zo eng om echt een politieke tegenstander in de cel proberen te gooien.
Hij is geen wannabe dictator zoals Biden.
Fok forum moet ook uitkijken met radicaliserende linkse gebruikers. Ik zie posts voorbij komen in sommige topics die roepen om atoombommen op Rusland en in kampen stoppen van Russen. Beetje eng begint het te worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
"Aardig linkse site" The Federalist. Je blijft lachen met hem.
Iets dichter bij de realiteit:
[ afbeelding ]
Een beetje de ideologische tegenhanger van Vox of MSNBC dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
"Aardig linkse site" The Federalist. Je blijft lachen met hem.
Iets dichter bij de realiteit:
[ afbeelding ]
Mooi ook hoe ze altijd gelijk met dit soort plaatjes komen of fact-checks, snel naar google toe. Deeeee-bonking time!quote:Op maandag 19 juni 2023 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een beetje de ideologische tegenhanger van Vox of MSNBC dus.
Ik gebruik in zulke situaties DuckDuckGo. Het is mij namelijk ook al opgevallen dat er soms dingen via Google niet te vinden zijn als het niet past binnen een bepaald gewenst narratief. Maar dit kun je natuurlijk verwachten bij een bedrijf als Google.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooi ook hoe ze altijd gelijk met dit soort plaatjes komen of fact-checks, snel naar google toe. Deeeee-bonking time!
Ook een democratische zoekmachine waar natuurlijk de deboonk sites boven aan staan. Om hen bias te confirmen. Niet wetende dat ze in een propaganda machine zitten te zoeken.
Dit is google;
[ afbeelding ]
Real time historie aan het veranderen
Correctie:quote:Op maandag 19 juni 2023 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een beetje de ideologische tegenhanger van Vox of MSNBC dus.
In plaats van meteen in de Calimeromodus te schieten zou je ook kunnen aangeven waarom je deze kneiterrechtse site aardig links noemt.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooi ook hoe ze altijd gelijk met dit soort plaatjes komen of fact-checks, snel naar google toe. Deeeee-bonking time!
Dankzij bijna 14 jaar Obama/Biden en nu weer Biden krijg je dit soort gekheid. Daarom zijn de democraten untouchable. Kijk maar naar Seth Rich (deboonked KEK) RIP. of Michael Hastings RIP. (snel naar google)quote:A Federal Judge has ruled the First Amendment does not protect 12-year-old Liam Morrison’s right to express his opinion on a t-shirt while attending public school in Massachusetts.
In a June 16th ruling, Judge Indira Talwani said, “School administrators were well within their discretion to conclude that the statement ‘THERE ARE ONLY TWO GENDERS’ may communicate that only two gender identities—male and female—are valid, and any others are invalid or nonexistent.”
The Obama appointee went on to support the Middleborough, Massachusetts school’s assertion that the message on Morrison’s t-shirt — a statement of biological fact — constituted an attack on the identities of other students.
Wij mogen toch van mening verschillen? ik vind hem links, jij kneiter rechts. Deal with it.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In plaats van meteen in de Calimeromodus te schieten zou je ook kunnen aangeven waarom je deze kneiterrechtse site aardig links noemt.
Natuurlijk mag je dat vinden, maar als je een site die wordt gerund door een voormalig adviseur van Rick Perry en waarvoor de editor-in-chief voor Fox News werkt links noemt, dan maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij mogen toch van mening verschillen? ik vind hem links, jij kneiter rechts. Deal with it.
Fox is ook zo links als wat, controlled opposition. #neverforget arizona fox callquote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vinden, maar als je een site die wordt gerund door een voormalig adviseur van Rick Perry en waarvoor de editor-in-chief voor Fox News werkt links noemt, dan maak je jezelf onsterfelijk belachelijk.
Dat hier paar mensen schreeuwen dat fox rechts is, plus dat er wat plaatjes gepost worden met een balk voor simpelen om te kunnen zien of een site hurr durr extreem rechts is of niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:32 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat een bizarre ideeën houden mensen erop na, als een zender met een verkiezingsuitslag komt waarin de "linkse" kandidaat wint, dan is die zender dus links.
Wie zijn volgens jou nog wel rechts dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat hier paar mensen schreeuwen dat fox rechts is, plus dat er wat plaatjes gepost worden met een balk voor simpelen om te kunnen zien of een site hurr durr extreem rechts is of niet.
Betekent nog niet dat het waar is. Kom eens een kijkje nemen hoe Amerikanen over fox denken op b.v https://communities.win/c/TheDonald/
Is er ook zo'n mooi plaatje voor fox? met media bias? is dat hoe de establisment tegenwoordig op het internet gaat? bij elke site een plaatje er bij of het toevallig rechtse site is. Dan moet hij gecanceld worden, stel je voor dat iemand afwijkt van het narratief!
Fox is niet rechts omdat een paar mensen dat schreeuwen, Fox is rechts omdat de voltallige programmering bestaat uit het roepen dat democraten slecht zijn en republikeinen goed.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat hier paar mensen schreeuwen dat fox rechts is
Vrijwel alles wat niet in zoekmachines naar boven komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie zijn volgens jou nog wel rechts dan?
Ja daarom moest Tucker ook weg..quote:Op maandag 19 juni 2023 20:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Fox is niet rechts omdat een paar mensen dat schreeuwen, Fox is rechts omdat de voltallige programmering bestaat uit het roepen dat democraten slecht zijn en republikeinen goed.
Tucker moest weg omdat zijn laster te duur werd.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja daarom moest Tucker ook weg..omdat hij tegen democraten was. Klopt.
Hahaha, geloof je het zelf. Manmanman wat welke fabeltjeskrant heeft dat nu weer als propaganda verstuurd?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tucker moest weg omdat zijn laster te duur werd.
Zie je mss waar het misgaat? Disney..quote:Rupert Murdoch has an estimated net worth of around $17.5 billion, making him one of the wealthiest media tycoons in the world. His wealth comes from his vast holdings in various media companies, including News Corp, Fox Corporation, and 21st Century Fox (now part of The Walt Disney Company)
Disney.. die club die woke en ruzie heeft met die DeSantis.. Fox speelde gewoon in op republikeinen omdat het de enige zender was die enigzins geen linkse propaganda spuwt. En niet aan gaslighting deed zoals het Witte Huis.quote:Incorporated in Delaware, it was formed on March 19, 2019, as a result of the acquisition of 21st Century Fox by The Walt Disney Company, which was closed on March 20. The company is controlled by the Murdoch family via a family trust with 39.6% ownership share.
En dus willen ze hun vermogen maar wat graag naar Dominion doorsluizen?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hahaha, geloof je het zelf. Manmanman wat welke fabeltjeskrant heeft dat nu weer als propaganda verstuurd?
Weet je wie de eigenaar is van Fox? familie Murdoch
Met een half miljard per keer is dat fortuin ook zo weg.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En dus willen ze hun vermogen maar wat graag naar Dominion doorsluizen?
Goed punt! Mensen moeten voortaan maar niet meer op Hunter Biden stemmen. Oh wacht ....quote:
En waar halen die altmedia dan hun informatie vandaan en hoe weten ze of dat betrouwbare informatie is? Echte journalisten hebben een heel netwerk aan contacten op allerlei gebied zoals in de politieke wereld, in het bedrijfsleven, onder wetenschappers, deskundigen etc etc. Journalistiek bedrijf je niet door obscure uithoeken van het internet te bezoeken.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat niet in zoekmachines naar boven komt.
Als je kijkje neemt op bovengenoemde site zal je er tal van tegenkomen.
Redstate, https://www.revolver.news/, zerohedge, en nog tal van sites.
Allemaal alt media waar echte journalistiek word gedreven. Geen copy paste journalisten met agenda zoals bij onze Nederlandse media, die alles weer van NYtimes/WaPo ect in de google translate gooien en op RTL/NOS plempen.
Dat krijg je als je dermate veel aantoonbare desinformatie gaat verspreiden dat je aangeklaagd wordt. Waarom vind je dat verspreid moet worden? Dat lijkt me niet de bdoeling van journalistiek. Nou is Tucker natuurlijk ook helemaal geen journalist maar gewoon een opportunistische opiniemaker die dankbaar gebruik maakt van goedgelovig domvolk die hun mening maar al te graag bevestigd wil zien. Waar denk je dat Tucker zijn informatie vandaan haalt?quote:[..]
Ja daarom moest Tucker ook weg..omdat hij tegen democraten was. Klopt.
JUST IN: 9 Fox News Staffers Have Left the Network to Join Tucker Carlson
Krijg je als je van de baas niet mag zeggen wat er gezegd moet worden.
De meeste mensen baseren hun mening alleen op de werkelijkheid. Dat jij de Federalist links vindt is net zoiets als zeggen dat je vindt dat gras blauw is.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij mogen toch van mening verschillen? ik vind hem links, jij kneiter rechts. Deal with it.
En omdat ik het ook over verkiezing fraude heb gehad hierboven, iedereen even graag dit filmpje deboonken voor mij?![]()
[ twitter ]
Wat een bananenrepubliek![]()
![]()
Niemand staat boven de wet.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Democraten zijn untouchable, boven de wet, door obama/biden van 2008 tot 2016, fbi/cia alles is geïnfiltreerd door democratische pannekoeken.
Dat krijg je met een communistisch regiem. Als Trump 20 jaar aan het roer was geweest waren er ook overal pro-Trumpers geïnstalleerd. Kijk naar wat er met de whistleblowers gebeurt, rechtszaken waar de Bidens eventueel verliezen? ze zorgen wel dat er een nieuwe rechter komt.
Kijk alleen al naar het ontwijkingsgedrag van Hunter naar zijn dochter die hij met een hoertje heeft gemaakt, die wil hij niet eens herkennen. Misschien is het maar beter ook.. maar dat meisje had gisteren geen papa bij vaderdag.. Arm kind!
[ twitter ]
Democraten kunnen doen en laten wat ze willen, hebben ze knap voor elkaar. En er zijn ook rechtszaken over dat Hunter een wapen in bezit had bv. Maarja die zie je niet als je alleen MSM kijkt.
Dit doet mij denken aan de vermeende 'voter suppression' dat altijd een groot vermeend probleem schijnt te zijn, maar helemaal wanneer Democraten verliezen. Opmerkelijk toch wel hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 02:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meeste mensen baseren hun mening alleen op de werkelijkheid. Dat jij de Federalist links vindt is net zoiets als zeggen dat je vindt dat gras blauw is.
En ik wil je met alle liefde uitleggen waarom je dit filmpje in de prullenbak kan flikkeren hoor (net als die journalistieke wanprestatie van D'Souza '2000 Mules') maar dat wil je toch niet horen want het kan natuurlijk niet zo zijn dat ook Kari Lake gewoon haar verkiezing verloren heeft net als Trump.
[ afbeelding ]
Dat klopt gewoon niet, het is erg naief om zo te denken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 06:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niemand staat boven de wet.
En nogmaals.. je kan een rechtzaak starten, je weet de uitkomst niet van te voren.
Het hele punt is er word geen rechtzaak gestart.
Men doet niet eens een poging.
Behalve schreeuwen over die stomme laptop..
Maar niemand doet er serieus wat mee.
Of dit soort democratische instanties zoals CIA/FBI. Was Epstein een Mossad agent? Haalde hij mensen naar het eiland om ze te blackmailen?quote:William Burns, CIA director
The documents indicate that Epstein had three scheduled meetings in 2014 with Burns, who was at that point the deputy security of state in the Obama administration.
Waarom is dat onder Trumps bewind niet verbeterd dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:31 schreef epicbeardman het volgende:
Een rechtszaak beginnen tegen de Obama/Biden administratie is net zo kansloos als een moslimvrouw die een rechtszaak begint tegen verplichte hoofddoekjes in een moslimland.
Wat jullie ook niet begrijpen is dat niemand ook maar iets geeft om eventuele veroordelingen, al die foto's en bewijs op www.BidenCrimes.info is voor mij al genoeg om een conclusie te kunnen trekken dat het een hele enge familie is. En dit is alleen nog maar info vanuit de laptop.
Zoals je met Trump zou zien, ookal krijgen ze een veroordeling, het maakt helemaal niets uit. De mensen die achter Trump staan zullen alleen maar meer gepassioneerd worden.
Zo zal het mij ook jeuken of die crackjunk Hunter, die haar nichtje niet meer mag zien om enge redenen veroordeeld wordt of niet. Stays in the familiy![]()
Dat soort mensen zou ik gewoon nooit steunen. Als Trump JR zulke gekke dingen deed wist ik wel beter.
Ook deze louche indictment gaat weer helemaal niets uithalen, we weten dat de hopium hoog is.. maar kalmeer allemaal maar, want zelfs na veroordeling zou het naar enkele maanden vergeten zijn. En zijn jullie weer bezig met the next "current-thing"
Her en der heeft hij vast wel iemand aangesteld, maar wat vergeten wordt is dat de aangestelde rechters en mensen door Bush destijds ook allemaal anti-Trumpers en democraat zijn. Zelfs de Bush mensen zijn niet meer republikeins te noemen. Bij elkaar bijna 20+ jaar van vriendjespolitiek en baantjes carrousel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom is dat onder Trumps bewind niet verbeterd dan?
Bush was stiekem Democraat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Her en der heeft hij vast wel iemand aangesteld, maar wat vergeten wordt is dat de aangestelde rechters en mensen door Bush destijds ook allemaal anti-Trumpers en democraat zijn. Zelfs de Bush mensen zijn niet meer republikeins te noemen. Bij elkaar bijna 20+ jaar van vriendjespolitiek en baantjes carrousel.
Je snapt toch goed dat als een kabinet of dictatoriaal regiem zoals Bidens langere tijd macht heeft dat dan ook de mensen die ze op de juiste plaatsen hebben gezet hen agenda zullen volgen, want anders raken ze hen goed betaalde baantjes kwijt als rechter ect.
Door de ethnische zuivering door Bidens dictoriale regiem (lees; verwijderen van ongevaccineerden bij federale instanties zitten er alleen nog maar ja knikkers, schaapjes)
Tuurlijk, anders klopt zijn theorie niet meer.quote:
Dat zeg ik niet, maar je vaart mee met de wind. Hij is iig deep state. Ook iemand die van het militaire industriële complex een stiffie krijgt. Een anti-Trumper, omdat die de plannen doorboort van deep state.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |