Zoals ik hierboven al zei, het taalgebruik van russen is vaak heel erg cryptisch.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus hij liegt. De media verdraait niets en rapporteert gewoon wat hij zegt, en dit bewijst hoe laag de media is gevallen?
Goed verhaal wel.
Jij durft over schuivende doelpalen van Rusland te spreken, terwijl de NAVO al tientallen jaren, onder herhaald protest van Rusland de hele tijd doelpalen aan het verschuiven zijn geweest?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer dan precies? Rusland is notoir onbetrouwbaar gebleken. Gezien hun geschuif met de doelpalen omtrent hun onvrede aangaande de ontwikkelingen in Oekraïne zie ik nergens een punt waar Rusland zou hebben besloten niet een oorlog te starten...
Filmpje (wat toevallig gisteravond online kwam) over deze divisie en het hele verhaal.quote:
Je past gewoon een variabele aan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huzarenstukje is het zeker. Denk dat ze er in geslaagd zijn om de software te kopieeren, en dan op de kopie een team software engineers er 24/7 los op laten pielen. Want de patriots zelf zijn voor zover ik weet na deployment niet uit dienst gehaald.
Maagoe, ik ben geen software engineer, dus neem het niet als feit van me aan
Als ik de Ukrainse geheime dienst was zou ik als beloning vragen dat Rusland zich terug trekt uit Ukraine.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:06 schreef oheng het volgende:
[..]
DDezelfde Tsetjeense idioot die gezorgd heeft voor de verliezen bij Vuhledar, Sukhrab Sultanovich Akhmedov, is nu verantwoordelijk voor deze fuckup.
Vervolgens loven de Tsetsjenen een beloning uit aan de Oekrainsche geheime diesnt voor informatie, en halen de Tsetjenen hun troepen uit Makiivka, om te zoek. (hoewel ik geloof dat deze 2 Tsetjeense beweringen niet serieus bedoeld waren)
russen houden ervan om cryptisch te zijn, want dat houdt ze uit de gulag.
Je kan prima rennen met kisten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker risico dat je een schoen verliest in de modder of dat iets dwars door je zool heen gaat in die troep in een loopgraaf. Lijkt me niet echt verstandig. Maar dat ben ik.
Rusland is toch ook dichterbij de NAVO gekomen met de zo-goed-als annexatie van Wit-Rusland? Echt een smerige escalatie van ze.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jij durft over schuivende doelpalen van Rusland te spreken, terwijl de NAVO al tientallen jaren, onder herhaald protest van Rusland de hele tijd doelpalen aan het verschuiven zijn geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
Waarbij Rusland een appeasement-politiek voer, waar de NAVO stapje voor stapje weer telkens wat verder ging.
Nu is het lijntje gebroken, en willen de Russen de NAVO niet meer appeasen.
Niets tegenin te brengen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Rusland is toch ook dichterbij de NAVO gekomen met de zo-goed-als annexatie van Wit-Rusland? Echt een smerige escalatie van ze.
Wie er eerst begon? Ik vraag mij meer af, wie blijft als een fokking irritante speelplaat z'n nonsens herhalen op internet?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Niets tegenin te brengen.
Hooguit: wie begon er het eerst?
Apeasement politiek? Daar zijn landen Moldavie en Tsetjenie het niet mee eens. Ieder ex-soviet land wil bij de NAVO, en dat is hun goed recht, ondanks de russische pogingen om met of zonder geweld invloed uit te oefenen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jij durft over schuivende doelpalen van Rusland te spreken, terwijl de NAVO al tientallen jaren, onder herhaald protest van Rusland de hele tijd doelpalen aan het verschuiven zijn geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
Waarbij Rusland een appeasement-politiek voer, waar de NAVO stapje voor stapje weer telkens wat verder ging.
Moskou begon met het terroriseren van de burgerbevolking in allerlei Sovjetstaten. Zeven decennia vol moorden, deportaties, verdwijningen, hongersnood, verkrachtingen, zuiveringen, goelag voor politieke tegenstanders, dwangarbeid en het bloedig neerslaan van demonstraties. Met vele tientallen - zo niet honderd - miljoenen doden als gevolg. Terecht en begrijpelijk dat die landen vervolgens de NAVO omarmt hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Niets tegenin te brengen.
Hooguit: wie begon er het eerst?
Nee. Die 200 lui (100 dood 100 gewond, volgens de Russen althans) is een andere aanval dan die van die Tsjetjeen. De eerste was bij Kremina, die van de Tsjetjeen in het zuiden. En die waar gisteren een generaal dood is gegaan is ook weer een ander geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Okee dus een Oekrainse HIMARS aanval doodt in een klap 200 orcs inclusief de zwager van Kadyrov en nu zijn er geruchten dat Wagner de locatie van die Russen naar Oekraine heeft gelekt.
Excuus. Ik was nog aan het bijlezenquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Quote die idioot nou niet weer, is eindelijk rustig.
Wat heeft dit met de oorlog in Oekraïne te maken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Israel kondigt hypersonic missile interceptor aan
https://www.timesofisrael(...)ersonic-interceptor/
Defense tech firm Rafael reveals first-ever hypersonic interceptor
Sky Sonic system, under development for three years, to be shown off at Paris Air Show, after Iran claimed earlier this month it built a hypersonic missile
[ afbeelding ]
Hypersonic raketten van Rusland, Iran en China. De VS heeft interesse, vanwege Rusland maar ook vanwege de hypersonische raketten van China. Duitsland heeft de Arrow 3 recentelijk gekocht van Israel tegen Russische raketten en dit lijkt een goede aanvulling erop te zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de oorlog in Oekraïne te maken?
best indrukwekkend?quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok, dat is dan best indrukwekkend.
https://www.wsj.com/artic(...)ukraine-war-db6053a0
Pas als je troepen echt af kunt snijden van bevoorrading gaat het snel(ler) denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is nog een beetje wachten op een echte doorbraak. Als dat al mogelijk is.
Ben wel benieuwd of er op meer plekken dan de mislukte aanval er Bradleys en leopards zijn gebruikt. Bijvoorbeeld waar ze nu wel terreinwinst maken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is nog een beetje wachten op een echte doorbraak. Als dat al mogelijk is.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja. Er zijn twee met dat spul uitgeruste brigades ingezet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er op meer plekken dan de mislukte aanval er Bradleys en leopards zijn gebruikt. Bijvoorbeeld waar ze nu wel terreinwinst maken.
Een appeasement politiek ja? Tjetjenië, Georgië en de Krim noem jij appeasement politiek? Misschien moet jij even een geschiedenisboek gaan lezen en opzoeken wat die term betekent en aan wie die term het meeste kleeft.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
appeasen is in de eye of the beholderquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een appeasement politiek ja? Tjetjenië, Georgië en de Krim noem jij appeasement politiek? Misschien moet jij even een geschiedenisboek gaan lezen en opzoeken wat die term betekent en aan wie die term het meeste kleeft.
Oké ik hap : welke doelpalen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |