Je vergeet de invallen in Finland, Polen en de baltische Staten. Want laten we het helder hebben Duitsland begon niet de oorlog, Duitsland en Rusland begonnen wo2.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moskou begon met het terroriseren van de burgerbevolking in allerlei Sovjetstaten. Zeven decennia vol moorden, deportaties, verdwijningen, hongersnood, verkrachtingen, zuiveringen, goelag voor politieke tegenstanders, dwangarbeid en het bloedig neerslaan van demonstraties. Met vele tientallen - zo niet honderd - miljoenen doden als gevolg. Terecht en begrijpelijk dat die landen vervolgens de NAVO omarmt hebben.
Dit is letterlijk maar dan ook echt letterlijk de omgekeerde realiteit?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jij durft over schuivende doelpalen van Rusland te spreken, terwijl de NAVO al tientallen jaren, onder herhaald protest van Rusland de hele tijd doelpalen aan het verschuiven zijn geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
Waarbij Rusland een appeasement-politiek voer, waar de NAVO stapje voor stapje weer telkens wat verder ging.
Nu is het lijntje gebroken, en willen de Russen de NAVO niet meer appeasen.
We vielen ook al eerder Estland, Letland, Litouwen, Polen, Roemenië etc. binnen. Weetje toch? Die landen zijn helemaal niet juist lid geworden omdat ze bang waren voor Rusland.quote:
Fijne avond nog, ik doe niet mee met dat trieste spelletje van je.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie.
Maar wanneer viel Rusland de Navo binnen?
Goeie, alleen beweert niemand dat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie.
Nooit, durven ze niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie.
Om de paar weken post je dit riedeltje weer. Vervolgens krijg je een paar reacties die niks heel laten van je post en dan vlucht je weer voor een tijdje zonder te reageren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jij durft over schuivende doelpalen van Rusland te spreken, terwijl de NAVO al tientallen jaren, onder herhaald protest van Rusland de hele tijd doelpalen aan het verschuiven zijn geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
Waarbij Rusland een appeasement-politiek voer, waar de NAVO stapje voor stapje weer telkens wat verder ging.
Jank niet zo man.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijne avond nog, ik doe niet mee met dat trieste spelletje van je.
Nooit, maar het grote verschil is dat de NAVO geen landen dwingt lid te worden met tanks en raketten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie.
Is gewoon zijn businessmodel, hij verdient er goed mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Echt niet om aan te horen dat domme gelul van Rob de Wijk.
Russische trol gespot.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Denk niet dat de inzittenden er ongeschonden uit zijn gekomen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Grote boem
https://www.reddit.com/r/(...)uck_hits_an_at_mine/
Foutje moet kunnen baas.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Met 200 man 2 uur lang op dezelfde plek rondhangen wachtend op een toespraak van je grote leider en dan een Himars op je kop krijgen 😱😱😱
==========================
The bizarre situation with Adam Delimkhanov appears to be connected to a number of outcries in Z-channels today complaining about Russian commanders concentrating infantry near the frontline. The reports seem to suggest that a HIMARS arrived at a location near Kreminna recently, killing hundreds of Russians preparing for an assault against Ukrainian positions, and Delimkhanov could be among the wounded.
Here are some excerpts from Russian channels:
Starshe Eddy, 8:46AM:
"If by the middle of the second year of the war there are commanders who take columns to the front and concentrate all personnel in one big pile, and wait for the enemy artillery to strike, then such commanders must be shot before in front of the formation, even if they are colonels or even generals."
Crybar, 8:52AM:
"It was near Kremennaya, a tragic incident occurred in one of the divisions that were about to go on the offensive.
For two hours people stood in a crowd in one place and waited for the division commander to say his motivating speech.
But instead of him, the HIMARS MLRS and enemy artillery had their say.
In the South Donetsk direction, in a few days there were fewer casualties in the battles than from the criminal stupidity of the division commander."
Dva Mayora, 9:15AM
"B*tch, you shouldn't stay in a column for two hours in one place! What are you doing, father commanders? You are commanding people!
Will they prosecute bloggers again instead of the degenerates with high ranks?
The Armed Forces of Ukraine have no merit in this war. We are at war with our own stupidity and lack of care, mixed up with positive reports."
Voyenniy Osvedomitel, 9:23AM:
"Let's add that the people responsible for this have already managed to “become famous” in other areas more than once. And not only the division commander but also his immediate superior.
However, instead of bearing responsibility, comrades degenerals continued to selflessly occupy key army positions.
The result was not long in coming. Should we expect punishment for them this time, or will it all happen again? For us, this question is, alas, rhetorical."
Some seem to point at a general related to the infamous 155th Banzai Marine Brigade which was demolished in Pavlivka last November, as the culprit of the incident. The general's name is Sukhrab Akhmedov.
Regardless of any involvement of Delimkhanov in the incident, the strike could be another great victory for Ukrainians.
[ twitter ]
Redelijk uitgebreid portret.quote:Valery Zaluzhny, the man behind Ukraine's counter-offensive
Ja zo kan ik het ook wel. Wij overheersden Indie met alle geweld van dien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je vergeet de invallen in Finland, Polen en de baltische Staten. Want laten we het helder hebben Duitsland begon niet de oorlog, Duitsland en Rusland begonnen wo2.
En Poetin probeert het te herstellen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel. Wij overheersden Indie met alle geweld van dien.
De Sovjet Unie bestaat niet meer en is al meer dan 80 jaar geleden.
Als Rusland echt zoiets denkt en vind, wie moet Rusland van veiligheidsgaranties geven? Dat moet namelijk wel wil je dit conflict gaan oplossen. Wij geven Oekraïne namelijk die garanties.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Russische trol gespot.
De NAVO verschuift helemaal niets. Landen kunnen vrijwillig lid worden, en landen zoals de Baltische Staten (dichtste bij Rusland) zijn het al heel lang.
Wilde hier heel graag nog even op reageren, even voor mezelf sprekend vind ik het soms best lastig om hier te modereren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om dit te modereren en misschien zelfs onwenselijk. Maar dan moet er ook juist op de trol gereageerd kunnen worden.
Totale onzin. Bovendien zou Polen zelf en de VS daar een stokje voor steken.quote:
Inderdaad een onzin bericht. Hoe staat het eigenlijk met dat stukje totale onzin van jou dat je beweerde dat de helft van de Leopards waren vernietigd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Totale onzin. Bovendien zou Polen zelf en de VS daar een stokje voor steken.
Kijk vooral naar herhaling.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wilde hier heel graag nog even op reageren, even voor mezelf sprekend vind ik het soms best lastig om hier te modereren.
Gewoonweg omdat er ook geen middenweg lijkt te bestaan.
De berichten vanochtend heb ik laten staan omdat er posts werden gegeven die Erno wederom niet kon weerleggen.
En ik hoop dat die posts die jullie hebben gedaan meer blijven hangen dan de zooi van Erno
En binnenkort Rusland ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
De Sovjet Unie bestaat niet meer
Sterke analyse van hem.quote:
LIF / Warm weer en boobsquote:
Rusland heeft een slechte defensie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe meer ik lees over de defensive lines van de Russen hoe moeilijker het mij lijkt voor de Oekraïners die door te breken en nog genoeg personeel en materiaal te hebben voor het verdere offensief.
Vroeger speelde ik Empire Earth en heb daar geleerd dat een goede defensie eigenlijk welhaast niet te verslaan is.
Kom op Oheng, blijf eens weg uit de Nazihoek.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:48 schreef oheng het volgende:
En ten slotte: rusland heeft nooit afgerekend met hun bloedige verleden. Geen herstelbetalingen aan hun slachtoffers, geen rechtzaken, geen excuses. Niets. rusland en daarmee de russen zijn een dadervolk.
Je begrijpt dat de NAVO lidmaatschap kan afwijzen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Russische trol gespot.
De NAVO verschuift helemaal niets. Landen kunnen vrijwillig lid worden, en landen zoals de Baltische Staten (dichtste bij Rusland) zijn het al heel lang.
Rusland wil de NAVO niet meer appeasen?
Wat heeft Rusland te willen? Een onafhankelijk en vrij land binnen vallen en willen overnemen?
Heeft helemaal niets met de NAVO te maken.
Poetin zit eerder op de lijn van het Keizerrijk, zeker niet op de Sovietlijn. Dat heeft hij maanden terug duidelijk uit de doeken gedaan bij een urenlange speech.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
En Poetin probeert het te herstellen.
Maar niet op verzoek van de vijand.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de NAVO lidmaatschap kan afwijzen?
Ik speelde vroeger Fifa en heb daar geleerd dat je met een goede aanval een goede defensie wel kan verslaan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe meer ik lees over de defensive lines van de Russen hoe moeilijker het mij lijkt voor de Oekraïners die door te breken en nog genoeg personeel en materiaal te hebben voor het verdere offensief.
Vroeger speelde ik Empire Earth en heb daar geleerd dat een goede defensie eigenlijk welhaast niet te verslaan is.
Wat ik nog het meest bewonder van Prigozjin is dat hij hier eerlijk en straight is. Dat heb ik bijna nog nergens van iemand van russische zijde zien doen. Dat betekent ook dat hij eigenlijk niet in het russsiche profiel past, maar tegelijkertijd wel blijft roeptoeteren en een hoop onrust in rusland veroorzaakt.quote:
Tenzij je Hongarije in je zak hebt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar niet op verzoek van de vijand.
Blijkbaar wil het Kremlin dat er zo af en toe ook "eerlijk" nieuws naar buiten sijpelt. Dat het niet lekker loopt kun je ook niet meer verborgen houden. Geen Rus gelooft het narratief van het Kremlin.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest bewonder van Prigozjin is dat hij hier eerlijk en straight is. Dat heb ik bijna nog nergens van iemand van russische zijde zien doen. Dat betekent ook dat hij eigenlijk niet in het russsiche profiel past, maar tegelijkertijd wel blijft roeptoeteren en een hoop onrust in rusland veroorzaakt.
Ben echt benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Gewoon de zwakke plekken zoeken en daar massaal doorbreken. Als je eenmaal door een linie heen bent..quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik denk dat heel veel Russen geloven in het narratief van het Kremlinquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijkbaar wil het Kremlin dat er zo af en toe ook "eerlijk" nieuws naar buiten sijpelt. Dat het niet lekker loopt kun je ook niet meer verborgen houden. Geen Rus gelooft het narratief van het Kremlin.
Ik hou al ruim 10 jaar een boerderij bij op mijn telefoonquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:56 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger Fifa en heb daar geleerd dat je met een goede aanval een goede defensie wel kan verslaan.
Dusja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |