Daar schijnt ze gisteren avond ook een tijdje te hebben gezeten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gok kamertje 5...toevluchtsoord van Babette
Verleden week of die week daarvoor vroeg ze aan Janet waarom ze nooit naar kamertje 5 ging, nou zegt Janet, ik heb daar niks te zoeken... nou zei Babette gewoon voor de gezel, lekker even kletsen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar schijnt ze gisteren avond ook een tijdje te hebben gezeten.
Eigenlijk zou dat ook niet moeten maar goed
D'r zit gewoon een kink in de kabel en die is moeilijk weg te poetsen.. het zal Babette sieren deze dingen ook tegen Wendy te zeggen...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:50 schreef engine het volgende:
Babette heeft echt niks met Wendy. Klinkt haast alsof ze ruzie hebben als je haar hoort. Nergens neemt ze het voor Wendy op.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:08 schreef engine het volgende:
Babette zou buiten nooit om geld vragen maar in de loods wel want het is ook een beetje informatie.
Blabla
Heb het eventjes volgehouden maar het is echt niet te doen. Babette blijft toch wel lullen. Van het ene domme argument naar het ander.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Vermoeiend naar Marciano en Babette te luisteren zeg
Beide willen gelijk hebben.
Zitten elkaar constant te overschreeuwen, doodvermoeiend....quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Vermoeiend naar Marciano en Babette te luisteren zeg
Beide willen gelijk hebben.
Nou dan moet dat toch ruim voldoende zijn...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:16 schreef xsaskiax het volgende:
Even terugkomen op het barbecuepakket: Moraima riep gelijk dat het voor 18 personen is wat ze krijgen
Ik vind ze beiden vermoeiend...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is Babette toch vermoeiend om naar te luisteren..... ze moet en zal gelijk krijgen, overal weet ze een draai aan te geven
Ze heeft het weer over 'buiten', waar Marciano gelijk op inhaakt en zegt: laten we het niet over 'buiten' hebben!!!
Dat is maar 3 porties extra ....quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan moet dat toch ruim voldoende zijn...
Bah bah bah... apart heerlijk.. ja Mirthe houdt wel van dubbelop...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:21 schreef engine het volgende:
Pindakaas met boterham en jam voor Mirthe
Doen er veel he, of suiker er op of hagelslag op de pindakaasquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bah bah bah... apart heerlijk.. ja Mirthe houdt wel van dubbelop...
We gaan het wel zien ... wanneer het dan ook aankomt ...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook al die bijgerechten...
Één boterham....dan moet je van die ene boterham ook een feestje makenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bah bah bah... apart heerlijk.. ja Mirthe houdt wel van dubbelop...
Ze zei eerst je zit nog steeds ergens mee. Hij vroeg waarmee en dat wist ze niet dus ze moest de zin goed zeggenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:26 schreef engine het volgende:
Zit je nog steeds ergens mee?
Nee.
Niet liegen!
Ja Ciano heeft wel door dat ze nu aan het ratelen is om het ratelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zei eerst je zit nog steeds ergens mee. Hij vroeg waarmee en dat wist ze niet dus ze moest de zin goed zeggen![]()
Hij zet haar wel steeds op haar plaats
Bah bah, ik vind het helemaal niks... maar Mirthe is echt een pindakaas freak, hangt regelmatig in die pot..quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen er veel he, of suiker er op of hagelslag op de pindakaas
Zoiets zei hij net ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Ciano heeft wel door dat ze nu aan het ratelen is om het ratelen.
Ja ook niet mijn ding. Ik denk als je daar zit en helemaal niets iets tussen door kan pakken, een chippie of een snackie of een worstje/blokje kaas je het doet met wat er wel isquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bah bah, ik vind het helemaal niks... maar Mirthe is echt een pindakaas freak, hangt regelmatig in die pot..
Tussendoor ook meerdere keren even vinger langs het mes halen en aflikken. Vind het wel grappigquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bah bah, ik vind het helemaal niks... maar Mirthe is echt een pindakaas freak, hangt regelmatig in die pot..
Haha ja dat vooral...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het wel zien ... wanneer het dan ook aankomt ...
Ze eten en drinken alles van elkaar op dus waarom dat niet..quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn ding. Ik denk als je daar zit en helemaal niets iets tussen door kan pakken, een chippie of een snackie of een worstje/blokje kaas je het doet met wat er wel is
Ik ben ook gek op pindakaas en snaai er ook wel eens uit... maar ik hoef niet te delen met 15 man... maar iedereen doet daar van alles snaaien en jatten dus soit...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:32 schreef engine het volgende:
[..]
Tussendoor ook meerdere keren even vinger langs het mes halen en aflikken. Vind het wel grappig
Ik heb geen idee hoe dat ding eruit ziet... wel begrijp ik de keuze voor houtskool... mooiere smaak krijg je niet..quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En of dat dure rooster echt de moeite waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |